We kunnen het ook gewoon zelf organiseren in Deventer ofzo, 3 kwartier/uurtje fietsen voor mij, is te doen dusquote:Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef Sylvana het volgende:
Echt geweldig dit, ik blijf het zeker volgen of het een keer hier in de buurt is
ok thnxquote:Op zondag 19 november 2006 23:25 schreef Schlumberger het volgende:
Djep, de link in Free Hugs #2 is niet helemaal goed. Hij verwijst naar het LEF-forum, en niet naar dit topic
(verkapte TVP)
Ik heb 'm - zie hierquote:Op zondag 19 november 2006 23:47 schreef Djep het volgende:
Is er trouwens niemand die een magazine van de Volkskrant van afgelopen zaterdag heeft??
Ja....eh......ongelukkig geformuleerd: Is er niemand die een exemplaar van het volkskrant magazine voor mij heeft??quote:
Stuur me je adres maar op m'n PM en ik verzend het blad per post naar je.quote:Op maandag 20 november 2006 00:44 schreef Djep het volgende:
Ja....eh......ongelukkig geformuleerd: Is er niemand die een exemplaar van het volkskrant magazine voor mij heeft??![]()
16 december in Den Haagquote:Op maandag 20 november 2006 23:39 schreef johannes12 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik wil graag een keer meedoen, wanneer word er weer geknuft?
Yepquote:
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef Schlumberger het volgende:
Echt tof dat het filmpje al klaar is!
Welke muziek is er eigenlijk gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |