Nét niet 9 novemberquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Mag ik jullie voorstellen:
Vannacht om 00:04 uur geboren is
Aimee Elize
Hier twee minuten oud..
[afbeelding]
Nadere informatie volgt, ik wilde in ieder geval één foto met jullie delen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Vivi het volgende:
Blegh...ik heb het ff helemaal gehad..als ik even naar beneden loop om broodjes te halen ofzo dan kan ik al niet meer (bekkeninstabiliteit) ik zit de hele dag maar een beetje te internetten en als m'n vriend thuis komt heb ik niks te melden want ik kan gewoon niks doen..en ik moet nog 3 maanden maar m'n lichaam wil gewoon niks![]()
En m'n vriendje is hartstikke lief hoor maar mannen zien het gewoon niet als je even die extra knuffel nodig hebt zonder dat je het op een spanddoek schrijft, en daar heb ik dus geen zin in want dan word ik weer mega-emotioneel enzo en dat wil ik niet. Bleh.
Hahah..Mijn fiets is gejat, en ik heb nog geen nieuwequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat "getver ik moet nog 3 hele maanden met dit wrak van een bekken"-moment heb ik ook gehad, weet hoe je je voelt.
Kun je misschien wel fietsen? Dat kan ik namelijk wel zonder gekraak enzo.
Vivi wat herkenbaar... dat 'wrak van een bekken'...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Vivi het volgende:
Blegh...ik heb het ff helemaal gehad..als ik even naar beneden loop om broodjes te halen ofzo dan kan ik al niet meer (bekkeninstabiliteit) ik zit de hele dag maar een beetje te internetten en als m'n vriend thuis komt heb ik niks te melden want ik kan gewoon niks doen..en ik moet nog 3 maanden maar m'n lichaam wil gewoon niks![]()
En m'n vriendje is hartstikke lief hoor maar mannen zien het gewoon niet als je even die extra knuffel nodig hebt zonder dat je het op een spanddoek schrijft, en daar heb ik dus geen zin in want dan word ik weer mega-emotioneel enzo en dat wil ik niet. Bleh.
Thanks, da's hartstikke lief..en ja ik ga binnenkort ook naar iets Caesar-therapie-achtigsquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Vivi wat herkenbaar... dat 'wrak van een bekken'...(en rest lichaam) ... heb je al overwogen om naar de chiropractor / fysio te gaan? het haalt bij mij zéker de scherpe kanten eraf. Wat bij mij vooral wel helpt is in beweging blijven, maar als ik echt moe ben gewoon LIGGEN. Dus niet teveel zitten, daar wordt het echt veel erger van.
Nou is het bij mij volgens mij geen instabiliteit, zo ernstig is het niet, maar als je echt instabiliteit hebt is het wel extra rot....veel sterkte voor jou!!
en een virtuele knuffel....
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef pinquit het volgende:
wel een mooie potvis gelukkig
komt wel weer goed hoor viev(niet dat je daar nú wat aan hebt... sorrie..)
Zelfs 36 is geen overbodige luxe, vind ik!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Popples het volgende:
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
bij mij stond ik het kraamboekje dat er 18 wel genoeg waren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zelfs 36 is geen overbodige luxe, vind ik!
Viv, sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |