Ik hoef er maar 12 te hebben vindt mijn kraambureau. Ik had er misschien wel 40, nu nog maar 6.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Popples het volgende:
SKB gefeliciteerd met je knappe dochter. mooie foto's.
vivi verschrikkelijk als je nog 3 maanden moet. sterkte. ik zit er zelf ook mee.
yppy zo veel hydrofiele luiers heb je toch niet nodig? ik heb er 18 gewassen en al.
Ja, dat verschilt iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, Mwana, fietsen doet bij mij erg pijn aan m'n bekken, dus dat verschilt blijkbaar per persoon.
Dat verschilt per kraambureau denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik hoef er maar 12 te hebben vindt mijn kraambureau. Ik had er misschien wel 40, nu nog maar 6.
Morgen maar naar de goeie ouwe Hema fietsen.
Een gewone digitale iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Popples het volgende:
[..]
Dat verschilt per kraambureau denk ik.
even een ander vraagje.
misschien heel stom maar ik moest een koortsthermometer aanschaffen. maar dan 1 voor baby's tot 1 jaar.
maar daar kun je toch ook een gewone koortsthermometer voor gebruiken? of ben ik nu gek?
Bestaan die dan, thermometers speciaal voor baby's?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef Popples het volgende:
[..]even een ander vraagje.
misschien heel stom maar ik moest een koortsthermometer aanschaffen. maar dan 1 voor baby's tot 1 jaar.
maar daar kun je toch ook een gewone koortsthermometer voor gebruiken? of ben ik nu gek?
Ach joh, hier heb ik me vanmiddag met 3 jaar borstvoedingservaring toch een zalfje aan laten te praten dat absoluut onmisbaar was op mijn tepels, helemaal met mijn huidtypequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:
mwanatabu hier mag ook geen oorthermometer.
ik was al helemaal opzoek naar een thermometer speciaal voor baby's maar dacht wat ben ik eigenlijk aan het doen.
hoezo onervaren.
het is ook altijd lekker als ze je vanalles aan praten. daarom ga ik ook zo min mogelijk naar de stad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach joh, hier heb ik me vanmiddag met 3 jaar borstvoedingservaring toch een zalfje aan laten te praten dat absoluut onmisbaar was op mijn tepels, helemaal met mijn huidtype![]()
![]()
Dat was nou iets waar ik bij een babySuusje nou nooit geen last van had.. maar sinds kort zijn we maar overgestapt op een oor-aalthermometer, was idd bang dat dat ding eens zou breken bij anaal...quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef snoopy het volgende:
Dat is wel zo prettig bij het bewegen wat ze doen tijdens het meten.
Zou ik ook niet doen. Toevallig lag deze een keer voor een belachelijk lage prijs bij het Kruidvat. Volgens mij een foutje ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:52 schreef Popples het volgende:
die ziet er wel goed uit snoopy maar om nou weer zo een speciaal ding aan te schaffen.
Je eerste (stiekeme...) wind al gelaten beeb?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Vivi het volgende:
ik wil gewoon nog leuk & spannend zijn enzo voor hem
dat is mooi meegenomen. ik ga wel via mijn vader winkelen. nu kan ik nog vanalles goedkoop krijgen bij philips.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Toevallig lag deze een keer voor een belachelijk lage prijs bij het Kruidvat. Volgens mij een foutje ofzo.
Niet dat ik weet iig!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je eerste (stiekeme...) wind al gelaten beeb?![]()
hydrofielluiers zijn net billendoekjes ........... waar kan je ze niet voor gebruiken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef pinquit het volgende:
het hóeft niet popples, maar het is wel handigecht waar. en zéker als spuugdoek in het begin. die kinders kunnen soms zomaar veel meer spugen na de voeding dan zo'n klein spuuglapje op kan nemen
en wij hebben er een paar omgedoopt tot dweil
Oh wow, dat meen je.. Dat wordt dubbel inslaan! (maar onthou het grote voordeel: alle kadootjes krijg je óók dubbelquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hier nog volledig van (pannekoekenbe)slag wat betreft het nieuws van gister. Toch niet normaal, krijgen we er zomaar 2...![]()
Ga nu heerlijk op de bank liggen...of lekker warm in bed...In ieder geval, voor iedereen fijne avond en de groente maar weer !![]()
Oops ik zal vandaag een foto makenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
Neuk, jij had toch zo'n bijzonder geboortekaartje getekend door een Bekende Tekenaarmogen wij het zien?
Aaah sweaty, wat een kutzooi...Sterkte en ik hoop dat die plee zich inhoudt tot jij je beeb vasthoudt hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:00 schreef sweaty het volgende:
SKB, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Aimeehet is een prachtmeid.
(waarom piept iedereen voor?)![]()
Nou hier een chaos dag vandaag. Net voordat we naar de verloskundige vertrokken kwamen we erachter dat het hele toilet beneden blank stond inclusief onze net aangeschafte kokosmat bij de voordeur. Dit is al de 4e keer in een paar maanden. We kunnen niet naar de wc beneden, we kunnen niet douchen, de hele voortuin moet overhoop gehaald worden want alle leidingen moeten vervangen worden. Ik ben dus nu doodsbang dat ik nu weeen krijg, dan moet ik naar mijn ouders om te douchen enzo en dat wil ik helemaal niet. Toen de monteurs weg waren zaten de deuren onder de stront, wc helemaal vol met zand, muur onder de spetters!!! had net alles schoon.
Bij de verloskundige was mijn bloeddruk ineens te hoog 140/90 (ik denk door de stress). Maandag komt ze bij me langs om me te strippen, woensdag 2e poging, werkt dat niet dan word ik overgedragen aan het ziekenhuis en moet ik daar vrijdag heen.
Bah alles was klaar en ik was er klaar voor nu zit ik helemaal vol stress.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef sweaty het volgende:
Bedankt voor het meeleven allemaal.Heb net van frustratie alle ramen gewassen en nou doet mijn doos pijn
![]()
Een ooivevaar temidden van een beerput is idd niet echt ene intercultureel symbool van grote blije boodschappen nee...hou m maar binnen tot t weer dicht ligt hoor...quote:Het hele huis ligt overhoop. Hubbie heeft vanmorgen om 08:00 uur vast al het siergrind weggeschept uit de voortuin. Zijn vader is inmiddels UIT LIMBURG gearriveerd om samen met hem al het zand wat daaronder ligt weg te schoppen zodat de leidingen bloot komen te liggen. Eigenlijk kunnen we nog steeds niet naar de wc en douchen, maar ik moest vanmorgen toch echt heel, heel erg nodig!. Theedoek beneden in de afvoer gestopt en gaan maar.![]()
Als de leidingen bloot liggen kunnen we ergens een dop vanaf draaien waardoor het toiletwater en douchewater de grond in kan lopen dan kunnen we in ieder geval weer naar de wc en douchen. Vanmorgen de hele ochtend krampen gehad, en hoopte echt dat het nu niet ging gebeuren. Gelukkig is het nu opgehouden.
Op zijn vroegst komen dinsdag de monteurs en dan zou ik dus als de strippoging aanslaat bevallen zijn of bezig zijn. Leuk zo'n geboortebord in een tuin die openligt.![]()
Oe! Die moet je houden, zulke oudersquote:1 voordeel. We laten nu alle leidingen vervangen dus we zouden er daarna echt klaar mee moeten zijn. Ouders hebben net aangeboden om de reparatie á 400 euro te betalen.![]()
Als ik maar blijf eten voel ik mijn keel nietquote:Zo ik moest blijkbaar even wat kwijt haha. We wachten maar af zoals we al even doen.
Nou Mwanatabu, bij jou gaat ook niet alles lekker zo te lezen, beterschap!
Heb hier wel een stuk of 25 hydrofielluiers en ze zijn elke weekend allemaal in de was. Gebruik ze werkelijk overal voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jee ik dacht toen ik dat boekje van de kraamzorg las, 12 hydrofiele luiers, wat veel!! Maar nu ik hierzo lees, ben je die dus ook echt wel nodig.
Ik ben zo af en toe maar vast wat aan het inslaan, anders moet ik straks alles tegelijk kopen!
Maar jee, wat ben je veeeeeeeeeeeel nodig!!
ik heb er ook zoveel en hier werden/worden ze ook voor alles gebruikt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb hier wel een stuk of 25 hydrofielluiers en ze zijn elke weekend allemaal in de was. Gebruik ze werkelijk overal voor![]()
Mika spuugt ook niet maar ben ze toch aan het eind van de week allemaal kwijtquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef linda856763 het volgende:
Eigenlijk valt het hier wel mee hoor, met het gebruik van hydrofielluiers. Ik heb er zo'n 20, maar ik gebruik er 1 per 2 dagen als onderlegger voor Eva's hoofdje in bed, en 2 per 2 dagen als handdoek. En daar houdt het eigenlijk wel mee op... Eva spuugt niet veel, dat scheelt.
Dat gaat hier echt niet. Fons is echt een stinkmanneke tegen de ochtend. En als we ergens naar toe gaan moet hij ook weer eens gewassen, anders ruikt hij zuur en niet naarquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:58 schreef linda856763 het volgende:
Oja, ons stinkendeEvaatje gaat maar eens per 2 en soms 3 dagen in bad of onder de douche. Vaker is niet nodig, zeiden ze in het ziekenhuis, en om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel fijn. Het kost zoveel tijd, en ze wordt er ook wel wat onrustig door geloof ik. Een outfit draagt ze dan ook, mits niet bespuugd/beplast/bepoept, wel 2 dagen...
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Webcrowler het volgende:
We hebben 18 hydrofielluiers, zal toch wel genoeg zijn. Mijn vriendin (kraamverzorgster) zegt van wel, maar als ik zo kijk bij mijn broer hoeveel hun gebruiken twijfel ik wel
Ja dat is zo, ik hoor het wel van mn vriendin als ik bij moet halenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halen![]()
Misschien geen overbodige luxe om het aantal gewoon te verdubbelen. Maar veel méér dan dat lijkt me ook weer overdreven... zeker als je ze uiteindelijk niet zo vaak gebruikt o.i.d.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef manny het volgende:
hoeveel van die dingen nodig met 2 monsters ? Volle aanhangwagen, boedelbak of vrachtwagen ?
Wat een prachtige rode haartjes heeft hij al!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Hallo,
Ik heb hier een tijdje geleden in het topic gepost dat me vriendin 20 weken zwanger was. Hierna heb ik niet meer gereageerd in het topic door tijdgebrek. Ons kindje is nu al 2 maanden oud. Tis echt het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt
Hieronder een aantal foto's van Dylano zoals ie nu is. Ik ga later nog foto's posten van na de geboorte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |