Ik betaal inderdaad geen 600 euro voor een matchend burtonpak dat ik het volgende jaar weg doe omdat de print erop hopeloos uit de mode isquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:50 schreef Klonk het volgende:
dus jij gaat skieen in een pak van de zeeman en hebt geen ipod ?
verpatsen aan je minderjarige buurmeisjequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je met een ipod als je liever de fancy leest?
Ja, mij niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Doet me denken aan bepaalde Harvink banken
dat eerste geloof ik, het tweede niet, een puberig puistenpaleis gaat niet op stap zonder ipod of een of andere kloon/mp3 spelerquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad geen 600 euro voor een matchend burtonpak dat ik het volgende jaar weg doe omdat de print erop hopeloos uit de mode is
En een ipod heb ik ook niet.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet je met een ipod als je liever de fancy leest?
patsen met vette moves dat was toch 1 kenmerk van snowboard mongolenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, mij niet.
En inderdaad, snowboarders![]()
Wat een volk is dat
Vandaag gingen ze "leren" jumpen![]()
Maar ze stonden wel even "" toen m'n broertje en ik na elkaar een 540 maakten, goed neerkwamen, en doorskieden
Ik heb al 4 jaar de zelfde diskman.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat eerste geloof ik, het tweede niet, een puberig puistenpaleis gaat niet op stap zonder ipod of een of andere kloon/mp3 speler![]()
je hebt gewoon geld voor een ipodquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar de zelfde diskman.
Neen. Die staan na ieder hobbeltje te ouwehoeren hoe tof ze hem hebben genomen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
patsen met vette moves dat was toch 1 kenmerk van snowboard mongolen![]()
Ach dat soort volk heb je bij elke sport,club of whateverquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere winter
Van die modepopjes met al hun stoere matchende jassen, en broeken, ipodje bij de hand, van dat slappe jargon erbij, de hele tijd video's aan het kijken, wajoooo tjeck die moves gek, gaan ze het skipark in bakken ze er niks van, staan ze op een stukje plat moeten ze lopen.
Niks tegen de mensen die er echt van houden, maar op de gemiddelde piste is de gemiddelde snowboarder Maikuuulistisch scooter en CRX volk. En die mot ik niet
Ach, je bent ook bang voor zeilen. Ga inderdaad maar boarden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach dat soort volk heb je bij elke sport,club of whatever![]()
Met skieen breek ik volgens mij helemaal m'n nek, maar daar kan ik me in vergissen
eigenlijk boeit dat hele kutskieen me geen enkele flikker, de beste wintersport is een laagje sneeuw, een lege parkeerplaats en een willekeurige autoquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Die staan na ieder hobbeltje te ouwehoeren hoe tof ze hem hebben genomen.
Incl. caravan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk boeit dat hele kutskieen me geen enkele flikker, de beste wintersport is een laagje sneeuw, een lege parkeerplaats en een willekeurige auto![]()
Bangquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, je bent ook bang voor zeilen. Ga inderdaad maar boarden.
Geld zat, ik ga er alleen liever mee op vakantie, of koop er muziek van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt gewoon geld voor een ipod![]()
Er zijn geen toffe caravans.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klonk zn caravan is te tof om te verneuken.
Om in te bivakkeren: ja, je hebt gelijk. Om nbaar te kijken: toch wel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn geen toffe caravans.
andere kleur deur is niet "goed"quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede Amazone station te koop. Interesse?
Klopt, wel op blijven leten he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
andere kleur deur is niet "goed"
Oh het gaat over de blauwe 10 foto's verder
thanks allenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi bo![]()
Wel best donker, hoe heet dit type nou?
niet mijn smaak maar ziet er netjes uit.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:18 schreef BoJo het volgende:
De woonkamer is voor 90% gedaan (laat begonnen)![]()
Bij de foto's die wazig en met licht aan komt de kleur niet overheen met de werkelijkheid. (niet rodig en donkerder)
stel je voor dat we allemaal dezelfde smaak zouden hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet mijn smaak maar ziet er netjes uit.....![]()
Wat moet ik er nu mee? Maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede Amazone station te koop. Interesse?
waren we allemaal een stel ja knikkersquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
stel je voor dat we allemaal dezelfde smaak zouden hebben![]()
![]()
thanks![]()
mijn gym leraar had een Amazone, en ik zag er gisteren eentje rood met wit dak, best grappigquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik er nu mee? Maar toch bedankt!
Mooie vloer Bo!!
Klassieker op LPG, lekker goedkoop.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik er nu mee? Maar toch bedankt!
Mooie vloer Bo!!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.serboard.com/forums/viewtopic.php?t=7285&postdays=0&postorder=asc&start=0
ownageee
vanaf page 2
Je hebt toch een piemel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef PeuRac het volgende:
wie komt me gezelschap houden in Haarlem (Bloemendaal), ik moet nog lang wachten en ben vergeten, iets mee te nemen.
Juistem, dus peu je kan net zo lang aan je pik sjoren tot de vellen er aan hangenquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juistem, dus peu je kan net zo lang aan je pik sjoren tot de vellen er aan hangen![]()
Succes jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |