Topnieuws chacama!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....
Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....
Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.
Oh, ennnnnn shit (zw.dementie)........welkom............bibikuif
Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef nikky het volgende:
Gelukkig zal ik het meeste al kwijt zijn in de eerste week na de bevalling. Ik ben dan wel 20 kilo aangekomen tot nu toe maar heel veel daarvan is allemaal vocht.
.
Dat zegt de verloskundige ook elke keerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!![]()
Maar ook wel een hele mooiebuik
.
Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....
Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....
Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.
Oh, ennnnnn shit (zw.dementie)........welkom............bibikuif
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef sweaty het volgende:
[..]
Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Mooooi chacama, geeft weer wat rust he?
ja, leef ik momenteel ook op. Maar bij gebrek aan werkt vanillevla en pepermunt ook redelijk....quote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
Voor het maagzuur? Thanksquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
Tegen maagzuur, muts....quote:
Bijdehandjes gegeten?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tegen maagzuur, muts....
Chaca, fijn voor je!![]()
En Suzanna, sterkte...
Ik niet. Mijn zoon wel...quote:
Van de knip heb ik uiteraard wel een beetje last maar dat valt in het niets in vergelijk tot mijn staartbotje en bekken... Iemand daar nog tips voor?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, ik weet natuurlijk niet precies waar je last van hebt, maar als het van een scheur/knip is, helpt misschien een badedasbadje?EN de tip dit ik kreeg is gaan zitten met samengeknepen billen en dan als je zit loslaten, maar wel recht zitten en niet op 1 bil gaan hangen.
Sterkte!!
Als eerste: ik80, gefeliciteerd joh!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef chacama het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gevraagd. Hij is wel van de oude stempel: laat de natuur maar doen wat moet gebeuren....zeg maar. Ik denk persoonlijk dat ie tegen strippen is, omdat het geen garantie tot ontsluiting geeft. Daar weet Owlet alles van.
Sluitlaken!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Neuk het volgende:
[..]
Van de knip heb ik uiteraard wel een beetje last maar dat valt in het niets in vergelijk tot mijn staartbotje en bekken... Iemand daar nog tips voor?
Wat een heerlijke mollige knuistjesquote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Moonah het volgende:![]()
Ik zat alleen Vivi maar een beetje te plagen...
Maar jullie hebben gelijk, het is echt een cuuuutie!![]()
Nu écht /offtopic...
Dat kregen kraamvrouwen standaard na de bevalling om zich heen gewikkeld, dat gaat strak om je buik en bekken heen. Schijnt prettig te zijn (niet alle vrouwen vinden het prettig) maar ik heb er ook negatievere verhalen over gelezen. In ieder geval moet je het niet te lang gebruiken o.i.d. (maar goed, dat is ook lastigquote:Op donderdag 9 november 2006 08:59 schreef Neuk het volgende:
De kleermakerszit, wat grappig. Die gebruik ik inderdaad zo maar opeens, en dan vooral tijdens het voeden.
Van een stuitlaken heb ik nog nooit gehoord. Wat is dat?
JEETJE ZEG!!!! Ik zou me ook doodschrikken, echt rustig aan doen hoor!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Kleintje het volgende:
Bibikuif, welkom hier!!!!
Hier was gisteren grote paniek. Bloeden en niet zo'n beetje ook. Geloof dat ik binnen een uur wel 3 tampons vol had.
Dacht echt dat het het einde was.
Maar de huisarts zegt dat alles oke is. Weet niet hoe hij dat weet zonder echo enzo te maken, maar goed, met het voelen, de temperatuur, mijn bloed en plasje wist hij genoeg. Komt door mijn lage bloeddruk en daarbij ook nog bloedarmoede. Hij wil dat ik tot de 12 weken gewoon echt rustig aan doe. Ik moet dit als een mega waarschuwing van mijn lichaam zien en me goed bedenken dat het de volgende keer wel mis kan zijn.
De verloskundige wil de afspraak nog even op 4 december houden, maar zodra ik nog een keer bloed of me zo ellendig voel met steken dan moet ik gelijk aan de bel hangen en kan ik langskomen.
Wat moet je dan als je om 6 uur 's morgens bloed als een rund en geen maandverband in huis hebt? Gewoon laten lopen???quote:Op donderdag 9 november 2006 09:25 schreef Belana het volgende:
je doet toch geen tampons in als je zwanger bent
Bibikuif van harte!
Ik zou toch iets anders proberen, desnoods op een handdoek gaan zitten ofzo, omdat je van tampons infecties kan krijgen en die kunnen weer bij je baarmoeder terecht komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat moet je dan als je om 6 uur 's morgens bloed als een rund en geen maandverband in huis hebt? Gewoon laten lopen???
Iiih jij hebt wel de jackpotquote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kleintje!! Jemig wat zal jij geschrokken zijn zeg! Doe maar lekker rustig en laat je goed vertroetelen!
Sweaty wat een spannende tijden voor jullie! Ik zie dat jij wel héél erg op de laatste eindjes loopt. Wat duurt wachten dan lang he![]()
Dankjulliewel voor het welkom! Zo lief!
Even in het kort wat ik de vorige zwangerschap had: Hypermesis gravidarum (uitgedroogd door overmatig overgeven), bekkeninstabiliteit, bloedverlies, eindigde met zw.sch.vergiftiging, bevalling van 32 uur.
Nu heb ik weer HG gehad, vanaf week 16 een bloeddruk van gem. 145/95 waardoor ik (nu al)rustigaan moet doen en minder werk, heb met week 13 bloedverlies gehad maar viel mee, heb hoofdpijn en sterretjes dus word goed in de gaten gehouden voor evt herhaling van vergiftiging. "gelukkig" is de kans groot dat het, áls het zo terugkomt, ook weer aan het einde zal komen volgens de gyn.
Maar goed, klagen hoor je me niet hoor. Ik ben véél te blij het zwanger zijn nogmaals mee te mogen maken! En wanneer ukkie eruit is gaat het wel weer gelijk een stuk beter natuurlijk. Nog 3 maanden
Bij de eerste twee wou ik ook niets weten, nu heb ik er wel eentje laten maken. Mijn ontploffende collega's hadden er ook eentje gehad en dat werkte aanstekelijkquote:Morgen hebben we een 3-d pretecho. Heb er veel zin in! Vinden jullie het nou onzin om voor 3-d te kiezen? Bij mijn dochter hadden we het ook laten doen en vind het geweldig!! Maar toch zijn er mensen in mijn omgeving die het toch een beetje onnodig vinden
Goeie tip. Zo gauw ik weer kan fietsen ga ik weer naar de Hema!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef E.T. het volgende:
kleintje wat een schrik!
neuk, je kunt ook van die steun/panty broekjes van de Hema gebruiken ipv een sluitlaken. Die zitten strak om je onderbuik/bekken
Krijg je nu dan geen Aldomet voorgeschreven? Ik had met 7 weken een onderdruk van 97 en ook bij de 1e zwangerschap een zwangerschapsvergiftiging.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Bibikuif22 het volgende:
Nu heb ik weer HG gehad, vanaf week 16 een bloeddruk van gem. 145/95 waardoor ik (nu al)rustigaan moet doen en minder werk, heb met week 13 bloedverlies gehad maar viel mee, heb hoofdpijn en sterretjes dus word goed in de gaten gehouden voor evt herhaling van vergiftiging. "gelukkig" is de kans groot dat het, áls het zo terugkomt, ook weer aan het einde zal komen volgens de gyn.
Maar goed, klagen hoor je me niet hoor. Ik ben véél te blij het zwanger zijn nogmaals mee te mogen maken! En wanneer ukkie eruit is gaat het wel weer gelijk een stuk beter natuurlijk. Nog 3 maanden
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:10 schreef melonovy het volgende:![]()
dubbel jompelen
![]()
Wat leuk, een tweeling, wat gaaf joh, dubbel druk, maar ook dubbel genieten!
gefeli![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Pannekoek![]()
Kan me voorstellen dat je even 30 moet slikken...herinner je straks vooral een veel gehoorde uitspraak "dubbel zo alles...dus ook dubbel zo leuk!"
Sorry moest wel grinniken toen ik het las maarquote:Op donderdag 9 november 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Het trucje "het indalende hoofdje" ken ik inmiddels wel![]()
Ook de "ribbenxylofoon" is een hit.![]()
Evenals "harde buiken zodra mammie gaat liggen"![]()
Telt u mee af?
Wow!!!! Wat een omschakeling lijkt me dat zeg! Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Weinig tijd..geen idee hoe ik het allemaal moet omschrijven...tranen teveel, woorden tekort..
Na de eerste echo blijkt dat..
IK 9 WEKEN ZWANGER BEN VAN EEN TWEELING.. !!!!!!!!!!!!!
hier het zelfde. kan je zo een handje geven.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Het trucje "het indalende hoofdje" ken ik inmiddels wel![]()
Ook de "ribbenxylofoon" is een hit.![]()
Evenals "harde buiken zodra mammie gaat liggen"![]()
Telt u mee af?
Die bedoel ik ook, de eigen bijdrage. Ik wist het echter niet, vandaar mjin post.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef minoes_ het volgende:
Pm-Girl,ik kan zelfs de eigen bijdrage voor de kraamzorg terugkrijgen van de verzekering,ik zit bij Univé en heb pakket c.
Groetjes,Minoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |