quote:Op zondag 5 november 2006 01:39 schreef BushRanger het volgende:
Ok dan! Vanmiddag al mijn moed bij elkaar geraapt en naar de farmersmarket by Whyte Ave in Edmonton gegaan. Ik had twee borden gemaakt en een aantal vrienden gingen mee. Aardig allround gezelschap met jong en oud, dat had wel zijn voordelen denk ik.
We gingen binnen in de farmersmarket staan, omdat het koud was. Ik was de eerste die het bord omhoog hield en ik werd binnen vijf seconden al gehugd. Ze hing rond mijn nek en sloeg haar benen rond mijn benen. Toen dacht ik wel even 'hmm ok....'. Maar daarna was het echt super, iedereen lacht als ze de borden zien en heel veel mensen die hugen je ook na een kleine aanmoediging of uit zichzelf. Helaas werden we door security gevraagd de market te verlaten, dus we moesten de kou in.
We zijn toen verhuisd naar Whyte Ave, een populaire winkel-/uitgaansstraat en ook hier waren de reacties weer heel positief. Sommige mensen kijken naar je bord, lachen en lopen snel door. Maar negatieve reacties kregen we niet echt, hoogstens een paar mensen die met hun ogen rolden of je gewoon negeerden. Het was ongelofelijk hoeveel mensen echt een hug willen. Het lukte ons zelfs om mensen uit hun auto te krijgen voor een rood stoplicht en mensen die uit een restaurant kwamen voor een hug en weer terug naar binnen gingen.
Voor iedereen die twijfelt om het te doen, ik kan je maar een ding aanraden en dat is: GEWOON GAAN!! Het is zeker wel effe eng, maar het is zooo leuk.
Hier een paar foto's (ik heb de blauwe fleece aan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Burbo het volgende:
Klotehippies.
Als je een joint voor me mee neemt wel, ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik knuffel alleen maar met vrouwen en meisjeszijn die ook aanwezig
?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Tis natuurlijk veul leuker om met je maten de hele boel kort en klein te slaan omdat je kluppie verloren heeft door die achterlijke scheids...
Ik ga nooit zonder waterpijpje de deur uit dus komt goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Als je een joint voor me mee neemt wel, ja.
Ja hoi, Zwolle hier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Pingwingei het volgende:
Meerijden nog mogelijk? Zou mooi zijn, scheelt een treinkaartje, reismogelijkheid naar zwolle en apeldoorn[station, minder ver als utrecht in elk geval.]
Jij hebt duidelijk een knuffel nodigquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Burbo het volgende:
Klotehippies.
Ik hoop er om kwart voor twaalf al te zijn, kijk in mijn fobo, dan weet je hoe ik eruit zie. Maar de borden heb ik ook bij mequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan er iemand al om 12.00 uur met een bord met free hugs staan, dat we elkaar een beetje kunnen herkennen?
Anderhalve maand grote meet geweest in Utrecht en ik kan je verzekeren, alleen maar goede en leuke mensenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef moelan0e het volgende:
Ik herken je hond, denk ik.
ik ben ietswat zenuwachtig, ik zit nog geen maand op dit forum en ik weet niet eens van welk geslacht jullie zijn. Hopelijk zijn jullie hotties.
We verzamelen om 12 uur.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef cyberrobin het volgende:
Ik weet niet tot hoelaat jullie morgen rondlopen? Als jullie er smiddags nog zijn kom ik ook wel ff een knuffel halen..![]()
Ga morgen toch de stad in namelijk..
Ik heb wel een poncho, maar dan zie je niks meer van mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:47 schreef Pingwingei het volgende:
* Pingwingei Meldt ook
Het regent hier flink, dalijk ff wat plastic tassen zoeken dus.
Ahaatjes! Geen slecht plan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:09 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ga die tassen over de "borden" doen en dan gaan ze m'n tas in. Dan regenen ze hoe dan ook niet nat, mijn tas is niet helemaal waterdicht meer. Maar dat gaat goedkomen, over een uurtje weg
Goed plan, ben je dubbel herkenbaar!quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:16 schreef Pingwingei het volgende:
Zal ik de mijne omhoog houden dan gelijk?
Overigens denk ik dat ik er een dubbelzijdige van maak, heb spuitlijm en dat droogt snel
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:03 schreef Schlumberger het volgende:
Haha
To the hugmobile!
*is ook weg*
Heej wat leuk! Ik hoop je te kunnen knuffelen strakjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef cyberrobin het volgende:
Ik weet niet tot hoelaat jullie morgen rondlopen? Als jullie er smiddags nog zijn kom ik ook wel ff een knuffel halen..![]()
Ga morgen toch de stad in namelijk..
Je wou moemoe niet knuffelen!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb jullie gezien!
Ideetje voor de Deventer-meeting?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb pas van die mensen in Deventer gezien, heb lekker veel afgeknuffeldLiep een leuke jongen tussen en woon in het centrum, dus moet altijd door de winkelsraat ergens naartoe, dus ben ze echt vaak tegengekomen
ik ook!! Eerst al die politieke flyers om je oren en dan free hugs krijgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb jullie gezien!
Zeg dan dat je een fok!ker bent! Dan had je een xtra knuffel gekregen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
ik ook!! Eerst al die politieke flyers om je oren en dan free hugs krijgen![]()
Nee hoor, dat wordt helemaal niet gedempt. Dat is namelijk niet mogelijk want het was helemaal fantastisch. Die mensen die niet durven knuffelen, dat is pas genant!quote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
Ik wil de vreugde niet dempen maar ik vond het er een beetje genant uitzien.
Wat maakt het uit hoe het eruit zag? Als ik voor elke knuffel een euro zou krijgen zou ik met een week mijn geld binnen krijgen wat ik nu in een maand krijg. Daarbij voel ik me echt helemaal geweldig, alleen al door een knuffel, mensen kwamen met een gezicht langs dat op onweer stond en na de knuffel gingen ze verder met een grijns van oor tot oor, dáár doe je het dan voorquote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
Ik wil de vreugde niet dempen maar ik vond het er een beetje genant uitzien.
In Deventer hebben pas een stel mensen het al gedaan en dat was een erg geslaagde middag hoorquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
Den Haag, Deventer heb ik gewoond en ik vind het er absoluut niet de stad voor, zoals ik al eerder heb aangegeven.
De Turkse heet Jercan, hij zit niet op FOK maar is een collega van mij.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef Djep het volgende:
Pingwingei: hartstikke bedankt voor de foto: ik keek er al naar uit.
En de dame onder aan heet Sheriam! Maar hoe heet de turkse jongen die met moelan0e mee kwam? En hij was ineens weg, wil moelan0e hem nog een knuffel van me geven??
en ik hoop dat M zich ook snel meldt!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |