3.5 uur reizen ja. Vertrek om 14:52. Strax maar eens afsluiten en richting trein gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat weer MM vergezellen dit weekend ?
dus weer uren onderweg naar DH?
En gisteravond nog gesmikkeld ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef wonderer het volgende:
*spuugt in handen* Zo, weer een dagje coden neemt zijn aanvang.
Bijna klaar
't Was niks bijzonders... alleen de gefrituurde boontjes waren wel lekker als voorgerechtquote:
gefrituurde boontjes??quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Was niks bijzonders... alleen de gefrituurde boontjes waren wel lekker als voorgerechtIk wilde het vooral proberen omdat het restaurant er toen ik hier kwam wonen nog niet was. In drie maanden zetten ze zoiets neer... dat vond ik wel bijzonder
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Faithz het volgende:
[..]
Bilitis![]()
Ik weet dat het frisofeest vroeger in een cafe was op de kleine berg. Maar toen woonde ik hier nog nietIk woon hier nu een dikke 4 jaar.
Ik ben een keer lang geleden in de oude effenaar nog op het frisofeest geweest.
En nu is het in de nieuwe effenaar. Heel erg leuk feestje vind ik zelf![]()
![]()
Jij ook Eindhoven?
Je loopt voor op schema?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, het nare gesprek van woensdag heb ik vandaag kunnen omtoveren tot een aangenaam gesprek door middel van strakke schema's en diagrammen die niets te wensen overlieten
Al met al toch 'n goede week
Dus, wellicht tot volgende week woensdag
Heet ie Tommy omdat jij er eentje bent of gewoon omdat het een leuke naam is?quote:
Jij houdt zeker ook van Breezah-taal en "groter als" dingen.quote:
"groter als" dingen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef wonderer het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/11.gif
icoon
[..]
Jij houdt zeker ook van Breezah-taal en "groter als" dingen.
nU bEn iK juH eGT kWytquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of jij hebt echt dikke mannelijke tieten.. of je impliceert dat wonderen plat is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"groter als" dingen?
Mijn tieten zijn lekker toch groter dan die van jou?
Ik had niet anders verwacht eikquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
ohja, ik heb me vandaag dik verslapen
Dus geen idee wat ze hebben gedaan..
Nee het is groter danquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
nU bEn iK juH eGT kWyt![]()
![]()
Serieus, groter als?![]()
![]()
I just loooove Fok! smilies![]()
mamboobies..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Of jij hebt echt dikke mannelijke tieten.. of je impliceert dat wonderen plat is?
oh zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee het is groter dan
En fok smilies![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat wil je, ik dook me bed in rond half 6.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eik!
foto?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef Faithz het volgende:
oh
Geen idee hoe mijn grammatica ismaar de boodschap komt wel over toch
All time favourites:![]()
en last but not least:
![]()
Dat is te ergquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:--> een afspiegeling van mijn leven
.
Jij bent zeker een persoon die niet naar muziek luisterd als het ouder dan 2 weken is..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:19 schreef Faithz het volgende:
Sliders!! Dat is oud..
Dat heb ik vaak gekeken.
Piccie, zoiets:![]()
Ja, geweldig lachwekkend die voet van derquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:--> een afspiegeling van mijn leven
.
De voet van Diana of mis ik nu het punt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, geweldig lachwekkend die voet van der
Geen ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
Kim, the ring is afgelopen, komt er nog wat tofs op TV?
Ja, van wie anders?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
De voet van Diana of mis ik nu het punt?
Geweldig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb net gladiatress zitten kijken.
Met de cast van smack the pony is dat.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van wie anders?
lijkt me niet dat ik dat ene mens met die viskut bedoel..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt, ik heb een serieus imago probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent zeker een persoon die niet naar muziek luisterd als het ouder dan 2 weken is..
"Nee, dat is kutmuziek, het is veel te oud."
Sliders is gewoon te tof
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van wie anders?
lijkt me niet dat ik dat ene mens met die viskut bedoel..
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
nU bEn iK juH eGT kWyt![]()
![]()
Serieus, groter als?![]()
![]()
I just loooove Fok! smilies![]()
Iedereen weet dat het "groter dan jou" is.. duhquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.
Van een laptop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
nog maar 44% aka 54 minuten over op de accu
laptop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van een laptop?
Brakke accu heb je dan.
Die van Mauro.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Faithz het volgende:
Op het laatst gaan ze nog maar 10minuten meeDus die van Sebasser doet het nog redelijk.
Sssssssst, het was gewoon een "ik pimp met mijn geweldige accu" postquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Faithz het volgende:
Op het laatst gaan ze nog maar 10minuten meeDus die van Sebasser doet het nog redelijk.
Niet echt. Ik gebruik een JS functie om de hoogte van het chatgedeelte te bepalen:quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het "groter dan jou" is.. duh :{w
Maar ben je er nu uit met je chatbox, cross browser?
1 2 3 4 5 6 7 | { var sh = document.getElementById('container').scrollHeight; var nh = sh-230; document.getElementById('lines').style.height=nh+'px'; document.getElementById('avatar').style.height=nh+'px'; } |
Netjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die van Mauro.
Keitof HP ding, gaat met 100% een uur of 3 mee..
Haal de accu eruit en schud er even mee, de cellen zijn een beetje van slag volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
hij is nu ook op 40 procent, en nog 1:07 over..
Vaag
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Netjeslang genoeg toch.
Ik heb een 9 cells van dell in mijn inspiron, 4 uur en 50 minuten. Mijn vorige deed een 15minuten.. dan is een accu die meer dan een uur meegaat hemels
Nee, dan valt ie uit..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Haal de accu eruit en schud er even mee, de cellen zijn een beetje van slag volgens mij.
Ik begrijp je probleem en hoe frustrerend het is.. is er geen forum waar ze je verder kunnen helpen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt. Ik gebruik een JS functie om de hoogte van het chatgedeelte te bepalen:
[ code verwijderd ]
Container is even groot als het browserwindow. De 230 is de ruimte voor de header (50px), het chatformulier (160px) en een marge (20px). FF maakt de inhoudelijke box lines even groot als de ruimte tussen de header en het formulier, IE laat iets van 200 pixels over.
Het is duidelijk dat sh bij IE heel wat anders is dan bij FF, maar ik heb geen idee wat.
screen.height werkt niet, de het eigenlijke deel van de browser is tenslotte niet even hoog als je hele beeldscherm. Dus...
*wurgt IE*
Fok.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem en hoe frustrerend het is.. is er geen forum waar ze je verder kunnen helpen?
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Netjeslang genoeg toch.
Ik heb een 9 cells van dell in mijn inspiron, 4 uur en 50 minuten. Mijn vorige deed een 15minuten.. dan is een accu die meer dan een uur meegaat hemels
Ik google zo nu en dan. Heb al een hoop geleerd. Helaas zijn pasklare antwoorden lastig te vindenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef Faithz het volgende:
Nope, ze heeft al een topic. Het is ook echt specifieke kennis.
Hm, heb je niet zo'n droger?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
Ik moet de was nog ophangen maar ik ben de helft van mijn wasrek kwijt!
Neen daar heb ik eik geen plek voor in de badkamer, maar we gaan verbouwen en dan komt er een washokquote:
Ja, ik ben zelf ook razend benieuwdquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef Faithz het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar je de helft van je wasrek hebt gelaten
Maar ik ben slapen
Aanrader!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga ook maar even broodjes enzo halen.
Maar deze is van net.quote:
Niet dat ik het erg vind om de resultaten van je verveeldheid te bekijken, maar hoe komt het dat je je de laatste tijd zo aan het vervelen bent?quote:
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoonquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind om de resultaten van je verveeldheid te bekijken, maar hoe komt het dat je je de laatste tijd zo aan het vervelen bent?
Maar daar doe je dan wel weer boeiende dingen mee (zie je foto's), dus niet zo sad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoon. En omdat mijn leven onboeiend is. En omdat ik lusteloos ben. En zulks.
Maar komt daardoor het grote plan niet in de verdrukkingquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoon. En omdat mijn leven onboeiend is. En omdat ik lusteloos ben. En zulks.
Moet ik je dan nu vermanend gaan toespreken dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wel.
Ik kan mezelf soms wel voor mijn hoofd schoppen dat ik niet gewoon ijverig kan zijn.
Dat heb je met een lesbeau-reeks he, geen papa te bekennen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je dan nu vermanend gaan toespreken dan?
da's toch de taak van de topic vader, en niet van topic opa![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |