quote:Op zondag 5 november 2006 01:39 schreef BushRanger het volgende:
Ok dan! Vanmiddag al mijn moed bij elkaar geraapt en naar de farmersmarket by Whyte Ave in Edmonton gegaan. Ik had twee borden gemaakt en een aantal vrienden gingen mee. Aardig allround gezelschap met jong en oud, dat had wel zijn voordelen denk ik.
We gingen binnen in de farmersmarket staan, omdat het koud was. Ik was de eerste die het bord omhoog hield en ik werd binnen vijf seconden al gehugd. Ze hing rond mijn nek en sloeg haar benen rond mijn benen. Toen dacht ik wel even 'hmm ok....'. Maar daarna was het echt super, iedereen lacht als ze de borden zien en heel veel mensen die hugen je ook na een kleine aanmoediging of uit zichzelf. Helaas werden we door security gevraagd de market te verlaten, dus we moesten de kou in.
We zijn toen verhuisd naar Whyte Ave, een populaire winkel-/uitgaansstraat en ook hier waren de reacties weer heel positief. Sommige mensen kijken naar je bord, lachen en lopen snel door. Maar negatieve reacties kregen we niet echt, hoogstens een paar mensen die met hun ogen rolden of je gewoon negeerden. Het was ongelofelijk hoeveel mensen echt een hug willen. Het lukte ons zelfs om mensen uit hun auto te krijgen voor een rood stoplicht en mensen die uit een restaurant kwamen voor een hug en weer terug naar binnen gingen.
Voor iedereen die twijfelt om het te doen, ik kan je maar een ding aanraden en dat is: GEWOON GAAN!! Het is zeker wel effe eng, maar het is zooo leuk.
Hier een paar foto's (ik heb de blauwe fleece aan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Burbo het volgende:
Klotehippies.
Als je een joint voor me mee neemt wel, ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik knuffel alleen maar met vrouwen en meisjeszijn die ook aanwezig
?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Tis natuurlijk veul leuker om met je maten de hele boel kort en klein te slaan omdat je kluppie verloren heeft door die achterlijke scheids...
Ik ga nooit zonder waterpijpje de deur uit dus komt goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Als je een joint voor me mee neemt wel, ja.
Ja hoi, Zwolle hier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Pingwingei het volgende:
Meerijden nog mogelijk? Zou mooi zijn, scheelt een treinkaartje, reismogelijkheid naar zwolle en apeldoorn[station, minder ver als utrecht in elk geval.]
Jij hebt duidelijk een knuffel nodigquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Burbo het volgende:
Klotehippies.
Ik hoop er om kwart voor twaalf al te zijn, kijk in mijn fobo, dan weet je hoe ik eruit zie. Maar de borden heb ik ook bij mequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan er iemand al om 12.00 uur met een bord met free hugs staan, dat we elkaar een beetje kunnen herkennen?
Anderhalve maand grote meet geweest in Utrecht en ik kan je verzekeren, alleen maar goede en leuke mensenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef moelan0e het volgende:
Ik herken je hond, denk ik.
ik ben ietswat zenuwachtig, ik zit nog geen maand op dit forum en ik weet niet eens van welk geslacht jullie zijn. Hopelijk zijn jullie hotties.
We verzamelen om 12 uur.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef cyberrobin het volgende:
Ik weet niet tot hoelaat jullie morgen rondlopen? Als jullie er smiddags nog zijn kom ik ook wel ff een knuffel halen..![]()
Ga morgen toch de stad in namelijk..
Ik heb wel een poncho, maar dan zie je niks meer van mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:47 schreef Pingwingei het volgende:
* Pingwingei Meldt ook
Het regent hier flink, dalijk ff wat plastic tassen zoeken dus.
Ahaatjes! Geen slecht plan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:09 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ga die tassen over de "borden" doen en dan gaan ze m'n tas in. Dan regenen ze hoe dan ook niet nat, mijn tas is niet helemaal waterdicht meer. Maar dat gaat goedkomen, over een uurtje weg
Goed plan, ben je dubbel herkenbaar!quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:16 schreef Pingwingei het volgende:
Zal ik de mijne omhoog houden dan gelijk?
Overigens denk ik dat ik er een dubbelzijdige van maak, heb spuitlijm en dat droogt snel
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:03 schreef Schlumberger het volgende:
Haha
To the hugmobile!
*is ook weg*
Heej wat leuk! Ik hoop je te kunnen knuffelen strakjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef cyberrobin het volgende:
Ik weet niet tot hoelaat jullie morgen rondlopen? Als jullie er smiddags nog zijn kom ik ook wel ff een knuffel halen..![]()
Ga morgen toch de stad in namelijk..
Je wou moemoe niet knuffelen!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb jullie gezien!
Ideetje voor de Deventer-meeting?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb pas van die mensen in Deventer gezien, heb lekker veel afgeknuffeldLiep een leuke jongen tussen en woon in het centrum, dus moet altijd door de winkelsraat ergens naartoe, dus ben ze echt vaak tegengekomen
ik ook!! Eerst al die politieke flyers om je oren en dan free hugs krijgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb jullie gezien!
Zeg dan dat je een fok!ker bent! Dan had je een xtra knuffel gekregen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
ik ook!! Eerst al die politieke flyers om je oren en dan free hugs krijgen![]()
Nee hoor, dat wordt helemaal niet gedempt. Dat is namelijk niet mogelijk want het was helemaal fantastisch. Die mensen die niet durven knuffelen, dat is pas genant!quote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
Ik wil de vreugde niet dempen maar ik vond het er een beetje genant uitzien.
Wat maakt het uit hoe het eruit zag? Als ik voor elke knuffel een euro zou krijgen zou ik met een week mijn geld binnen krijgen wat ik nu in een maand krijg. Daarbij voel ik me echt helemaal geweldig, alleen al door een knuffel, mensen kwamen met een gezicht langs dat op onweer stond en na de knuffel gingen ze verder met een grijns van oor tot oor, dáár doe je het dan voorquote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
Ik wil de vreugde niet dempen maar ik vond het er een beetje genant uitzien.
In Deventer hebben pas een stel mensen het al gedaan en dat was een erg geslaagde middag hoorquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
Den Haag, Deventer heb ik gewoond en ik vind het er absoluut niet de stad voor, zoals ik al eerder heb aangegeven.
De Turkse heet Jercan, hij zit niet op FOK maar is een collega van mij.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef Djep het volgende:
Pingwingei: hartstikke bedankt voor de foto: ik keek er al naar uit.
En de dame onder aan heet Sheriam! Maar hoe heet de turkse jongen die met moelan0e mee kwam? En hij was ineens weg, wil moelan0e hem nog een knuffel van me geven??
en ik hoop dat M zich ook snel meldt!!!
quote:Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw aandacht aan onze Free hugs actie. Toch zou ik u willen verzoeken uw bericht te wijzigen. De actie is namelijk niet georganiseerd door de stichting PEPERCLIP. Maar na een oproep van mij op FREE HUGS...Waar en wanneer? #2 hebben zich een aantal mensen gemeld en heb ik de actie een verder gevolg gegeven.
Voor verdere info over de geschiedenis van free hugs verwijs ik u naar http://en.wikipedia.org/wiki/Free_hugs
Ook een fotograaf heeft ons vergezeld, wellicht biedt hij ergens de foto's aan!
Uiteraard hebben wij een fantastische middag gehad en voor een beter verslag kunt u uiteraard bij mij (djep) terecht via dit mailadres of 06 ** ** ** **
Met vriendelijke groeten.
Voor mij veel. Die ene op die foto met dat blauwe shirt die er zo onverzorgd uitziet wilde knuffelen. Nou ben ik tot veel bereid maar ik heb wel grenzenquote:[b]Op zondag 12 november 2006 18:53 schreef Pingwingei het volgende:[/b
Wat maakt het uit hoe het eruit zag?
Je bent écht een triest mannetje hè?quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij veel. Die ene op die foto met dat blauwe shirt die er zo onverzorgd uitziet wilde knuffelen. Nou ben ik tot veel bereid maar ik heb wel grenzen![]()
Ga er nou eens serieus op in.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Je bent écht een triest mannetje hè?
Onverzorgd???quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij veel. Die ene op die foto met dat blauwe shirt die er zo onverzorgd uitziet wilde knuffelen. Nou ben ik tot veel bereid maar ik heb wel grenzen![]()
Er zijn er anders zat die dat dedenquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga er nou eens serieus op in.
Loop je op straat en wil zo'n onverzorgd type met lang haar je om helzen. Wat zou jij doen?
Ik liep er langs gisteren en ik heb het op deze manier ervaren. Sorry dat ik gewoon eerlijk ben hoorquote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Onverzorgd???
Ik krijg de indruk dat je alleen maar lullige reakties wil geven. Ik heb dan ook geen zin om daar op in te gaan.
Yep! En dan nog, al zie je er niet uit, heb je een foute trui aan, stink je uit je bek, heb je een goed oog en één alien oog: echte schoonheid zit van binnen en dat kwam tot uitdrukking in het contact wat er gisteren gelegd is.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Er zijn er anders zat die dat deden
-edit-
Zelfs vrouwen waarvan ik dacht, wow
(Oh, en ja, waarom niet?)
Kan ik me idd iets bij voorstellenquote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef moelan0e het volgende:
Ik doe trouwens de tweede actie niet mee, ik vind dat je zoiets een keer moet doen. Ik ben nogal bang zoiets uit te melken of te hoge verwachtingen heb die daarna niet waar worden gemaakt.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef Djep het volgende:
[..]
Yep! En dan nog, al zie je er niet uit, heb je een foute trui aan, stink je uit je bek, heb je een goed oog en één alien oog: echte schoonheid zit van binnen en dat kwam tot uitdrukking in het contact wat er gisteren gelegd is.
Tuurlijk mag je eerlijk zijn. Kritiek mag je best geven. Zeg maar dat de andere dames slanker zijn dan ik. Maar wat zou mij dat boeien? Deze jongeman was niet onverzorgd. Dat is een vooroordeel en die zijn over homo's ook genoeg.quote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik liep er langs gisteren en ik heb het op deze manier ervaren. Sorry dat ik gewoon eerlijk ben hoor
Als je gewoon soft mee wil lullen en geen kritiek kan verdragen, moet je niet op een forum wezen.
Nee? Als de intentie goed is dan maakt dat geen FLIKKER uit. Tuurlijk, als je hem of haar vaker zou knuffelen kun je degene er op attenderen. Iemand met de verkeerde intenties, dat is erg.quote:Op zondag 12 november 2006 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Lief hoor, maar wel erg soft. Ik word toch niet graag geknuffeld door iemand die uit zijn bek stinkt![]()
Jammer! We hebben het er nog over gehad dat jij eventueel zou komen. Groningen lijkt me ook erg fantastisch. Maar ik kan me ook denken dat mensen het inderdaad bij één keer willen houden. Maar ik vond het zo leuk, ik wil het nog een keer mee maken. Net als dat ritje in de achtbaan!quote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zaterdag met een vriendin twee rondjes door Utrecht gemaakt, maar jullie helaas niet gezien
Nou ja, dan niet, volgende keer beterZo te lezen was het heel erg leuk!
Je bent het dus wel met me eensquote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee? Als de intentie goed is dan maakt dat geen FLIKKER uit. Tuurlijk, als je hem of haar vaker zou knuffelen kun je degene er op attenderen. Iemand met de verkeerde intenties, dat is erg.
Is ook zo. Maar er zijn al heel veel anderen die de volgende keer meegaan heb ik zo opgemerkt. Dus we zullen niet alleen achterblijvenquote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar ik kan me ook denken dat mensen het inderdaad bij één keer willen houden.
We zijn vanaf Hoog Catharijne over de markt gelopen en door een paar van die zijstraatjes eerst richting gracht gelopen, daar wat winkeltjes in geweest en toen naar dat andere plein waar ze aan het wandklimmen waren.quote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef Djep het volgende:
Jammer! We hebben het er nog over gehad dat jij eventueel zou komen.
Ik ben het met je eens dat ik liever iemand knuffel als hij/ zij niet uit de mond stinkt. Maar wat er gisteren gebeurde was heel anders. Ik gaf mijn knuffel aan een ander en als iemand die wou ontvangen dan is dat puur. Ik heb ook iemand omhelst die niet zo lekker rook. Maar het voelde wel goed en dat is voor mij nou net de gedachte er achter.quote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent het dus wel met me eens
Ik vind dat je wel een beetje op uiterlijk mag selecteren hoor.
Die laatste zin toont wel aan dat je helemaal niet zo frei en blei bent.quote:Op zondag 12 november 2006 21:38 schreef Pingwingei het volgende:
Ach, ik blijf erbij dat het niet aan mij lag, daar ik vele knuffels heb mogen ontvangen/geven, zelfs mensen die ik tot 3 keer aan toe heb mogen knuffelen![]()
Wat zeggen sommige ondertitels toch veel over mensen
Wat een onzin. Dus als je niet direct iets héél erg maatschappelijks doet kan je beter maar helemaal niets doen en samen met veel anderen gaan winkelenquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb toch liever dat je een dagje met een bejaarde optrekt of met een gehandicapte. Dan heeft een ander er echt wat aan. Dit doet een beetje egocentrisch aan.
quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Die laatste zin toont wel aan dat je helemaal niet zo frei en blei bent.
Maar fijn dat jullie je er zo goed door voelen.
Ik heb toch liever dat je een dagje met een bejaarde optrekt of met een gehandicapte. Dan heeft een ander er echt wat aan. Dit doet een beetje egocentrisch aan.
Als je de verslagen leest dan zie je dat dit al 2 stiften kostte...quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
Okay.
Mag ik nog wel een suggestie doen: waarom niet gewoon iets met gratis knuffelen in plaats van zo'n engelse tekst?
Daarbij was het een actie in navolging van.....(Juan Mann) Hij is in het engels begonnen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als je de verslagen leest dan zie je dat dit al 2 stiften kostte...
GRATIS
KNUFFELEN
Kost dan wel meer dan 2 stiften.En die borden worden dan ook behoorlijk zwaar
![]()
Was hij ook in Utrecht dan??quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ow en ik heb een student gesproken die een Europese bijeenkomst van studenten organiseerd in Valencia aankomende zomer. Daar komen 750 studenten bij elkaar en hij wilde dit op het programma neerzetten.
Hij vond namelijk dat het de zaterdag zo opfleurde en op zo'n simpele manier dat hij het effect wel wilde zien als 750 internationale studenten met zo'n bord in het rond lopen.
quote:
Ik, en heb op een andere site het idee ook al geopperd maar daar zitten alleen maar 'stoere mannen' :p dus dat wordt waarschijnlijk een gewone meet.quote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Frumzel het volgende:
Vraagje eigenlijk.
Wie heeft het aan mensen thuis (vriendenkring/familie) verteld over dit? En hoe waren de reacties? Ikzelf heb er niets over gezegd nog, omdat ik een beetje bang was, dat ze er een nogal raar gevoel erbij gingen krijgen. Ik vertel het wel naderhand, maar doe dat dan met filmpje, zodat ze zien hoe het werkelijk ging
Het was bij mij inderdaad ook het filmpje van in Amsterdam, dat mij overhaalde dit mee te gaan doenquote:Op zondag 12 november 2006 23:44 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik, en heb op een andere site het idee ook al geopperd maar daar zitten alleen maar 'stoere mannen' :p dus dat wordt waarschijnlijk een gewone meet.
Ik heb het mijn moeder laten zien met een filmpje en die kreeg net als ik wel een beetje kippevel
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Perriwinkle het volgende:
komt er nog een volgende keer?
Ik heb er ook over nagedacht. FREE HUGS stond naar mijn mening wat hipper en opvallender. Bovendien is het de 'officiële' benaming, iets wat googlen iets gemakkelijker maakt.quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
Okay.
Mag ik nog wel een suggestie doen: waarom niet gewoon iets met gratis knuffelen in plaats van zo'n engelse tekst?
Ja!!! En zeg dat ze zich ook aanemelden. We missen ze!quote:Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef moelan0e het volgende:
[..]
De Turkse heet Jercan, hij zit niet op FOK maar is een collega van mij.
Als je wilt dan kan ik je het emailadres van M geven, ik ken hem namelijk vaag en hij wist via mij van deze actie.
Groningen gaat nog aan kop!~quote:Op zondag 12 november 2006 20:22 schreef Djep het volgende:
Poll: Waar en wanneer organiseren we de volgende Free hugs actie?Groningen Rotterdam Den Haag Enschede Deventer Anders, nl:
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Denk dat hij tegelijk bedoelt, in 2 groepen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
[..]
Groningen gaat nog aan kop!~
@FFF En bij wie logeren we??
quote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Filay het volgende:
[..]
Denk dat hij tegelijk bedoelt, in 2 groepen.
Inderdaad, of we doen wel gewoon 1 stad (ik had ook Groningen, lijkt mij een mooie stad) en dan maken we kleinen groepen om zo de hele stad te overstromen met een positief gevoelquote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Filay het volgende:
[..]
Denk dat hij tegelijk bedoelt, in 2 groepen.
En ik wilde net voorstellen om allemaal maar bij mij te logeren. (kun je tegen 9 kinderen, 7 katten en een geweldige lieve hond van het formaat St Bernardquote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef Djep het volgende:
[..]
Dit was dus een mislukte poging tot humor van mijn kant.
![]()
Ja, voor een nachtje wel. Maar waar berg je dat allemaal???quote:Op maandag 13 november 2006 00:42 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En ik wilde net voorstellen om allemaal maar bij mij te logeren. (kun je tegen 9 kinderen, 7 katten en een geweldige lieve hond van het formaat St Bernard)
quote:Op maandag 13 november 2006 00:46 schreef Schlumberger het volgende:
Wat dachten jullie ervan om rond de kerstdagen weer te gaan freehuggen?
Stemmen mensenquote:Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Schlumberger het volgende:
Poll: Wanneer is het tijd voor de volgende Free Hugs?Over twee weken Over een maand Over zes weken Over twee maanden Voorlopig niet! Nooit!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga voor Den Haag. Ligt wat centraler en is voor de meeste beter bereikbaar. En, zeker niet onbelangrijk, een gezellige stad waar mensen, gezien de serieuze politiek daar, een flinke hug goed kunnen gebruiken!quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
[..]
Groningen gaat nog aan kop!~
@FFF En bij wie logeren we??
Die hebben kerstvakantiequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef purplerose het volgende:
Zeg, als we nou in denhaag gaan staan kunnen we op het binnenhof politici gaan knuffelen als ze naar buiten komen!
Ik weet niet hoe mensen dan zitten met familieverplichtingen. Ik neem aan dat mijn ouders dan wel langs familie willen gaan hoewel ik daar geen ene bal zin in heb reserveer ik dat weekend gewoon alvast voor mezelf hoor. Dus vind het op zich wel een goed ideequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Schlumberger het volgende:
Wat al wel duidelijk is, is dat de voorkeur grotendeels uitgaat naar de weekenden van 16-17 en 23-24 december (ervanuitgaande dat we weer in een weekend gaan).
Ikzelf vind in dat geval 23 of 24 december perfect. Lijkt me geweldig, zo dicht bij kerst
Wat vinden jullie?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef Djep het volgende:
Vanavond heb ik foto's en leuk nieuws. Tot dan!
Ik rijd langs Utrecht/Zwolle, dus ik kan je eventueel wel oppikken bij Utrecht ofzo. En anders zijn er genoeg anderen die dat kunnen waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:28 schreef purplerose het volgende:
Mja groningen is echt tever voor mij als ik niet met iemand mee kan rijden dus vandaar, de stad zelf lijkt me geweldig om te knuffelen
Geweldig! Ik zal zaterdag de Volkskrant aanschaffen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef Djep het volgende:
Hallo mensen!
Volgens de fotograaf staan we as zaterdag met één foto in de zaterdageditie van Volkskrantmagazine!!! Hij wenst ons veel plezier ermee en hij en de andere fotografe vonden het een leuk initiatief!
Verder wilde ik morgen of overmorgen met een voorstel komen voor een volgende actie. Als jullie tot dan nog even geduld hebben? Blijf ondertussen wel je ideeën spuien!
als het groningen word claim ik bij deze een plekje in jouw autoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik rijd langs Utrecht/Zwolle, dus ik kan je eventueel wel oppikken bij Utrecht ofzo. En anders zijn er genoeg anderen die dat kunnen waarschijnlijk?
Trouwens, écht leuke foto's!
Ik sta er dan niet op, maar ja, ik was ook de cameraman
Maar volgende keer hug ik denk ik wel mee(naast het filmen
)
quote:Op maandag 13 november 2006 00:41 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Inderdaad, of we doen wel gewoon 1 stad (ik had ook Groningen, lijkt mij een mooie stad) en dan maken we kleinen groepen om zo de hele stad te overstromen met een positief gevoel
Ik zou dan geen verjaardagskaarsen gebruiken maar waxinelichtjes...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef Schlumberger het volgende:
Oh, ik had trouwens nog een idee: Als we nu eens bij een goedkope winkel (bijvoorbeeld de Wibra) een paar honderd kaarsjes kopen. Niets bijzonders, gewoon van die kleine kaarsjes die je ook op een verjaardagstaart doet. Het lijkt mij een mooi en symbolisch idee om die bij de knuffels weg te geven. Nog meer warmte voor de kerstdagen
Hoeveel kosten die dingen eigenlijk per 20? Een paar dubbeltjes? Ik heb in ieder geval al iemand gevonden die wel wil sponsoren...
Inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 17:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik zou dan geen verjaardagskaarsen gebruiken maar waxinelichtjes...En een paar honderd waxine lichtjes kosten vrij weinig
Deal!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als het groningen word claim ik bij deze een plekje in jouw auto![]()
4 zitplaatsen hierquote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Pingwingei het volgende:
Ik neem aan dat je ze niet van te voren aan steekt moelan0e
Frumzel: Indien Groningen, nog een plekkie vrij in je wagentje?Overigens wel een tof idee, dat kaarsjes weg geven, als we ieders dan een zak van 100 halen, is het misschien wel leuk voor jezelf bij te houden hoeveel knuffels je hebt uitgedeelt. Pure bijzaak uiteraard, maar lijkt me wel leuk op zich.
Dan ga ik hoe dan ook meequote:Op woensdag 15 november 2006 19:05 schreef Frumzel het volgende:
[..]
4 zitplaatsen hier
Dus als jij ook meegaat, nog 1 over
Zou je liever naar Den Haag willen, vanwege leukere en gezelligere mensen? Of vooral omdat het dichterbij huis is?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:34 schreef purplerose het volgende:
Hee maar we gaan niet in groningen staan, we gaan in denhaag staan
Ik ken denhaag beter, is denk net zo gezellig en het is absoluut veul dichterbij voor mij, anders kan ik niet meequote:Op woensdag 15 november 2006 20:13 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zou je liever naar Den Haag willen, vanwege leukere en gezelligere mensen? Of vooral omdat het dichterbij huis is?
Jawellus!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef moelan0e het volgende:
Den Haag heeft geen leukere of gezelligere mensen dan welke plek dan ook.
december denk ik?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
Gezien het enthousiasme:
[afbeelding]
mijn voorstel is....:
FREE HUGS in GRONINGEN op zaterdag 16 november
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen kunnen zich aanmelden via het aanmeldtopic, mijn PM of een mail achterlaten op djeppert@hotmail.com
Wat een supervette actie!! Voor mij is het onmogelijk om mee te doen, want ik moet op zaterdag posten, maar het lijkt me echt heel vetquote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
Gezien het enthousiasme:
[afbeelding]
mijn voorstel is....:
FREE HUGS in GRONINGEN op zaterdag 16 november
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen kunnen zich aanmelden via het aanmeldtopic, mijn PM of een mail achterlaten op djeppert@hotmail.com
christusquote:Op woensdag 15 november 2006 20:57 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Wat een supervette actie!! Voor mij is het onmogelijk om mee te doen, want ik moet op zaterdag posten, maar het lijkt me echt heel vet![]()
![]()
Verander het alleen ff in 16 december![]()
Ik kanquote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
FREE HUGS in GRONINGEN op zaterdag 16 december
Als het de 16e wordt, ga je gewoon meequote:Op woensdag 15 november 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb dan tentamens die week erop dus hier weet ik t nog niet
ik ga mn best doen maar studie is ook belangrijkquote:Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Als het de 16e wordt, ga je gewoon mee![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga mn best doen maar studie is ook belangrijk
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Wanneer zijn de "Free Hugs" in Dordrecht![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:39 schreef Frumzel het volgende:
[..]
hoezo een ban?
(wat stond erin dan?)
Hij zal dus wel lekker op dreef geweest zijn. Het leek mij dat zijn post hier ook een groot ONZ gehalte had.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:25 schreef shmoopy het volgende:
Loaded gaat 48 uur aan de Norit wegens topicdiarree in Onzin.
Als je klaar bent met denken, laat je mij t dan weten???quote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Eveli het volgende:
@ Schlumberger route Apeldoorn Zwolle hm? Klinkt interessant, zal er eens over nadenken.
Oh ok. Aandachttrekkerij... Heb alleen het plaatje wel gemist, maar dat zal wel maar goed zijn ookquote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef Djep het volgende:
[..]
[..]
Hij zal dus wel lekker op dreef geweest zijn. Het leek mij dat zijn post hier ook een groot ONZ gehalte had.
Hm, heb hier werkelijk niemand nog over verteld. Enkel gezegd, oh, een groepje waar ik mee optrek, waar ik wat mee ga drinken in Utrecht... (dat was ook zoquote:Op donderdag 16 november 2006 20:46 schreef Djep het volgende:
Ik ben toch een partij moe, zeg! Nu na een weekje werken kakt het helemaal in hier. Vandaag bij de fysio geweest en eversince ben ik helemaal pooped out.
Geeft niet, ik heb nu lekker weekend!
Mensen uit mijn omgeving wisten trouwens wel wat ik ging doen. Alleen krijg ik steeds van die verwonderde blikken. Djeppie? Knuffelen? Maar ja, ook ik heb gewoon behoefte aan een knuffel. En ik wil dan ook mijn knuffels delen met iemand die ook die behoefte heeft!
Ik ben best bereid om ergens anders heen te gaan: FOK! kers VERENIGT U en SPREEKT U UIT ! ! !quote:
Maak jij maar ff een poll ofzo Pingwingei, ik ben nog ff aan het aanmeren!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
Hmmm ja als het er vanochtend al was lijkt me dat wel handiger eerlijk gezegd. Dan komt mijn keus ook op Den Haag te staan.
Ja, 16 november vind ik ook véél te ver weg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:47 schreef Djep het volgende:
Maar ik denk wel dat we het dan sneller moeten organiseren dan pas 16 november.
Ergens in 2006quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:02 schreef Djep het volgende:
En je voorstel is....
Ja ben ik idd mee in me nopjesquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:13 schreef Schlumberger het volgende:
Als er al knuffels uitgedeeld zijn in Groningen, dan heeft het inderdaad weinig zin om daar in december ook heen te gaan. Jammer, maar ik kan me voorstellen dat Purplerose wel in haar nopjes isIk heb zelf ook Den Haag gestemd, dat lijkt me een uitstekende tweede keuze.
Weet iemand trouwens wie de freehuggers in Groningen waren? Gaat het ook van een website uit, en maken ze ook een filmpje? Ben erg benieuwd hoe zij het ervan afgebracht hebben.
Wat betreft ons filmpje: echt tof dat het maandag al af is!
Wat staat er kortgezegd in dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Lees net het stukje in het Volkskrantmagazine bij de grote foto. De begeleidende tekst is wel enigszins teleurstellend.
Nee, maar wel van de stichting peperclipquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef Eveli het volgende:
Helaas, Fok!kers zijn het niet, maar toch leuk:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)1000_free_huggen.xml
quote:
Vorig weekend
ZATERDAG 11 NOVEMBER
"Dat ik deze mensen ben tegengekomen, maakte mijn hele dag goed", zegt Kim Weert (28) uit Utrecht, die de foto heeft gemaakt. "Een halfuur heb ik samen met mijn vriend toegekeken hoe twee jongens en drie meisjes gratis knuffels uitdeelden aan het winkelende publiek. De jongen met de oranje jas en de groene schoenen kwam er pas later bij en begon spontaan mee te knuffelen - er waren nog wat 'free hugs'-borden over. Zelf hebben we natuurlijk ook een knuffel gehaald. De reacties van de mensen waren heel wisselend. De meesten voelden zich een beetje onwennig, anderen reageerden heel spontaan door een enorme knuffel te geven. 'Ik heb nog even met de 'knuffelaars' gepraat, ze hadden elkaar pas een uur eerder op het station in Utrecht ontmoet. Het was allemaal op een internetforum afgesproken."
Wat ze met hun actie wilden bereiken weet ik niet precies. "Er is kortgeleden ook zo'n knuffelactie geweest in Amsterdam, daar had het iets mee te maken geloof ik. Ik heb nog wel even snel gegoogeld, maar ik kon er niet veel over vinden."
Kan het a.s. zaterdag niet ofzo. Ideetje maar hoorquote:Op zondag 19 november 2006 02:14 schreef Djep het volgende:
@Frumzel: Wat betreft die rage ben ik het met je eens. Ik ga het liefst morgen weer knuffelen. Maar ja, er moeten wel mensen mee gaan, hè!
Ik niet. Ik heb net vandaag een afspraak gemaakt. En ja, nu rekent men op mij.quote:Op zondag 19 november 2006 02:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Kan het a.s. zaterdag niet ofzo. Ideetje maar hoor
wordt al aangewerktquote:Op zondag 19 november 2006 03:51 schreef Schlumberger het volgende:
Ik lees veel herkenbaars
Ik vond ook dat de glans er een piepklein beetje vanaf is. Sinds sommige media het als een rage bestempeld hebben, lijkt het misschien voor veel mensen alsof we het alleen maar doen omdat anderen het doen. En dat terwijl het in Utrecht helemaal niet zo voelde; toen was het in mijn ogen nog nieuw en onbekend voor de mensen.
Enne, ik heb ook regelmatig zo'n gevoel als jij, Djep. Ik heb ook vaak zin om weer met een groepje de straat op te gaan. Ik kijk dan ook echt uit naar de volgende keer
Overigens: Nu de plannen gewijzigd zijn, weten we niet meer wie er nu meegaan. Ik kan me voorstellen dat mensen afhaken nu het niet meer om Groningen gaat. Misschien is het handig om het aanmeldtopic op te schonen en opnieuw te beginnen?
quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarbij was het een actie in navolging van.....(Juan Mann) Hij is in het engels begonnen.
Wat inderdaad een suggestie is: Waarom maken we niet een bord voor de 'wat minder engels sprekende mensen'. En dan idd in NL: Gratis knuffelen. De wat oudere mensen hadden soms wat moeite om de tekst te begrijpen. Maaaaar....ze kwamen dan wel vragen wat er stond!
juist ouderen kunnen een knuffel goed gebruiken omdat ze vaak erg eenzaam zijn, beetje aparte instelling heb jij zegquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef StefanP het volgende:
En met "Free Hugs" is de kans kleiner dat je luier-dragende stinkende rimpelige oude vellen moet huggen, want die snappen toch niet wat op je bord staat.
Velen kwamen wel vragen hoor en hebben we ook voorzien van een knuffelquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef StefanP het volgende:
En met "Free Hugs" is de kans kleiner dat je luier-dragende stinkende rimpelige oude vellen moet huggen, want die snappen toch niet wat op je bord staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |