Topnieuws chacama!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....
Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....
Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.
Oh, ennnnnn shit (zw.dementie)........welkom............bibikuif
Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef nikky het volgende:
Gelukkig zal ik het meeste al kwijt zijn in de eerste week na de bevalling. Ik ben dan wel 20 kilo aangekomen tot nu toe maar heel veel daarvan is allemaal vocht.
.
Dat zegt de verloskundige ook elke keerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je had idd een aardig zwanger koppie zaterdag!![]()
Maar ook wel een hele mooiebuik
.
Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef chacama het volgende:
Ook ik ben weer goed door de Apk gekomen. Heb nog even een half uurtje aan de CTG gehangen, maar de hartslag van pukkie was helemaal super. 145 gemiddeld met uitschieters naar 170 tijdens draaien ect. Volgende week vrijdag weer terug maar dan bij de VK. De GYN hoefde me in principe niet meer te zien. Waar ik achteraf wel blij om ben, want hij blijkt stellig tegen strippen te zijn en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als het zo ver is.....
Nu ga ik lekker even de boel doen. Want mijn benen jengelen zo hard dat ik toch niet kan rusten. Misschien straks nog ff een uurtje.....
Voor de anderen mooi dat jullie zijn goedgekeurd en nicky inderdaad maar ff opletten.
Oh, ennnnnn shit (zw.dementie)........welkom............bibikuif
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef sweaty het volgende:
[..]
Hey Chacama, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd waarom jouw gynaecoloog zo tegen strippen is. Weet je dat toevallig? ik zit nog in dubio of ik het vrijdag zal vragen of ze dat wil doen of komen ze daar zelf mee met 41 weken???![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Mooooi chacama, geeft weer wat rust he?
ja, leef ik momenteel ook op. Maar bij gebrek aan werkt vanillevla en pepermunt ook redelijk....quote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
Voor het maagzuur? Thanksquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, Antagel zeg ik je, Antagel! Werkt goed en gewoon bij de apotheek verkrijgbaar.
Succes
Tegen maagzuur, muts....quote:
Bijdehandjes gegeten?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tegen maagzuur, muts....
Chaca, fijn voor je!![]()
En Suzanna, sterkte...
Ik niet. Mijn zoon wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |