klinkt bekend, ben ik ff blij dat ik daar niet meer sta te verekken in te kouquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, k ben bij t circus theater in Scheveningen, wat n volk komt daar zeg
wel grappig, komt die portier alle auto's en bussen wegsturen, helaas voor hem sta ik er voor t restaurant ernaast
Er is nu een ander bedrijf wat daar staat, die gast vond t ook niet zo leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
klinkt bekend, ben ik ff blij dat ik daar niet meer sta te verekken in te kou![]()
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:27 schreef lipje het volgende:
iemand nog zin in een ritje Amsterdam Rotterdam?
Bo bellen, t was zijn werk dus dat moet die wel herkennenquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:39 schreef lipje het volgende:
dronken gezin naar rotterdam brengen, terug met de nachttrein
Ik heb nee gezegd
voor jouw geluk: t was een wijnproeverijquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:41 schreef PeuRac het volgende:
LOL, morgen misschien stappen onder werktijd![]()
Weet je hoe verrot het is als je voor je werk op een wijnproeverij moet zijn als chauffeurquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef lipje het volgende:
[..]
voor jouw geluk: t was een wijnproeverij
Vraag niet hoequote:
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Vraag niet hoeGaat lekker daar bij die chinezen, hairpin waarbij je bijna moet steken, los liggende putdeksels..
![]()
Ze hebben wat met putdeksels in china, bij de DTM race in Shanghai in 2004 hadden ze er ook al last van
Het moge duidelijk zijn waar deze unit op gebaseerd isquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:40 schreef M5 het volgende:
'n nieuwe Bowler, Nemisis.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep. op hun vorige model, de Wildcat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn waar deze unit op gebaseerd is
Lach jij wel eens? Of gniffel je alleen als ze een motorcode verkeerd spellen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Jep. op hun vorige model, de Wildcat.
whehehquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lach jij wel eens? Of gniffel je alleen als ze een motorcode verkeerd spellen?
Ach, aan z'n dekbed en "gordijnen" te zien heeft hij sowieso geen smaakquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Dan word je op een dag wakker en dan denk je, weet je wat ik vandaag ga doen? Mezelf door een dwerg met een strap-on in m'n reet laten nemen![]()
lelijke schijt landroverquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn waar deze unit op gebaseerd is
OiLekker geskied vandaag
En voor dwergen met voorbinddildo'squote:Op zaterdag 11 november 2006 16:44 schreef Sjoewe het volgende:
Snowboarden is voor homoseksuelen.
Dat vertel je ze zelf maarquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:44 schreef Sjoewe het volgende:
Snowboarden is voor homoseksuelen.
Dat doe ik iedere winterquote:
Met de ski's in de fancy.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie was ook al wer die josti die met zn snowboard in de BreakOut had gestaan?
Wat moet je met een ipod als je liever de fancy leest?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:50 schreef Klonk het volgende:
dus jij gaat skieen in een pak van de zeeman en hebt geen ipod ?
Ik betaal inderdaad geen 600 euro voor een matchend burtonpak dat ik het volgende jaar weg doe omdat de print erop hopeloos uit de mode isquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:50 schreef Klonk het volgende:
dus jij gaat skieen in een pak van de zeeman en hebt geen ipod ?
verpatsen aan je minderjarige buurmeisjequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je met een ipod als je liever de fancy leest?
Ja, mij niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Doet me denken aan bepaalde Harvink banken
dat eerste geloof ik, het tweede niet, een puberig puistenpaleis gaat niet op stap zonder ipod of een of andere kloon/mp3 spelerquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad geen 600 euro voor een matchend burtonpak dat ik het volgende jaar weg doe omdat de print erop hopeloos uit de mode is
En een ipod heb ik ook niet.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je met een ipod als je liever de fancy leest?
patsen met vette moves dat was toch 1 kenmerk van snowboard mongolenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, mij niet.
En inderdaad, snowboarders![]()
Wat een volk is dat
Vandaag gingen ze "leren" jumpen![]()
Maar ze stonden wel even "" toen m'n broertje en ik na elkaar een 540 maakten, goed neerkwamen, en doorskieden
Ik heb al 4 jaar de zelfde diskman.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat eerste geloof ik, het tweede niet, een puberig puistenpaleis gaat niet op stap zonder ipod of een of andere kloon/mp3 speler![]()
je hebt gewoon geld voor een ipodquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar de zelfde diskman.
Neen. Die staan na ieder hobbeltje te ouwehoeren hoe tof ze hem hebben genomen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
patsen met vette moves dat was toch 1 kenmerk van snowboard mongolen![]()
Ach dat soort volk heb je bij elke sport,club of whateverquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere winter
Van die modepopjes met al hun stoere matchende jassen, en broeken, ipodje bij de hand, van dat slappe jargon erbij, de hele tijd video's aan het kijken, wajoooo tjeck die moves gek, gaan ze het skipark in bakken ze er niks van, staan ze op een stukje plat moeten ze lopen.
Niks tegen de mensen die er echt van houden, maar op de gemiddelde piste is de gemiddelde snowboarder Maikuuulistisch scooter en CRX volk. En die mot ik niet
Ach, je bent ook bang voor zeilen. Ga inderdaad maar boarden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach dat soort volk heb je bij elke sport,club of whatever![]()
Met skieen breek ik volgens mij helemaal m'n nek, maar daar kan ik me in vergissen
eigenlijk boeit dat hele kutskieen me geen enkele flikker, de beste wintersport is een laagje sneeuw, een lege parkeerplaats en een willekeurige autoquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Die staan na ieder hobbeltje te ouwehoeren hoe tof ze hem hebben genomen.
Incl. caravan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk boeit dat hele kutskieen me geen enkele flikker, de beste wintersport is een laagje sneeuw, een lege parkeerplaats en een willekeurige auto![]()
Bangquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, je bent ook bang voor zeilen. Ga inderdaad maar boarden.
Geld zat, ik ga er alleen liever mee op vakantie, of koop er muziek van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt gewoon geld voor een ipod![]()
Er zijn geen toffe caravans.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klonk zn caravan is te tof om te verneuken.
Om in te bivakkeren: ja, je hebt gelijk. Om nbaar te kijken: toch wel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn geen toffe caravans.
andere kleur deur is niet "goed"quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede Amazone station te koop. Interesse?
Klopt, wel op blijven leten he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
andere kleur deur is niet "goed"
Oh het gaat over de blauwe 10 foto's verder
thanks allenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi bo![]()
Wel best donker, hoe heet dit type nou?
niet mijn smaak maar ziet er netjes uit.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:18 schreef BoJo het volgende:
De woonkamer is voor 90% gedaan (laat begonnen)![]()
Bij de foto's die wazig en met licht aan komt de kleur niet overheen met de werkelijkheid. (niet rodig en donkerder)
stel je voor dat we allemaal dezelfde smaak zouden hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet mijn smaak maar ziet er netjes uit.....![]()
Wat moet ik er nu mee? Maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede Amazone station te koop. Interesse?
waren we allemaal een stel ja knikkersquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
stel je voor dat we allemaal dezelfde smaak zouden hebben![]()
![]()
thanks![]()
mijn gym leraar had een Amazone, en ik zag er gisteren eentje rood met wit dak, best grappigquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik er nu mee? Maar toch bedankt!
Mooie vloer Bo!!
Klassieker op LPG, lekker goedkoop.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik er nu mee? Maar toch bedankt!
Mooie vloer Bo!!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.serboard.com/forums/viewtopic.php?t=7285&postdays=0&postorder=asc&start=0
ownageee
vanaf page 2
Je hebt toch een piemel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef PeuRac het volgende:
wie komt me gezelschap houden in Haarlem (Bloemendaal), ik moet nog lang wachten en ben vergeten, iets mee te nemen.
Juistem, dus peu je kan net zo lang aan je pik sjoren tot de vellen er aan hangenquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juistem, dus peu je kan net zo lang aan je pik sjoren tot de vellen er aan hangen![]()
Succes jongen.
heb je ook een keer electrisch licht, nu de riolering nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
sow, de bliksem sloeg hier heel dichtbij in net, de hele straat werd verlicht!
veel spullen met n emotionele waarde weg? of alleen 'gewone' spullen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
Belt mijn ma net, in die tijd dat we vandaag naar opa en oma's feest zijn geweest hebben ze het hele huis leeggehaald
Terwijl het merendeel al in verhuisdozen stond, die zijn allemaal op hun kop geweest, alle kasten, dakschotten, echt overal
Alle sieraden weg, hifi shit weg, laptop, tomtom, noem maar op
Ik woon er net een maand niet meerMijn spul was ook zeker weggeweest als ik er nog had gezeten.
Houden zo want ik wil het niet wetenquote:Op zondag 12 november 2006 10:39 schreef PeuRac het volgende:
moguh
die A1 race in china is toch al gereden? waarom vind k de uitslag dan nergens?
WTFquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
Belt mijn ma net, in die tijd dat we vandaag naar opa en oma's feest zijn geweest hebben ze het hele huis leeggehaald
Terwijl het merendeel al in verhuisdozen stond, die zijn allemaal op hun kop geweest, alle kasten, dakschotten, echt overal
Ik woon er net een maand niet meerMijn spul was ook zeker weggeweest als ik er nog had gezeten.
Arggg zaadlul! Nu weet ik al weer genoegquote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef PeuRac het volgende:
thanks, t is de moeite waard om te kijken vanmiddag
Godverdommequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens op de toetsenblokkering, en hijg niet zo
quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens op de toetsenblokkering, en hijg niet zo
Ik heb nu een bericht op mn voicemail, en ik hoor telkens 'tok' tussen het gehijg door, dus ik denk het welquote:Op zondag 12 november 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Issie z'n vloertje aan het leggen?![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu een bericht op mn voicemail, en ik hoor telkens 'tok' tussen het gehijg door, dus ik denk het wel
Ja, trouwring van Lou's overleden vrouw, en nog een zut emotioneel beladen + speciale sieraden helaas.quote:Op zondag 12 november 2006 02:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
veel spullen met n emotionele waarde weg? of alleen 'gewone' spullen?
en bekijk t positief, nu hoeft er minder verhuist te worden.
Niet prettig om een bekende van je zo te horen puffen op een vloertje eh?quote:Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, Bo maar even geSMStWerd me nu wat te gek
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 12:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet prettig om een bekende van je zo te horen puffen op een vloertje eh?
Als ze zulke dingen doen lijkt het bijna of ze ergens naar op zoek waren ehquote:Op zondag 12 november 2006 12:44 schreef Hugster het volgende:
Idd ja
Ze hebben ook 10 doosjes met reserve tegeltjes van de badkamer op de voorzolder stukgegooidWat ben je dan voor inbreker joh
En 2 dozen met tapijttegels van mij lagen er dichtgetaped en dat is ook allemaal open gesneden
DV cam van 2 ruggen ook pleite en moeders mooiste ketting van een trosje ruggen
Op de deurkruk van de serre gaan staan en erop geklommen en raam wat op tochtstand stond verder open gebroken, rustig alles overhoop gehaald en gewoon door de achterdeur weer naar buiten gelopen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze zulke dingen doen lijkt het bijna of ze ergens naar op zoek waren eh![]()
Normaal pakken ze wat ze kunnen pakken. Maarja waarschijnlijk wisten ze ook dat jullie voor lange tijd weg waren. Hoe zijn ze eigenlijk binnen gekomen?
dat is echt zwaar verrot, k hoop dat ze de daders te pakken kunnen krijgenquote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, trouwring van Lou's overleden vrouw, en nog een zut emotioneel beladen + speciale sieraden helaas.
En voor het verhuizen maakt het geen zak uit, dat doet een verhuisbedrijf
Dat krijgen ze toch niet, want ze moeten flitsen met 3 man in een autoquote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt zwaar verrot, k hoop dat ze de daders te pakken kunnen krijgen
Godverdommequote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, trouwring van Lou's overleden vrouw, en nog een zut emotioneel beladen + speciale sieraden helaas.
En voor het verhuizen maakt het geen zak uit, dat doet een verhuisbedrijf
Aja, in de tijd dat hij hem kocht was het waarschijnlijk niet zo aso... Veel mensen van die leeftijd hebben er 1 maar dragen hem niet meer (ja ook mijn pa jaquote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef Hugster het volgende:
Gouden Rolex van Lou lag onderin een la waar ze wel in geweest zijn maar die hebben ze over het hoofd gezien.
Ik wist trouwens niet dat hij had, heeft ie toch nog een beetje louche autohandelaarstylo in zich
Hij draagt hem niet (meer).
iddquote:Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, in de tijd dat hij hem kocht was het waarschijnlijk niet zo aso... Veel mensen van die leeftijd hebben er 1 maar dragen hem niet meer (ja ook mijn pa ja)...
Daar kan ik echt uren naar kijkenquote:
Ja same herequote:Op zondag 12 november 2006 14:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar kan ik echt uren naar kijken
Beetje kansloze Mexicanen, trailertrash en neg0rts achterna zitten
Een piratenfeestzwijn, zeg ik terwijl ik alleen haar voorhoofd en ogen heb gezien voor ik die roze vlek weer wegklikte.quote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
OMGhttp://www.partypeeps2000.com/members/dushi_muhe.aspx
Die kettingenquote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
OMGhttp://www.partypeeps2000.com/members/dushi_muhe.aspx
Je hebt toch wel gezien dat die hairpin aan het eind van het rechte stuk eerst nog krapper was?quote:
Nee? Damnquote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gezien dat die hairpin aan het eind van het rechte stuk eerst nog krapper was?![]()
Die jongens moesten hun auto in een spin gooien om erdoor te komen![]()
Dat ze dat nou niet even uitrekenen voor ze zo'n baan maken
Dit is nog extremer dan volksbuurtstyl0quote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die tand![]()
Die oorbellen
Dat Euroteken aan die ketting
Absoluutquote:Op zondag 12 november 2006 14:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is nog extremer dan volksbuurtstyl0
quote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
BoJo's Alfa 33 camping gazz edition?
neequote:Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
is het af bo?
tis gewoon een witte pot met witte tegels manquote:Op zondag 12 november 2006 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ziet er netjes uit in elk geval![]()
En maak eens een foto van het schijthuis joh![]()
belangrijkse plek in het huis![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2626893525691942638
whehehe owned![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2626893525691942638
whehehe owned![]()
Jezus wat is dat ding tailhappy...quote:Op zondag 12 november 2006 18:08 schreef Hugster het volgende:
http://www.manuma.eu/FXXRijeka.wmv Onboard bij een FXX
MY FUCKING GOD
tering die gaat hardquote:Op zondag 12 november 2006 18:08 schreef Hugster het volgende:
MY FUCKING GOD
waarom loop jij altijd te kankeren op de bestuurder... je bent echt niet de enige die denkt dat ie kan rijden hoorquote:Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus wat is dat ding tailhappy...
En was leuker geweest met een echte coureur denk ik, wel enorm vet geluid![]()
Dat zeg ik toch ook helemaal nietquote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom loop jij altijd te kankeren op de bestuurder... je bent echt niet de enige die denkt dat ie kan rijden hoor![]()
ja maar bij elke soortgelijk filmpje zeg je datquote:Op zondag 12 november 2006 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet![]()
Die vent ken gewoon niet rijden zo moeilijk is dat toch niet te zien![]()
Dan kunnen ze vast allemaal niet rijdenquote:Op zondag 12 november 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar bij elke soortgelijk filmpje zeg je dat![]()
twee keer gebeld en een keer op de voicemail ingesprokenquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef BoJo het volgende:
sorry Alex![]()
![]()
hoe vaak heb ik je nou gebelt?![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee keer gebeld en een keer op de voicemail ingesproken
Lekkere plankjes voor in de openhaardquote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
woonkamer wel, we zijn nu in de gang bezig.
We nemen er de tijd voor om het netjes te leggen en het figuur zagen om kozijnen heen enzo kost veel tijd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan komt ijsmeis je aanbiddenquote:kan bijna m'n eigen topic beginnen in K&W![]()
bedoel je:quote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Lekkere plankjes voor in de openhaard
C. Heb je veel reststukjes om de haard aan te doen/houdenquote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
bedoel je:
A. mooie vloer
B. lelijke vloer, mooi om afgefikt te worden![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
bedoel je:
A. mooie vloer
B. lelijke vloer, mooi om afgefikt te worden
het valt eigenlijk wel mee met de verzagingen paar hele kleine stukjes en 1 stuk van 30 cm die paps ff verkeer opgemeten hadquote:Op zondag 12 november 2006 19:10 schreef lipje het volgende:
[..]
C. Heb je veel reststukjes om de haard aan te doen/houden
En waar is de openhaard
Mooie vloer, bekend kleurtje
er staat naar verluid 1 FXX in nederland. De eigenaar had eerst een normale Enzo. Die heeft hij verkocht aan een andere nederlander die op dat moment al een Enzo had. Dus die heeft er nu 2 staan in z'n garagequote:Op zondag 12 november 2006 18:08 schreef Hugster het volgende:
MY FUCKING GOD
Heeft er 1 bij Munsterhuis te koop gestaan en is inderdaad naar een Nederlander gegaan, schijnt een bekende in het circuit te zijn............. ( als ik me dit allemaal goed herinner )quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er staat naar verluid 1 FXX in nederland. De eigenaar had eerst een normale Enzo. Die heeft hij verkocht aan een andere nederlander die op dat moment al een Enzo had. Dus die heeft er nu 2 staan in z'n garage![]()
Tevens is een hagenaar ook in het bezit van een Enzo word er gezegt. Echter is dat nog niet bevestigt. Het is de eigenaar van de spellenhal homerson in scheveningen.
Tevens rijden er op dit moment 11 enzo's in nederland. Wel hebben sommige zwitsers kenteken.
Ja, ik wil!quote:Op zondag 12 november 2006 19:13 schreef Alfisti het volgende:
http://62.58.172.77/gallery-artc155/main.php?g2_itemId=6542 <-- auto / moto / italia pics
Als je nog wat wil gebruiken voor BB hoor ik het wel Alexxxxx
hij vroeg je niet ten huwelijk hoorquote:
Zolang je ze maar zelf host vind ik het goedquote:Op zondag 12 november 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Mag ik ze allemaal op BB zetten Riesje?![]()
Da's geen Alfasud! da's een GTV6!quote:Merk en type: Alfa Romeo Alfasud
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 13-08-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 12 november 2006 19:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zolang je ze maar zelf host vind ik het goed![]()
Aangepastquote:Op zondag 12 november 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's geen Alfasud! da's een GTV6!![]()
en op pagina 3 staat er nog een maar da's een Alfetta GTV
Vertelquote:Op zondag 12 november 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, en een groot deel van de auto's die ik er vandaag op heb gezet was bij een autohandel, en overweeg ik serieus te kopen(eentje ervan, niet allemaal)
http://www.alexmiedema.com/images/121106X/IMG_1635-border.JPG t/m 1638quote:
1638 heeft een lekke bandquote:Op zondag 12 november 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.alexmiedema.com/images/121106X/IMG_1635-border.JPG t/m 1638En er stond ook nog een puike BX te koop
Ach.......... een dealer flikte dat ook toen ik voor een GTV kwam kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1638 heeft een lekke bandLekkere autohandel
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ach.......... een dealer flikte dat ook toen ik voor een GTV kwam kijken
" nee hoor, laat maar.......... we vinden zelf de uitgang wel"
Bij zn andere pand, 40 meter verderop staat een Honda Civic CRX Del Sol met 3 lekke banden, waarvan 1 lek reservewielquote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1638 heeft een lekke bandLekkere autohandel
Ach, die wagentjes zou ik dan ook per direct naar de sloop brengen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij zn andere pand, 40 meter verderop staat een Honda Civic CRX Del Sol met 3 lekke banden, waarvan 1 lek reservewiel
Die schulf toch.quote:Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar hey, mn nieuwe lens werkt dus goed, dat is waarvoor ik die foto's maakte. De foto's die nu mislukt zijn is ten minste gewoon weer de schulf van mn eigen onkunde
quote:Op zondag 12 november 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1979086079721439072&hl=nl
quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en speciaal voor herman heb ik vandaag een boot op de foto gezet
quote:
bij 1:27 alquote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BRV8nV6slCE&mode=related&search=
filmpje van Marc Duez Spa trackday op spa m'n Ovlov staat op het filmpje
![]()
bij 2:20 als de camera over het paddock gaat dan als hij helemaal links is![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto Moto Italia, voor Alfisti ff t linkje, ik ga nu de personewagens in hun hokje duwen
hmm alfa 155 en 14 andere. Klaaaarquote:Op zondag 12 november 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto Moto Italia, voor Alfisti ff t linkje, ik ga nu de personewagens in hun hokje duwen
Klaar inderdaad. Best kans dat ik het Alfa topic eens uit ga splitsen ja, op de een of andere manier hefet de 155 de overhandquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klaar inderdaad. Best kans dat ik het Alfa topic eens uit ga splitsen ja, op de een of andere manier hefet de 155 de overhand
Wat nou verwijderen?quote:Op zondag 12 november 2006 21:39 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxx > her en der wat commentaar/aanvulling bijgezetMag je gerust ook weer verwijderen
en de 155 is ook gewoon een puike bak! kan ik er wat aan doen
Evanescencequote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BRV8nV6slCE&mode=related&search=
filmpje van Marc Duez Spa trackday op spa m'n Ovlov staat op het filmpje
![]()
bij 2:20 als de camera over het paddock gaat dan als hij helemaal links is![]()
Mja, ik hoop er ook een beetje in te handelen. Als je zeit wat er nu al op me af komt qua mensen de van alles en nog wat van me willen kopen op automobiel gebiedquote:Op zondag 12 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
ik heb de laatste 2 jaar 5 verschillende auto's gehad![]()
komt de Niva nog eigenlijk ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik hoop er ook een beetje in te handelen. Als je zeit wat er nu al op me af komt qua mensen de van alles en nog wat van me willen kopen op automobiel gebied
Jaquote:
Moet jij je al scheren dan?quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef PeuRac het volgende:
nat scheren roeleert
veel gladder, schoner en nouwelijks langzamer
scheelt een hoop tijd en moeite 's ochtends hoorquote:Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
Als Peu niest valt het er gewoon vanaf...
Zonet hier voor de deur een auto de wetering in gecruised, waren overvallers... Mooi spektakel.
eenschquote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
Alfa Romeo 155 1.7,5 1994
Jeep Grand Cherokee 4.0 1994
Peugeot 205 1.4 1988
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1994
Alfa Romeo 33 1.4 1994
1994 is een goed auto jaar![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nu bijna een complete baard en mn haar wordt lang, ik heb alexeritis
quote:Op maandag 13 november 2006 00:14 schreef lipje het volgende:
[..]
baarden zijn oké'
Alleen stoere mannen hebben baarden
![]()
daar is ie nog dun...quote:
Op d'r kin?quote:Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
ik heb m'n vriendin wel ingehaald kwa haarlengte.
[afbeelding]
Ja en de voorsprong op borsthaar heb ik na een lang en uitputtend gevecht ook overgenomenquote:
Dus nu gaat het alleen nog om het aarshaar?quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en de voorsprong op borsthaar heb ik na een lang en uitputtend gevecht ook overgenomen
Ja dat duurt nog, maar ook de reet als geheel is nog een slagveld.quote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus nu gaat het alleen nog om het aarshaar?
Liefde is.... haar kontpuisten uitknijpenquote:Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog, maar ook de reet als geheel is nog een slagveld.
quote:Op maandag 13 november 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Liefde is.... haar kontpuisten uitknijpen.
Muukquote:Op maandag 13 november 2006 10:01 schreef Mukie het volgende:
Druk as usual
Veel aan fotografie, nog steeds bezig met cursus automechanicaen wat minder qua mn gezondheid, maar voor de rest alles
![]()
![]()
Elke keer als ik een Niva zie bij de cursus moet ik aan Alexxxx denken
Altijdquote:
Lekker knus johquote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Altijd
Denk alleen dat mn huis een stuk kleiner is qua woonkamer
quote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef Klonk het volgende:
die jag heeft een hyundai neusje....
je mag zelfs binnenkomenquote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Klonk, als ik een auto heb en ik naar Venlo ga, dan gaan we wel handjes schudden he?
met een hele zooi bouwmachinenerdsquote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik al in je dorp ben geweest om foto's te maken van de sluizen
De R heeft wat minder overeenkomsten dan de XK8, dat klopt. Het is ook niet veel meer dan de grill en een beetje lijn van een lange neus.quote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef Klonk het volgende:
die E-typemaar om nou te zeggen dat ie overkomt met die R, mischien als ik m'n bril afzet en nog eens extra scheel ga kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |