Ja, trouwring van Lou's overleden vrouw, en nog een zut emotioneel beladen + speciale sieraden helaas.quote:Op zondag 12 november 2006 02:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
veel spullen met n emotionele waarde weg? of alleen 'gewone' spullen?
en bekijk t positief, nu hoeft er minder verhuist te worden.
Niet prettig om een bekende van je zo te horen puffen op een vloertje eh?quote:Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, Bo maar even geSMStWerd me nu wat te gek
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 12:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet prettig om een bekende van je zo te horen puffen op een vloertje eh?
Als ze zulke dingen doen lijkt het bijna of ze ergens naar op zoek waren ehquote:Op zondag 12 november 2006 12:44 schreef Hugster het volgende:
Idd ja
Ze hebben ook 10 doosjes met reserve tegeltjes van de badkamer op de voorzolder stukgegooidWat ben je dan voor inbreker joh
En 2 dozen met tapijttegels van mij lagen er dichtgetaped en dat is ook allemaal open gesneden
DV cam van 2 ruggen ook pleite en moeders mooiste ketting van een trosje ruggen
Op de deurkruk van de serre gaan staan en erop geklommen en raam wat op tochtstand stond verder open gebroken, rustig alles overhoop gehaald en gewoon door de achterdeur weer naar buiten gelopen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze zulke dingen doen lijkt het bijna of ze ergens naar op zoek waren eh![]()
Normaal pakken ze wat ze kunnen pakken. Maarja waarschijnlijk wisten ze ook dat jullie voor lange tijd weg waren. Hoe zijn ze eigenlijk binnen gekomen?
dat is echt zwaar verrot, k hoop dat ze de daders te pakken kunnen krijgenquote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, trouwring van Lou's overleden vrouw, en nog een zut emotioneel beladen + speciale sieraden helaas.
En voor het verhuizen maakt het geen zak uit, dat doet een verhuisbedrijf
Dat krijgen ze toch niet, want ze moeten flitsen met 3 man in een autoquote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt zwaar verrot, k hoop dat ze de daders te pakken kunnen krijgen
Godverdommequote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, trouwring van Lou's overleden vrouw, en nog een zut emotioneel beladen + speciale sieraden helaas.
En voor het verhuizen maakt het geen zak uit, dat doet een verhuisbedrijf
Aja, in de tijd dat hij hem kocht was het waarschijnlijk niet zo aso... Veel mensen van die leeftijd hebben er 1 maar dragen hem niet meer (ja ook mijn pa jaquote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef Hugster het volgende:
Gouden Rolex van Lou lag onderin een la waar ze wel in geweest zijn maar die hebben ze over het hoofd gezien.
Ik wist trouwens niet dat hij had, heeft ie toch nog een beetje louche autohandelaarstylo in zich
Hij draagt hem niet (meer).
iddquote:Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, in de tijd dat hij hem kocht was het waarschijnlijk niet zo aso... Veel mensen van die leeftijd hebben er 1 maar dragen hem niet meer (ja ook mijn pa ja)...
Daar kan ik echt uren naar kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |