Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier
![]()
... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw onder te kunnen brengen, maar dat ging niet omdat ze tentamens moest leren...dus moest ik de dubbele wagen pakken, bleek dat allevier de banden leeg waren...ik oppompen, maar die beweging deed me veel pijn, dus hard oppompen lukte niet. Vervolgens te laat bij de bus, ik naar de volgende bushalte gelopen (20 minuten lopen
![]()
) met mijn slakkegangetje... daar aangekomen deed alles pijn, bekken, buik, rug, benen. Ik kwam er ook nog eens achter dat mijn buskaart vol zat
![]()
en ik net niet genoeg geld had om heen en weer te kunnen. Dus maw: ik zou daar staan met kids en al zonder geld en/of buskaart als ik terug zou willen. Ik probeerde de verloskundige een paar keer te bellen (ze zou bereikbaar moeten zijn op vrijdagochtend) maar ze namen niet op. Ik maar weer naar huis gelopen (met veel pijn en moeite, niet overdreven) met de zware dubbele wagen met nog zwaardere kindjes erin ...
![]()
en thuisgekomen nam de vk wél op. Dinsdag mag ik weer terugkomen (nu met m'n moeder, heb ik geregeld, anders ga ik niet meer
![]()
).
Maar goed, even zitten doet wonderen. Hoop ik.
(en ik kan nu even niet veel van mijn kleine schatjes hebben...niet leuk)
Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...