quote:Op donderdag 9 november 2006 14:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Weinig tijd..geen idee hoe ik het allemaal moet omschrijven...tranen teveel, woorden tekort..
Na de eerste echo blijkt dat..
IK 9 WEKEN ZWANGER BEN VAN EEN TWEELING.. !!!!!!!!!!!!!
pssst mod, even tt aanpassen aubquote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Kapitein_pannekoek wat bijzonder! Ik hoop dat je er heel blij mee bent. Is het nog niet nu, dan hopelijk wel al heel gauw. Spannend hoor!
Psssst Melonovy, het vorige deel was al 255!
Je ligt toch wel in bed te Fok!ken hoop ik met een hele hoop lekkere hapjes om je heen hequote:
Misschien kan je een drain laten aanleggenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
nee, een man die vandaag gelijk vrij had genomen, het hele huishouden van me heeft overgenomen en nu het laatste stuk in huis van laminaat voorziet.
En schoonouders die zo eten komen brengen omdat ik me rustig moet houden.
Dus... ik doe inderdaad helemaal niets...
Zoek eigenlijk nog iemand die straks voor me wil plassen
Geen idee....ze zitten allebei in hun eigen "beslagkom", dus dat kan 1 of 2 eiig zijn....quote:Op donderdag 9 november 2006 17:19 schreef Neuk het volgende:
Een
pannekoekje
met
twee
flensjes
![]()
Is het 1 of 2-eiïg?
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef Bibikuif22 het volgende:
Melonovy; Alyssa vindt het super dat er een brusje onderweg is! Zo lief om te zien hoe ze tegen hem praat, hem kusjes geeft midden op straat, speentjes van haar poppen in mijn navel propt en hem blaadjes voert tegen mijn buik aan (want tsja, volgens haar eten babies blaadjes en pap) Ze zegt iedere avond dat ze de baby nu wel eens in het echt een knuf wil geven maar nog even wachten
...
Mooi Vivi, idd Rodin, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:09 schreef Vivi het volgende:
Ik ga gewoon nog een echo-foto spammenvinden jullie niet dat mijn kleine er hier erg intellectueel uitziet? Ik had zelf "Rodin"-associaties
[afbeelding]
[afbeelding]
Aanschouw de gelijkenis
Wisten jullie trouwens dat jongetjes de intelligentie van de moeder erven, en meisjes van beide ouders?
En al wás je een zeikerd, wat dan nog???? Je kind (en je eigen gemoedsrust) is wel iets belangrijker dan wat zo'n HA of vlos denkt hoor! Maar je bent geen zeikerd, ik zou er zeker ook op aandringen!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef Kleintje het volgende:
Phil... dank je wel voor je eerlijke verhaal.
Dan ga ik toch de vlos maar bellen dat ik zekerheid wil. Was zo bang dat ik dan een zeikerd ben.
En de HA hier dus toch op aanspreken.
Kan er geen goede vriendin mee als alternatief?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:05 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij kunnen ze dat in het begin op de echo zien. In een later stadium is het niet meer te zien, behalve als het een jongen en een meisje zijn, dan is het 2-eiïg.
Maar dat is wat ik heb onthouden van jaren geleden toen CarOnline zwanger was van Britt en Romeé. Die kan je er vast wel meer over vertellen...
Jezus wat voel ik me nu kut. Want... dan moet ik morgen voor een echo. Maar... ik weet gewoon zeker dat vriendje morgen niet mee kan (of moet ik het gewoon afdwingen in zo'n situatie).
Wat als ik alleen moet en negatief nieuws krijg. Voel me opeens mega onzeker terwijl ik net nog het gevoel had dat het wel oke zat.
Kleintje, Viefke verwoordt precies wat ik je ook wilde zeggen!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
En al wás je een zeikerd, wat dan nog???? Je kind (en je eigen gemoedsrust) is wel iets belangrijker dan wat zo'n HA of vlos denkt hoor! Maar je bent geen zeikerd, ik zou er zeker ook op aandringen!
Succes wijffie en we duimen allemaal voor je
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de vlos zelfs gebeld toen ik zonder na te denken een hap rauw croissantdeeg had gegeten midden in de nacht(don't ask..... ) en ik ervan overtuigd was dat ik nu acuut vol zat met Listeria-beestjes
ik kreeg ook acuut krampen, dat kwam door die beestjes die bij mijn baby probeerden te komen, echt waar! Dus...
En zelfs dát vond ze niet raar, die mensen zijn wel wat hysterie gewend hoor, en jij hebt gewoon helemaal een goede reden!
K-P, als het in de familie zit is het best kans dat het twee-eiig is, dat is de erfelijke versie. Een-eiig kan natuurlijk ook nog steeds, maar dan is het bij jou een ' toevalstreffer' . Afwachten maar. Bij mijn man en zijn broer kun je het goed zien, maar hoe ze erachter zijn gekomen? Ik geloof dat ze samen in 1 zak zaten ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Geen idee....ze zitten allebei in hun eigen "beslagkom", dus dat kan 1 of 2 eiig zijn....![]()
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe het er aan toe gaat. En interessant is inderdaad een beter woordquote:Op donderdag 9 november 2006 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Handig is het woord niet, interessant wellicht wel. Het is maar net of je daar zelf behoefte aan hebt.
Wij gaan ook uit van een thuisbevalling, maar je weet nooit hoe het loopt. Daarom dat we ook benieuwd zijn hoe het in zijn werk gaat in het ziekenhuis. Denk dat ik morgen maar eens ga bellen voor een afspraak!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef linda856763 het volgende:
Lijkt me wel fijn Webcrowler. Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik uit ging van een thuisbevalling, maar toen ik toch naar het ziekenhuis moest vanwege een stuitligging, heb ik toch van te voren even om het hoekje gekeken op de kraamafdeling. En op voorlichtingsavonden krijg je volgens mij wel heel veel handige informatie, ook over het bv-protocol, en of kindje naast je bed mag, en bezoekuren, etc.
Jazeker dat we blij waren met die extra echo, toch weer een ons kind kunnen zien.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef Suzanna het volgende:
Het kán zijn dat je er niets aan hebt omdat het betreffende ziekenhuis qua verloskamers vol zit...(dat had ik
) en dat is niet leuk. Maar dat zal weinig voorkomen! Just a note to warn you
![]()
...
Fijn dat het toch gewoon goed zit met jullie kindje, Webcrowler. Altijd even schrikken idd, maar hebben jullie toch wel een beetje genoten van de (onverwachte) extra echo?
Wat leuk, 2 flensjes! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef manny het volgende:
De vader van de flensjes van Kapitein Pannekoek meldt zich.
quote:Pffff, wat een dag zeg. 2 van die apen straks. Ik kan er nog niet over uit. En vandaag kwam m'n nieuwe draadloze modem van KPN ook nog binnen. Ongelooflijk.
Gefeliciteerd papa pannekoekquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef manny het volgende:
De vader van de flensjes van Kapitein Pannekoek meldt zich.
Pffff, wat een dag zeg. 2 van die apen straks. Ik kan er nog niet over uit. En vandaag kwam m'n nieuwe draadloze modem van KPN ook nog binnen. Ongelooflijk.
Yup, in Harderwijk is een aparte badkamer, waar ook de kindjes worden onderzocht door de kinderarts. Er wordt netjes aan je gevraagd of je overal bij wilt zijn en je mag helpen als je wil, maar ook vanuit een luie stoel toekijken. Ik vond het er erg prettig en vond de verloskamer niet klein trouwensquote:Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef poemojn het volgende:
Harderwijk, Beefcakemaarja, toch verder rijden voor minder leuke verloskamers enzo
Oja, in Harderwijk krijgen de baby's hun eerste badje 's morgens in het bijzijn van de moeder, als die niet mobiel is wordt het badje naar de moeder gebracht. In L'stad doen ze dat op de babykamer en kun je er dan evt dus niet bij zijn. Ook wel handige info verder.
Geen sorry... ben blij dat je eerlijk was. Daar heb ik meer aan dan dat mensen gaan zeggen dat het wel goed zit... toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef phileine het volgende:
Kleintje, sorry dat je je door mij nu rotter voelt, maar ben wel blij dat je toch actie gaat ondernemen. Is er niet iemand anders die met je mee kan?
oooooow kan je dat ook opnemen en hier posten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Smirre het volgende:
Heei Kapitein Panne(n?)koek, twee kleine mensjes op komst, wat leuk!! Gefeliciteerd.
Burgertruttig/cliché of niet, ze zijn wel waar: alles is dubbel met een tweeling. Dubble trouble, but twice as nice. In gewoon nederlands betekent dat hier op dit moment: dubbele poepbroeken
en ontzettend genieten als ze samen donderjagen in bedvooral: "BOE !!!", gevolgd door een daverend "Hahahaha" doet het goed op dit moment en ik mag meegenieten door de babyfoon.
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, dat moet je helemaal niet denken. Kijk het kán natuurlijk altijd misgaan maar dat heeft dan over het algemeen met het vruchtje te maken en niet met een of andere fysieke onvolkomenheid van jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.
Juist hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw ...
...Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Wat interessant om te lezen CarOnline! Ik dacht echt dat het veel simpeler was: 2 placenta's = 2 eiïg, 1 placenta = 1 eiïg.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef CarOnline het volgende:
-Tweelingverhaal-
Mss gek dat ik het zeg, en je zit er vast niet op te wachten, maar is het niet handiger als je je de volgende keer van te voren bedenkt hoe je ergens heen denkt te gaan en waar je je kinderen laat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Ik kan me idd een soortgelijk verhaal van jou herinneren een paar maanden terug. Toch? Of was dat iemand anders...?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Suzanna het volgende:
Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Vivi het volgende:
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...![]()
![]()
Ja Neuk, doe es showen!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
Neuk, jij had toch zo'n bijzonder geboortekaartje getekend door een Bekende Tekenaarmogen wij het zien?
Jaaaahhhh Lekker knus op de bank met kaarsjes aan en mijmeren over (in mijn geval dan) de laatste keer feestdagen zonder ukje en dan jezelf heul errug volproppen....quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:42 schreef chacama het volgende:
[..]en ook ik ben er nog niet uit!!!
oef oliebollen daar heb ik ook trek in....
Ik heb bij mijn verlof een enorrrrme zak gekregen van mijn collega's, de eerste van het seizoenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb er al zoveel gegeten pepernoten dat ik er voorlopig geen meer hebben hoef![]()
Pfff, probeer je rust te krijgen en bewaren tot maandag hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
Phil, ik heb geen idee hoe hoog giga hoog is. Weet wel dat het niet te hoog mag zijn omdat het dan ook weer op diverse dingen kan duiden. Ik zal maandag eens vragen wat hun hoog vinden en wat laag is. Is inderdaad best leerzaam om te weten.
Jawel, maar die heb ik uitgeleend en zijn nooit teruggekomen...evenals het badje en de box. Grr.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:33 schreef bixister het volgende:
mwanatabu had je bij je oudsten geen hydrofielluiers dan?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Mag ik jullie voorstellen:
Vannacht om 00:04 uur geboren is
Aimee Elize
Hier twee minuten oud..
[afbeelding]
Nadere informatie volgt, ik wilde in ieder geval één foto met jullie delen
Poppetjequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Aimee Elize
Hier twee minuten oud..
[afbeelding]
Die koop je bij de Hema!! heb er laatst ook nog 2 pakken bij gehaald..quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
De kraam is komen praten voor de intake. Alles goedgekeurd en ze beloofde een lieve zuster te sturen
Ik moet alleen nog wat meer hydrofielluiers versieren. Waar koop je die eigenlijk
Nét niet 9 novemberquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Aimee Elize
Hier twee minuten oud..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Vivi het volgende:
Blegh...ik heb het ff helemaal gehad..als ik even naar beneden loop om broodjes te halen ofzo dan kan ik al niet meer (bekkeninstabiliteit) ik zit de hele dag maar een beetje te internetten en als m'n vriend thuis komt heb ik niks te melden want ik kan gewoon niks doen..en ik moet nog 3 maanden maar m'n lichaam wil gewoon niks![]()
En m'n vriendje is hartstikke lief hoor maar mannen zien het gewoon niet als je even die extra knuffel nodig hebt zonder dat je het op een spanddoek schrijft, en daar heb ik dus geen zin in want dan word ik weer mega-emotioneel enzo en dat wil ik niet. Bleh.
Hahah..Mijn fiets is gejat, en ik heb nog geen nieuwequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat "getver ik moet nog 3 hele maanden met dit wrak van een bekken"-moment heb ik ook gehad, weet hoe je je voelt.
Kun je misschien wel fietsen? Dat kan ik namelijk wel zonder gekraak enzo.
Vivi wat herkenbaar... dat 'wrak van een bekken'...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Vivi het volgende:
Blegh...ik heb het ff helemaal gehad..als ik even naar beneden loop om broodjes te halen ofzo dan kan ik al niet meer (bekkeninstabiliteit) ik zit de hele dag maar een beetje te internetten en als m'n vriend thuis komt heb ik niks te melden want ik kan gewoon niks doen..en ik moet nog 3 maanden maar m'n lichaam wil gewoon niks![]()
En m'n vriendje is hartstikke lief hoor maar mannen zien het gewoon niet als je even die extra knuffel nodig hebt zonder dat je het op een spanddoek schrijft, en daar heb ik dus geen zin in want dan word ik weer mega-emotioneel enzo en dat wil ik niet. Bleh.
Thanks, da's hartstikke lief..en ja ik ga binnenkort ook naar iets Caesar-therapie-achtigsquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Vivi wat herkenbaar... dat 'wrak van een bekken'...(en rest lichaam) ... heb je al overwogen om naar de chiropractor / fysio te gaan? het haalt bij mij zéker de scherpe kanten eraf. Wat bij mij vooral wel helpt is in beweging blijven, maar als ik echt moe ben gewoon LIGGEN. Dus niet teveel zitten, daar wordt het echt veel erger van.
Nou is het bij mij volgens mij geen instabiliteit, zo ernstig is het niet, maar als je echt instabiliteit hebt is het wel extra rot....veel sterkte voor jou!!
en een virtuele knuffel....
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef pinquit het volgende:
wel een mooie potvis gelukkig
komt wel weer goed hoor viev(niet dat je daar nú wat aan hebt... sorrie..)
Zelfs 36 is geen overbodige luxe, vind ik!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Popples het volgende:
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
bij mij stond ik het kraamboekje dat er 18 wel genoeg waren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zelfs 36 is geen overbodige luxe, vind ik!
Viv, sterkte
Ik hoef er maar 12 te hebben vindt mijn kraambureau. Ik had er misschien wel 40, nu nog maar 6.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Popples het volgende:
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
Ja, dat verschilt iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, Mwana, fietsen doet bij mij erg pijn aan m'n bekken, dus dat verschilt blijkbaar per persoon.
Dat verschilt per kraambureau denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik hoef er maar 12 te hebben vindt mijn kraambureau. Ik had er misschien wel 40, nu nog maar 6.
Morgen maar naar de goeie ouwe Hema fietsen.
Een gewone digitale iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Popples het volgende:
[..]
Dat verschilt per kraambureau denk ik.
even een ander vraagje.
misschien heel stom maar ik moest een koortsthermometer aanschaffen. maar dan 1 voor baby's tot 1 jaar.
maar daar kun je toch ook een gewone koortsthermometer voor gebruiken? of ben ik nu gek?
Bestaan die dan, thermometers speciaal voor baby's?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Popples het volgende:
[..]even een ander vraagje.
misschien heel stom maar ik moest een koortsthermometer aanschaffen. maar dan 1 voor baby's tot 1 jaar.
maar daar kun je toch ook een gewone koortsthermometer voor gebruiken? of ben ik nu gek?
Ach joh, hier heb ik me vanmiddag met 3 jaar borstvoedingservaring toch een zalfje aan laten te praten dat absoluut onmisbaar was op mijn tepels, helemaal met mijn huidtypequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:
mwanatabu hier mag ook geen oorthermometer.
ik was al helemaal opzoek naar een thermometer speciaal voor baby's maar dacht wat ben ik eigenlijk aan het doen.
hoezo onervaren.
het is ook altijd lekker als ze je vanalles aan praten. daarom ga ik ook zo min mogelijk naar de stad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach joh, hier heb ik me vanmiddag met 3 jaar borstvoedingservaring toch een zalfje aan laten te praten dat absoluut onmisbaar was op mijn tepels, helemaal met mijn huidtype![]()
![]()
Dat was nou iets waar ik bij een babySuusje nou nooit geen last van had.. maar sinds kort zijn we maar overgestapt op een oor-aalthermometer, was idd bang dat dat ding eens zou breken bij anaal...quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef snoopy het volgende:
Dat is wel zo prettig bij het bewegen wat ze doen tijdens het meten.
Zou ik ook niet doen. Toevallig lag deze een keer voor een belachelijk lage prijs bij het Kruidvat. Volgens mij een foutje ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:52 schreef Popples het volgende:
die ziet er wel goed uit snoopy maar om nou weer zo een speciaal ding aan te schaffen.
Je eerste (stiekeme...) wind al gelaten beeb?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Vivi het volgende:
ik wil gewoon nog leuk & spannend zijn enzo voor hem
dat is mooi meegenomen. ik ga wel via mijn vader winkelen. nu kan ik nog vanalles goedkoop krijgen bij philips.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Toevallig lag deze een keer voor een belachelijk lage prijs bij het Kruidvat. Volgens mij een foutje ofzo.
Niet dat ik weet iig!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je eerste (stiekeme...) wind al gelaten beeb?![]()
hydrofielluiers zijn net billendoekjes ........... waar kan je ze niet voor gebruiken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef pinquit het volgende:
het hóeft niet popples, maar het is wel handigecht waar. en zéker als spuugdoek in het begin. die kinders kunnen soms zomaar veel meer spugen na de voeding dan zo'n klein spuuglapje op kan nemen
en wij hebben er een paar omgedoopt tot dweil
Oh wow, dat meen je.. Dat wordt dubbel inslaan! (maar onthou het grote voordeel: alle kadootjes krijg je óók dubbelquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hier nog volledig van (pannekoekenbe)slag wat betreft het nieuws van gister. Toch niet normaal, krijgen we er zomaar 2...![]()
Ga nu heerlijk op de bank liggen...of lekker warm in bed...In ieder geval, voor iedereen fijne avond en de groente maar weer !![]()
Oops ik zal vandaag een foto makenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
Neuk, jij had toch zo'n bijzonder geboortekaartje getekend door een Bekende Tekenaarmogen wij het zien?
Aaah sweaty, wat een kutzooi...Sterkte en ik hoop dat die plee zich inhoudt tot jij je beeb vasthoudt hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:00 schreef sweaty het volgende:
SKB, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Aimeehet is een prachtmeid.
(waarom piept iedereen voor?)![]()
Nou hier een chaos dag vandaag. Net voordat we naar de verloskundige vertrokken kwamen we erachter dat het hele toilet beneden blank stond inclusief onze net aangeschafte kokosmat bij de voordeur. Dit is al de 4e keer in een paar maanden. We kunnen niet naar de wc beneden, we kunnen niet douchen, de hele voortuin moet overhoop gehaald worden want alle leidingen moeten vervangen worden. Ik ben dus nu doodsbang dat ik nu weeen krijg, dan moet ik naar mijn ouders om te douchen enzo en dat wil ik helemaal niet. Toen de monteurs weg waren zaten de deuren onder de stront, wc helemaal vol met zand, muur onder de spetters!!! had net alles schoon.
Bij de verloskundige was mijn bloeddruk ineens te hoog 140/90 (ik denk door de stress). Maandag komt ze bij me langs om me te strippen, woensdag 2e poging, werkt dat niet dan word ik overgedragen aan het ziekenhuis en moet ik daar vrijdag heen.
Bah alles was klaar en ik was er klaar voor nu zit ik helemaal vol stress.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef sweaty het volgende:
Bedankt voor het meeleven allemaal.Heb net van frustratie alle ramen gewassen en nou doet mijn doos pijn
![]()
Een ooivevaar temidden van een beerput is idd niet echt ene intercultureel symbool van grote blije boodschappen nee...hou m maar binnen tot t weer dicht ligt hoor...quote:Het hele huis ligt overhoop. Hubbie heeft vanmorgen om 08:00 uur vast al het siergrind weggeschept uit de voortuin. Zijn vader is inmiddels UIT LIMBURG gearriveerd om samen met hem al het zand wat daaronder ligt weg te schoppen zodat de leidingen bloot komen te liggen. Eigenlijk kunnen we nog steeds niet naar de wc en douchen, maar ik moest vanmorgen toch echt heel, heel erg nodig!. Theedoek beneden in de afvoer gestopt en gaan maar.![]()
Als de leidingen bloot liggen kunnen we ergens een dop vanaf draaien waardoor het toiletwater en douchewater de grond in kan lopen dan kunnen we in ieder geval weer naar de wc en douchen. Vanmorgen de hele ochtend krampen gehad, en hoopte echt dat het nu niet ging gebeuren. Gelukkig is het nu opgehouden.
Op zijn vroegst komen dinsdag de monteurs en dan zou ik dus als de strippoging aanslaat bevallen zijn of bezig zijn. Leuk zo'n geboortebord in een tuin die openligt.![]()
Oe! Die moet je houden, zulke oudersquote:1 voordeel. We laten nu alle leidingen vervangen dus we zouden er daarna echt klaar mee moeten zijn. Ouders hebben net aangeboden om de reparatie á 400 euro te betalen.![]()
Als ik maar blijf eten voel ik mijn keel nietquote:Zo ik moest blijkbaar even wat kwijt haha. We wachten maar af zoals we al even doen.
Nou Mwanatabu, bij jou gaat ook niet alles lekker zo te lezen, beterschap!
Heb hier wel een stuk of 25 hydrofielluiers en ze zijn elke weekend allemaal in de was. Gebruik ze werkelijk overal voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jee ik dacht toen ik dat boekje van de kraamzorg las, 12 hydrofiele luiers, wat veel!! Maar nu ik hierzo lees, ben je die dus ook echt wel nodig.
Ik ben zo af en toe maar vast wat aan het inslaan, anders moet ik straks alles tegelijk kopen!
Maar jee, wat ben je veeeeeeeeeeeel nodig!!
ik heb er ook zoveel en hier werden/worden ze ook voor alles gebruikt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb hier wel een stuk of 25 hydrofielluiers en ze zijn elke weekend allemaal in de was. Gebruik ze werkelijk overal voor![]()
Mika spuugt ook niet maar ben ze toch aan het eind van de week allemaal kwijtquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef linda856763 het volgende:
Eigenlijk valt het hier wel mee hoor, met het gebruik van hydrofielluiers. Ik heb er zo'n 20, maar ik gebruik er 1 per 2 dagen als onderlegger voor Eva's hoofdje in bed, en 2 per 2 dagen als handdoek. En daar houdt het eigenlijk wel mee op... Eva spuugt niet veel, dat scheelt.
Dat gaat hier echt niet. Fons is echt een stinkmanneke tegen de ochtend. En als we ergens naar toe gaan moet hij ook weer eens gewassen, anders ruikt hij zuur en niet naarquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:58 schreef linda856763 het volgende:
Oja, ons stinkendeEvaatje gaat maar eens per 2 en soms 3 dagen in bad of onder de douche. Vaker is niet nodig, zeiden ze in het ziekenhuis, en om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel fijn. Het kost zoveel tijd, en ze wordt er ook wel wat onrustig door geloof ik. Een outfit draagt ze dan ook, mits niet bespuugd/beplast/bepoept, wel 2 dagen...
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Webcrowler het volgende:
We hebben 18 hydrofielluiers, zal toch wel genoeg zijn. Mijn vriendin (kraamverzorgster) zegt van wel, maar als ik zo kijk bij mijn broer hoeveel hun gebruiken twijfel ik wel
Ja dat is zo, ik hoor het wel van mn vriendin als ik bij moet halenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halen![]()
Misschien geen overbodige luxe om het aantal gewoon te verdubbelen. Maar veel méér dan dat lijkt me ook weer overdreven... zeker als je ze uiteindelijk niet zo vaak gebruikt o.i.d.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef manny het volgende:
hoeveel van die dingen nodig met 2 monsters ? Volle aanhangwagen, boedelbak of vrachtwagen ?
Wat een prachtige rode haartjes heeft hij al!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Hallo,
Ik heb hier een tijdje geleden in het topic gepost dat me vriendin 20 weken zwanger was. Hierna heb ik niet meer gereageerd in het topic door tijdgebrek. Ons kindje is nu al 2 maanden oud. Tis echt het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt
Hieronder een aantal foto's van Dylano zoals ie nu is. Ik ga later nog foto's posten van na de geboorte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat een prachtige rode haartjes heeft hij al!
quote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef Suzanna het volgende:
.....
Hey, Chaca, wat doe jij hier??!!! Hup onder de douche en naar bed jij! (oh ja, Fleur slaapt zeker nog niet)
ik zat ook al aan je te denken vandaag......hopelijk ben je goed nieuws aan het vieren!quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef PM-girl het volgende:
Kleintje, misschien ben je nog niet terug, maar hoe was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |