Door de voorbereidingen had ik een korte nacht, maar ik was al voor de wekker wakker en begon enthousiast aan de laatste voorbereidingen.
Rond acht uur een sms, of pingwingei mee mocht rijden. Rond tien uur zagen wij elkaar voor he teerst en dat werd gevierd met een knuffel. Hoewel we elkaar niet kenden, kletsten we meteen honderduit.
Toen we net onder het vertrektijdenbord op CS stonden dook al direct Schlumberger op. Weer geknuffeld met een onbekende. Ook hier vlotte het gesprek snel en binnen no time waren ook moelanoe,moemoe en Frumzel er. Knuffels. Rubi had ondertussen ook haar jasje aan en na een kort overleg gingen we op pad.
Ergens buiten(vraag me niet waar) besloten we te gaan staan. We pakten de borden en als ik me niet vergis had moelanoe de eerste knuffel van een voorbijganger.
Vele, vele, vele knuffels volgden en de tijd vloog werkelijk voorbij. Mij viel vooral het gemak waarmee Schlumberger mensen aansprak op.
Toen kwam M(ik weet niet of ik zijn naam bekend mag maken), met zo'n knal oranje reflecterende jas. Voor ik het in de gaten had stond hij een eind verder met een bord, knuffels vragen. En hij was heel doortastend en met een gemak knuffelde hij zowat de hele stad!
Een vriend van moelanoe kwam ook voorbij en heeft ook meegelopen. Later hield ie zich meer op de achtergrond, maar ook hij werd aangestoken door ons!
Vlak daarna dook Famfarmerfan op en hij gaf me een bloem
![]()
. Hij was me tot nu toe niet opgevallen in dit topic maar dat heeft hij weer helemaal goed gemaakt: ook hij ging voortvarend te werk en wist zelfs mensen die eruit zagen dat ze echt niet wilden knuffelen te ontdooien en tot een knuffel te brengen.
De dames hadden natuurlijk meer bezoek van het jongere volk, maar ook van vrouwen van in de veertig, mannen van middelbare leeftijd, kinderen, noem het maar, ze kwamen knuffelen!
We kwamen Sheriam tegen die ons ook een hele tijd vergezeld heeft en ook spoedig knuffels ontving.
na weer een stuk gelopen te hebben, kwamen we op onze beginplek en daar ging alles los! Van alle kanten kwamen jonge mensen die ook met borden wilen lopen en voor het eerst stonden een paar van onze huggers aan de kant omdat al onze borden in gebruik waren. Een groepje jongens stal helemaal de show door op zo'n manier contact te maken dat veel meisjes met ze gingen knuffelen. Op een gegeven moment liepen ze zelfs de telefoonwinkel in om daar met het bord rond te lopen. Of ze daar nog geknuffeld hebben, heb ik niet gezien. Maar het was hilarisch.
Er waren mensen die niet wilden knuffelen, er waren mensen die wel wilden knuffelen, mensen die wilden weten waarom we dit deden en er was ook nog een fotograaf!
Ook Rubi heeft een leuke dag gehad: ze was heel populair en mensen die niet met ons wilden knuffelen kwamen even terug om dan toch maar met mijn lieve Ubje te knuffelen.
Rond half vijf besloten we te stoppen en ging langzaam ieder weer zijn weg. Maar...niet zonder een knuffel!
Ach, t is allemaal zoveel wat er gebeurde: luister voor een vollediger verhaal maandag naar fok!radio, daar zullen moemoe en ik te gast zijn.
Mensen, dit was echt te gek! Wanneer gaan we weer???
Een hele dikke knuffel van mij
[ Bericht 0% gewijzigd door Djep op 12-11-2006 15:12:34 ]