Groningen gaat nog aan kop!~quote:Op zondag 12 november 2006 20:22 schreef Djep het volgende:
Poll: Waar en wanneer organiseren we de volgende Free hugs actie?Groningen Rotterdam Den Haag Enschede Deventer Anders, nl:
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Denk dat hij tegelijk bedoelt, in 2 groepen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
[..]
Groningen gaat nog aan kop!~
@FFF En bij wie logeren we??
quote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Filay het volgende:
[..]
Denk dat hij tegelijk bedoelt, in 2 groepen.
Inderdaad, of we doen wel gewoon 1 stad (ik had ook Groningen, lijkt mij een mooie stad) en dan maken we kleinen groepen om zo de hele stad te overstromen met een positief gevoelquote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Filay het volgende:
[..]
Denk dat hij tegelijk bedoelt, in 2 groepen.
En ik wilde net voorstellen om allemaal maar bij mij te logeren. (kun je tegen 9 kinderen, 7 katten en een geweldige lieve hond van het formaat St Bernardquote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef Djep het volgende:
[..]
Dit was dus een mislukte poging tot humor van mijn kant.
![]()
Ja, voor een nachtje wel. Maar waar berg je dat allemaal???quote:Op maandag 13 november 2006 00:42 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En ik wilde net voorstellen om allemaal maar bij mij te logeren. (kun je tegen 9 kinderen, 7 katten en een geweldige lieve hond van het formaat St Bernard)
quote:Op maandag 13 november 2006 00:46 schreef Schlumberger het volgende:
Wat dachten jullie ervan om rond de kerstdagen weer te gaan freehuggen?
Stemmen mensenquote:Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Schlumberger het volgende:
Poll: Wanneer is het tijd voor de volgende Free Hugs?Over twee weken Over een maand Over zes weken Over twee maanden Voorlopig niet! Nooit!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga voor Den Haag. Ligt wat centraler en is voor de meeste beter bereikbaar. En, zeker niet onbelangrijk, een gezellige stad waar mensen, gezien de serieuze politiek daar, een flinke hug goed kunnen gebruiken!quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
[..]
Groningen gaat nog aan kop!~
@FFF En bij wie logeren we??
Die hebben kerstvakantiequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef purplerose het volgende:
Zeg, als we nou in denhaag gaan staan kunnen we op het binnenhof politici gaan knuffelen als ze naar buiten komen!
Ik weet niet hoe mensen dan zitten met familieverplichtingen. Ik neem aan dat mijn ouders dan wel langs familie willen gaan hoewel ik daar geen ene bal zin in heb reserveer ik dat weekend gewoon alvast voor mezelf hoor. Dus vind het op zich wel een goed ideequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Schlumberger het volgende:
Wat al wel duidelijk is, is dat de voorkeur grotendeels uitgaat naar de weekenden van 16-17 en 23-24 december (ervanuitgaande dat we weer in een weekend gaan).
Ikzelf vind in dat geval 23 of 24 december perfect. Lijkt me geweldig, zo dicht bij kerst
Wat vinden jullie?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef Djep het volgende:
Vanavond heb ik foto's en leuk nieuws. Tot dan!
Ik rijd langs Utrecht/Zwolle, dus ik kan je eventueel wel oppikken bij Utrecht ofzo. En anders zijn er genoeg anderen die dat kunnen waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:28 schreef purplerose het volgende:
Mja groningen is echt tever voor mij als ik niet met iemand mee kan rijden dus vandaar, de stad zelf lijkt me geweldig om te knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |