abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 14:36:59 #201
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43358742
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....

Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....

Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.

Oh, ennnnnn shit (zw.dementie)........welkom............bibikuif
  Milf woensdag 8 november 2006 @ 14:38:27 #202
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43358789
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....

Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....

Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.

Topnieuws chacama! .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 8 november 2006 @ 14:40:49 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43358872
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef nikky het volgende:
Gelukkig zal ik het meeste al kwijt zijn in de eerste week na de bevalling . Ik ben dan wel 20 kilo aangekomen tot nu toe maar heel veel daarvan is allemaal vocht. .
Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!
Maar ook wel een hele mooie buik .
  woensdag 8 november 2006 @ 14:41:33 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43358894
Fijn Chacama! Dat het maar niet meer te lang hoeft te duren allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf woensdag 8 november 2006 @ 14:42:33 #205
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43358932
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!
Maar ook wel een hele mooie buik .
Dat zegt de verloskundige ook elke keer . Ik schijn mooi van voren te dragen .

Ik heb http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html daar zitten kijken maar dit is niet wat ik heb. . Dus kan ik dat ook aan de kant schuiven.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43359024
Ik dacht : bij de vk hebben ze echo app, want in een garage hebben ze toch ook olie ? Hahaha
  woensdag 8 november 2006 @ 16:01:00 #207
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_43361629
Ik80 en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 8 november 2006 @ 16:04:38 #208
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43361755
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:

Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???
pi_43361854
Mooooi chacama, geeft weer wat rust he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 8 november 2006 @ 16:18:11 #210
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43362208
Ik80, van harte met Lotte!! Leuke lieve naam... sterkte met het herstellen van je zware bevalling!

Chacama, jij bent gelukkig weer gerustgesteld. Is maar niets he, als je je kindje zo weinig voelt. Nu heb ik daar weinig last van, want dit kleintje beweegt écht heel veel, soms denk ik weleens: bewoog je maar wat minder, dan kon ik tenminste slapen ... maar ik heb weleens momenten gehad waarop ik ineens dacht: ik heb de baby al zó en zó lang niet gevoeld... en gelukkig ging ze meestal op dat moment heel hard schoppen (tja, pesten kunnen ze nu al goed he...)

Ik zit er echt doorheen op het moment...oververmoeid en geen energie over lijkt het wel. Niet handig met een dreumesje en bijna-peutertje die constant aandacht, verzorging en energie vragen. Ik voel me vaak schuldig dat ik niet zoveel met ze kan doen, maar lichamelijk ben ik er gewoon niet toe in staat. Mijn hele lijf doet vaak pijn, raar genoeg zei de chiropractor dat mijn bekken dus een stuk beter is, en doet het nog steeds wel pijn. Zitten kan ik ook niet lang, gaat snel branderig pijn doen in m'n bekken.
Maar goed, het zal wel gewoon doorbijten worden tot de baby er is (en dan misschien nog harder doorbijten als ze er is... hoewel ik de vorige keren na de bevalling erg veel energie kreeg).

Zijn er hier nog meer moeders die zo vreselijk moe zijn tijdens de zwangerschap (en dan komt het niet eens door te weinig slaap o.i.d. maar gewoon ' de zwangerschap' ...?) Ik weet gewoon niet wat ik eraan moet doen. Volgens de wijkverpleegkundige kwam het doordat ik er zo weinig uit kon en zou het verbeteren als ik naar een of ander 'speelochtendje' zou gaan, verandering van omgeving etc... maar goed, het is gewoon echt lichamelijke moeheid, dus dat lijkt me dan niet gaan helpen.
pi_43362305
ik80 Proficiat met de geboorte van jullie dochter En wat een mooie naam
Bibi... proficiat met de zwangerschap én het huis
  woensdag 8 november 2006 @ 16:24:01 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43362424
Bwegh, ik heb vandaag ook nergens energie voor
En ik heb giga last van maagzuur en harde buiken, echt bij alles wat ik doe! Beuhhh.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 november 2006 @ 16:24:02 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43362427
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef sweaty het volgende:

[..]

Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???

Nee, dat heb ik niet gevraagd. Hij is wel van de oude stempel: laat de natuur maar doen wat moet gebeuren....zeg maar. Ik denk persoonlijk dat ie tegen strippen is, omdat het geen garantie tot ontsluiting geeft. Daar weet Owlet alles van. Maar, omdat het bij Fleur heeft gewerkt, hoop ik dat het bij deze ook gaat helpen. Zeker aangezien ik bij Fleur het begin helemaal niet heb meegemaakt. (eerste 5 cm gratis gekregen zeg maar). Pas toen ik gestript werd, kwam er een weeen-achtig gevoel los.

Ik zou gewoon vragen of ze kan toucheren, omdat je gewoon graag wilt weten hoe de situatie is. En als er verweking en evt. ontsluiting is, dan kun je aangeven dat je graag gestript wilt worden, aangezien je niet meer slaapt en als het nog langer duurt, je wel erg moe de bevalling in dreigt te gaan. En het lijkt me niet dat dit wenselijk is.
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Mooooi chacama, geeft weer wat rust he?
en het huis dat nu helemaal schoon is en de babykamer helemaal klaar zorgt ook voor extreem veel rust. Het enige dat nog op mijn lijstje staat is doorgeven hoeveel kaartjes we nodig hebben. En dan krijg ik de enveloppen en kan ik rustig de adressen gaan schrijven.... In de winkel moet ook nog wel veel gebeuren, maar dat zie ik meer als afleiding. Lief bemoeit zich daar nu volledig tegenaan en ik kom alleen maar helpen als ik er in zin in heb. Vrijdag ga ik nog lekker even de stad in. Sinterklaasinkopen doen....

Suzanne, ik ben ook meer moe deze zwangerschap dan de vorige. Het tweede trimester, waarin ik hoopte de energie te hebben die ik bij de vorige ook had, heeft me zwaar teleurgesteld. Ik denk dat ik van deze zwangerschap misschien een ruime maand echt energie heb gehad. En verder moe, moe(der), moederst.... Jij moet vooral niet vergeten dat die twee kleintjes ook veel energie van je vergen en dat in combi met die kleine in je buik, maakt jou erg moe. Ik zou bij de VK wel nog even extra vragen voor een HB controle en ik weet niet hoe laag je bloeddruk is, maar dat veroorzaakte bij mij ook de vermoeidheid. Zorg ervoor dat je voldoende rust krijgt en veel ijzers en fruit. En denk er aan. Vlees en zuivel gaan niet samen. Dan wordt het ijzer uit het vlees niet opgenomen. Dus je toetje of je beker melk zeker 2 uur na de maaltijd.....

Vivi Ik hoop dat je snel minder last krijgt van de kwaaltjes. Al vanille-vla of pepermunt geprobeerd tegen het maagzuur???

[ Bericht 18% gewijzigd door chacama op 08-11-2006 16:31:15 (toevoeging) ]
pi_43364735
Welkom hier Bibi

Gefeliciteerd met Lotte Marjolein ik80! Mooie namen!

Suzanna, laat idd eens je hb opnieuw checken. Het is gewoon ook je derde zwangerschap in korte tijd dus dat is ook een aanslag op je lichaam/reserves. Sterkte ermee
  woensdag 8 november 2006 @ 17:36:01 #215
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43364759
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 8 november 2006 @ 18:42:51 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43367159
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
ja, leef ik momenteel ook op. Maar bij gebrek aan werkt vanillevla en pepermunt ook redelijk....
pi_43369415
jeuj ik heb een positiebroek gescoord!! jaja een spijkerbroek met omslag
Tuniekje erbij en 2 buikbanden...leuk om te kopen!

Komen we bij de hennes, geen mama-afdeling te zien....ff vragen dus, o ja dat staat verkeerd op de website, in Zwolle hebben we geen mama-afdeling! grrrrrrrr
Beetje jammer

Maar ik heb in ieder geval 1 broek, misschien koop ik tzt nog wel wat op internet ofzo

Kp veel plezier morgen bij de echo
Bibikuif ook welkom!!!
Chacama....goed nieuws! altijd mooi!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 november 2006 @ 21:45:43 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43374941
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Succes
Voor het maagzuur? Thanks
  woensdag 8 november 2006 @ 21:46:40 #219
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_43374988
Alle kersverse mama's en papa's gefeliciteerd!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:52:22 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43375254
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Voor het maagzuur? Thanks
Tegen maagzuur, muts....

Chaca, fijn voor je!
En Suzanna, sterkte...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 8 november 2006 @ 21:53:56 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43375357
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Tegen maagzuur, muts....

Chaca, fijn voor je!
En Suzanna, sterkte...
Bijdehandjes gegeten?

woensdag 8 november 2006 @ 21:57:03 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43375533
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

BijdeBeidehandjes gegeten?

Ik niet. Mijn zoon wel...

/offtopic....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.