klinkt bekend, ben ik ff blij dat ik daar niet meer sta te verekken in te kouquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, k ben bij t circus theater in Scheveningen, wat n volk komt daar zeg
wel grappig, komt die portier alle auto's en bussen wegsturen, helaas voor hem sta ik er voor t restaurant ernaast
Er is nu een ander bedrijf wat daar staat, die gast vond t ook niet zo leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
klinkt bekend, ben ik ff blij dat ik daar niet meer sta te verekken in te kou![]()
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:27 schreef lipje het volgende:
iemand nog zin in een ritje Amsterdam Rotterdam?
Bo bellen, t was zijn werk dus dat moet die wel herkennenquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:39 schreef lipje het volgende:
dronken gezin naar rotterdam brengen, terug met de nachttrein
Ik heb nee gezegd
voor jouw geluk: t was een wijnproeverijquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:41 schreef PeuRac het volgende:
LOL, morgen misschien stappen onder werktijd![]()
Weet je hoe verrot het is als je voor je werk op een wijnproeverij moet zijn als chauffeurquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef lipje het volgende:
[..]
voor jouw geluk: t was een wijnproeverij
Vraag niet hoequote:
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Vraag niet hoeGaat lekker daar bij die chinezen, hairpin waarbij je bijna moet steken, los liggende putdeksels..
![]()
Ze hebben wat met putdeksels in china, bij de DTM race in Shanghai in 2004 hadden ze er ook al last van
Het moge duidelijk zijn waar deze unit op gebaseerd isquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:40 schreef M5 het volgende:
'n nieuwe Bowler, Nemisis.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep. op hun vorige model, de Wildcat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn waar deze unit op gebaseerd is
Lach jij wel eens? Of gniffel je alleen als ze een motorcode verkeerd spellen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Jep. op hun vorige model, de Wildcat.
whehehquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lach jij wel eens? Of gniffel je alleen als ze een motorcode verkeerd spellen?
Ach, aan z'n dekbed en "gordijnen" te zien heeft hij sowieso geen smaakquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Dan word je op een dag wakker en dan denk je, weet je wat ik vandaag ga doen? Mezelf door een dwerg met een strap-on in m'n reet laten nemen![]()
lelijke schijt landroverquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn waar deze unit op gebaseerd is
OiLekker geskied vandaag
En voor dwergen met voorbinddildo'squote:Op zaterdag 11 november 2006 16:44 schreef Sjoewe het volgende:
Snowboarden is voor homoseksuelen.
Dat vertel je ze zelf maarquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:44 schreef Sjoewe het volgende:
Snowboarden is voor homoseksuelen.
Dat doe ik iedere winterquote:
Met de ski's in de fancy.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie was ook al wer die josti die met zn snowboard in de BreakOut had gestaan?
Wat moet je met een ipod als je liever de fancy leest?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:50 schreef Klonk het volgende:
dus jij gaat skieen in een pak van de zeeman en hebt geen ipod ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |