abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43418572

[ Bericht 100% gewijzigd door Stiekemurd op 10-11-2006 09:39:57 ]
pi_43418645
Meldt zich ook.
Alle steken en buikpijnklachten zijn weg. Tieten doen nog steeds giga pijn.

Zit giga veel hcg in me, en met een naderende miskraam zakt dit al vrij snel, een gewone zwangerschapstest is dan nog wel positief, maar gezien de waardes in het bloed verwachten ze dat alles oke is.

We tillen de echo over het weekend heen omdat ik nu echt op een punt zit dat er of net wel wat te zien is, of net niet. En als je niets zit maak je jezelf daar ook weer druk om.

Gisteren was haar melding nog dat ik rekening moest houden met een naderende miskraam, nu staat ze er een stuk positiever tegenover. Vooral omdat ik geen bloedingen meer heb gehad en geen stolsels. Een miskraam zet zich vooral bij krampen toch meestal wel snel door of er komen nieuwe bloedingen.
Maandag dus voor een echo! Mocht er eerder weer reden voor ongerustheid zijn, dan moet ik gewoon bellen, dan gaan ze het toch wel eerder doen!
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 09:45:31 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43418700
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Smirre het volgende:
Heei Kapitein Panne(n?)koek, twee kleine mensjes op komst, wat leuk!! Gefeliciteerd.
Burgertruttig/cliché of niet, ze zijn wel waar : alles is dubbel met een tweeling. Dubble trouble, but twice as nice. In gewoon nederlands betekent dat hier op dit moment: dubbele poepbroeken en ontzettend genieten als ze samen donderjagen in bedvooral: "BOE !!!", gevolgd door een daverend "Hahahaha" doet het goed op dit moment en ik mag meegenieten door de babyfoon.
oooooow kan je dat ook opnemen en hier posten?
pi_43418725
Kleintje moedig besluit hoor.
Veel succes maandag dan.
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:56:30 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43418990
Vooralsnog dus goed nieuws gelukkig
Probeer een beetje relaxed het weekend in te gaan meis
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43419056
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.

Vriendje is nu alsnog vertrokken naar zijn werk omdat we gewoon niet alle credits bij zijn baas willen verspelen, je weet gewoon niet wat ons nog te wachten staat.
pi_43419107
Kleintje fijn dat je je nu relaxter voelt!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:01:49 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43419110
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.
Nee natuurlijk niet, dat moet je helemaal niet denken. Kijk het kán natuurlijk altijd misgaan maar dat heeft dan over het algemeen met het vruchtje te maken en niet met een of andere fysieke onvolkomenheid van jou.
Maar ga er gewoon vanuit dat het goed gaat joh, de tekenen zijn toch positief nu?
pi_43419940
ik80 nog van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter Lotte, leuke naam

Kapitein pannekoek wat leeeeeeuuukk een tweeling!!! Al van de schrik bekomen?

Kleintje sterkte, hopelijk zit alles gewoon helemaal goed en kan je gauw opgelucht zijn, zorgen maken is nooit leuk
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43420091
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier ... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw onder te kunnen brengen, maar dat ging niet omdat ze tentamens moest leren...dus moest ik de dubbele wagen pakken, bleek dat allevier de banden leeg waren...ik oppompen, maar die beweging deed me veel pijn, dus hard oppompen lukte niet. Vervolgens te laat bij de bus, ik naar de volgende bushalte gelopen (20 minuten lopen ) met mijn slakkegangetje... daar aangekomen deed alles pijn, bekken, buik, rug, benen. Ik kwam er ook nog eens achter dat mijn buskaart vol zat en ik net niet genoeg geld had om heen en weer te kunnen. Dus maw: ik zou daar staan met kids en al zonder geld en/of buskaart als ik terug zou willen. Ik probeerde de verloskundige een paar keer te bellen (ze zou bereikbaar moeten zijn op vrijdagochtend) maar ze namen niet op. Ik maar weer naar huis gelopen (met veel pijn en moeite, niet overdreven) met de zware dubbele wagen met nog zwaardere kindjes erin ... en thuisgekomen nam de vk wél op. Dinsdag mag ik weer terugkomen (nu met m'n moeder, heb ik geregeld, anders ga ik niet meer ).
Maar goed, even zitten doet wonderen. Hoop ik.

(en ik kan nu even niet veel van mijn kleine schatjes hebben...niet leuk)

Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
pi_43420332
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier ... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw ...

...Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Juist hier!
ik laat me de laatste keren steeds rijden hoor, dan maar kapsones
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43420747
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef CarOnline het volgende:
-Tweelingverhaal-
Wat interessant om te lezen CarOnline! Ik dacht echt dat het veel simpeler was: 2 placenta's = 2 eiïg, 1 placenta = 1 eiïg.
Dit verduidelijkt het 1 en ander

Gefeliciteerd Kaptein_Pannekoek en Manny!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:11:29 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43420812
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Mss gek dat ik het zeg, en je zit er vast niet op te wachten, maar is het niet handiger als je je de volgende keer van te voren bedenkt hoe je ergens heen denkt te gaan en waar je je kinderen laat?
pi_43421295
Normaalgesproken staat alles klaar BE... de wagen hoort niet met lege banden te staan, ik hoor gewoon een volle strippenkaart in m'n portemonnee te hebben (waarschijnlijk eruitgehaald door Noa, ze had hem te pakken gekregen) en ik wist ook niet dat ik bij zulke kleine eindjes lopen zo'n pijn krijg.
En tja, buurvrouw wás thuis, alleen geen tijd om op te passen dus. Normaalgesproken had het gekund.
En dit is dus geen normale situatie. Het is gewoon kut dat ik afhankelijk ben van o.v. en me zo rot voel vaak, zelfs als je dan op tijd begint met dingen klaarzetten etc. zijn er gewoon onvoorziene dingen waar ik minder snel op in kan springen dan een ander.
Ik snap wel dat jij het dom van me vindt, maar als je in m'n schoenen zou staan zou je het beter begrijpen. Ik ben niet zo goed georganiseerd als ik zwanger ben, én twee kleine kindjes om je heen maken alles ook niet zo goed organiseerbaar.
Klinkt nou alsof ik het als een beschuldiging opvat... maar dat is ook wel een beetje zo. Ik bedenk veel van tevoren, en toch gaan er vaak dingen mis. Dan kan ik maar beter ervan uitgaan dat ik niet wegkan ofzo. Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d. en flexibel ben ik op dit punt in m'n zwangerschap niet, fysiek én mentaal ook niet. Helaas.
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:29:33 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43421323
Nee, ik zeg niet dat ik het dom van je vindt, maar vooral het buurvrouw verhaal, ik zou dat gewoon even van te voren gecheckt hebben. Dat had een deel van de voorbereiding gescheeld.
Maar goed, mss is het idd wel zo dat ze anders altijd wel kan, dat weet ik natuurlijk ook niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 10-11-2006 11:47:48 ]
pi_43421412
Sorry, was idd een beschuldiging van mijn kant (dat je mij dom zou vinden) die je helemaal niet geuit hebt. Sorry! Op dit moment ben ik denk ik nogal snel op m'n teentjes getrapt, zit nog steeds half tegen m'n tranen te vechten dat bijna alles fout is gegaan vanochtend wat maar fout kón gaan. Terwijl ik vantevoren weer eens dacht dat alles goed zou gaan en klaarstond. Niet dus.
En je hebt wel gelijk hoor, maar ik rekende er niet eens op dat Noa naar de buurvrouw kon, was meer een noodoplossing omdat ik zo moe ben. Normaalgesproken (daar heb je dat rotwoord weer ) kan ik makkelijk met twee kinders in de dubbele wagen weg. Is alleen wat vermoeiender.
pi_43421737
Hey Suzanna, wat vervelend allemaal voor je. Lijkt me ook erg zwaar met 2 kindjes.
Kun je niet fietsen met 2 kinderen? Of laat je lichaam dat niet toe?
(probeer ff met je mee te denken)
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:50:11 #93
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43421917
Kleintje, veel succes maandag.
Suzanna, wat rot voor je dat je ochtend zo verlopen is. Ik ben ook een kei in plannen, maar soms lopen dingen anders dan je kon voorspellen ook al probeer je daar nog zoveel op in te spelen. 1 ding, de volgende keer check je denk ik eerst of je buurvrouw je kindjes kan opvangen en of de banden van de kinderwagen vol zijn

Vandaag 41 weken, moet straks weer naar de verloskundige voor controle. Ben een beetje bang door vorige week, maar heb hubbie vriendelijk verzocht (Lees je neemt gewoon vrij) om vanmiddag vrij te nemen om met mij mee te gaan. Vandaag heb ik wat vage krampjes, maar weet niet of dat gewoon mijn darmen zijn of wat anders. Vandaag komt niet uit, mijn broertje is jarig
Rommelen doet het in ieder geval wel en ik ben kots en kots misselijk (gisteren trouwens ook al)
pi_43421979
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Suzanna het volgende:
Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d.
Ik kan me idd een soortgelijk verhaal van jou herinneren een paar maanden terug. Toch? Of was dat iemand anders...?
Anyway, go with the flow. Het is nu eenmaal misgegaan vanochtend, je bent weer lekker thuis, kunt gaan zitten, en dinsdag een nieuwe kans.
Zet een lekker kopje thee voor jezelf, neem er een asociaal stuk speculaas bij oid en zet je moppies even voor de TV.
Take it eeeeaaasssssyyy!
Succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43422015
Go Sweaty, go Sweaty!
Wat nou, je broer jarig, dat issie volgend jaar ook weer hoor!

En Chaca al weer 37 weken!!!
pi_43422033
En Kleintje, ik wens je een rustig weekend...
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:05:27 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43422284
Kleintje.... verplichte rust dit weekend!! En dan duimen we maandag voor goed nieuws.

Suzanna ook jij een dikke . Ik strooi even wat pepernoten jouw kant op. Zorgt bij mij ook voor rust....Fleur kan dan namelijk heerlijk stil zitten.

Sweaty succes bij de VK. Ik hoop voor je dat ze in elk geval even kijkt of er al wat aan het verweken is.... en anders begin je vandaag rusitg met rommelen en dan wordt die drup van je om 00:01 geboren. Net niet op de verjaardag van je broer

[ Bericht 6% gewijzigd door chacama op 10-11-2006 12:17:49 ]
pi_43422773
Kleintje, er is nog hoop genoeg dus...das in ieder geval fijn. Hoewel je er natuurlijk niet helemaal gerust op bent.... Succes maandag en doe kalm aan!

Suzanna, jij bent wel een chaoot volgens mij haha , idd laatst ook al zo'n verhaal. Maar ik heb wel met je te doen hoor, met al 2 kleintjes om je heen, dat kan ook gewoon niet makkelijk zijn. En organisatorisch is het natuurlijk ook een ramp om ergens naar toe te gaan met die twee die je hebt, en je klachten!
Gelukkig kun je di terecht bij je vk!!

Sweaty...succes, leuk dat hubbie met je meegaat!

Chacama, ook alweer meldplicht! Gaat snel he!!
Was het bij jou nou ook al bekend wat het gaat worden???

Yes, ik mag vandaag eindelijk oliebollen halen van mezelf!! We hebben feest in onze stad maandag, vanaf gisteren staat er kermis en een oliebollenkraam!! Ik verheug me er al weken op dat ik een oliebol mag eten!!!! Kom natuurlijk afgelopen week al een kraam tegen in Zwolle.....maar die heb ik kunnen negeren!
Maar vanmiddag mag ik dan echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoei
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:28:57 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43422888
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...

En Suzanna, soms héb je gewoon van die dagen, het beste is erin berusten en zo min mogelijk doen
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:42:10 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43423267
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Vivi het volgende:
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...
en ook ik ben er nog niet uit!!!

oef oliebollen daar heb ik ook trek in....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')