Heb je toch wat gehad aan je lesbeau kwaliteiten blijkbaarquote:Op donderdag 9 november 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:, dag allemaal. Ik trakteer op virtueel gebak
, want ik heb mijn tentamen gehaald en daarmee ook mijn bachelor.
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik had het niet gehaald, want ik wist bijna niets. Op een gegeven moment maakte ik (volgens de docent dan) een scherpe opmerking
die me gered heeft
. Ze vond me waarschijnlijk wel een leuke meid, want hoewel ik eigenlijk niets wist, had ik toch nog een 7
.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je toch wat gehad aan je lesbeau kwaliteiten blijkbaar
Gefelicitaard Vikingquote:Op donderdag 9 november 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:, dag allemaal. Ik trakteer op virtueel gebak
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik had het niet gehaald, want ik wist bijna niets. Op een gegeven moment maakte ik (volgens de docent dan) een scherpe opmerking
die me gered heeft
. Ze vond me waarschijnlijk wel een leuke meid, want hoewel ik eigenlijk niets wist, had ik toch nog een 7
.
You sure fooled themquote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb niet naar haar zitten lonken ofzo, hoor.
Ik sta op de uni bekend als een keurig, serieus en betrokken meisje. Dat zal zeker meegespeeld hebben.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:, dag allemaal. Ik trakteer op virtueel gebak
die me gered heeft
.
Maar ondertussen hequote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb niet naar haar zitten lonken ofzo, hoor.
Ik sta op de uni bekend als een keurig, serieus en betrokken meisje. Dat zal zeker meegespeeld hebben.
Belangrijker: hoe zag ze eruitquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar ondertussen he.
Hoe oud was je lerares.
.
Joohoostquote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef Sebasser het volgende:
Waarschijnlijk hoor ik volgende week of ik een stageplek bij de ICTdienst Van het alfacollege kan krijgen
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef wonderer het volgende:
Hm, het werkt allemaal, geloof ik...
Nou de layout nog crossbrowser krijgen
Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef Sebasser het volgende:
Waarschijnlijk hoor ik volgende week of ik een stageplek bij de ICTdienst Van het alfacollege kan krijgen
ze sucken allemaalquote:Op donderdag 9 november 2006 16:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
80% van de internetters gebruikt IE
Ik gebruik zelf FF dus ik wil mijn eigen site wel goed zienquote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Gewoon IE, de rest boeie![]()
Probleem hebben wij nu ook met www.outway.nl. FF verneukt de tabellen omdat er objecten in staan.
Crimson Editor. En ik weet waarom het in IE niet werkt, omdat IE de W3C regelgeving niet volgt en de code dus verkeerd rendert. Mijn pagina is namelijk xhtml strict, dus het is IEs schuld, niet mijn schuld.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:32 schreef Faithz het volgende:
Ik weet niet waar je mee werkt maar in dreamwaever kun je precies zien waarom je site niet FF compatible is. Al is het voor jou andersom
Krijg nogal weinig respons, dus ik betwijfel hetquote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Faithz het volgende:
Dat gaat boven mijn petjeik hoop dat andere fokkers je kunnen helpen!
ze is ergens in de vijftig en ze is niet lelijk (beetje klassiek type en ze stond zich op te maken toen ik binnen kwamquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar ondertussen he.
Hoe oud was je lerares.
.
Tuulk nietquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd met mijn technische geneuzel?
Ik zal je nooit meer plagenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze is ergens in de vijftig en ze is niet lelijk (beetje klassiek type en ze stond zich op te maken toen ik binnen kwam), maar ook niet mijn type
. Dus ophouden mij te plagen
.
leuk hč, NK: editjes lezen![]()
quote:
geen hint, hoor. Ik had gewoon eea aangepast en wist dat jij zou zien wat er veranderd wasquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal je nooit meer plagen![]()
.
Ja, al snapte ik nu je hint niet echt
![]()
Nou wees gerust ik check niet elke post die ik lees op zijn edit geschiedenisquote:Op donderdag 9 november 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen hint, hoor. Ik had gewoon eea aangepast en wist dat jij zou zien wat er veranderd was
Bilitisquote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Een Eindhovense Lesbeau!!
![]()
Waar is het tegenwoordig te doen? Op het Frisofeest?
Ik ben nog van het pre (en tijdens) Bilitis tijdperk, en toen was Frisofeest nog op zondag...
Aan jouw leeftijd te zien ben je van na het B-tijdperk. Klopt dat?
Hey mijn hunk,quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het was niet onaangenaam![]()
![]()
![]()
Ja maar hunk had het ook zo druk met het rondlopen in de dromen van diverse mensenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey mijn hunk,.
Hij liep zo weg uit mijn droom,.
Die was er dan weer nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef Faithz het volgende:
Hij kwam ook biij mij langs maar ik heb hem buitengezet![]()
Doe mij die dame maar![]()
![]()
Jij gaat weer MM vergezellen dit weekend ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef Qwea het volgende:
zometeen treinen. Denk dat ik maar ga slapen in de trein. Ben duizelig als de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |