Ik kom om met de eer te strijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:04 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ja en pas komen opdagen als het werk al bijna gedaan is!![]()
met een stoomstrijkijzer ?quote:
Nee, met de eer zeg ik toch net. Ik weet niet of dat helpt voor je overhemden, maar we kunnen het allicht proberen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een stoomstrijkijzer ?
dan heb ik nog wel een paar overhemden voor je liggen, kan je die gelijk ook doen?
please ????
Dank je welquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, met de eer zeg ik toch net. Ik weet niet of dat helpt voor je overhemden, maar we kunnen het allicht proberen..
en niet alleen een naamtopic, maar nog een plant ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een naamtopic heb
Vlijtig Liesjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet alleen een naamtopic, maar nog een plant ook![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlijtig_liesje
Ja als jij zelfs mijn overhemden met eer wenst te strijken dan er geen andere conclusie getrokken wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vlijtig Liesje
Liesje is heel vlijtig idd.
't is maar wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja als jij zelfs mijn overhemden met eer wenst te strijken dan er geen andere conclusie getrokken worden![]()
Hij kon "gewoon" kies eruit trekken ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goed. De verdoving werkt ook nog.
Maar het allemaal zo gepiept en viel me erg mee.
Ben blij voor je dat het meegevallen isquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Een kies floepte er zo uit, de andere was heel iets lastiger. Die moest kapot en dan stukje voor stukje eruit, maar dat was eigenlijk ook zo gebeurt.
Ja, apart gevoel wel als dat spul naar binnen wordt gespoten, je voelt het verspreiden. Maar dat deed ook geen pijn. M'n wang is nog steeds niets dik ook. Steeds even een poosje koelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |