Ik kom om met de eer te strijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:04 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ja en pas komen opdagen als het werk al bijna gedaan is!![]()
met een stoomstrijkijzer ?quote:
Nee, met de eer zeg ik toch net. Ik weet niet of dat helpt voor je overhemden, maar we kunnen het allicht proberen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een stoomstrijkijzer ?
dan heb ik nog wel een paar overhemden voor je liggen, kan je die gelijk ook doen?
please ????
Dank je welquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, met de eer zeg ik toch net. Ik weet niet of dat helpt voor je overhemden, maar we kunnen het allicht proberen..
en niet alleen een naamtopic, maar nog een plant ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een naamtopic heb
Vlijtig Liesjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet alleen een naamtopic, maar nog een plant ook![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlijtig_liesje
Ja als jij zelfs mijn overhemden met eer wenst te strijken dan er geen andere conclusie getrokken wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vlijtig Liesje
Liesje is heel vlijtig idd.
't is maar wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja als jij zelfs mijn overhemden met eer wenst te strijken dan er geen andere conclusie getrokken worden![]()
Hij kon "gewoon" kies eruit trekken ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goed. De verdoving werkt ook nog.
Maar het allemaal zo gepiept en viel me erg mee.
Ben blij voor je dat het meegevallen isquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Een kies floepte er zo uit, de andere was heel iets lastiger. Die moest kapot en dan stukje voor stukje eruit, maar dat was eigenlijk ook zo gebeurt.
Ja, apart gevoel wel als dat spul naar binnen wordt gespoten, je voelt het verspreiden. Maar dat deed ook geen pijn. M'n wang is nog steeds niets dik ook. Steeds even een poosje koelen.quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net verse ananas gehaald, En die is al weer op
Oh, men, wat prikt dat sap op je tong..
anyway, vandaag heb ik school gehaald..
ookal had ik vannacht niet geslapen..
Vanmorgen paar koffie gehad, en toen was ik nogal druk..
En nu ga ik slapen![]()
Oh maar die komt straks weer uitgeslapen en wel terug hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef Rhanna het volgende:
Jaaaaa.... TVP!
Ik zit nu in de les... Uitspraak vaardigheden
Zinnen herhalen enzo..
Ik mis Sebagger
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk eens aan wie er ook weer voetjes heeft gekregen om dit topic binnen te wandelen![]()
Fulltime voetballen als in prof of als in een vollledige wedstrijd en niet alleen een helft ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef Messenga het volgende:
[..]!
Ja. Ze zijn weer helemaal genezen!
Nu nog afkomen van mn liesblessure en ik mag eindelijk weer fulltime voetballen.![]()
Volledige wedstrijd op vrij hoog niveau jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Fulltime voetballen als in prof of als in een vollledige wedstrijd en niet alleen een helft ?
Heel veel succes en sterkte en kracht toegewenstquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:25 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ff een paar dagen heel erg afwezig,.
Als alles goed gaat ben ik vrijdag weer online,.
Heb besloten om vanavond al een hoop dingen te doen,.
Gefeliciteerd. Wanneer komen de eerste naaktfoto's?quote:
Was dit een aanbod?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wanneer komen de eerste naaktfoto's?
Ik wil ze wel komen maken hoor.quote:
Wat voor aanbod had je dan in gedachten...?quote:
Ik van jou natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor aanbod had je dan in gedachten...?
Op dit moment worden dat horrorfoto'squote:
Hoezo worden dat op dit moment horrorfoto's?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op dit moment worden dat horrorfoto'sMaar ik zal es kijken
Bloederig enzo...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo worden dat op dit moment horrorfoto's?
Maar tof![]()
Ik voorspel een "fotografeer hier wonderer naakt meet"![]()
* Alicey meldt zich aan bij dezequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo worden dat op dit moment horrorfoto's?
Maar tof![]()
Ik voorspel een "fotografeer hier wonderer naakt meet"![]()
Mm, en jij weet hoe ik eruit zie... *gevleid voel*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |