IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
nU bEn iK juH eGT kWyt![]()
![]()
Serieus, groter als?![]()
![]()
I just loooove Fok! smilies![]()
Iedereen weet dat het "groter dan jou" is.. duhquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.
Van een laptop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
nog maar 44% aka 54 minuten over op de accu
laptop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van een laptop?
Brakke accu heb je dan.
Die van Mauro.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Faithz het volgende:
Op het laatst gaan ze nog maar 10minuten meeDus die van Sebasser doet het nog redelijk.
Sssssssst, het was gewoon een "ik pimp met mijn geweldige accu" postquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:31 schreef Faithz het volgende:
Op het laatst gaan ze nog maar 10minuten meeDus die van Sebasser doet het nog redelijk.
Niet echt. Ik gebruik een JS functie om de hoogte van het chatgedeelte te bepalen:quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het "groter dan jou" is.. duh :{w
Maar ben je er nu uit met je chatbox, cross browser?
| 1 2 3 4 5 6 7 | { var sh = document.getElementById('container').scrollHeight; var nh = sh-230; document.getElementById('lines').style.height=nh+'px'; document.getElementById('avatar').style.height=nh+'px'; } |
Netjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die van Mauro.
Keitof HP ding, gaat met 100% een uur of 3 mee..
Haal de accu eruit en schud er even mee, de cellen zijn een beetje van slag volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
hij is nu ook op 40 procent, en nog 1:07 over..
Vaag
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Netjeslang genoeg toch.
Ik heb een 9 cells van dell in mijn inspiron, 4 uur en 50 minuten. Mijn vorige deed een 15minuten.. dan is een accu die meer dan een uur meegaat hemels
Nee, dan valt ie uit..quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Haal de accu eruit en schud er even mee, de cellen zijn een beetje van slag volgens mij.
Ik begrijp je probleem en hoe frustrerend het is.. is er geen forum waar ze je verder kunnen helpen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt. Ik gebruik een JS functie om de hoogte van het chatgedeelte te bepalen:
[ code verwijderd ]
Container is even groot als het browserwindow. De 230 is de ruimte voor de header (50px), het chatformulier (160px) en een marge (20px). FF maakt de inhoudelijke box lines even groot als de ruimte tussen de header en het formulier, IE laat iets van 200 pixels over.
Het is duidelijk dat sh bij IE heel wat anders is dan bij FF, maar ik heb geen idee wat.
screen.height werkt niet, de het eigenlijke deel van de browser is tenslotte niet even hoog als je hele beeldscherm. Dus...
*wurgt IE*
Fok.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem en hoe frustrerend het is.. is er geen forum waar ze je verder kunnen helpen?
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Netjeslang genoeg toch.
Ik heb een 9 cells van dell in mijn inspiron, 4 uur en 50 minuten. Mijn vorige deed een 15minuten.. dan is een accu die meer dan een uur meegaat hemels
Ik google zo nu en dan. Heb al een hoop geleerd. Helaas zijn pasklare antwoorden lastig te vindenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef Faithz het volgende:
Nope, ze heeft al een topic. Het is ook echt specifieke kennis.
Hm, heb je niet zo'n droger?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
Ik moet de was nog ophangen maar ik ben de helft van mijn wasrek kwijt!
Neen daar heb ik eik geen plek voor in de badkamer, maar we gaan verbouwen en dan komt er een washokquote:
Ja, ik ben zelf ook razend benieuwdquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef Faithz het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar je de helft van je wasrek hebt gelaten
Maar ik ben slapen
Aanrader!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga ook maar even broodjes enzo halen.
Maar deze is van net.quote:
Niet dat ik het erg vind om de resultaten van je verveeldheid te bekijken, maar hoe komt het dat je je de laatste tijd zo aan het vervelen bent?quote:
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoonquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind om de resultaten van je verveeldheid te bekijken, maar hoe komt het dat je je de laatste tijd zo aan het vervelen bent?
Maar daar doe je dan wel weer boeiende dingen mee (zie je foto's), dus niet zo sad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoon. En omdat mijn leven onboeiend is. En omdat ik lusteloos ben. En zulks.
Maar komt daardoor het grote plan niet in de verdrukkingquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik sterk studieontwijkend gedrag vertoon. En omdat mijn leven onboeiend is. En omdat ik lusteloos ben. En zulks.
Moet ik je dan nu vermanend gaan toespreken dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wel.
Ik kan mezelf soms wel voor mijn hoofd schoppen dat ik niet gewoon ijverig kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |