abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43418572

[ Bericht 100% gewijzigd door Stiekemurd op 10-11-2006 09:39:57 ]
pi_43418645
Meldt zich ook.
Alle steken en buikpijnklachten zijn weg. Tieten doen nog steeds giga pijn.

Zit giga veel hcg in me, en met een naderende miskraam zakt dit al vrij snel, een gewone zwangerschapstest is dan nog wel positief, maar gezien de waardes in het bloed verwachten ze dat alles oke is.

We tillen de echo over het weekend heen omdat ik nu echt op een punt zit dat er of net wel wat te zien is, of net niet. En als je niets zit maak je jezelf daar ook weer druk om.

Gisteren was haar melding nog dat ik rekening moest houden met een naderende miskraam, nu staat ze er een stuk positiever tegenover. Vooral omdat ik geen bloedingen meer heb gehad en geen stolsels. Een miskraam zet zich vooral bij krampen toch meestal wel snel door of er komen nieuwe bloedingen.
Maandag dus voor een echo! Mocht er eerder weer reden voor ongerustheid zijn, dan moet ik gewoon bellen, dan gaan ze het toch wel eerder doen!
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 09:45:31 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43418700
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Smirre het volgende:
Heei Kapitein Panne(n?)koek, twee kleine mensjes op komst, wat leuk!! Gefeliciteerd.
Burgertruttig/cliché of niet, ze zijn wel waar : alles is dubbel met een tweeling. Dubble trouble, but twice as nice. In gewoon nederlands betekent dat hier op dit moment: dubbele poepbroeken en ontzettend genieten als ze samen donderjagen in bedvooral: "BOE !!!", gevolgd door een daverend "Hahahaha" doet het goed op dit moment en ik mag meegenieten door de babyfoon.
oooooow kan je dat ook opnemen en hier posten?
pi_43418725
Kleintje moedig besluit hoor.
Veel succes maandag dan.
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:56:30 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43418990
Vooralsnog dus goed nieuws gelukkig
Probeer een beetje relaxed het weekend in te gaan meis
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43419056
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.

Vriendje is nu alsnog vertrokken naar zijn werk omdat we gewoon niet alle credits bij zijn baas willen verspelen, je weet gewoon niet wat ons nog te wachten staat.
pi_43419107
Kleintje fijn dat je je nu relaxter voelt!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:01:49 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43419110
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.
Nee natuurlijk niet, dat moet je helemaal niet denken. Kijk het kán natuurlijk altijd misgaan maar dat heeft dan over het algemeen met het vruchtje te maken en niet met een of andere fysieke onvolkomenheid van jou.
Maar ga er gewoon vanuit dat het goed gaat joh, de tekenen zijn toch positief nu?
pi_43419940
ik80 nog van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter Lotte, leuke naam

Kapitein pannekoek wat leeeeeeuuukk een tweeling!!! Al van de schrik bekomen?

Kleintje sterkte, hopelijk zit alles gewoon helemaal goed en kan je gauw opgelucht zijn, zorgen maken is nooit leuk
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43420091
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier ... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw onder te kunnen brengen, maar dat ging niet omdat ze tentamens moest leren...dus moest ik de dubbele wagen pakken, bleek dat allevier de banden leeg waren...ik oppompen, maar die beweging deed me veel pijn, dus hard oppompen lukte niet. Vervolgens te laat bij de bus, ik naar de volgende bushalte gelopen (20 minuten lopen ) met mijn slakkegangetje... daar aangekomen deed alles pijn, bekken, buik, rug, benen. Ik kwam er ook nog eens achter dat mijn buskaart vol zat en ik net niet genoeg geld had om heen en weer te kunnen. Dus maw: ik zou daar staan met kids en al zonder geld en/of buskaart als ik terug zou willen. Ik probeerde de verloskundige een paar keer te bellen (ze zou bereikbaar moeten zijn op vrijdagochtend) maar ze namen niet op. Ik maar weer naar huis gelopen (met veel pijn en moeite, niet overdreven) met de zware dubbele wagen met nog zwaardere kindjes erin ... en thuisgekomen nam de vk wél op. Dinsdag mag ik weer terugkomen (nu met m'n moeder, heb ik geregeld, anders ga ik niet meer ).
Maar goed, even zitten doet wonderen. Hoop ik.

(en ik kan nu even niet veel van mijn kleine schatjes hebben...niet leuk)

Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
pi_43420332
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier ... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw ...

...Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Juist hier!
ik laat me de laatste keren steeds rijden hoor, dan maar kapsones
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43420747
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef CarOnline het volgende:
-Tweelingverhaal-
Wat interessant om te lezen CarOnline! Ik dacht echt dat het veel simpeler was: 2 placenta's = 2 eiïg, 1 placenta = 1 eiïg.
Dit verduidelijkt het 1 en ander

Gefeliciteerd Kaptein_Pannekoek en Manny!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:11:29 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43420812
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Mss gek dat ik het zeg, en je zit er vast niet op te wachten, maar is het niet handiger als je je de volgende keer van te voren bedenkt hoe je ergens heen denkt te gaan en waar je je kinderen laat?
pi_43421295
Normaalgesproken staat alles klaar BE... de wagen hoort niet met lege banden te staan, ik hoor gewoon een volle strippenkaart in m'n portemonnee te hebben (waarschijnlijk eruitgehaald door Noa, ze had hem te pakken gekregen) en ik wist ook niet dat ik bij zulke kleine eindjes lopen zo'n pijn krijg.
En tja, buurvrouw wás thuis, alleen geen tijd om op te passen dus. Normaalgesproken had het gekund.
En dit is dus geen normale situatie. Het is gewoon kut dat ik afhankelijk ben van o.v. en me zo rot voel vaak, zelfs als je dan op tijd begint met dingen klaarzetten etc. zijn er gewoon onvoorziene dingen waar ik minder snel op in kan springen dan een ander.
Ik snap wel dat jij het dom van me vindt, maar als je in m'n schoenen zou staan zou je het beter begrijpen. Ik ben niet zo goed georganiseerd als ik zwanger ben, én twee kleine kindjes om je heen maken alles ook niet zo goed organiseerbaar.
Klinkt nou alsof ik het als een beschuldiging opvat... maar dat is ook wel een beetje zo. Ik bedenk veel van tevoren, en toch gaan er vaak dingen mis. Dan kan ik maar beter ervan uitgaan dat ik niet wegkan ofzo. Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d. en flexibel ben ik op dit punt in m'n zwangerschap niet, fysiek én mentaal ook niet. Helaas.
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:29:33 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43421323
Nee, ik zeg niet dat ik het dom van je vindt, maar vooral het buurvrouw verhaal, ik zou dat gewoon even van te voren gecheckt hebben. Dat had een deel van de voorbereiding gescheeld.
Maar goed, mss is het idd wel zo dat ze anders altijd wel kan, dat weet ik natuurlijk ook niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 10-11-2006 11:47:48 ]
pi_43421412
Sorry, was idd een beschuldiging van mijn kant (dat je mij dom zou vinden) die je helemaal niet geuit hebt. Sorry! Op dit moment ben ik denk ik nogal snel op m'n teentjes getrapt, zit nog steeds half tegen m'n tranen te vechten dat bijna alles fout is gegaan vanochtend wat maar fout kón gaan. Terwijl ik vantevoren weer eens dacht dat alles goed zou gaan en klaarstond. Niet dus.
En je hebt wel gelijk hoor, maar ik rekende er niet eens op dat Noa naar de buurvrouw kon, was meer een noodoplossing omdat ik zo moe ben. Normaalgesproken (daar heb je dat rotwoord weer ) kan ik makkelijk met twee kinders in de dubbele wagen weg. Is alleen wat vermoeiender.
pi_43421737
Hey Suzanna, wat vervelend allemaal voor je. Lijkt me ook erg zwaar met 2 kindjes.
Kun je niet fietsen met 2 kinderen? Of laat je lichaam dat niet toe?
(probeer ff met je mee te denken)
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:50:11 #93
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43421917
Kleintje, veel succes maandag.
Suzanna, wat rot voor je dat je ochtend zo verlopen is. Ik ben ook een kei in plannen, maar soms lopen dingen anders dan je kon voorspellen ook al probeer je daar nog zoveel op in te spelen. 1 ding, de volgende keer check je denk ik eerst of je buurvrouw je kindjes kan opvangen en of de banden van de kinderwagen vol zijn

Vandaag 41 weken, moet straks weer naar de verloskundige voor controle. Ben een beetje bang door vorige week, maar heb hubbie vriendelijk verzocht (Lees je neemt gewoon vrij) om vanmiddag vrij te nemen om met mij mee te gaan. Vandaag heb ik wat vage krampjes, maar weet niet of dat gewoon mijn darmen zijn of wat anders. Vandaag komt niet uit, mijn broertje is jarig
Rommelen doet het in ieder geval wel en ik ben kots en kots misselijk (gisteren trouwens ook al)
pi_43421979
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Suzanna het volgende:
Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d.
Ik kan me idd een soortgelijk verhaal van jou herinneren een paar maanden terug. Toch? Of was dat iemand anders...?
Anyway, go with the flow. Het is nu eenmaal misgegaan vanochtend, je bent weer lekker thuis, kunt gaan zitten, en dinsdag een nieuwe kans.
Zet een lekker kopje thee voor jezelf, neem er een asociaal stuk speculaas bij oid en zet je moppies even voor de TV.
Take it eeeeaaasssssyyy!
Succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43422015
Go Sweaty, go Sweaty!
Wat nou, je broer jarig, dat issie volgend jaar ook weer hoor!

En Chaca al weer 37 weken!!!
pi_43422033
En Kleintje, ik wens je een rustig weekend...
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:05:27 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43422284
Kleintje.... verplichte rust dit weekend!! En dan duimen we maandag voor goed nieuws.

Suzanna ook jij een dikke . Ik strooi even wat pepernoten jouw kant op. Zorgt bij mij ook voor rust....Fleur kan dan namelijk heerlijk stil zitten.

Sweaty succes bij de VK. Ik hoop voor je dat ze in elk geval even kijkt of er al wat aan het verweken is.... en anders begin je vandaag rusitg met rommelen en dan wordt die drup van je om 00:01 geboren. Net niet op de verjaardag van je broer

[ Bericht 6% gewijzigd door chacama op 10-11-2006 12:17:49 ]
pi_43422773
Kleintje, er is nog hoop genoeg dus...das in ieder geval fijn. Hoewel je er natuurlijk niet helemaal gerust op bent.... Succes maandag en doe kalm aan!

Suzanna, jij bent wel een chaoot volgens mij haha , idd laatst ook al zo'n verhaal. Maar ik heb wel met je te doen hoor, met al 2 kleintjes om je heen, dat kan ook gewoon niet makkelijk zijn. En organisatorisch is het natuurlijk ook een ramp om ergens naar toe te gaan met die twee die je hebt, en je klachten!
Gelukkig kun je di terecht bij je vk!!

Sweaty...succes, leuk dat hubbie met je meegaat!

Chacama, ook alweer meldplicht! Gaat snel he!!
Was het bij jou nou ook al bekend wat het gaat worden???

Yes, ik mag vandaag eindelijk oliebollen halen van mezelf!! We hebben feest in onze stad maandag, vanaf gisteren staat er kermis en een oliebollenkraam!! Ik verheug me er al weken op dat ik een oliebol mag eten!!!! Kom natuurlijk afgelopen week al een kraam tegen in Zwolle.....maar die heb ik kunnen negeren!
Maar vanmiddag mag ik dan echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoei
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:28:57 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43422888
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...

En Suzanna, soms héb je gewoon van die dagen, het beste is erin berusten en zo min mogelijk doen
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:42:10 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43423267
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Vivi het volgende:
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...
en ook ik ben er nog niet uit!!!

oef oliebollen daar heb ik ook trek in....
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 12:45:21 #101
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_43423355
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
Neuk, jij had toch zo'n bijzonder geboortekaartje getekend door een Bekende Tekenaar mogen wij het zien?
Ja Neuk, doe es showen!
(Ik hoop stiekem op een Peter Pontiac. Of een eigen creatie.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:50:16 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43423489
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:42 schreef chacama het volgende:

[..]

en ook ik ben er nog niet uit!!!

oef oliebollen daar heb ik ook trek in....
Jaaaahhhh Lekker knus op de bank met kaarsjes aan en mijmeren over (in mijn geval dan) de laatste keer feestdagen zonder ukje en dan jezelf heul errug volproppen.... Ow wacht.. Dat verstoord het romantisch plaatje he..ach, what the hell
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:51:13 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43423515
Pepernoten...niet in huis helaas. Tis toch een schande he...

Ik ben denk ik altijd al een chaoot geweest, Karin. Dat verandert niet 1-2-3, zeker niet als je kinderen hebt ... En toch is het al beter geworden sinds ik op mezelf woon etc. Veel dingen die ik vroeger áltijd vergat of kwijtraakte (portemonnee overal laten liggen ofzo) heb ik sinds ik die verantwoordelijkheid heb nooit meer fout gedaan.

Kindjes zitten nu allebei in hun stoel een boterhammetje te eten, zijn tevreden en lief. Straks gaat Noa naar bed en dan ga ik lekker op de bank liggen (Emma in de box) ... en uitrusten.
pi_43423765
Ik heb er al zoveel gegeten pepernoten dat ik er voorlopig geen meer hebben hoef
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43425083
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb er al zoveel gegeten pepernoten dat ik er voorlopig geen meer hebben hoef
Ik heb bij mijn verlof een enorrrrme zak gekregen van mijn collega's, de eerste van het seizoen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43426940
Kleintje, gelukkig dat je wat gerust bent gesteld. Hoe hoog is eigenlijk een giga-hoog hcg?
mooi he, alles
pi_43428794
Zo ik ben ook weer goedgekeurd. Onderdruk was 85 dus nog steeds prima, welliswaar iedere keer een tikkie hoger maar geen gevaren-zone. Nu iedere week terug, voor de komende 4 weken afspraken staan. Ben benieuwd of ik die allemaal ga uitzingen. Einde is in zicht, wat is het snel gegaan zeg!
Wanneer de bevalling zich aandient moet ik meteen bellen en komen. Laagdrempelig bellen zei de Gyn. Erg fijn vind ik dat
De hulptroepen zijn ook al ingeschakeld om Benthe op te vangen. Nu nog dit weekend de babykamer in orde maken en het mag komen!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:54:08 #108
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43429368
gaat allemaal snel he Stiekemurd naar mijn idee ben je net zwanger, maar neeeeeee ze komt al bijna
pi_43429420
Phil, ik heb geen idee hoe hoog giga hoog is. Weet wel dat het niet te hoog mag zijn omdat het dan ook weer op diverse dingen kan duiden. Ik zal maandag eens vragen wat hun hoog vinden en wat laag is. Is inderdaad best leerzaam om te weten.
pi_43430182
De kraam is komen praten voor de intake. Alles goedgekeurd en ze beloofde een lieve zuster te sturen
Ik moet alleen nog wat meer hydrofielluiers versieren. Waar koop je die eigenlijk
pi_43430198
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
Phil, ik heb geen idee hoe hoog giga hoog is. Weet wel dat het niet te hoog mag zijn omdat het dan ook weer op diverse dingen kan duiden. Ik zal maandag eens vragen wat hun hoog vinden en wat laag is. Is inderdaad best leerzaam om te weten.
Pfff, probeer je rust te krijgen en bewaren tot maandag hoor
pi_43430305
Mag ik jullie voorstellen:

Vannacht om 00:04 uur geboren is

Aimee Elize

Hier twee minuten oud..

Nadere informatie volgt, ik wilde in ieder geval één foto met jullie delen

[ Bericht 12% gewijzigd door SadKingBilly op 10-11-2006 16:48:48 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_43430362
oooooh SKB wat een mooitje!! heel hartelijk gefeliciteerd!!!
pi_43430489
Die luiers koop je bij de hema of de zeeman iig. Bij het kruidvat lagen ze vorige week in de aanbiedingen bak.

Mooi koppie, en dat haar
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43430492
SadKingBilly, gefeliciteerd!!!!
Wat een schatje is het zeg, die handjes en voetjes!
pi_43430577
mwanatabu had je bij je oudsten geen hydrofielluiers dan?
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 16:34:35 #117
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43430610
SadKingBilly gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Aimee
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43430691
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:33 schreef bixister het volgende:
mwanatabu had je bij je oudsten geen hydrofielluiers dan?
Jawel, maar die heb ik uitgeleend en zijn nooit teruggekomen...evenals het badje en de box. Grr.

Maarrrr ik zal morgen even het Kruidvat bestormen of ze er nog liggen
pi_43430710
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SadKingBilly het volgende:

Aimee Elize

Hier twee minuten oud..
[afbeelding]

Aaaah wat een druppie!
Feliiii!
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:39:33 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43430749
Gefeliciteerd SadKingBilly!
pi_43430775
Wat een schatje Gefeliciteerd
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:42:20 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43430821
quote:

Aimee Elize

Hier twee minuten oud..
[afbeelding]

Poppetje

Gefeliciteerd!
pi_43430880
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
De kraam is komen praten voor de intake. Alles goedgekeurd en ze beloofde een lieve zuster te sturen
Ik moet alleen nog wat meer hydrofielluiers versieren. Waar koop je die eigenlijk
Die koop je bij de Hema!! heb er laatst ook nog 2 pakken bij gehaald..

SadKingBilly Gefeliciteerd!!
pi_43431004
nog ééntje dan..
deze gebruiken we waarschijnlijk voor het geboortekaartje
*ben er nog helemaal vol van, wilde dit vannacht al posten maar toen lag fok eruit. grr, frustratie, toen maar mijn broertje uit bed gebeld

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_43431020
Bij de hema zijn ze wel goedkoper (de witte, per 6) dan wat bij onze kruidvat lag (gekleurde, per 3). En je hebt er veel nodig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43431042

práchtig !!
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:51:05 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43431054
't Is echt een schatje, SadKingBilly!
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 16:55:27 #128
43556 miss_dynastie
pi_43431187
Ah, wat een moppie
Gefeliciteerd!
pi_43431258
quote:

Aimee Elize

Hier twee minuten oud..
[afbeelding]

Nét niet 9 november
pi_43431623
SadKingBilly.... wat is ze mooi!!!!
Gefeliciteerd!!!!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:13:29 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_43431673
wauw sadkingbilly wat een prachtmeid zeg

wat is ze mooi!!

gefeliciteerd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:14:37 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43431699
SKB! Wat een heerlijk meisje!
Gefeliciteerd!
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:32:43 #133
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43432215
Aimee....
*smelt....
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:34:52 #134
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43432278
Wat een mooi meisje is Aimee!!

Gefeliciteerd!!

En de bevalling gefilmd, zie ik!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:09:24 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43433193
Blegh...ik heb het ff helemaal gehad..als ik even naar beneden loop om broodjes te halen ofzo dan kan ik al niet meer (bekkeninstabiliteit) ik zit de hele dag maar een beetje te internetten en als m'n vriend thuis komt heb ik niks te melden want ik kan gewoon niks doen..en ik moet nog 3 maanden maar m'n lichaam wil gewoon niks

En m'n vriendje is hartstikke lief hoor maar mannen zien het gewoon niet als je even die extra knuffel nodig hebt zonder dat je het op een spanddoek schrijft, en daar heb ik dus geen zin in want dan word ik weer mega-emotioneel enzo en dat wil ik niet. Bleh.
pi_43433310
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Vivi het volgende:
Blegh...ik heb het ff helemaal gehad..als ik even naar beneden loop om broodjes te halen ofzo dan kan ik al niet meer (bekkeninstabiliteit) ik zit de hele dag maar een beetje te internetten en als m'n vriend thuis komt heb ik niks te melden want ik kan gewoon niks doen..en ik moet nog 3 maanden maar m'n lichaam wil gewoon niks

En m'n vriendje is hartstikke lief hoor maar mannen zien het gewoon niet als je even die extra knuffel nodig hebt zonder dat je het op een spanddoek schrijft, en daar heb ik dus geen zin in want dan word ik weer mega-emotioneel enzo en dat wil ik niet. Bleh.

Dat "getver ik moet nog 3 hele maanden met dit wrak van een bekken"-moment heb ik ook gehad, weet hoe je je voelt.
Kun je misschien wel fietsen? Dat kan ik namelijk wel zonder gekraak enzo.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:16:20 #137
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43433346
SKB, van harte met jullie prachtige meisje met een hele mooie naam! Erg mooi die foto's...
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:18:47 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43433400
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat "getver ik moet nog 3 hele maanden met dit wrak van een bekken"-moment heb ik ook gehad, weet hoe je je voelt.
Kun je misschien wel fietsen? Dat kan ik namelijk wel zonder gekraak enzo.
Hahah..Mijn fiets is gejat, en ik heb nog geen nieuwe
Al een hele tijd eigenlijk niet omdat ik er normaliter geen nodig heb, waar ik woon zit alles zo'n beetje op loop-afstand.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:19:27 #139
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43433412
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Vivi het volgende:

Vivi wat herkenbaar... dat 'wrak van een bekken'... (en rest lichaam) ... heb je al overwogen om naar de chiropractor / fysio te gaan? het haalt bij mij zéker de scherpe kanten eraf. Wat bij mij vooral wel helpt is in beweging blijven, maar als ik echt moe ben gewoon LIGGEN. Dus niet teveel zitten, daar wordt het echt veel erger van.
Nou is het bij mij volgens mij geen instabiliteit, zo ernstig is het niet, maar als je echt instabiliteit hebt is het wel extra rot.... veel sterkte voor jou!! en een virtuele knuffel....

Oh ja, Mwana, fietsen doet bij mij erg pijn aan m'n bekken, dus dat verschilt blijkbaar per persoon.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:23:54 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43433518
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Vivi wat herkenbaar... dat 'wrak van een bekken'... (en rest lichaam) ... heb je al overwogen om naar de chiropractor / fysio te gaan? het haalt bij mij zéker de scherpe kanten eraf. Wat bij mij vooral wel helpt is in beweging blijven, maar als ik echt moe ben gewoon LIGGEN. Dus niet teveel zitten, daar wordt het echt veel erger van.
Nou is het bij mij volgens mij geen instabiliteit, zo ernstig is het niet, maar als je echt instabiliteit hebt is het wel extra rot.... veel sterkte voor jou!! en een virtuele knuffel....
Thanks, da's hartstikke lief..en ja ik ga binnenkort ook naar iets Caesar-therapie-achtigs
Ach weet je, het is ook gedeeltelijk emotioneel hoor, ik ben nog maar 7 mnd met m'n mannetje samen en ik wil gewoon nog leuk & spannend zijn enzo voor hem, maar dat lukt momenteel niet erg, behalve dan dat ik me uitsloof in de keuken en het huisje zo gezellig mogelijk probeer te maken ter compensatie, maar echt een boeiende partner vind ik mezelf niet echt momenteel, ik heb geen verhalen over wat ik meemaak op m'n werk ofzo, want ik kán en mag nu niet werken..etc..en dan nog het lichaam van een potvis erbij..
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:25:52 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_43433561
wel een mooie potvis gelukkig

komt wel weer goed hoor viev (niet dat je daar nú wat aan hebt... sorrie..)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:27:19 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43433602
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef pinquit het volgende:
wel een mooie potvis gelukkig

komt wel weer goed hoor viev (niet dat je daar nú wat aan hebt... sorrie..)

Ja, weet ik ook wel, maar ff zwelgen in je eigen vet zelfmedelijden helpt soms wel even he
pi_43433731
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:34:13 #144
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43433751
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Popples het volgende:
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
Zelfs 36 is geen overbodige luxe, vind ik!

Viv, sterkte
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43433875
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Zelfs 36 is geen overbodige luxe, vind ik!

Viv, sterkte
bij mij stond ik het kraamboekje dat er 18 wel genoeg waren.
maar ik zat ook al te denken van als je kijkt waar je ze voor gebruikt dan heb je er toch meer nodig.
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:42:06 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_43433979
SadKingBilly wat is ze mooi van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:51:07 #147
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43434207
Hydrofielluiers zijn HAN-DIG! bijna net zo handig als billendoekjes, je kunt ze overal voor gebruiken .... Hier zijn ze behalve afdroogdoek, onderlegger op het aankleedkussen, spuugdoekje in bed etc. ook nog knuffeldoek voor mijn meiden. In plaats van een knuffel.. moet je wel zachte hebben, maar dan is het i-de-aal. Echt een aanrader. Je stopt ze gewoon elke week in de was, geen gedoe en nooit een knuffel kwijt

Vivi, dat begrijpt je vriendje vast wel hoor, als hij een beetje begrip voor je heeft (dat je niet zo heel veel te vertellen hebt op het moment). Misschien dat het helpt om veel 's avonds samen te doen, zoals filmpjes kijken samen op de bank...of allebei een boek lezen...of binnenkort eens samen naar de bios... (met hem aan je arm zal het vast wel beter gaan met je bekken!). Sterkte meid. Enne.. zelfmedelijden had ik vandaag ook in overvloed ...
pi_43434771
Maar goed kan ze altijd nog bijhalen.
Ik zal maar eerst eens kijken welke fijner zijn zeeman of hema.
mama van 3 kids!
pi_43434781
SKB, gefeliciteerd met Aimee. Mooi meisje hoor

Vivi, sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:12:22 #150
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43434827
Oh, wat een knapperd is Aimee Gefeliciteerd!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')