abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 19:13:20 #151
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_43434851
Aimee, wat een liefelijke naam voor een prachtig meiske!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_43434878
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Popples het volgende:
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
Ik hoef er maar 12 te hebben vindt mijn kraambureau. Ik had er misschien wel 40, nu nog maar 6.
Morgen maar naar de goeie ouwe Hema fietsen.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef Suzanna het volgende:

Oh ja, Mwana, fietsen doet bij mij erg pijn aan m'n bekken, dus dat verschilt blijkbaar per persoon.
Ja, dat verschilt idd Ik kan kilometers fietsen en zeg maar nog niet eens een blokje om lopen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43435076
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik hoef er maar 12 te hebben vindt mijn kraambureau. Ik had er misschien wel 40, nu nog maar 6.
Morgen maar naar de goeie ouwe Hema fietsen.
Dat verschilt per kraambureau denk ik.

even een ander vraagje.
misschien heel stom maar ik moest een koortsthermometer aanschaffen. maar dan 1 voor baby's tot 1 jaar.
maar daar kun je toch ook een gewone koortsthermometer voor gebruiken? of ben ik nu gek?
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:23:04 #154
103793 kozakken
Living the life
pi_43435123
SadKingBilly gefeliciteerd met je dochter
pi_43435202
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Popples het volgende:

[..]

Dat verschilt per kraambureau denk ik.

even een ander vraagje.
misschien heel stom maar ik moest een koortsthermometer aanschaffen. maar dan 1 voor baby's tot 1 jaar.
maar daar kun je toch ook een gewone koortsthermometer voor gebruiken? of ben ik nu gek?
Een gewone digitale idd Die kwikgevallen zijn zo langzaam en oorthermometers mogen niet (hier dan).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:26:04 #156
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_43435209
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Popples het volgende:
[..]even een ander vraagje.
Bestaan die dan, thermometers speciaal voor baby's?
Ik leer elke dag weer wat!

Vanuit mijn eigen ervaringen (kinderen zijn nu 5 en 1, dus vrij recent) kun je gewoon een digitale koortsthermometer gebruiken, wel om rectaal te gebruiken (oorthermometer is toch minder betrouwbaar).
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_43435298
mwanatabu hier mag ook geen oorthermometer.

ik was al helemaal opzoek naar een thermometer speciaal voor baby's maar dacht wat ben ik eigenlijk aan het doen.
hoezo onervaren.
mama van 3 kids!
pi_43435475
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:
mwanatabu hier mag ook geen oorthermometer.

ik was al helemaal opzoek naar een thermometer speciaal voor baby's maar dacht wat ben ik eigenlijk aan het doen.
hoezo onervaren.
Ach joh, hier heb ik me vanmiddag met 3 jaar borstvoedingservaring toch een zalfje aan laten te praten dat absoluut onmisbaar was op mijn tepels, helemaal met mijn huidtype
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:35:50 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43435512
Mwanatabu, ik heb geen idee hoe duur ze bij de Hema zijn, maar ik heb ze toen besteld bij www.babywalz.com

12 stuks voor 9,95 en ik heb er toen 36 besteld! En dat was echt niet teveel! Ik gebruik ze nu nog om Suus mee af te drogen, ze gaan mee naar het zwembad en ik heb er zelfs een stuk of 5 in mijn eigen linnenkast, om te gebruiken als theedoek! Ik vind het hele fijne dingen!

(momenteel is er elke dag 1 in gebruik als supergrote zachte zakdoek, ze is weer strontverkouden )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_43435531
wat een prachtige meid ! Alles ok bij jullie ?

Hier nog volledig van (pannekoekenbe)slag wat betreft het nieuws van gister. Toch niet normaal, krijgen we er zomaar 2...
Ga nu heerlijk op de bank liggen...of lekker warm in bed...In ieder geval, voor iedereen fijne avond en de groente maar weer !
pi_43435553
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:

Ach joh, hier heb ik me vanmiddag met 3 jaar borstvoedingservaring toch een zalfje aan laten te praten dat absoluut onmisbaar was op mijn tepels, helemaal met mijn huidtype
het is ook altijd lekker als ze je vanalles aan praten. daarom ga ik ook zo min mogelijk naar de stad.
mama van 3 kids!
pi_43435666
Ik heb een digitale thermometer van Philips speciaal voor baby's. Dat ding heeft een flexibele punt. Dat is wel zo prettig bij het bewegen wat ze doen tijdens het meten.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:46:37 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43435887
SKB wat een mooi meisje hebben jullie gebakken!

Hydrofiele luiers kan je idd niet genoeg hebben

Ik heb laatst bij de Lidl een aantal thermometers met flexibele punt gekocht, zien er hetzelfde uit als die van philips (maar dan zonder de speendingen enzo) en waren maar 4 euro ofzo. Weet alleen niet of die standaard in het assortiment zitten of dat 't een aanbieding was.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 10 november 2006 @ 19:48:40 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43435972
SKB wat een prachtig meisje gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43436030
Oh ja, raad es wat ik tussen mijn billetjes heb?

Hints: ik vind het niet lief en het is al helemaal geen baby
pi_43436084
die ziet er wel goed uit snoopy maar om nou weer zo een speciaal ding aan te schaffen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:52:15 #167
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43436089
Het is vast ook geen (baby)thermometer?
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:53:45 #168
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43436148
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef snoopy het volgende:
Dat is wel zo prettig bij het bewegen wat ze doen tijdens het meten.
Dat was nou iets waar ik bij een babySuusje nou nooit geen last van had.. maar sinds kort zijn we maar overgestapt op een oor-aalthermometer, was idd bang dat dat ding eens zou breken bij anaal...
pi_43436353
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:52 schreef Popples het volgende:
die ziet er wel goed uit snoopy maar om nou weer zo een speciaal ding aan te schaffen.
Zou ik ook niet doen. Toevallig lag deze een keer voor een belachelijk lage prijs bij het Kruidvat. Volgens mij een foutje ofzo.
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:01:59 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43436405
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Vivi het volgende:
ik wil gewoon nog leuk & spannend zijn enzo voor hem
Je eerste (stiekeme...) wind al gelaten beeb?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43436680
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef snoopy het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen. Toevallig lag deze een keer voor een belachelijk lage prijs bij het Kruidvat. Volgens mij een foutje ofzo.
dat is mooi meegenomen. ik ga wel via mijn vader winkelen. nu kan ik nog vanalles goedkoop krijgen bij philips.
in april is het afgelopen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:28:18 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43437297
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je eerste (stiekeme...) wind al gelaten beeb?

Niet dat ik weet iig! ! Het lijkt wel of ik totaal geen gasvorming meer heb

Hij wel btw..en nog openlijk ook hij voelt zich zeker "vertrouwd"

P.s.: Wil je niet meer van die enge dingen zeggen Moonah, ik krijg er harde buiken van!

Ik heb trouwens ook al een oplossing bedacht voor eventuele oncharmantheden tijdens de bevalling, wat ik middels een schets in paint duidelijk kan maken!

Ter verduidelijking:

Zoals jullie zien moet mijn geliefde náást mijn hoofd plaatsnemen (hij moet natuurlijk wél zien hoeveel pijn ik heb zodat ik hem dat te pas en vooral te onpas voor de voeten kan gooien), alwaar een gordijn hem zal behoeden voor eventueel erotisch demotiverend uitzicht!

[ Bericht 7% gewijzigd door Vivi op 10-11-2006 20:39:46 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:30:40 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43437383
SKB feli met die hele mooie meid van je
pi_43438283
Wij hebben 27 luiers popples en soms zitten ze bijna allemaal in de was. Ik zet er bijvoorbeeld ook mijn kolfspulletjes op na het steriliseren om te drogen en de flesjes enz. En ze liggen in haar bedje, als vervangend spuugdoekje. In elke reistas zit er minimaal 1 voor het geval ik haar moet verschonen. Je kunt er trouwens ook jezelf mee afdrogen na de bevalling.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43438518
zo dan heb je wel veel nodig als ik het zo lees. nou dan maar eens een hoop bijhalen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:27:54 #176
56471 pinquit
oh my lama!
pi_43439279
het hóeft niet popples, maar het is wel handig echt waar. en zéker als spuugdoek in het begin. die kinders kunnen soms zomaar veel meer spugen na de voeding dan zo'n klein spuuglapje op kan nemen
en wij hebben er een paar omgedoopt tot dweil
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:00:30 #177
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43440242
SKB, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Aimee het is een prachtmeid.
(waarom piept iedereen voor?)

Nou hier een chaos dag vandaag. Net voordat we naar de verloskundige vertrokken kwamen we erachter dat het hele toilet beneden blank stond inclusief onze net aangeschafte kokosmat bij de voordeur. Dit is al de 4e keer in een paar maanden. We kunnen niet naar de wc beneden, we kunnen niet douchen, de hele voortuin moet overhoop gehaald worden want alle leidingen moeten vervangen worden. Ik ben dus nu doodsbang dat ik nu weeen krijg, dan moet ik naar mijn ouders om te douchen enzo en dat wil ik helemaal niet. Toen de monteurs weg waren zaten de deuren onder de stront, wc helemaal vol met zand, muur onder de spetters!!! had net alles schoon.

Bij de verloskundige was mijn bloeddruk ineens te hoog 140/90 (ik denk door de stress). Maandag komt ze bij me langs om me te strippen, woensdag 2e poging, werkt dat niet dan word ik overgedragen aan het ziekenhuis en moet ik daar vrijdag heen.

Bah alles was klaar en ik was er klaar voor nu zit ik helemaal vol stress.
pi_43440615
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef pinquit het volgende:
het hóeft niet popples, maar het is wel handig echt waar. en zéker als spuugdoek in het begin. die kinders kunnen soms zomaar veel meer spugen na de voeding dan zo'n klein spuuglapje op kan nemen
en wij hebben er een paar omgedoopt tot dweil
hydrofielluiers zijn net billendoekjes ........... waar kan je ze niet voor gebruiken.

Wij hadden (hebben vast nog wel) ook een babythermomer, met een flexibele punt. Hadden we toen bij de Etos vandaan dacht ik, kostte niet zo gek veel.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_43441302
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hier nog volledig van (pannekoekenbe)slag wat betreft het nieuws van gister. Toch niet normaal, krijgen we er zomaar 2...
Ga nu heerlijk op de bank liggen...of lekker warm in bed...In ieder geval, voor iedereen fijne avond en de groente maar weer !
Oh wow, dat meen je.. Dat wordt dubbel inslaan! (maar onthou het grote voordeel: alle kadootjes krijg je óók dubbel )
Iedereen bedankt voor de reacties, ik vond het zinnetje "wacht maar tot het van jezelf is" de grootste onzin. En nu blijkt gewoon dat het waar is. Ik kan zo de hele middag zitten kijken hoe ze ligt te slapen, als ze wakker is is ze ook heel helder en vol interesse. Morgen zal ik eens goed gaan zitten voor het geheimschrift dat ik tijdens de bevalling geproduceerd heb (heb een verslag van vier kantjes in afkortingen..) en dan op mijn gemak hier neerzetten.

Voor iedereen die bijna uitgerekend is: ik hoop voor jullie op een zelfde bevalling, redelijk snel (binnen 15 uur totaal maar na 'maar' vier uur weeën) en een kindje dat de eerste nachten gewoon slaapt (en geloof me, daar zul je HEEL dankbaar voor zijn..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:51:36 #180
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43441565
Gefeliciteerd met Aimee, wat een beauty!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:09:08 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43443737
Wat een dottie Aimee
  zaterdag 11 november 2006 @ 07:23:31 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43447291
meldt

En ben nu officieel -dus zonder enige twijfel - mijn slijmprop verloren. Gisteren al wat rare afscheiding in mijn inlegkruisje. Dus voor de zekerheid de VK gebeld. Die zei kijk het even aan en bij twijfel kom je langs. Maar langs komen in dit geval is een half uur rijden. Dus gekozen om even bij de HA binnen te lopen. Die constateerde wel een zeer gespannen buik, maar met de vogelbek nog geen echte verandering op een hoop slijmproductie na. Advies van de HA was dus ook even nog aankijken en bij twijfel naar VK. Maar, aangezien er niets meer volgde ben ik gewoon lekker gaan slapen. De HA adviseerde wel nog om maar terug naar huis te hinkelen......misschien dat het zou helpen de boel op gang te brengen. Het mocht nu immers officieel toch komen
  zaterdag 11 november 2006 @ 07:47:20 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43447333
SadKingBilly, van harte gefeliciteerd met Aimee
Heerlijk zo'n net geboren babietje.

Sweaty, wat een toestand. Ik zou echt helemaal gek worden als me dat zou gebeuren terwijl ik op het punt van eventueel bevallen sta. Probeer rustig te blijven en hopelijk is alles goed en weer helemaal schoon, zodat je in alle rust kunt bevallen.

Chacama, spannend! Hopelijk toch nog voor 1 december
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_43447440
oke... gelukkig heb ik nog 8 maanden om eraan te wennen en om het te leren. Maar ik zat dus echt te denken... hydrofiele luiers... waar hebbie die dingen voor nodig als je pampers gebruikt. Na hard nadenken bedacht ik me al dat mijn zus ze gebruikte voor het afdrogen.

Jemig... ik heb nog een hoop te leren over het fenomeen baby en moeder worden. Hoe ga ik dat ooit redden????
  zaterdag 11 november 2006 @ 09:05:51 #185
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43447598
Sweaty, had je post gemist. Hopelijk alles aan kant weer en wat meer rust in je kop en lichaam. Laat die kleine maar komen. En hopelijk wil het strippen van maandag helpen (mocht het niet eerder losbarsten) en ik duim voor je dat je niet naar het ziekenhuis hoeft. Dikke

@ Kleintje, ach het went. Elke keer leer je weer wat bij.....Enne, dat is dan weer het voordeel van dit forum
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:15:53 #186
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43448069
SKB van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Toch nog over de 9e van november heen gegaan he?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43448144
chacama spannend!

kleintje leren doe je vanzelf. ik weet ook heel veel dingen niet. sommige wel weer maar dat heb ik te danken aan dat ik stage heb gelopen op een kdv.
op het forum leer je veel hoor.
zo had ik gisteren het ledikantje al opgemaakt nou ik stond echt van jeej doe ik het wel goed. terwijl ik eerst elke week wel meer dan 20 bedjes op maakte.
mama van 3 kids!
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:08:59 #188
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43448686
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
Neuk, jij had toch zo'n bijzonder geboortekaartje getekend door een Bekende Tekenaar mogen wij het zien?
Oops ik zal vandaag een foto maken
Iedere golf van de zee,
pi_43449129
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:00 schreef sweaty het volgende:
SKB, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Aimee het is een prachtmeid.
(waarom piept iedereen voor?)

Nou hier een chaos dag vandaag. Net voordat we naar de verloskundige vertrokken kwamen we erachter dat het hele toilet beneden blank stond inclusief onze net aangeschafte kokosmat bij de voordeur. Dit is al de 4e keer in een paar maanden. We kunnen niet naar de wc beneden, we kunnen niet douchen, de hele voortuin moet overhoop gehaald worden want alle leidingen moeten vervangen worden. Ik ben dus nu doodsbang dat ik nu weeen krijg, dan moet ik naar mijn ouders om te douchen enzo en dat wil ik helemaal niet. Toen de monteurs weg waren zaten de deuren onder de stront, wc helemaal vol met zand, muur onder de spetters!!! had net alles schoon.

Bij de verloskundige was mijn bloeddruk ineens te hoog 140/90 (ik denk door de stress). Maandag komt ze bij me langs om me te strippen, woensdag 2e poging, werkt dat niet dan word ik overgedragen aan het ziekenhuis en moet ik daar vrijdag heen.

Bah alles was klaar en ik was er klaar voor nu zit ik helemaal vol stress.
Aaah sweaty, wat een kutzooi...Sterkte en ik hoop dat die plee zich inhoudt tot jij je beeb vasthoudt hoor
pi_43449165
Wow wat een mooi meisje is Aimee!!

Sweaty, wat een gedoe met de wc...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:06:23 #191
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43449586
ai sweaty, ik had er compleet overheen gelezen. Wat een nare actie van die plee! En juist nu ie zo schoon mogelijk moet zijn!
Veel sterkte.
Iedere golf van de zee,
pi_43449647
Oeh, ik moet me vanaf vdaag melden! *braaf is*
En mijn man heeft oorontsteking en ik ben ook ziek. Ergo: geen hydrofielluierfestijn vandaag. En het bed moet nog op klossen/kratjes.
pi_43450725
Oh wat een ontzettend schattig en mooi babymeisje kwam daarnet voorbij!! Sadkingbilly geweldig hoor!!! Kan me voorstellen dat je daar uren naar kan kijken!

Sweaty....wat irri die wc van jullie, en ook de timing erbij! fantastisch maar niet heus

Jee ik dacht toen ik dat boekje van de kraamzorg las, 12 hydrofiele luiers, wat veel!! Maar nu ik hierzo lees, ben je die dus ook echt wel nodig.
Ik ben zo af en toe maar vast wat aan het inslaan, anders moet ik straks alles tegelijk kopen!
Maar jee, wat ben je veeeeeeeeeeeel nodig!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:18:04 #194
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43450976
Bedankt voor het meeleven allemaal. Heb net van frustratie alle ramen gewassen en nou doet mijn doos pijn
Het hele huis ligt overhoop. Hubbie heeft vanmorgen om 08:00 uur vast al het siergrind weggeschept uit de voortuin. Zijn vader is inmiddels UIT LIMBURG gearriveerd om samen met hem al het zand wat daaronder ligt weg te schoppen zodat de leidingen bloot komen te liggen. Eigenlijk kunnen we nog steeds niet naar de wc en douchen, maar ik moest vanmorgen toch echt heel, heel erg nodig!. Theedoek beneden in de afvoer gestopt en gaan maar.

Als de leidingen bloot liggen kunnen we ergens een dop vanaf draaien waardoor het toiletwater en douchewater de grond in kan lopen dan kunnen we in ieder geval weer naar de wc en douchen. Vanmorgen de hele ochtend krampen gehad, en hoopte echt dat het nu niet ging gebeuren. Gelukkig is het nu opgehouden.

Op zijn vroegst komen dinsdag de monteurs en dan zou ik dus als de strippoging aanslaat bevallen zijn of bezig zijn. Leuk zo'n geboortebord in een tuin die openligt.

1 voordeel. We laten nu alle leidingen vervangen dus we zouden er daarna echt klaar mee moeten zijn. Ouders hebben net aangeboden om de reparatie á 400 euro te betalen.

Zo ik moest blijkbaar even wat kwijt haha. We wachten maar af zoals we al even doen.

Nou Mwanatabu, bij jou gaat ook niet alles lekker zo te lezen, beterschap!
pi_43451229
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef sweaty het volgende:
Bedankt voor het meeleven allemaal. Heb net van frustratie alle ramen gewassen en nou doet mijn doos pijn

Ik heb net min rug verrekt bij het opmaken van het wiegje. Hoe soft kan je zijn denk ik dan?
quote:
Het hele huis ligt overhoop. Hubbie heeft vanmorgen om 08:00 uur vast al het siergrind weggeschept uit de voortuin. Zijn vader is inmiddels UIT LIMBURG gearriveerd om samen met hem al het zand wat daaronder ligt weg te schoppen zodat de leidingen bloot komen te liggen. Eigenlijk kunnen we nog steeds niet naar de wc en douchen, maar ik moest vanmorgen toch echt heel, heel erg nodig!. Theedoek beneden in de afvoer gestopt en gaan maar.

Als de leidingen bloot liggen kunnen we ergens een dop vanaf draaien waardoor het toiletwater en douchewater de grond in kan lopen dan kunnen we in ieder geval weer naar de wc en douchen. Vanmorgen de hele ochtend krampen gehad, en hoopte echt dat het nu niet ging gebeuren. Gelukkig is het nu opgehouden.

Op zijn vroegst komen dinsdag de monteurs en dan zou ik dus als de strippoging aanslaat bevallen zijn of bezig zijn. Leuk zo'n geboortebord in een tuin die openligt.
Een ooivevaar temidden van een beerput is idd niet echt ene intercultureel symbool van grote blije boodschappen nee...hou m maar binnen tot t weer dicht ligt hoor...
quote:
1 voordeel. We laten nu alle leidingen vervangen dus we zouden er daarna echt klaar mee moeten zijn. Ouders hebben net aangeboden om de reparatie á 400 euro te betalen.
Oe! Die moet je houden, zulke ouders
quote:
Zo ik moest blijkbaar even wat kwijt haha. We wachten maar af zoals we al even doen.

Nou Mwanatabu, bij jou gaat ook niet alles lekker zo te lezen, beterschap!
Als ik maar blijf eten voel ik mijn keel niet
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:37:15 #196
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43451409
Sweaty sterkte en succes met de komende ravage!

Chacama, ik hoop echt voor jullie dat het snel begint meid,
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43452513
SadKingBilly van harte met jullie prachtige dochter!!!
pi_43454367
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jee ik dacht toen ik dat boekje van de kraamzorg las, 12 hydrofiele luiers, wat veel!! Maar nu ik hierzo lees, ben je die dus ook echt wel nodig.
Ik ben zo af en toe maar vast wat aan het inslaan, anders moet ik straks alles tegelijk kopen!
Maar jee, wat ben je veeeeeeeeeeeel nodig!!
Heb hier wel een stuk of 25 hydrofielluiers en ze zijn elke weekend allemaal in de was. Gebruik ze werkelijk overal voor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43455159
sweaty nou wat een pech zeg. maar gelukkig hebben jullie goede ouders. sterkte ermee.
mama van 3 kids!
pi_43455925
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Heb hier wel een stuk of 25 hydrofielluiers en ze zijn elke weekend allemaal in de was. Gebruik ze werkelijk overal voor
ik heb er ook zoveel en hier werden/worden ze ook voor alles gebruikt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43456842
Eigenlijk valt het hier wel mee hoor, met het gebruik van hydrofielluiers. Ik heb er zo'n 20, maar ik gebruik er 1 per 2 dagen als onderlegger voor Eva's hoofdje in bed, en 2 per 2 dagen als handdoek. En daar houdt het eigenlijk wel mee op... Eva spuugt niet veel, dat scheelt.
Eva
pi_43458371
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef linda856763 het volgende:
Eigenlijk valt het hier wel mee hoor, met het gebruik van hydrofielluiers. Ik heb er zo'n 20, maar ik gebruik er 1 per 2 dagen als onderlegger voor Eva's hoofdje in bed, en 2 per 2 dagen als handdoek. En daar houdt het eigenlijk wel mee op... Eva spuugt niet veel, dat scheelt.
Mika spuugt ook niet maar ben ze toch aan het eind van de week allemaal kwijt Vraag me nu ook af waaraan Maar Mika gaat ook bijna elke dag onder de douche of in bad en gebruik er telkens 3. Zo kom ik er wel doorheen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43458901
Oja, ons stinkende Evaatje gaat maar eens per 2 en soms 3 dagen in bad of onder de douche. Vaker is niet nodig, zeiden ze in het ziekenhuis, en om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel fijn. Het kost zoveel tijd, en ze wordt er ook wel wat onrustig door geloof ik. Een outfit draagt ze dan ook, mits niet bespuugd/beplast/bepoept, wel 2 dagen...

[edit]shit, verkeerde topic eigenlijk..

LLM, veel sterkte hoor! Swaety, wat duurt het wachten lang zo. En dan je riool ook nog niet in orde. Het ziekenhuis is dan ook niet altijd een goede oplossing. Onze kamer stond blank, de eerste ochtend na de geboortevan Eva: alle douches op de gang waren verstopt, behalve de onze, waar iedereen dus kwam douchen. Tot die ook overliep...
Eva
pi_43458983
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:58 schreef linda856763 het volgende:
Oja, ons stinkende Evaatje gaat maar eens per 2 en soms 3 dagen in bad of onder de douche. Vaker is niet nodig, zeiden ze in het ziekenhuis, en om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel fijn. Het kost zoveel tijd, en ze wordt er ook wel wat onrustig door geloof ik. Een outfit draagt ze dan ook, mits niet bespuugd/beplast/bepoept, wel 2 dagen...
Dat gaat hier echt niet. Fons is echt een stinkmanneke tegen de ochtend. En als we ergens naar toe gaan moet hij ook weer eens gewassen, anders ruikt hij zuur en niet naar baby .
pi_43459710
Als wij op ons nichtje (5 maanden) moeten passen en wij doen haar in bad, dan gebruiken we ook al 3 hydrofielluiers.. Ben benieuwd hoeveel we er straks gebruiken per week als ons kind er is..

We hebben 18 hydrofielluiers, zal toch wel genoeg zijn. Mijn vriendin (kraamverzorgster) zegt van wel, maar als ik zo kijk bij mijn broer hoeveel hun gebruiken twijfel ik wel
pi_43459783
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Webcrowler het volgende:
We hebben 18 hydrofielluiers, zal toch wel genoeg zijn. Mijn vriendin (kraamverzorgster) zegt van wel, maar als ik zo kijk bij mijn broer hoeveel hun gebruiken twijfel ik wel
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halen
mama van 3 kids!
pi_43460568
Hier worden ze ook overal voor gebruikt! En als je lichtbepakt op vakantie gaat zijn ze ideaal als handdoek-theedoek-zonnehoed-koelhoudende vochtige bandana!

Ronja gaat soms maar een keer in de week in bad, de andere dagen was ik haar gewoon op het aankleedkussen (nek i.v.m. spugen/kwijlen en de billen).
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:26:41 #208
80382 manny
30 is best veel
pi_43461378
hoeveel van die dingen nodig met 2 monsters ? Volle aanhangwagen, boedelbak of vrachtwagen ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43461587
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:

[..]

ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halen
Ja dat is zo, ik hoor het wel van mn vriendin als ik bij moet halen
pi_43461925
Hallo,

Ik heb hier een tijdje geleden in het topic gepost dat me vriendin 20 weken zwanger was. Hierna heb ik niet meer gereageerd in het topic door tijdgebrek. Ons kindje is nu al 2 maanden oud. Tis echt het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt

Hieronder een aantal foto's van Dylano zoals ie nu is. Ik ga later nog foto's posten van na de geboorte

zondag 12 november 2006 @ 10:32:59 #211
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43470700
Ik ken je helemaal niet Tallie!
Maar wat een vrolijk mannetje heb je!
En wat een haar....!!! Een écht kapsel al....
Thies is nu net het beetje haar dat hij heeft/had aan het verliezen....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 november 2006 @ 10:41:19 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43470808
Tallie, nog gefeliciteerd! Dylano ziet er uit als een vrolijk kereltje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 12 november 2006 @ 10:45:50 #213
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43470873
Wat een leuk kereltje, Tallie1982!
Nog van harte, ik ben benieuwd hoe hij er pasgeboren uitzag!
  zondag 12 november 2006 @ 10:46:49 #214
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43470887
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef manny het volgende:
hoeveel van die dingen nodig met 2 monsters ? Volle aanhangwagen, boedelbak of vrachtwagen ?
Misschien geen overbodige luxe om het aantal gewoon te verdubbelen. Maar veel méér dan dat lijkt me ook weer overdreven... zeker als je ze uiteindelijk niet zo vaak gebruikt o.i.d.
pi_43472199
tallie gefeliciteerd nog!!! hij ziet er vrolijk uit.
mama van 3 kids!
pi_43472314
ET de thermometers zijn een aanbieding ze stonden in het krantje. voor 2.99 bij de lidl dus ik ga ze lekker halen.
dank je wel voor de tip.
zo nu nog even lijstje maken wat ik nog moet halen. dan heb ik alles in huis.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 12:27:26 #217
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43472559
Wat een lekker ventje is Dylano zeg

Ik heb trouwens gehoord dat er ook felgekleurde hydrofielluiers te krijgen zijn (bij de Hema geloof ik). Zelf hebben we nog niks in huis, maar zo te lezen kunnen we alvast flink inslaan
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43472643
Ik heb laatst bij de Hema idd die gekeurde gehaald. Die waren toen in de aanbieding. Lichtblauw, limegroen en wit zaten er in 1 pak. Je kan er idd nooit teveel hebben
  zondag 12 november 2006 @ 12:31:21 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_43472662
bedenk je je wel dat je die dingen meestal op 60 graden wast? ik vraag me af hoe kleurvast dat dan blijft

Dylano is
stormy waters...
sailin'
pi_43474084
Kleur blijft aardig goed hoor Belaan! Ik heb ze toen bij Prenatal gekocht, ook met blauw en lime erbij. Het zijn geen knalkleuren, maar meer pastel en dat is goed gebeleven ondanks het vele wassen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_43474214
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Hallo,

Ik heb hier een tijdje geleden in het topic gepost dat me vriendin 20 weken zwanger was. Hierna heb ik niet meer gereageerd in het topic door tijdgebrek. Ons kindje is nu al 2 maanden oud. Tis echt het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt

Hieronder een aantal foto's van Dylano zoals ie nu is. Ik ga later nog foto's posten van na de geboorte

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een prachtige rode haartjes heeft hij al!
  Licht Ontvlambaar zondag 12 november 2006 @ 14:37:04 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43476647
Haai Dames

Chacama laat doorgeven dat ze troubels heeft met de laptop en daarom al even niet meer is gesignaleerd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 14:49:13 #223
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43477071
Wij zijn vanmiddag weer langsgeweest voor de herkansing van de pretecho omdat Bompie vorige keer zoveel met zijn armpjes en beentjes voor zijn gezichtje lag. Nou zeg, hij was dit keer nog veel eigenwijzer en lag pontificaal met zijn voetje en handje in zijn gezicht Zelfs na wat spring-, draai- en danswerk van Slaapmama lag Bompie nog heerlijk door te slapen en was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Wat dat betreft lijkt ons kereltje wel op zijn mama hoor. Wat wél goed te zien was en fijn om te weten is dat allebei zijn balletjes al zijn ingedaald A.s. vrijdag mogen we nog een keer langs voor een gratis herkansing. Die mevrouw van het pretechobureau verdient echt een pluim wat mij betreft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43477192
je krijgt wel waar voor je geld Slaapmeisje. Ben benieuwd wanneer Bompie uit z'n winterslaap komt.
pi_43477525
Bompie nou al lekker eigenwijs

Wie herkend dit? Ik droom al nachten achter elkaar dat ik niet zwanger ben!? Als we voor de echo gaan blijkt er niks te zijn, geen lammetje De test was dan wel positief, maar dat was per ongeluk ..... vind het een belachelijke droom
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')