quote:Op donderdag 9 november 2006 14:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Weinig tijd..geen idee hoe ik het allemaal moet omschrijven...tranen teveel, woorden tekort..
Na de eerste echo blijkt dat..
IK 9 WEKEN ZWANGER BEN VAN EEN TWEELING.. !!!!!!!!!!!!!
pssst mod, even tt aanpassen aubquote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Kapitein_pannekoek wat bijzonder! Ik hoop dat je er heel blij mee bent. Is het nog niet nu, dan hopelijk wel al heel gauw. Spannend hoor!
Psssst Melonovy, het vorige deel was al 255!
Je ligt toch wel in bed te Fok!ken hoop ik met een hele hoop lekkere hapjes om je heen hequote:
Misschien kan je een drain laten aanleggenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
nee, een man die vandaag gelijk vrij had genomen, het hele huishouden van me heeft overgenomen en nu het laatste stuk in huis van laminaat voorziet.
En schoonouders die zo eten komen brengen omdat ik me rustig moet houden.
Dus... ik doe inderdaad helemaal niets...
Zoek eigenlijk nog iemand die straks voor me wil plassen
Geen idee....ze zitten allebei in hun eigen "beslagkom", dus dat kan 1 of 2 eiig zijn....quote:Op donderdag 9 november 2006 17:19 schreef Neuk het volgende:
Een
pannekoekje
met
twee
flensjes
![]()
Is het 1 of 2-eiïg?
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef Bibikuif22 het volgende:
Melonovy; Alyssa vindt het super dat er een brusje onderweg is! Zo lief om te zien hoe ze tegen hem praat, hem kusjes geeft midden op straat, speentjes van haar poppen in mijn navel propt en hem blaadjes voert tegen mijn buik aan (want tsja, volgens haar eten babies blaadjes en pap) Ze zegt iedere avond dat ze de baby nu wel eens in het echt een knuf wil geven maar nog even wachten
...
Mooi Vivi, idd Rodin, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:09 schreef Vivi het volgende:
Ik ga gewoon nog een echo-foto spammenvinden jullie niet dat mijn kleine er hier erg intellectueel uitziet? Ik had zelf "Rodin"-associaties
[afbeelding]
[afbeelding]
Aanschouw de gelijkenis
Wisten jullie trouwens dat jongetjes de intelligentie van de moeder erven, en meisjes van beide ouders?
En al wás je een zeikerd, wat dan nog???? Je kind (en je eigen gemoedsrust) is wel iets belangrijker dan wat zo'n HA of vlos denkt hoor! Maar je bent geen zeikerd, ik zou er zeker ook op aandringen!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef Kleintje het volgende:
Phil... dank je wel voor je eerlijke verhaal.
Dan ga ik toch de vlos maar bellen dat ik zekerheid wil. Was zo bang dat ik dan een zeikerd ben.
En de HA hier dus toch op aanspreken.
Kan er geen goede vriendin mee als alternatief?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:05 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij kunnen ze dat in het begin op de echo zien. In een later stadium is het niet meer te zien, behalve als het een jongen en een meisje zijn, dan is het 2-eiïg.
Maar dat is wat ik heb onthouden van jaren geleden toen CarOnline zwanger was van Britt en Romeé. Die kan je er vast wel meer over vertellen...
Jezus wat voel ik me nu kut. Want... dan moet ik morgen voor een echo. Maar... ik weet gewoon zeker dat vriendje morgen niet mee kan (of moet ik het gewoon afdwingen in zo'n situatie).
Wat als ik alleen moet en negatief nieuws krijg. Voel me opeens mega onzeker terwijl ik net nog het gevoel had dat het wel oke zat.
Kleintje, Viefke verwoordt precies wat ik je ook wilde zeggen!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
En al wás je een zeikerd, wat dan nog???? Je kind (en je eigen gemoedsrust) is wel iets belangrijker dan wat zo'n HA of vlos denkt hoor! Maar je bent geen zeikerd, ik zou er zeker ook op aandringen!
Succes wijffie en we duimen allemaal voor je
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de vlos zelfs gebeld toen ik zonder na te denken een hap rauw croissantdeeg had gegeten midden in de nacht(don't ask..... ) en ik ervan overtuigd was dat ik nu acuut vol zat met Listeria-beestjes
ik kreeg ook acuut krampen, dat kwam door die beestjes die bij mijn baby probeerden te komen, echt waar! Dus...
En zelfs dát vond ze niet raar, die mensen zijn wel wat hysterie gewend hoor, en jij hebt gewoon helemaal een goede reden!
K-P, als het in de familie zit is het best kans dat het twee-eiig is, dat is de erfelijke versie. Een-eiig kan natuurlijk ook nog steeds, maar dan is het bij jou een ' toevalstreffer' . Afwachten maar. Bij mijn man en zijn broer kun je het goed zien, maar hoe ze erachter zijn gekomen? Ik geloof dat ze samen in 1 zak zaten ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Geen idee....ze zitten allebei in hun eigen "beslagkom", dus dat kan 1 of 2 eiig zijn....![]()
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe het er aan toe gaat. En interessant is inderdaad een beter woordquote:Op donderdag 9 november 2006 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Handig is het woord niet, interessant wellicht wel. Het is maar net of je daar zelf behoefte aan hebt.
Wij gaan ook uit van een thuisbevalling, maar je weet nooit hoe het loopt. Daarom dat we ook benieuwd zijn hoe het in zijn werk gaat in het ziekenhuis. Denk dat ik morgen maar eens ga bellen voor een afspraak!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef linda856763 het volgende:
Lijkt me wel fijn Webcrowler. Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik uit ging van een thuisbevalling, maar toen ik toch naar het ziekenhuis moest vanwege een stuitligging, heb ik toch van te voren even om het hoekje gekeken op de kraamafdeling. En op voorlichtingsavonden krijg je volgens mij wel heel veel handige informatie, ook over het bv-protocol, en of kindje naast je bed mag, en bezoekuren, etc.
Jazeker dat we blij waren met die extra echo, toch weer een ons kind kunnen zien.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef Suzanna het volgende:
Het kán zijn dat je er niets aan hebt omdat het betreffende ziekenhuis qua verloskamers vol zit...(dat had ik
) en dat is niet leuk. Maar dat zal weinig voorkomen! Just a note to warn you
![]()
...
Fijn dat het toch gewoon goed zit met jullie kindje, Webcrowler. Altijd even schrikken idd, maar hebben jullie toch wel een beetje genoten van de (onverwachte) extra echo?
Wat leuk, 2 flensjes! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef manny het volgende:
De vader van de flensjes van Kapitein Pannekoek meldt zich.
quote:Pffff, wat een dag zeg. 2 van die apen straks. Ik kan er nog niet over uit. En vandaag kwam m'n nieuwe draadloze modem van KPN ook nog binnen. Ongelooflijk.
Gefeliciteerd papa pannekoekquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef manny het volgende:
De vader van de flensjes van Kapitein Pannekoek meldt zich.
Pffff, wat een dag zeg. 2 van die apen straks. Ik kan er nog niet over uit. En vandaag kwam m'n nieuwe draadloze modem van KPN ook nog binnen. Ongelooflijk.
Yup, in Harderwijk is een aparte badkamer, waar ook de kindjes worden onderzocht door de kinderarts. Er wordt netjes aan je gevraagd of je overal bij wilt zijn en je mag helpen als je wil, maar ook vanuit een luie stoel toekijken. Ik vond het er erg prettig en vond de verloskamer niet klein trouwensquote:Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef poemojn het volgende:
Harderwijk, Beefcakemaarja, toch verder rijden voor minder leuke verloskamers enzo
Oja, in Harderwijk krijgen de baby's hun eerste badje 's morgens in het bijzijn van de moeder, als die niet mobiel is wordt het badje naar de moeder gebracht. In L'stad doen ze dat op de babykamer en kun je er dan evt dus niet bij zijn. Ook wel handige info verder.
Geen sorry... ben blij dat je eerlijk was. Daar heb ik meer aan dan dat mensen gaan zeggen dat het wel goed zit... toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef phileine het volgende:
Kleintje, sorry dat je je door mij nu rotter voelt, maar ben wel blij dat je toch actie gaat ondernemen. Is er niet iemand anders die met je mee kan?
oooooow kan je dat ook opnemen en hier posten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Smirre het volgende:
Heei Kapitein Panne(n?)koek, twee kleine mensjes op komst, wat leuk!! Gefeliciteerd.
Burgertruttig/cliché of niet, ze zijn wel waar: alles is dubbel met een tweeling. Dubble trouble, but twice as nice. In gewoon nederlands betekent dat hier op dit moment: dubbele poepbroeken
en ontzettend genieten als ze samen donderjagen in bedvooral: "BOE !!!", gevolgd door een daverend "Hahahaha" doet het goed op dit moment en ik mag meegenieten door de babyfoon.
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, dat moet je helemaal niet denken. Kijk het kán natuurlijk altijd misgaan maar dat heeft dan over het algemeen met het vruchtje te maken en niet met een of andere fysieke onvolkomenheid van jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Op zich ben ik nu redelijk relaxed.
Moet me maar indenken dat het geen falen van mijn lichaam is als het mis gaat.
En dat ik niets heb gedaan waardoor ik het kwijt zou raken. Dus niet de schuld bij mezelf zoeken.
Juist hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag weer een probeer-naar-de-vk-te-gaan-drama hier... ik had eerst gedacht Noa even bij de buurvrouw ...
...Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Wat interessant om te lezen CarOnline! Ik dacht echt dat het veel simpeler was: 2 placenta's = 2 eiïg, 1 placenta = 1 eiïg.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef CarOnline het volgende:
-Tweelingverhaal-
Mss gek dat ik het zeg, en je zit er vast niet op te wachten, maar is het niet handiger als je je de volgende keer van te voren bedenkt hoe je ergens heen denkt te gaan en waar je je kinderen laat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:42 schreef Suzanna het volgende:
Sorry voor het lange klaagverhaal, maar ja, hier kan ik het in ieder geval kwijt...
Ik kan me idd een soortgelijk verhaal van jou herinneren een paar maanden terug. Toch? Of was dat iemand anders...?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Suzanna het volgende:
Er gebeurt namelijk bijna altijd wel wát waardoor ik bijna de bus mis o.i.d.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef Vivi het volgende:
Oliebollen..amandelmarsepein....banketstaven...chocoladeletters.....Ik heb al een vergelijkend warenonderzoek gehouden hoor! Ik ben er alleen nog niet helemáál uit...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |