Dat heb je met een lesbeau-reeks he, geen papa te bekennen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je dan nu vermanend gaan toespreken dan?
da's toch de taak van de topic vader, en niet van topic opa![]()
![]()
Maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door onze topic moederquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je met een lesbeau-reeks he, geen papa te bekennen.
Topic-MILF dan toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door onze topic moeder![]()
![]()
Het lijkt de Mc Donalds wel, ze zeggen meneer tegen mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zozo, meneer Sebasser nog wel
Dag meneer Stroekie
Even je leeftijd benadrukken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt de Mc Donalds wel, ze zeggen meneer tegen mij![]()
was vroeger toch zo'n commercial waarin een klein kind verslag deed van zijn eerste bestelling bij de Mac en dat hij dat vol trots aan pappa en mamma gaat vertelllen, en dat ze dan vragen hoe was het? dat joch niks anders weet uit te brengen dan " ze zei meneer tegen mij"quote:
Die commercial is al heel oud jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was vroeger toch zo'n commercial waarin een klein kind verslag deed van zijn eerste bestelling bij de Mac en dat hij dat vol trots aan pappa en mamma gaat vertelllen, en dat ze dan vragen hoe was het? dat joch niks anders weet uit te brengen dan " ze zei meneer tegen mij"![]()
Ik zal u zeggen, HEER GRAMMATICANEUKER niet! Hij vermaakt zich kostelijk met zulke d/t-fouten!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:54 schreef Sebasser het volgende:
Wie verveeld zich nog meer?
Rot op man.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zal u zeggen, HEER GRAMMATICANEUKER niet! Hij vermaakt zich kostelijk met zulke d/t-fouten!
Verveel - T!
Nou nou, niet zo boos gelijk. 't Is OK.quote:
Ik zit in ieder geval al aan mijn tweede mok warme anijsmelkquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah! Gezelligheid!
Bah, melk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval al aan mijn tweede mok warme anijsmelk![]()
Maar wel heel gezellig!quote:
lol jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef maedel het volgende:
een spelfout zelfs
Die t was expres neem ik aan? (hoop ik eigenlijk)
Een bakkie oerhollandsche trooscht is toch ook lekker?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang ik het niet hoef te drinken vind ik het allemaal prima.![]()
pfff, gelukkigquote:
Doordeweeks drink ik sowieso vrijwel geen koffie meer om die reden. In het weekend moet het wel even kunnen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Een bakkie oerhollandsche trooscht is toch ook lekker?
Maar 's avonds drink ik maar geen koffie meer, dan doe ik geen oog dicht.
Plus, het waait zo hard buiten dat ik mezelf bijna verplicht voel warme melk te drinken (maar ik vind het ook lekker hoor).
Waar is de rest trouwens? Die hebben wel een sociaal leven?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef maedel het volgende:
Waar is de rest trouwens? Die hebben wel een sociaal leven?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zapte net even langs The X-Factor. Het is misschien stom, maar ik verbaas me erover dat daar nog zoveel mensen aan meedoen die geen greintje talent hebben op zanggebied. Dat zijn niet alleen mensen die voor de grap meedoen, maar serieus denken dat ze kunnen zingen.
Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen zo'n verkeerd beeld hebben van hun zangkunsten?
Van sommigen kan ik het begrijpen. Een jong iemand wiens mama hem/haar wijsmaakt dat hij/zij echt geweldig kan zingen, want dat moet blijkbaar volgens de mama-handleiding ofzo.
Maar dan nog!
OMFG!
Met slagroom!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doordeweeks drink ik sowieso vrijwel geen koffie meer om die reden. In het weekend moet het wel even kunnen.
Warme choco is ook goed met dit weer, maar dat heb ik niet in huis.
Ja, niet iedereen is jong en/of gezond.![]()
Zitten wij nu ook te kijkenquote:
Ze weten niet wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zitten wij nu ook te kijken![]()
Die 2 zoutzakkenen dan nog durven zeggen dat het niet aan hen ligt
![]()
En die meid met die hondIk wil ook zo'n hond
![]()
En geen vreemde zaken meer opgevallen van waterende vreemde mannen op vreemde plaatsen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval al aan mijn tweede mok warme anijsmelk![]()
Je bent wel heel tactvolquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Sukkel.
Iemand voor sukkel uitmaken valt nog wel mee. I've seen and said worse.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef Faithz het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Je bent wel heel tactvol
quote:Remember, remember, the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...I know of no reason why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef Sebasser het volgende:
V For Vendetta, Geweldige film
Een van de weinige nieuwe films met een hele goeie verhaallijn.
Wat voor TV? (merk/type)quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]in het begin toen hij die fingermen versloeg had ik echt zoiets van " wtf,waar gaaaaaaaaaat deze film over"
Echt een top film
Een tv?quote:Op zondag 12 november 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor TV? (merk/type)
Wij willen er ook eentje binnenkort.
Nee, we hebben wel een tv (20" CRT) maar we willen een platte.quote:Op zondag 12 november 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
Je gaat me nu niet vertellen dat je geen TV hebt..?
Ah, ik schrok al.quote:Op zondag 12 november 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel een tv (20" CRT) maar we willen een platte.
Hallo, ik ben niet lesbisch maar heb wel een ex-vriendinnetje dat nu samenwoont met een meisje, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
IE volgt de "grammatica" van HTML, CSS en Javascript niet. Breezahs volgen de Nederlandse grammatica niet. En zeggen "groter als hem" in plaats van groter dan hij.
Ja, tuurlijk bestaan die wel.quote:Op zondag 12 november 2006 05:24 schreef wonderer het volgende:
Hoezo? Mensen zonder TV bestaan niet?
Nee, gelukkig niet. We hebben al wel een lamp met bewegingsmelder voor op de oprit gekocht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En geen vreemde zaken meer opgevallen van waterende vreemde mannen op vreemde plaatsen ?
philips lcd 37pf5320quote:Op zondag 12 november 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor TV? (merk/type)
Wij willen er ook eentje binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |