Denk het niet. Die vriendin houdt meer van ijshockey. Bovendien heb ik haar al 10 maanden niet meer gezien, dus we hebben nog wel wat te ouwehoeren. Dat gaat beter in de kroeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ga je nog naar de training kijken woensdag avond ?
Zout eens op hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef MariekskeBaby het volgende:
Je kunt zeker geen Nederlands meisje krijgen.
Ik welquote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ga je nog naar de training kijken woensdag avond ?
Wij komen donderdagochtend aan...dus dan ff hotel opzoeken en dan heel hard zuipen heel de dag, en na de match het nachtleven inquote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben pas 16:30 in het centrum van Praag de 22e. Daarna ff met een vriendin langs het stadion om m'n biljetje om te wisselen. Woensdagavond even bescheiden de stad in en donderdag vanaf een uurtje of 12 lekker biertjes drinken. Na de wedstrijd dus even serieus uitgaan!.
En ter info, ze controleren op vervoersbewijzen, althans toen ik er was.quote:
in al die jaren dat ik in Praag kom ben ik slechts 1 keer gecontroleerd. dat is zeker 4 jaar geleden geweest ofzo. ze hebben undercover controleurs die zich met een badge identificeren. maar ik heb wel het gevoel dat ze meer gaan controleren. kaartje voor OV is goedkoop, dus gewoon doen. vergeet je (meerdagen)kaartje niet te stempelen wanneer je hem koopt anders ben je uiteraard alsnog de lul.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ter info, ze controleren op vervoersbewijzen, althans toen ik er was.
volgens mij ben jij de enige.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer gasten met de bus naar Praag van hier?
Gaat wel gezellig wordenquote:
En anders krijg je een boete van 2euroquote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ter info, ze controleren op vervoersbewijzen, althans toen ik er was.
Kan de OP niet meer veranderen dus je hebt pech. Je gaat gewoon.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ik sta in de op maar Ik ga niet hoor![]()
Had graag weer eens naar Praag gewild maar helaas.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:43 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb er zin in. Vanaf woensdagavond tot zaterdagochtend dronkenschap. Eerst in de trein, dan in Frankfurt, dan weer in de trein, dan in Praag twee dagen, en dan weer in de trein.
Bier
laat ik maar niet weer dezelfde grap maken als in het AJAX-topic. Het wordt iets heel erg Amsterdams in het Tsjechisch. Hopelijk is het te lezen op TV, want erg groot zijn de letters niet. ongeveer 14x18 cm.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat zet je er op?
Massale run naar het Ajax topicquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
laat ik maar niet weer dezelfde grap maken als in het AJAX-topic. Het wordt iets heel erg Amsterdams in het Tsjechisch. Hopelijk is het te lezen op TV, want erg groot zijn de letters niet. ongeveer 14x18 cm.
Moet wel lukken toch? neem aan dat je alleen de lijntjes moet volgen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
linkje erbij gezet..
Ik hoop echt dat de letters niet mislukken trouwens.
hm, misschien moet ik het toch maar zo proberen, maar ik dacht, ik probeers eens letters op stickers printen, uitknippen en dan gewoon met de roller eroverheen verven. dat is wel een beetje link.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch? neem aan dat je alleen de lijntjes moet volgen?
Dit wordt dus de derde keerquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
Je bent nog nooit eerder geweest?
Ik ook!quote:Op maandag 20 november 2006 22:59 schreef -Wolf- het volgende:
Donderdag rond deze tijd ben ik goed dronken denk ik.
check de link voor disco's in Praag in de OP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ga morgen maar eens even een lijstje maken met brakke disco's etc. die ik moet bezoeken.
Zet dan eens die foto hier neer !! Eventueel zonder de tekst goed in beeldquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:07 schreef -Wolf- het volgende:
VET veel zin in.. Doek is mooi geworden!
. Praag!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |