heb je ook een keer electrisch licht, nu de riolering nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
sow, de bliksem sloeg hier heel dichtbij in net, de hele straat werd verlicht!
veel spullen met n emotionele waarde weg? of alleen 'gewone' spullen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
Belt mijn ma net, in die tijd dat we vandaag naar opa en oma's feest zijn geweest hebben ze het hele huis leeggehaald
Terwijl het merendeel al in verhuisdozen stond, die zijn allemaal op hun kop geweest, alle kasten, dakschotten, echt overal
Alle sieraden weg, hifi shit weg, laptop, tomtom, noem maar op
Ik woon er net een maand niet meerMijn spul was ook zeker weggeweest als ik er nog had gezeten.
Houden zo want ik wil het niet wetenquote:Op zondag 12 november 2006 10:39 schreef PeuRac het volgende:
moguh
die A1 race in china is toch al gereden? waarom vind k de uitslag dan nergens?
WTFquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
Belt mijn ma net, in die tijd dat we vandaag naar opa en oma's feest zijn geweest hebben ze het hele huis leeggehaald
Terwijl het merendeel al in verhuisdozen stond, die zijn allemaal op hun kop geweest, alle kasten, dakschotten, echt overal
Ik woon er net een maand niet meerMijn spul was ook zeker weggeweest als ik er nog had gezeten.
Arggg zaadlul! Nu weet ik al weer genoegquote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef PeuRac het volgende:
thanks, t is de moeite waard om te kijken vanmiddag
Godverdommequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Hugster het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens op de toetsenblokkering, en hijg niet zo
quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens op de toetsenblokkering, en hijg niet zo
Ik heb nu een bericht op mn voicemail, en ik hoor telkens 'tok' tussen het gehijg door, dus ik denk het welquote:Op zondag 12 november 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Issie z'n vloertje aan het leggen?![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu een bericht op mn voicemail, en ik hoor telkens 'tok' tussen het gehijg door, dus ik denk het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |