oooooow kan je dat ook opnemen en hier posten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Smirre het volgende:
Heei Kapitein Panne(n?)koek, twee kleine mensjes op komst, wat leuk!! Gefeliciteerd.
Burgertruttig/cliché of niet, ze zijn wel waar: alles is dubbel met een tweeling. Dubble trouble, but twice as nice. In gewoon nederlands betekent dat hier op dit moment: dubbele poepbroeken
en ontzettend genieten als ze samen donderjagen in bedvooral: "BOE !!!", gevolgd door een daverend "Hahahaha" doet het goed op dit moment en ik mag meegenieten door de babyfoon.
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, dat moet je helemaal niet denken. Kijk het kán natuurlijk altijd misgaan maar dat heeft dan over het algemeen met het vruchtje te maken en niet met een of andere fysieke onvolkomenheid van jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.
Juist hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw ...
...Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Wat interessant om te lezen CarOnline! Ik dacht echt dat het veel simpeler was: 2 placenta's = 2 eiïg, 1 placenta = 1 eiïg.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef CarOnline het volgende:
-Tweelingverhaal-
Mss gek dat ik het zeg, en je zit er vast niet op te wachten, maar is het niet handiger als je je de volgende keer van te voren bedenkt hoe je ergens heen denkt te gaan en waar je je kinderen laat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Ik kan me idd een soortgelijk verhaal van jou herinneren een paar maanden terug. Toch? Of was dat iemand anders...?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Suzanna het volgende:
Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Vivi het volgende:
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |