abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 14:36:59 #201
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43358742
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....

Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....

Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.

Oh, ennnnnn shit (zw.dementie)........welkom............bibikuif
  Milf woensdag 8 november 2006 @ 14:38:27 #202
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43358789
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....

Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....

Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.

Topnieuws chacama! .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 8 november 2006 @ 14:40:49 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43358872
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef nikky het volgende:
Gelukkig zal ik het meeste al kwijt zijn in de eerste week na de bevalling . Ik ben dan wel 20 kilo aangekomen tot nu toe maar heel veel daarvan is allemaal vocht. .
Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!
Maar ook wel een hele mooie buik .
  woensdag 8 november 2006 @ 14:41:33 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43358894
Fijn Chacama! Dat het maar niet meer te lang hoeft te duren allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf woensdag 8 november 2006 @ 14:42:33 #205
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43358932
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!
Maar ook wel een hele mooie buik .
Dat zegt de verloskundige ook elke keer . Ik schijn mooi van voren te dragen .

Ik heb http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html daar zitten kijken maar dit is niet wat ik heb. . Dus kan ik dat ook aan de kant schuiven.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43359024
Ik dacht : bij de vk hebben ze echo app, want in een garage hebben ze toch ook olie ? Hahaha
  woensdag 8 november 2006 @ 16:01:00 #207
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_43361629
Ik80 en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 8 november 2006 @ 16:04:38 #208
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43361755
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:

Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???
pi_43361854
Mooooi chacama, geeft weer wat rust he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 8 november 2006 @ 16:18:11 #210
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43362208
Ik80, van harte met Lotte!! Leuke lieve naam... sterkte met het herstellen van je zware bevalling!

Chacama, jij bent gelukkig weer gerustgesteld. Is maar niets he, als je je kindje zo weinig voelt. Nu heb ik daar weinig last van, want dit kleintje beweegt écht heel veel, soms denk ik weleens: bewoog je maar wat minder, dan kon ik tenminste slapen ... maar ik heb weleens momenten gehad waarop ik ineens dacht: ik heb de baby al zó en zó lang niet gevoeld... en gelukkig ging ze meestal op dat moment heel hard schoppen (tja, pesten kunnen ze nu al goed he...)

Ik zit er echt doorheen op het moment...oververmoeid en geen energie over lijkt het wel. Niet handig met een dreumesje en bijna-peutertje die constant aandacht, verzorging en energie vragen. Ik voel me vaak schuldig dat ik niet zoveel met ze kan doen, maar lichamelijk ben ik er gewoon niet toe in staat. Mijn hele lijf doet vaak pijn, raar genoeg zei de chiropractor dat mijn bekken dus een stuk beter is, en doet het nog steeds wel pijn. Zitten kan ik ook niet lang, gaat snel branderig pijn doen in m'n bekken.
Maar goed, het zal wel gewoon doorbijten worden tot de baby er is (en dan misschien nog harder doorbijten als ze er is... hoewel ik de vorige keren na de bevalling erg veel energie kreeg).

Zijn er hier nog meer moeders die zo vreselijk moe zijn tijdens de zwangerschap (en dan komt het niet eens door te weinig slaap o.i.d. maar gewoon ' de zwangerschap' ...?) Ik weet gewoon niet wat ik eraan moet doen. Volgens de wijkverpleegkundige kwam het doordat ik er zo weinig uit kon en zou het verbeteren als ik naar een of ander 'speelochtendje' zou gaan, verandering van omgeving etc... maar goed, het is gewoon echt lichamelijke moeheid, dus dat lijkt me dan niet gaan helpen.
pi_43362305
ik80 Proficiat met de geboorte van jullie dochter En wat een mooie naam
Bibi... proficiat met de zwangerschap én het huis
  woensdag 8 november 2006 @ 16:24:01 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43362424
Bwegh, ik heb vandaag ook nergens energie voor
En ik heb giga last van maagzuur en harde buiken, echt bij alles wat ik doe! Beuhhh.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 november 2006 @ 16:24:02 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43362427
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef sweaty het volgende:

[..]

Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???

Nee, dat heb ik niet gevraagd. Hij is wel van de oude stempel: laat de natuur maar doen wat moet gebeuren....zeg maar. Ik denk persoonlijk dat ie tegen strippen is, omdat het geen garantie tot ontsluiting geeft. Daar weet Owlet alles van. Maar, omdat het bij Fleur heeft gewerkt, hoop ik dat het bij deze ook gaat helpen. Zeker aangezien ik bij Fleur het begin helemaal niet heb meegemaakt. (eerste 5 cm gratis gekregen zeg maar). Pas toen ik gestript werd, kwam er een weeen-achtig gevoel los.

Ik zou gewoon vragen of ze kan toucheren, omdat je gewoon graag wilt weten hoe de situatie is. En als er verweking en evt. ontsluiting is, dan kun je aangeven dat je graag gestript wilt worden, aangezien je niet meer slaapt en als het nog langer duurt, je wel erg moe de bevalling in dreigt te gaan. En het lijkt me niet dat dit wenselijk is.
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Mooooi chacama, geeft weer wat rust he?
en het huis dat nu helemaal schoon is en de babykamer helemaal klaar zorgt ook voor extreem veel rust. Het enige dat nog op mijn lijstje staat is doorgeven hoeveel kaartjes we nodig hebben. En dan krijg ik de enveloppen en kan ik rustig de adressen gaan schrijven.... In de winkel moet ook nog wel veel gebeuren, maar dat zie ik meer als afleiding. Lief bemoeit zich daar nu volledig tegenaan en ik kom alleen maar helpen als ik er in zin in heb. Vrijdag ga ik nog lekker even de stad in. Sinterklaasinkopen doen....

Suzanne, ik ben ook meer moe deze zwangerschap dan de vorige. Het tweede trimester, waarin ik hoopte de energie te hebben die ik bij de vorige ook had, heeft me zwaar teleurgesteld. Ik denk dat ik van deze zwangerschap misschien een ruime maand echt energie heb gehad. En verder moe, moe(der), moederst.... Jij moet vooral niet vergeten dat die twee kleintjes ook veel energie van je vergen en dat in combi met die kleine in je buik, maakt jou erg moe. Ik zou bij de VK wel nog even extra vragen voor een HB controle en ik weet niet hoe laag je bloeddruk is, maar dat veroorzaakte bij mij ook de vermoeidheid. Zorg ervoor dat je voldoende rust krijgt en veel ijzers en fruit. En denk er aan. Vlees en zuivel gaan niet samen. Dan wordt het ijzer uit het vlees niet opgenomen. Dus je toetje of je beker melk zeker 2 uur na de maaltijd.....

Vivi Ik hoop dat je snel minder last krijgt van de kwaaltjes. Al vanille-vla of pepermunt geprobeerd tegen het maagzuur???

[ Bericht 18% gewijzigd door chacama op 08-11-2006 16:31:15 (toevoeging) ]
pi_43364735
Welkom hier Bibi

Gefeliciteerd met Lotte Marjolein ik80! Mooie namen!

Suzanna, laat idd eens je hb opnieuw checken. Het is gewoon ook je derde zwangerschap in korte tijd dus dat is ook een aanslag op je lichaam/reserves. Sterkte ermee
  woensdag 8 november 2006 @ 17:36:01 #215
94046 PM-girl
pi_43364759
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
*
  woensdag 8 november 2006 @ 18:42:51 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43367159
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
ja, leef ik momenteel ook op. Maar bij gebrek aan werkt vanillevla en pepermunt ook redelijk....
pi_43369415
jeuj ik heb een positiebroek gescoord!! jaja een spijkerbroek met omslag
Tuniekje erbij en 2 buikbanden...leuk om te kopen!

Komen we bij de hennes, geen mama-afdeling te zien....ff vragen dus, o ja dat staat verkeerd op de website, in Zwolle hebben we geen mama-afdeling! grrrrrrrr
Beetje jammer

Maar ik heb in ieder geval 1 broek, misschien koop ik tzt nog wel wat op internet ofzo

Kp veel plezier morgen bij de echo
Bibikuif ook welkom!!!
Chacama....goed nieuws! altijd mooi!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 november 2006 @ 21:45:43 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43374941
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Succes
Voor het maagzuur? Thanks
  woensdag 8 november 2006 @ 21:46:40 #219
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_43374988
Alle kersverse mama's en papa's gefeliciteerd!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:52:22 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43375254
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Voor het maagzuur? Thanks
Tegen maagzuur, muts....

Chaca, fijn voor je!
En Suzanna, sterkte...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 8 november 2006 @ 21:53:56 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43375357
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Tegen maagzuur, muts....

Chaca, fijn voor je!
En Suzanna, sterkte...
Bijdehandjes gegeten?

woensdag 8 november 2006 @ 21:57:03 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43375533
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

BijdeBeidehandjes gegeten?

Ik niet. Mijn zoon wel...

/offtopic....
pi_43375725
Och wat een moppie Moonah!
Syllables govern the world
pi_43375955
Thies
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 22:05:59 #225
81992 Githa
pi_43376032
Thies wat een mooi mannetje Moonah...
  woensdag 8 november 2006 @ 22:10:22 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43376262

Ik zat alleen Vivi maar een beetje te plagen...

Maar jullie hebben gelijk, het is echt een cuuuutie!

Nu écht /offtopic...
pi_43376516
Ha! Dies echt FantasThies!!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 8 november 2006 @ 22:20:29 #228
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_43376742
Moonah, wat een schatje!
  woensdag 8 november 2006 @ 22:41:45 #229
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43377782
Ik80! Van harte gefeliciteerd met je dochter Lotte!
Mooie naam, vast een mooi kind ook! Toppie!

Moonah! Wat een lekker menneke!

Hier wordt de pijn erger qua zitten. Ik kan het gewoon niet. Ik lig dus nog steeds veel, helaas. Beetje tegenvaller ook...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 8 november 2006 @ 22:44:37 #230
94046 PM-girl
pi_43377952
Neuk, ik weet natuurlijk niet precies waar je last van hebt, maar als het van een scheur/knip is, helpt misschien een badedasbadje?EN de tip dit ik kreeg is gaan zitten met samengeknepen billen en dan als je zit loslaten, maar wel recht zitten en niet op 1 bil gaan hangen.
Sterkte!!
*
pi_43378042
moonah wat een mooi mannetje.
neuk hopelijk gaat het snel beter. maar je hebt er iets moois voor terug
mama van 3 kids!
  FOK!fossiel woensdag 8 november 2006 @ 22:48:54 #232
2628 Karin
pi_43378203
O Moonah wat een heerlijk menneke

Ik heb voor het eerst deze zwangerschap de WC verstopt Voor Peet toch wel een teken dat het echt zo is.
Vorige zwangerschap was het echt vreselijk, om de haverklap dat ding verstopt, er is zelfs 2 x een loodgieter bijgeweest om weer te ontstoppen. Geen idee hoe dit komt maar frappant is het wel, tijden geen last van gehad en ik ben weer zwanger en dat ding is weer verstopt. Ondertussen ben ik ook aardig gehaaid in het ontstoppen en zal van de week nog even flink wat ontstoppingsmiddel inslaan.
Gelukkig hebben we over een paar weken ook een WC boven en tot die tijd heb ik een poepverbod thuis
  woensdag 8 november 2006 @ 23:08:06 #233
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43379166
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, ik weet natuurlijk niet precies waar je last van hebt, maar als het van een scheur/knip is, helpt misschien een badedasbadje?EN de tip dit ik kreeg is gaan zitten met samengeknepen billen en dan als je zit loslaten, maar wel recht zitten en niet op 1 bil gaan hangen.
Sterkte!!
Van de knip heb ik uiteraard wel een beetje last maar dat valt in het niets in vergelijk tot mijn staartbotje en bekken... Iemand daar nog tips voor?

Karin: gefeliciteerd met de WC-verstopping!
Iedere golf van de zee,
pi_43379798
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef chacama het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet gevraagd. Hij is wel van de oude stempel: laat de natuur maar doen wat moet gebeuren....zeg maar. Ik denk persoonlijk dat ie tegen strippen is, omdat het geen garantie tot ontsluiting geeft. Daar weet Owlet alles van.
Als eerste: ik80, gefeliciteerd joh!

Bij mij is er idd twee keer gestript (wel in dezelfde zwangerschap ). De eerste keer met 41 weken en vijf dagen. Dat gaf wat menstruatieachtige krampen na het strippen, verder niets. Ik had toen een cm ontsluiting en een half verweekte baarmoedermond.
De verloskundige wilde eigenlijk niet strippen omdat ze het liever zelf op zijn beloop wilde laten, maar na herhaaldelijk aandringen van mijn kant (ik wilde perse thuis bevallen) heeft ze het toch gedaan.
De tweede keer was met 41 weken en zes dagen. De dag voor het 100% zeker een ziekenhuisbevalling zou worden. Ik had toen nog steeds, ondanks het strippen en de prostaglandingesen één centimeter ontsluiting.
Deze keer gaf het strippen wél effect. Namelijk 24 uur weeën die niet een normaal weeënpatroon volgende van opkomen, sterker worden, aanhouden en afnemen maar die plots opkwamen, een of twee minuten aanhielden en daarna voor twee a drie minuten weg waren.
En die, dat was nog het vervelendst, niet voor verdere ontsluiting zorgden.
Uiteindelijk is het met weeënopwekkers en een ruggenprik na 30 uur wel gelukt.

Volgens de verloskundige het schoolvoorbeeld van een bevalling die eigenlijk te vroeg door strippen in gang is gezet. Oftewel: het doet wel wat met de baarmoeder maar net niet het goede.

Gelukkig zijn er ook vrouwen bij wie het wel tot een bevalling kan leiden, maar voor mij is het reden genoeg om het nooit meer te willen. Achteraf gezien vind ik het ook zo kinderachtig van mezelf dat ik het niet gewoon even af kon wachten. Die paar dagen, lekker belangrijk !
pi_43379832
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Neuk het volgende:

[..]

Van de knip heb ik uiteraard wel een beetje last maar dat valt in het niets in vergelijk tot mijn staartbotje en bekken... Iemand daar nog tips voor?
Sluitlaken!
pi_43384843
Owlet, vreselijk he zo'n bevalling. Ik heb zoiets gehad bij Noa, niet door strippen o.i.d., maar wel een hoop rugweeën die vreselijk pijnlijk, bijna ondraaglijk en vermoeiend waren maar niets deden. Bij mij uiteindelijk ook een infuus en ruggenprik, en na zo'n 36 uur gebroken vliezen en weeën werd Noa geboren. Eindelijk.
Ik wist niet dat zoiets kan gebeuren door strippen, maar zal dat zeker wel in m'n achterhoofd houden als ik overtijd zou gaan lopen (wat hopelijk niet gaat gebeuren ben het nu al zó zat...).

Chacama, bedankt voor je reactie. Had al zo'n idee dat jij ook dat vermoeidheids-syndroom hebt ... vervelend he. Geen energie hebben vind ik zoooooo frustrerend...
Jij ook veel sterkte ermee.
Mijn hb zou weer goed moeten zijn... ik slik wel floradix en probeer ook ijzerrijk te eten en geen zuivel bij de maaltijd te nemen. Mijn bloeddruk is ook altijd goed, dus dat zal het wel niet zijn... we'll see, vrijdag weer naar de vk.
pi_43384864
Neuk, in verband met je bekken:
- zo min mogelijk traplopen
- rustig aandoen
- niet teveel zitten, even gaan liggen is beter
- als je zit, niet je benen over elkaar (asymmetrisch), dit verergert de klachten
- misschien helpt de kleermakerszit? Als dit pijn doet, niet forceren.

Hopelijk helpen deze tips je ook een beetje. Ik heb geen ervaring met een sluitlaken, maar het zou kunnen helpen voor de instabiliteit van je bekken misschien.
pi_43385041
Bibikuif, welkom hier!!!!

Hier was gisteren grote paniek. Bloeden en niet zo'n beetje ook. Geloof dat ik binnen een uur wel 3 tampons vol had.
Dacht echt dat het het einde was.

Maar de huisarts zegt dat alles oke is. Weet niet hoe hij dat weet zonder echo enzo te maken, maar goed, met het voelen, de temperatuur, mijn bloed en plasje wist hij genoeg. Komt door mijn lage bloeddruk en daarbij ook nog bloedarmoede. Hij wil dat ik tot de 12 weken gewoon echt rustig aan doe. Ik moet dit als een mega waarschuwing van mijn lichaam zien en me goed bedenken dat het de volgende keer wel mis kan zijn.

De verloskundige wil de afspraak nog even op 4 december houden, maar zodra ik nog een keer bloed of me zo ellendig voel met steken dan moet ik gelijk aan de bel hangen en kan ik langskomen.
pi_43385110
Kleintje toch... wat een schrik. Heel veel sterkte, en doe maar écht rustig aan dan!
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 08:56:45 #240
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43385135
oei kleintje, wat eng
rustig aan hoor!
  donderdag 9 november 2006 @ 08:57:30 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43385149
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Moonah het volgende:

Ik zat alleen Vivi maar een beetje te plagen...

Maar jullie hebben gelijk, het is echt een cuuuutie!

Nu écht /offtopic...
Wat een heerlijke mollige knuistjes
pi_43385152
jeimg!
dat is schrikken zeg, gatverdamme !!

ik snap niet hoe huisarts zo stellig kan zijn zonder echo inderdaad..
gezien hormonen sowieso nog wel in je bloed/urine kunnen zitten toch?

Pfff.. sterkte met bekomen van de schrik kleintje !
  donderdag 9 november 2006 @ 08:59:51 #243
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43385181
De kleermakerszit, wat grappig. Die gebruik ik inderdaad zo maar opeens, en dan vooral tijdens het voeden.
Van een stuitlaken heb ik nog nooit gehoord. Wat is dat?
Iedere golf van de zee,
pi_43385320
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:59 schreef Neuk het volgende:
De kleermakerszit, wat grappig. Die gebruik ik inderdaad zo maar opeens, en dan vooral tijdens het voeden.
Van een stuitlaken heb ik nog nooit gehoord. Wat is dat?
Dat kregen kraamvrouwen standaard na de bevalling om zich heen gewikkeld, dat gaat strak om je buik en bekken heen. Schijnt prettig te zijn (niet alle vrouwen vinden het prettig) maar ik heb er ook negatievere verhalen over gelezen. In ieder geval moet je het niet te lang gebruiken o.i.d. (maar goed, dat is ook lastig met naar de wc gaan volgens mij )... omdat je buikspieren etc. zelf strakker moeten worden.
  donderdag 9 november 2006 @ 09:23:18 #245
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43385536
Ooooooooooooh, Karin! Van harte met je zwangerschap!!!!
Wat ontzettend leuk dat Bram een broertje of zusje krijgt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 9 november 2006 @ 09:25:05 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_43385581
je doet toch geen tampons in als je zwanger bent

Bibikuif van harte!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 november 2006 @ 09:26:17 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43385607
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Kleintje het volgende:
Bibikuif, welkom hier!!!!

Hier was gisteren grote paniek. Bloeden en niet zo'n beetje ook. Geloof dat ik binnen een uur wel 3 tampons vol had.
Dacht echt dat het het einde was.

Maar de huisarts zegt dat alles oke is. Weet niet hoe hij dat weet zonder echo enzo te maken, maar goed, met het voelen, de temperatuur, mijn bloed en plasje wist hij genoeg. Komt door mijn lage bloeddruk en daarbij ook nog bloedarmoede. Hij wil dat ik tot de 12 weken gewoon echt rustig aan doe. Ik moet dit als een mega waarschuwing van mijn lichaam zien en me goed bedenken dat het de volgende keer wel mis kan zijn.

De verloskundige wil de afspraak nog even op 4 december houden, maar zodra ik nog een keer bloed of me zo ellendig voel met steken dan moet ik gelijk aan de bel hangen en kan ik langskomen.
JEETJE ZEG!!!! Ik zou me ook doodschrikken, echt rustig aan doen hoor!
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 09:29:37 #248
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43385677
Wat is Thies een lekker mollig ventje zeg

Kleintje wat een schrik! Veel sterkte ermee
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43385741
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:25 schreef Belana het volgende:
je doet toch geen tampons in als je zwanger bent

Bibikuif van harte!
Wat moet je dan als je om 6 uur 's morgens bloed als een rund en geen maandverband in huis hebt? Gewoon laten lopen???
  donderdag 9 november 2006 @ 09:39:27 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43385912
kleintje wat een schrik!

neuk, je kunt ook van die steun/panty broekjes van de Hema gebruiken ipv een sluitlaken. Die zitten strak om je onderbuik/bekken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 november 2006 @ 10:06:50 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43386549
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wat moet je dan als je om 6 uur 's morgens bloed als een rund en geen maandverband in huis hebt? Gewoon laten lopen???
Ik zou toch iets anders proberen, desnoods op een handdoek gaan zitten ofzo, omdat je van tampons infecties kan krijgen en die kunnen weer bij je baarmoeder terecht komen.
pi_43386956
jeetje Kleintje, dat is ff schrikken zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 9 november 2006 @ 10:37:56 #253
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_43387294
Kleintje!! Jemig wat zal jij geschrokken zijn zeg! Doe maar lekker rustig en laat je goed vertroetelen!

Sweaty wat een spannende tijden voor jullie! Ik zie dat jij wel héél erg op de laatste eindjes loopt. Wat duurt wachten dan lang he

Dankjulliewel voor het welkom! Zo lief!
Even in het kort wat ik de vorige zwangerschap had: Hypermesis gravidarum (uitgedroogd door overmatig overgeven), bekkeninstabiliteit, bloedverlies, eindigde met zw.sch.vergiftiging, bevalling van 32 uur.

Nu heb ik weer HG gehad, vanaf week 16 een bloeddruk van gem. 145/95 waardoor ik (nu al)rustigaan moet doen en minder werk, heb met week 13 bloedverlies gehad maar viel mee, heb hoofdpijn en sterretjes dus word goed in de gaten gehouden voor evt herhaling van vergiftiging. "gelukkig" is de kans groot dat het, áls het zo terugkomt, ook weer aan het einde zal komen volgens de gyn.
Maar goed, klagen hoor je me niet hoor. Ik ben véél te blij het zwanger zijn nogmaals mee te mogen maken! En wanneer ukkie eruit is gaat het wel weer gelijk een stuk beter natuurlijk. Nog 3 maanden

Morgen hebben we een 3-d pretecho. Heb er veel zin in! Vinden jullie het nou onzin om voor 3-d te kiezen? Bij mijn dochter hadden we het ook laten doen en vind het geweldig!! Maar toch zijn er mensen in mijn omgeving die het toch een beetje onnodig vinden
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_43387466
Hey Bibikuif, wat leuk je weer te zien in Z&G.
Hoe is het met Alyssa, vindt ze het leuk om zus te worden, of beseft ze het nog niet?

Een 3D echo is ook niet nodig, maar daarom wel heel erg leuk!!! Geniet er juist lekker van dat je al even kan spieken naar ukkie!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43387570
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kleintje!! Jemig wat zal jij geschrokken zijn zeg! Doe maar lekker rustig en laat je goed vertroetelen!

Sweaty wat een spannende tijden voor jullie! Ik zie dat jij wel héél erg op de laatste eindjes loopt. Wat duurt wachten dan lang he

Dankjulliewel voor het welkom! Zo lief!
Even in het kort wat ik de vorige zwangerschap had: Hypermesis gravidarum (uitgedroogd door overmatig overgeven), bekkeninstabiliteit, bloedverlies, eindigde met zw.sch.vergiftiging, bevalling van 32 uur.

Nu heb ik weer HG gehad, vanaf week 16 een bloeddruk van gem. 145/95 waardoor ik (nu al)rustigaan moet doen en minder werk, heb met week 13 bloedverlies gehad maar viel mee, heb hoofdpijn en sterretjes dus word goed in de gaten gehouden voor evt herhaling van vergiftiging. "gelukkig" is de kans groot dat het, áls het zo terugkomt, ook weer aan het einde zal komen volgens de gyn.
Maar goed, klagen hoor je me niet hoor. Ik ben véél te blij het zwanger zijn nogmaals mee te mogen maken! En wanneer ukkie eruit is gaat het wel weer gelijk een stuk beter natuurlijk. Nog 3 maanden
Iiih jij hebt wel de jackpot
quote:
Morgen hebben we een 3-d pretecho. Heb er veel zin in! Vinden jullie het nou onzin om voor 3-d te kiezen? Bij mijn dochter hadden we het ook laten doen en vind het geweldig!! Maar toch zijn er mensen in mijn omgeving die het toch een beetje onnodig vinden
Bij de eerste twee wou ik ook niets weten, nu heb ik er wel eentje laten maken. Mijn ontploffende collega's hadden er ook eentje gehad en dat werkte aanstekelijk
  donderdag 9 november 2006 @ 11:12:20 #256
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43388374
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef E.T. het volgende:
kleintje wat een schrik!

neuk, je kunt ook van die steun/panty broekjes van de Hema gebruiken ipv een sluitlaken. Die zitten strak om je onderbuik/bekken
Goeie tip. Zo gauw ik weer kan fietsen ga ik weer naar de Hema! Ik vraag mijn schatje wel of ie wil gaan voor me. Doet ie vast wel.

Vandaag zou ik officieel uitgerekend zijn. Ik ben blij dat mijn menneke er al weer een week is. Ik kan me geen dag zonder hem meer voorstellen! Heel raar dat je je zo snel aanpast aan een nieuwe situatie. Ook ben ik blij dat hij een week 'eerder' gekomen is omdat hij achteraf wel overtijd gedragen is. Wat als ik tot de 42e week had gelopen? Dan had ik een helemaal verschrompeld oud mannetje gehad!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 9 november 2006 @ 11:13:33 #257
94046 PM-girl
pi_43388435
Kleintje, jeetje, rustig aan he!

Bibikuif, 3d echo of niet, dat is toch ieder voor zich? Ik heb het niet gedaan, ik had voor dat geld liever een professionele buikenfoto serie, maar dat is mijn keus.
Veel plezier bij de echo!
*
pi_43388898
Oei Kleintje dat is schrikken zeg, lekker rustig aan doen inderdaad.

Bibikuif ook al ben je dan al 26 weken, gefeliciteerd.
Ik vind een 3-d echo niet overbodig, dat moet iedereen lekker zelf weten.
Zelf zou het me wel leuk lijken maar ik durf het niet.
Mij lijkt het eng om dan mijn kindje te zien, zijn gezicht, en dat dat dan nog in mijn buik zit.
Tenminste als ik hier zo die foto's zie van de 3-d echo's dan heb ik zoiets van, wat vreemd! Leuk om van een ander te zien maar van mezelf lijkt het me doodeng.
Veel plezier bij de echo, geniet er maar van!
  donderdag 9 november 2006 @ 11:49:06 #259
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43389694
Jemig Kleintje, dat was even schrikken zeg! hoop dat je een beetje gerustgesteld bent nu?

Ik vind een 3d echo ook niet overbodig, maar hardstikke mooi (ook al laat hji/zij zich niet zien). Die techniek die ze nu hebben ongeloofljk. Leuk om later aan je kind te laten zien hoe hij/zij in je buik zat. Stiekem kan je ook even kijken of hij al overeenkomsten heeft met jou of je partner. Ik zou het zeker de volgende keer weer doen.

Hier nog steeds niets. Morgen alweer 41 weken. Ik ben toch wel een beetje geschrokken van de verhalen van sommige hier over strippen en twijfel nu heel erg. Als het echt tegenzit is het nog een week en een weekend wachten, dat kan er ook nog wel bij, maar ik wil hem zo graag zien
Ik vraag morgen wel aan mijn verloskundige hoe ze over strippen denkt.
pi_43389827
ik80 gefeliciteerd met Lotte Marjolein!!!

en kleintje, wat een schrik. ik hoop dat alles OK is en blijft.
  donderdag 9 november 2006 @ 12:02:15 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43390052
Kleintje wat een schrik... ik duim voor je dat alles goed is....

EN een 3d is geen overbodige luxe. Het is iets dat je zelf wel of niet leuk vind. Wij hebben het bij allebei gedaan en ik vind het bijzonder om te hebben.

Hier weer een dagje dichter naar einde toe. Vannacht om 5 uur wakker, maar ben wel blijven liggen. Morgen ga ik winkelen en dan kijk ik voor een mooie dekbedhoes en ga ik denk ik maar benenden slapen. Ja....erg he, ik wil eerst een hoes die bij het beneden interieur past voordat ik verhuis. Oei, ik hoor mijn vent al mopperen....jammer dan.

En gisteren ook de knoop doorgehakt wat er gebeurd als ik na 1 december beval. Punt is namelijk dat we dan in een toptijd zitten met de winkel en het ons niet kunnen permiteren om te sluiten. Dus besloten dat mocht het (god forbid) zo zijn dan ga ik zonder mijn vent naar het ziekenhuis en dan komt er een heel lief nichtje daarheen om mij bij te staan.

Uiteraard hoop ik niet dat dit gaat gebeuren, maar het feit dat het geregeld is, geeft wel rust. En de kans dat de kleine voor 1 december op de wereld komt is aanwezig en als ie daarna op een zondag op de wereld komt is het ook goed....

Verder denk ik dat ik volgende week vrijdag dit ook voorleg aan de VK. MIsschien dat ze er toe bereid is om als er op 24 november ontsluiting is te strippen of om een afspraak te maken om op die maandag erna te kijken of ik gestript kan worden.....zou fijn zijn, maar ik reken er maar niet op. Gewoon stilletjes hopen dat pukkie heel graag veel met zijn papa wil kroelen en daarom maar wat vroeger op de wereld komt. Tot 1 dec is papa namelijk nog elke ochtend thuis....

Daar waar zijn/hij staat kan ook haar/zij staan. We weten het echt nog niet. Alhoewel mijn gevoel 'jongen' zegt, maar dat kan natuurlijk niet voor de statistieken....
pi_43390241
Maar is er geen vervanging te regelen chacama want de kans is behoorlijk aanwezig dat papa in de winkel staat begrijp ik.
Ik wil al een tijdje vragen ook wat voor winkel jullie hebben. Als je dat wil vertellen tenminste.

Ik ga heel hard voor je duimen dat jouw frummel zich voor 1 december laat zien.
pi_43390433
Oe chacama, probeer m dr op tijd uit te werken! Ik snap je positie, is nie leuk...
pi_43390590
Chacama, kan me voorstellen dat het wel rust geeft, maar ik zou er toch niet helemaal een lekker gevoel over hebben denk ik. Je man er niet bij... lijkt me erg moeilijk voor jou. Gelukkig is er wel iemand die je bij kan staan voor het geval dát. Leuk dat je zo'n contact hebt met je nichtje, dat is wel bijzonder!

Hopelijk komt je kleintje vóór 1 december, dat zou natuurlijk een stuk fijner zijn!!
  donderdag 9 november 2006 @ 12:41:48 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43391285
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Wij hebben een klein tuincentrum en zitten dan dus middenin de kerstbomen verkoop met alle randtoebehoren erbij (verlichting ect.) Vervanging vinden is erg moeilijk aangezien het verkopen van bomen niet even aan te leren is en zowel het gevoel bij lief en mij leeft dat we het niet uit handen kunnen/willen doen. Ik heb er zelf ook 2 jaar over gedaan voordat ik goed de verschillen wist tussen de soorten en de kwaliteiten. Dus jullie moeten de komende twee weken maar heeeeeeel hard voor me duimen dat pukkie eerder op de wereld komt... of pas met de kerst
pi_43391317
Ik heb trouwens ook eens met iets dergelijks gezeten: bij mijn eerste zwangerschap bleek mijn schoonmoeder ongeneeslijk ziek. Als hij toen rondom de bevalling weg zou moeten, dan had mijn stiefmoeder het overgenomen zeg maar. Altijd goed als je zo iemand in je omgeving hebt met wie je zo'n band hebt!

(Uiteindelijk werd het trouwens toen oudste iets van 6 mnd was)
pi_43391946
nou chacama hopen dat de kleine eerder komt.
mama van 3 kids!
  donderdag 9 november 2006 @ 13:10:19 #268
94046 PM-girl
pi_43392253
Jeetje, Chacama, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Wij hebben ook een winkel, maar gelukkig met personeel dus was dat geen probleem. (al was het liever zo vroeg mogelijk, ivm sintdrukte)
Ik duim voor je!

Iemand al iets van Mibos en SKB gehoord, vandaag is hun datum!
*
pi_43392294
Chacama, Inderdaad logisch dat je dan niet anders kan.
Ik kan heel goed begrijpen dat je dat dan niet met een gerust gevoel uit handen kan geven.
Nou ik zal voor je duimen!
pi_43392649
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Bibikuif22 het volgende:

Krijg je nu dan geen Aldomet voorgeschreven? Ik had met 7 weken een onderdruk van 97 en ook bij de 1e zwangerschap een zwangerschapsvergiftiging.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:52:39 #271
94046 PM-girl
pi_43393725
Ik zie net bij mijn VGZ-vergoedingen overzicht dat de eigen bijdrage voor kraamzorg (deels) vergoed kan worden door aanvullende pakketten! Dat wist ik niet! Misschien mijn dommigheid, maar wellicht ook een tip voor anderen om het na te kijken?
*
pi_43394020
Weinig tijd..geen idee hoe ik het allemaal moet omschrijven...tranen teveel, woorden tekort..

Na de eerste echo blijkt dat..

IK 9 WEKEN ZWANGER BEN VAN EEN TWEELING.. !!!!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 14:02:52 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43394113
oh ja....lanceerdatum 17 juni 2006 (tenminste dat dacht ik me te herinneren van het gesprek )
pi_43394133
Wow! Dubbel gefeliciteerd dan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43394144
ik ben me kapot geschrokken. ZIt vol adrenaline.....Zal straks wel instorten
  donderdag 9 november 2006 @ 14:04:28 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43394146
Jeetje kapitein_pannekoek! Wat een verrassing! Wat gaaf!
Toch? Ondanks de shock?
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 14:07:46 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43394256
neuriemodus aan:
twintig kleine vingers, o wat zijn ze klein!
en twintig teentjes,
dat moet een tweeling zijn!
een heeft een wipneus, daarmee lijkt ze precies op ma
en die andere schat, die andere schat,
die lijkt precies op pa
/neuriemodus uit
pi_43394344
Het trucje "het indalende hoofdje" ken ik inmiddels wel
Ook de "ribbenxylofoon" is een hit.
Evenals "harde buiken zodra mammie gaat liggen"
Telt u mee af?
pi_43394359
dubbel jompelen

Wat leuk, een tweeling, wat gaaf joh, dubbel druk, maar ook dubbel genieten!

gefeli
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43394443
Pannekoek
Kan me voorstellen dat je even 30 moet slikken...herinner je straks vooral een veel gehoorde uitspraak "dubbel zo alles...dus ook dubbel zo leuk!"
  donderdag 9 november 2006 @ 14:15:13 #282
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43394503
Zo hey Kapitein_pannekoek dat is even een verrassing eh dubbele felicitaties dan maar , hoe vindt je het zelf, niet te bevatten zeker?
  donderdag 9 november 2006 @ 14:15:27 #283
94046 PM-girl
pi_43394513
Kapitein Pannekoek, een tweeling!! Wauw, wat een schrik, blijdschap en supergevoel moet dat voor jullie zijn!
Spannend!

Blijf je met een tweeling eigenlijk wel bij de vk onder begeleiding of ga je dan naar een gyn?
*
pi_43394619
kapitein pannekoek wow een tweeling, dubbel gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  donderdag 9 november 2006 @ 14:19:13 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43394626
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:10 schreef melonovy het volgende:
dubbel jompelen

Wat leuk, een tweeling, wat gaaf joh, dubbel druk, maar ook dubbel genieten!

gefeli
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Pannekoek
Kan me voorstellen dat je even 30 moet slikken...herinner je straks vooral een veel gehoorde uitspraak "dubbel zo alles...dus ook dubbel zo leuk!"
Hoe krijg je het voor elkaar, precies onder elkaar!
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 14:23:08 #286
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43394770
Kapitein dat wordt straks heeeeel veel pannekoeken bakken Gefeliciteerd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43394855
Pannekoek, dat is zeker ff slikken...

Hoe vind je het zelf nu?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43394913
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Telt u mee af?
Sorry moest wel grinniken toen ik het las maar

Kapitein GEFELICITEERD
pi_43394949
kapitein_pannekoek GEFELICITEERD!!!!!!

suc6 met het bijkomen van de schrik
  donderdag 9 november 2006 @ 14:32:23 #290
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43395056
Kap-Pannekoek van harte
  donderdag 9 november 2006 @ 14:32:59 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43395081
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Weinig tijd..geen idee hoe ik het allemaal moet omschrijven...tranen teveel, woorden tekort..

Na de eerste echo blijkt dat..

IK 9 WEKEN ZWANGER BEN VAN EEN TWEELING.. !!!!!!!!!!!!!
Wow!!!! Wat een omschakeling lijkt me dat zeg! Wat vind je er zelf van?

In het begin lijkt het me wel heel zwaar eerlijk gezegd maar tis natuurlijk wel héél erg leuk als ze wat ouder worden

Succes met bijkomen!!!!!

Kleintje, meld je eens! Is alles goed?
pi_43395472
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Telt u mee af?
hier het zelfde. kan je zo een handje geven.
mama van 3 kids!
pi_43395571
Jeeeeeee een tweeling!!!!! Dubbel gefeliciteerd Kapitein
pi_43395751
woops pannekoek, ik kan me ook voorstellen dat je daar even flink van schrikt. succes met bijkomen en dat 't maar twee hele mooie & gezonde kindjes mogen zijn.
pi_43395957
Kleintje meldt zich

Voel me wel weer zwanger hoor. Misselijk bij bepaalde geurtjes, maar zelf vreten tot en met.

Nu is het zo dat ik normaal heel weinig bloed verlies bij een menstruatie, dus het zou best kunnen dat het eigenlijk best mee viel maar het voor mij enorm leek. Ja... het was best stom om er tampons in te smijten, maar 's morgens om 6 uur was ik zo van streek... ik dacht echt dat ik gewoon ongesteld werd.

Als ik wil mag ik langs de verloskundige, puur voor de zekerheid. Maar zelf vonden ze het niet echt nodig. Ik zou dan nu een echo kunnen krijgen, maar dan krijg ik hem 4 december niet. En ja... dan zijn we toch wat verder in de zwangerschap, dan heb je meer zekerheid en dan ziet het er op de echo ook 'echter' uit. Dus... ik ga me gewoon rustig houden en niet teveel zorgen maken. Dat is het enige wat ik kan doen.

PANNEKOEK.... GEFELICITEERD.
Tenminste, ik hoop dat je het zo voelt. Kan me voorstellen dat je eerst flink schrikt en heel wat op je af ziet komen. Maar jeetje... gewoon 2 ukkies!
pi_43396558
Wow Pannekoek Een tweeling,dubbel gefeliciteerd dan maar

Pm-Girl,ik kan zelfs de eigen bijdrage voor de kraamzorg terugkrijgen van de verzekering,ik zit bij Univé en heb pakket c.

Groetjes,Minoes
  donderdag 9 november 2006 @ 15:39:52 #297
94046 PM-girl
pi_43397195
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef minoes_ het volgende:
Pm-Girl,ik kan zelfs de eigen bijdrage voor de kraamzorg terugkrijgen van de verzekering,ik zit bij Univé en heb pakket c.

Groetjes,Minoes
Die bedoel ik ook, de eigen bijdrage. Ik wist het echter niet, vandaar mjin post.

Hoe is het verder met jou? Alles ok?
*
pi_43397332
Wat fantastisch.. een tweeling
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 15:45:56 #299
81992 Githa
pi_43397377
WOAW!! Pannekoek een tweeling wat leuk!
Kan me voorstellen dat je er van schrikt en even moet slikken, maar heyz! je krijgt gewoon twee van die mooie kleine wondertjes Gefeliciteerd.
pi_43397588
K-P, Gefelciteerd!
Mijn man is een van een tweeling (een een-eiige nog wel) en mijn schoonmoeder zegt altijd: dan ben je in 1 keer ervan af! met bevallen enzo (nou ja, het waren bij hun nr 3 en 4, maar je snapt wat ik bedoel) En nu hebben ze een band die echt anders is dan bij gewone broers. Heel bijzonder.
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')