doe je hem ook centraal ?quote:
Mijnquote:Op donderdag 9 november 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je hem ook centraal ?
en ik wilde eerst middernachtelijk uur, maar daarvoor kom ik ruimte te kort in het veldje
of lukt dat met blauw wel ?
u is goed bezig zo vroeg op dezen donderdagquote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijnpost was een "ik maak dit topic centraal post"
.
Je hebt nachtelijke bezoekers?quote:
Morgen Maedel, jaaa zonder koffie kun je de dag niet beginnen.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:43 schreef maedel het volgende:
goedemorgen maar weer
En nu eerst -->![]()
Ik ben je al kwijt bij AJAXquote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
AJAX chatbox. Dus ja, iets ingewikkelderHij wou niet het gezegde zinnetje in de database opslaan. Maar nu wel. En als je tien minuten niks zegt, stopt hij met laden en sta je op "away"
Tot je de kamer weer herlaadt.
Nou de layout nog perfectioneren, dan kan ie online. Geen server meer die zeikt dat er te veel connections openstaan (de vorige versie werkte met persistant connections om het streamend te krijgen).
En een kokoskoekjequote:Op donderdag 9 november 2006 09:16 schreef Stroekie het volgende:
Ja ook goedenmorgen vanachter een bekertje kofiie![]()
Zelf meenemen,quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee zo luxe is dit kantoorpand niet![]()
als ik iets meeneem dan zijn het wel de dubbele chocolade cakejes van de Edahquote:
Oehquote:Op donderdag 9 november 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik iets meeneem dan zijn het wel de dubbele chocolade cakejes van de Edah
Ik vraag me alleen af of die koekjes straks ook een andere naam gaan krijgen als m'n Edah omgebouwd wordt
Zo mooie website,quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Faithz het volgende:
Reminds me, pepernoten voor volgende week bij de koffie
Nou die zit 100 meter verder, dus dan moet ik daar maar eens gaan neuzenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:21 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oeh![]()
Die van de Aldi zijn ook goed binnen te houden
Website? Oh die in mijn sigquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zo mooie website,.
Is het echt een grote hobby?
Stel je hier eens voor zou ik zeggen,;) .
gewoon vragenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Website? Oh die in mijn sigdie staat nog steeds op chello terwijl ik daar allang niet meer bijzit hihi
Ik wil mezelf wel voorstellen maar ik weet dan nog niks van jullie![]()
![]()
Frisofeestquote:Op donderdag 9 november 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeuj nog meer mensen uit Eindhovuh de gekste![]()
Gert - Janquote:
Ja, Stroek is onze topic opa,quote:Op donderdag 9 november 2006 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gert - Jan
38 jaar en de topic opa volgens sommige
Werkend in Eindhoven wonend in Oss
post zowel hier in het L topic alsook in het ruigere H topic![]()
oh ja en er staan een paar honderd foto's online via de link naar home page
Oe, een technisch onderlegde vrouw, daar zijn er in dit topic meer van,quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef Faithz het volgende:
Ik heb die opleiding ook gedaan, 1 jaar BOL en 2 jaar BBL vorm, leukste studietijd ever
Geduld,quote:
Die komen altijd pas later op de dag wat meer hier in het topicquote:
Whehe ja, en soms nog nachploeg tegelijk ook,quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die komen altijd pas later op de dag wat meer hier in het topic
Sitethief en ik zijn meer Early Birds![]()
Ja, maar zijn we dan multi, flex, of toch versaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Whehe ja, en soms nog nachploeg tegelijk ook,.
Zal ik mezelf laten ombouwen?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:47 schreef Faithz het volgende:
Crap, eindelijk een vrouw hier, jaag ik haar weg
Voor mijn RPG site en mijn kiddy-site griezel.netquote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ben je al kwijt bij AJAX![]()
Just kidding.. waarvoor maak je een chatbox?
www.nietoverdrijven.comquote:Op donderdag 9 november 2006 14:47 schreef Faithz het volgende:
Crap, eindelijk een vrouw hier, jaag ik haar weg
Heb je toch wat gehad aan je lesbeau kwaliteiten blijkbaarquote:Op donderdag 9 november 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:, dag allemaal. Ik trakteer op virtueel gebak
, want ik heb mijn tentamen gehaald en daarmee ook mijn bachelor.
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik had het niet gehaald, want ik wist bijna niets. Op een gegeven moment maakte ik (volgens de docent dan) een scherpe opmerking
die me gered heeft
. Ze vond me waarschijnlijk wel een leuke meid, want hoewel ik eigenlijk niets wist, had ik toch nog een 7
.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je toch wat gehad aan je lesbeau kwaliteiten blijkbaar
Gefelicitaard Vikingquote:Op donderdag 9 november 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:, dag allemaal. Ik trakteer op virtueel gebak
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik had het niet gehaald, want ik wist bijna niets. Op een gegeven moment maakte ik (volgens de docent dan) een scherpe opmerking
die me gered heeft
. Ze vond me waarschijnlijk wel een leuke meid, want hoewel ik eigenlijk niets wist, had ik toch nog een 7
.
You sure fooled themquote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb niet naar haar zitten lonken ofzo, hoor.
Ik sta op de uni bekend als een keurig, serieus en betrokken meisje. Dat zal zeker meegespeeld hebben.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:, dag allemaal. Ik trakteer op virtueel gebak
die me gered heeft
.
Maar ondertussen hequote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb niet naar haar zitten lonken ofzo, hoor.
Ik sta op de uni bekend als een keurig, serieus en betrokken meisje. Dat zal zeker meegespeeld hebben.
Belangrijker: hoe zag ze eruitquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar ondertussen he.
Hoe oud was je lerares.
.
Joohoostquote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef Sebasser het volgende:
Waarschijnlijk hoor ik volgende week of ik een stageplek bij de ICTdienst Van het alfacollege kan krijgen
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef wonderer het volgende:
Hm, het werkt allemaal, geloof ik...
Nou de layout nog crossbrowser krijgen
Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef Sebasser het volgende:
Waarschijnlijk hoor ik volgende week of ik een stageplek bij de ICTdienst Van het alfacollege kan krijgen
ze sucken allemaalquote:Op donderdag 9 november 2006 16:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
80% van de internetters gebruikt IE
Ik gebruik zelf FF dus ik wil mijn eigen site wel goed zienquote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Gewoon IE, de rest boeie![]()
Probleem hebben wij nu ook met www.outway.nl. FF verneukt de tabellen omdat er objecten in staan.
Crimson Editor. En ik weet waarom het in IE niet werkt, omdat IE de W3C regelgeving niet volgt en de code dus verkeerd rendert. Mijn pagina is namelijk xhtml strict, dus het is IEs schuld, niet mijn schuld.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:32 schreef Faithz het volgende:
Ik weet niet waar je mee werkt maar in dreamwaever kun je precies zien waarom je site niet FF compatible is. Al is het voor jou andersom
Krijg nogal weinig respons, dus ik betwijfel hetquote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Faithz het volgende:
Dat gaat boven mijn petjeik hoop dat andere fokkers je kunnen helpen!
ze is ergens in de vijftig en ze is niet lelijk (beetje klassiek type en ze stond zich op te maken toen ik binnen kwamquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar ondertussen he.
Hoe oud was je lerares.
.
Tuulk nietquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd met mijn technische geneuzel?
Ik zal je nooit meer plagenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze is ergens in de vijftig en ze is niet lelijk (beetje klassiek type en ze stond zich op te maken toen ik binnen kwam), maar ook niet mijn type
. Dus ophouden mij te plagen
.
leuk hč, NK: editjes lezen![]()
quote:
geen hint, hoor. Ik had gewoon eea aangepast en wist dat jij zou zien wat er veranderd wasquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal je nooit meer plagen![]()
.
Ja, al snapte ik nu je hint niet echt
![]()
Nou wees gerust ik check niet elke post die ik lees op zijn edit geschiedenisquote:Op donderdag 9 november 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen hint, hoor. Ik had gewoon eea aangepast en wist dat jij zou zien wat er veranderd was
Bilitisquote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Een Eindhovense Lesbeau!!
![]()
Waar is het tegenwoordig te doen? Op het Frisofeest?
Ik ben nog van het pre (en tijdens) Bilitis tijdperk, en toen was Frisofeest nog op zondag...
Aan jouw leeftijd te zien ben je van na het B-tijdperk. Klopt dat?
Hey mijn hunk,quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het was niet onaangenaam![]()
![]()
![]()
Ja maar hunk had het ook zo druk met het rondlopen in de dromen van diverse mensenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey mijn hunk,.
Hij liep zo weg uit mijn droom,.
Die was er dan weer nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef Faithz het volgende:
Hij kwam ook biij mij langs maar ik heb hem buitengezet![]()
Doe mij die dame maar![]()
![]()
Jij gaat weer MM vergezellen dit weekend ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef Qwea het volgende:
zometeen treinen. Denk dat ik maar ga slapen in de trein. Ben duizelig als de tering
Ik ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Faithz het volgende:
lol.. daarom rij ik diesel
Succes Qwea
3.5 uur reizen ja. Vertrek om 14:52. Strax maar eens afsluiten en richting trein gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat weer MM vergezellen dit weekend ?
dus weer uren onderweg naar DH?
En gisteravond nog gesmikkeld ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef wonderer het volgende:
*spuugt in handen* Zo, weer een dagje coden neemt zijn aanvang.
Bijna klaar
't Was niks bijzonders... alleen de gefrituurde boontjes waren wel lekker als voorgerechtquote:
gefrituurde boontjes??quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Was niks bijzonders... alleen de gefrituurde boontjes waren wel lekker als voorgerechtIk wilde het vooral proberen omdat het restaurant er toen ik hier kwam wonen nog niet was. In drie maanden zetten ze zoiets neer... dat vond ik wel bijzonder
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Faithz het volgende:
[..]
Bilitis![]()
Ik weet dat het frisofeest vroeger in een cafe was op de kleine berg. Maar toen woonde ik hier nog nietIk woon hier nu een dikke 4 jaar.
Ik ben een keer lang geleden in de oude effenaar nog op het frisofeest geweest.
En nu is het in de nieuwe effenaar. Heel erg leuk feestje vind ik zelf![]()
![]()
Jij ook Eindhoven?
Je loopt voor op schema?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, het nare gesprek van woensdag heb ik vandaag kunnen omtoveren tot een aangenaam gesprek door middel van strakke schema's en diagrammen die niets te wensen overlieten
Al met al toch 'n goede week
Dus, wellicht tot volgende week woensdag
Heet ie Tommy omdat jij er eentje bent of gewoon omdat het een leuke naam is?quote:
Jij houdt zeker ook van Breezah-taal en "groter als" dingen.quote:
"groter als" dingen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef wonderer het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/11.gif
icoon
[..]
Jij houdt zeker ook van Breezah-taal en "groter als" dingen.
nU bEn iK juH eGT kWytquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of jij hebt echt dikke mannelijke tieten.. of je impliceert dat wonderen plat is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"groter als" dingen?
Mijn tieten zijn lekker toch groter dan die van jou?
Ik had niet anders verwacht eikquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
ohja, ik heb me vandaag dik verslapen
Dus geen idee wat ze hebben gedaan..
Nee het is groter danquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
nU bEn iK juH eGT kWyt![]()
![]()
Serieus, groter als?![]()
![]()
I just loooove Fok! smilies![]()
mamboobies..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Of jij hebt echt dikke mannelijke tieten.. of je impliceert dat wonderen plat is?
oh zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee het is groter dan
En fok smilies![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat wil je, ik dook me bed in rond half 6.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eik!
foto?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef Faithz het volgende:
oh
Geen idee hoe mijn grammatica ismaar de boodschap komt wel over toch
All time favourites:![]()
en last but not least:
![]()
Dat is te ergquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:--> een afspiegeling van mijn leven
.
Jij bent zeker een persoon die niet naar muziek luisterd als het ouder dan 2 weken is..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:19 schreef Faithz het volgende:
Sliders!! Dat is oud..
Dat heb ik vaak gekeken.
Piccie, zoiets:![]()
Ja, geweldig lachwekkend die voet van derquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:--> een afspiegeling van mijn leven
.
De voet van Diana of mis ik nu het punt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, geweldig lachwekkend die voet van der
Geen ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
Kim, the ring is afgelopen, komt er nog wat tofs op TV?
Ja, van wie anders?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
De voet van Diana of mis ik nu het punt?
Geweldig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb net gladiatress zitten kijken.
Met de cast van smack the pony is dat.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van wie anders?
lijkt me niet dat ik dat ene mens met die viskut bedoel..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt, ik heb een serieus imago probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent zeker een persoon die niet naar muziek luisterd als het ouder dan 2 weken is..
"Nee, dat is kutmuziek, het is veel te oud."
Sliders is gewoon te tof
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van wie anders?
lijkt me niet dat ik dat ene mens met die viskut bedoel..
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
nU bEn iK juH eGT kWyt![]()
![]()
Serieus, groter als?![]()
![]()
I just loooove Fok! smilies![]()
Iedereen weet dat het "groter dan jou" is.. duhquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.
Van een laptop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
nog maar 44% aka 54 minuten over op de accu
laptop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van een laptop?
Brakke accu heb je dan.
Die van Mauro.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Faithz het volgende:
Op het laatst gaan ze nog maar 10minuten meeDus die van Sebasser doet het nog redelijk.
Sssssssst, het was gewoon een "ik pimp met mijn geweldige accu" postquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Faithz het volgende:
Op het laatst gaan ze nog maar 10minuten meeDus die van Sebasser doet het nog redelijk.
Niet echt. Ik gebruik een JS functie om de hoogte van het chatgedeelte te bepalen:quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het "groter dan jou" is.. duh :{w
Maar ben je er nu uit met je chatbox, cross browser?
1 2 3 4 5 6 7 | { var sh = document.getElementById('container').scrollHeight; var nh = sh-230; document.getElementById('lines').style.height=nh+'px'; document.getElementById('avatar').style.height=nh+'px'; } |
Netjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die van Mauro.
Keitof HP ding, gaat met 100% een uur of 3 mee..
Haal de accu eruit en schud er even mee, de cellen zijn een beetje van slag volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
hij is nu ook op 40 procent, en nog 1:07 over..
Vaag
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Netjeslang genoeg toch.
Ik heb een 9 cells van dell in mijn inspiron, 4 uur en 50 minuten. Mijn vorige deed een 15minuten.. dan is een accu die meer dan een uur meegaat hemels
Nee, dan valt ie uit..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Haal de accu eruit en schud er even mee, de cellen zijn een beetje van slag volgens mij.
Ik begrijp je probleem en hoe frustrerend het is.. is er geen forum waar ze je verder kunnen helpen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt. Ik gebruik een JS functie om de hoogte van het chatgedeelte te bepalen:
[ code verwijderd ]
Container is even groot als het browserwindow. De 230 is de ruimte voor de header (50px), het chatformulier (160px) en een marge (20px). FF maakt de inhoudelijke box lines even groot als de ruimte tussen de header en het formulier, IE laat iets van 200 pixels over.
Het is duidelijk dat sh bij IE heel wat anders is dan bij FF, maar ik heb geen idee wat.
screen.height werkt niet, de het eigenlijke deel van de browser is tenslotte niet even hoog als je hele beeldscherm. Dus...
*wurgt IE*
Fok.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem en hoe frustrerend het is.. is er geen forum waar ze je verder kunnen helpen?
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Netjeslang genoeg toch.
Ik heb een 9 cells van dell in mijn inspiron, 4 uur en 50 minuten. Mijn vorige deed een 15minuten.. dan is een accu die meer dan een uur meegaat hemels
Ik google zo nu en dan. Heb al een hoop geleerd. Helaas zijn pasklare antwoorden lastig te vindenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef Faithz het volgende:
Nope, ze heeft al een topic. Het is ook echt specifieke kennis.
Hm, heb je niet zo'n droger?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
Ik moet de was nog ophangen maar ik ben de helft van mijn wasrek kwijt!
Neen daar heb ik eik geen plek voor in de badkamer, maar we gaan verbouwen en dan komt er een washokquote:
Ja, ik ben zelf ook razend benieuwdquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef Faithz het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar je de helft van je wasrek hebt gelaten
Maar ik ben slapen
Aanrader!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga ook maar even broodjes enzo halen.
Maar deze is van net.quote:
Niet dat ik het erg vind om de resultaten van je verveeldheid te bekijken, maar hoe komt het dat je je de laatste tijd zo aan het vervelen bent?quote:
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoonquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind om de resultaten van je verveeldheid te bekijken, maar hoe komt het dat je je de laatste tijd zo aan het vervelen bent?
Maar daar doe je dan wel weer boeiende dingen mee (zie je foto's), dus niet zo sad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoon. En omdat mijn leven onboeiend is. En omdat ik lusteloos ben. En zulks.
Maar komt daardoor het grote plan niet in de verdrukkingquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoon. En omdat mijn leven onboeiend is. En omdat ik lusteloos ben. En zulks.
Moet ik je dan nu vermanend gaan toespreken dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wel.
Ik kan mezelf soms wel voor mijn hoofd schoppen dat ik niet gewoon ijverig kan zijn.
Dat heb je met een lesbeau-reeks he, geen papa te bekennen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je dan nu vermanend gaan toespreken dan?
da's toch de taak van de topic vader, en niet van topic opa![]()
![]()
Maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door onze topic moederquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je met een lesbeau-reeks he, geen papa te bekennen.
Topic-MILF dan toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door onze topic moeder![]()
![]()
Het lijkt de Mc Donalds wel, ze zeggen meneer tegen mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zozo, meneer Sebasser nog wel
Dag meneer Stroekie
Even je leeftijd benadrukken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt de Mc Donalds wel, ze zeggen meneer tegen mij![]()
was vroeger toch zo'n commercial waarin een klein kind verslag deed van zijn eerste bestelling bij de Mac en dat hij dat vol trots aan pappa en mamma gaat vertelllen, en dat ze dan vragen hoe was het? dat joch niks anders weet uit te brengen dan " ze zei meneer tegen mij"quote:
Die commercial is al heel oud jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was vroeger toch zo'n commercial waarin een klein kind verslag deed van zijn eerste bestelling bij de Mac en dat hij dat vol trots aan pappa en mamma gaat vertelllen, en dat ze dan vragen hoe was het? dat joch niks anders weet uit te brengen dan " ze zei meneer tegen mij"![]()
Ik zal u zeggen, HEER GRAMMATICANEUKER niet! Hij vermaakt zich kostelijk met zulke d/t-fouten!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:54 schreef Sebasser het volgende:
Wie verveeld zich nog meer?
Rot op man.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zal u zeggen, HEER GRAMMATICANEUKER niet! Hij vermaakt zich kostelijk met zulke d/t-fouten!
Verveel - T!
Nou nou, niet zo boos gelijk. 't Is OK.quote:
Ik zit in ieder geval al aan mijn tweede mok warme anijsmelkquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah! Gezelligheid!
Bah, melk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval al aan mijn tweede mok warme anijsmelk![]()
Maar wel heel gezellig!quote:
lol jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef maedel het volgende:
een spelfout zelfs
Die t was expres neem ik aan? (hoop ik eigenlijk)
Een bakkie oerhollandsche trooscht is toch ook lekker?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang ik het niet hoef te drinken vind ik het allemaal prima.![]()
pfff, gelukkigquote:
Doordeweeks drink ik sowieso vrijwel geen koffie meer om die reden. In het weekend moet het wel even kunnen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Een bakkie oerhollandsche trooscht is toch ook lekker?
Maar 's avonds drink ik maar geen koffie meer, dan doe ik geen oog dicht.
Plus, het waait zo hard buiten dat ik mezelf bijna verplicht voel warme melk te drinken (maar ik vind het ook lekker hoor).
Waar is de rest trouwens? Die hebben wel een sociaal leven?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef maedel het volgende:
Waar is de rest trouwens? Die hebben wel een sociaal leven?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zapte net even langs The X-Factor. Het is misschien stom, maar ik verbaas me erover dat daar nog zoveel mensen aan meedoen die geen greintje talent hebben op zanggebied. Dat zijn niet alleen mensen die voor de grap meedoen, maar serieus denken dat ze kunnen zingen.
Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen zo'n verkeerd beeld hebben van hun zangkunsten?
Van sommigen kan ik het begrijpen. Een jong iemand wiens mama hem/haar wijsmaakt dat hij/zij echt geweldig kan zingen, want dat moet blijkbaar volgens de mama-handleiding ofzo.
Maar dan nog!
OMFG!
Met slagroom!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doordeweeks drink ik sowieso vrijwel geen koffie meer om die reden. In het weekend moet het wel even kunnen.
Warme choco is ook goed met dit weer, maar dat heb ik niet in huis.
Ja, niet iedereen is jong en/of gezond.![]()
Zitten wij nu ook te kijkenquote:
Ze weten niet wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zitten wij nu ook te kijken![]()
Die 2 zoutzakkenen dan nog durven zeggen dat het niet aan hen ligt
![]()
En die meid met die hondIk wil ook zo'n hond
![]()
En geen vreemde zaken meer opgevallen van waterende vreemde mannen op vreemde plaatsen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval al aan mijn tweede mok warme anijsmelk![]()
Je bent wel heel tactvolquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Sukkel.
Iemand voor sukkel uitmaken valt nog wel mee. I've seen and said worse.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef Faithz het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Je bent wel heel tactvol
quote:Remember, remember, the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...I know of no reason why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef Sebasser het volgende:
V For Vendetta, Geweldige film
Een van de weinige nieuwe films met een hele goeie verhaallijn.
Wat voor TV? (merk/type)quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]in het begin toen hij die fingermen versloeg had ik echt zoiets van " wtf,waar gaaaaaaaaaat deze film over"
Echt een top film
Een tv?quote:Op zondag 12 november 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor TV? (merk/type)
Wij willen er ook eentje binnenkort.
Nee, we hebben wel een tv (20" CRT) maar we willen een platte.quote:Op zondag 12 november 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
Je gaat me nu niet vertellen dat je geen TV hebt..?
Ah, ik schrok al.quote:Op zondag 12 november 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel een tv (20" CRT) maar we willen een platte.
Hallo, ik ben niet lesbisch maar heb wel een ex-vriendinnetje dat nu samenwoont met een meisje, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.
Ja, tuurlijk bestaan die wel.quote:Op zondag 12 november 2006 05:24 schreef wonderer het volgende:
Hoezo? Mensen zonder TV bestaan niet?
Nee, gelukkig niet. We hebben al wel een lamp met bewegingsmelder voor op de oprit gekocht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En geen vreemde zaken meer opgevallen van waterende vreemde mannen op vreemde plaatsen ?
philips lcd 37pf5320quote:Op zondag 12 november 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor TV? (merk/type)
Wij willen er ook eentje binnenkort.
Nou zou heel veel staat er niet, dus dat vergt niet zo heel veel inspanningquote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi.
Is het de moeite om terug te lezen?
Hoe tofquote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
zal ik eens 2 dingen vertellen?
volgend weekend ben ik er niet
en ik ga ws vrijwilligen in t asiel
dat was het dan weer
Neeheequote:Op zondag 12 november 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
n ou zeg
noem jij t tof dat je 2 weken zonder me moet?
Welk asiel?quote:Op zondag 12 november 2006 22:40 schreef liefie_ het volgende:
kom je op bezoek dan!
hoe je me minder te missen
Mijn vriendin heeft een tijdje in 't asiel gewerkt.quote:Op zondag 12 november 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
haha ik vrijwillig nog niet hoor
heb vrijdag eerst een gesprek je en meer van die bla
maar ik ga in t weekend niet haar huis dus geen internet en zo
maar het asiel van tilburg gewoon
maar ik zou niet gaan want dan wil je vast een beest mee nemen!
Je moet jezelf goed voorhouden dat je zeker niet alle beesten kan redden, want daar maak je het jezelf wel heel erg moeilijk mee.quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef liefie_ het volgende:
nou ja bij mij thuis is het natuurlijk al een half asiel met al die beesten
dus ik ben gelukkig niet bang voor hondenpoep en zo
maar ik ben wel bang dat ik natuurlijk ze allemaal wil hebben ende redden haha
quote:Op maandag 13 november 2006 05:09 schreef wonderer het volgende:
Ik heb bijna het plot rond voor de nieuwe Arthur
Oeh, ik kan haast niet wachten op zijn nieuwe avontuurquote:Op maandag 13 november 2006 05:09 schreef wonderer het volgende:
Ik heb bijna het plot rond voor de nieuwe Arthur
Jaja, ik doe een poging tot leven,quote:Op maandag 13 november 2006 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hé daar is sitethief weer![]()
![]()
ik heb je heel het weekend in de topics gemist![]()
Zo dat komt nu wel erg dichtbij die woensdagquote:Op maandag 13 november 2006 09:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jaja, ik doe een poging tot leven,.
Zaterdag hele kamer opruimen en schoonmaken zodat inpakken woensdag gladjes verloopt. Gisteren meeting in Utrecht,.
Ik moest naar Rotterdam, net terug. Zometeen moet ik alweer weg. Naar m'n ouders. Zodat ik morgenochtend fijn naar de kaakchirurg kan.quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
Hallo waar is iedereen vandaag
allemaal met belangrijkere zaken dan dit topic bezig ?
Sterkte alvastquote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moest naar Rotterdam, net terug. Zometeen moet ik alweer weg. Naar m'n ouders. Zodat ik morgenochtend fijn naar de kaakchirurg kan.
Maak je ze wel eerst leegquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Sitethief het volgende:
Vanavond gaan mijn twee grote boekenkasten alvast neer.
Ja, vanmiddag lekker slapenquote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
Sweet dreams lieve mensen van het L topic![]()
![]()
Nou ik vind het hier in de lichtstad maar grijs en grauwquote:
In Sassendonk is het half bewolkt,quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik vind het hier in de lichtstad maar grijs en grauw
en mijn trein had ook al vertraging
en mijn bureau stroomt over van het werk
kortom op dit moment ben ik alles behalve het zonnetje in dit topic
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik vind het hier in de lichtstad maar grijs en grauw
en mijn trein had ook al vertraging
en mijn bureau stroomt over van het werk
kortom op dit moment ben ik alles behalve het zonnetje in dit topic
Ja ja en pas komen opdagen als het werk al bijna gedaan is!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:04 schreef Alicey het volgende:
Zoals gewoonlijk zie ik dit topic weer in de AT nu-ie bijna vol is.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef NanKing het volgende:
[Lesbeau] #67 Liesje, zet 'm in je AT.
Voor liesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |