Bijeengeraapt en samengesteld door Biancavia.quote:k heb is wat info opgezogd en het verkeerd in goede staat gelukkig. Je moet namelijk alfast mail toevoegen voor het brood in de oven te doen, hoewel dat wel vreet is, wand pauwpauwobroodjes zijn ook lekker.
Als je dan een rijger in je tuin hebt, kun je hem met een teiger wegjagen, al is het wel zielig als hij dan overleidt.
Bush en concerten lezen ook weleens de krandt, dat kun je niet verkomen, maar dat licht niet aan ons, dat is gewoon hun terijn in dit decinia.
De zweer bij het feest was goed, maar laad je niet teveel wijsmaken! Je krapt je even achter de oren als je in de strond stapt, hoewel het je geen reed kan schelen, want how care's? Het is hoogstends iemand die het hoogste wordt voert. Hoe suptiel ook, dit gaat ter zijne tijd nergens meer oover.
De koninging vindt het geblair van Marco Borsato trouwens maar niets, zo tollerant is ze niet.
Ze had wel een wantje mooi bruik geverft met rouwbehang, maar toen was ze stompdronken, dus dat laten we buiten beschouding. Het gebeurd ook wel dat de verf afbladerd.
Ze had wel een mooie coup se lei trouwens, maar dat kan komen doordat ze gewoon onberijst is.
Verder houdt ze absoluut niet van serquit rijden, ze wil ook niet nog forcer worden.
Ik lag altijd wel vriendelijk naar iedereen in een gezellig etasible, ook naar negrofielen die s'avonds nog binnenkomen. Die zijn sirieus illigaal, maar ze hebben wel een groot voormaat, dat is door niemand overtrovven.
Volgentjaar ga ik ertjes met kreme freche eten, van uitsher echte winterkorst, dan doe ik wel een jas met bondkraagje aan, maar dat is lochish.
Je beseft niet hoe bevooroordeelt een enigskind kan zijn, mits het dislectie heeft.
Zins het een heipe is ben ik dol op assecoires. Gelukkig wonen we niet meer in burghten! Ik slaap liever in een executieve een persoon kamer met coolkast en divant voor je echtgenoot. Daar in tegen ben ik wel krities op hotels, net als mensen die er babyies in verwerkten. Ik had de voorwaarden echter sporadisch doorgelezen, dus don't should the messenger.
Hun zeggen dat koeien gras in de wij kouwen, maar het ligt is zo vel dat je er lasd van hebt, mits je de gordijnen digt doet. Maar als je dan je gal spuit, kun je altijd nog bij de Beijenkorf enthausiast gaan winkelen.
Als een paar joggies daar dan lastig doen, sluit je ze op in de play, samen met hun broerdjes. En dan roepen: "Your fuckt!"
Dat kun je zo i zo goed zien met je multivocale glazen, terwijl je moord en brandt roept.
Dan lekker aarbijen eten terwijl je poppelt om over het asphalt te gaan rijden, al is dat wel een krim.
Dat is al weer een oude, maar wel erg goed, dat wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef sigme het volgende:
Bijeengeraapt en samengesteld door Biancavia.
zitten = zitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef sigme het volgende:
Er zitten een aantal typefouten
Oeiquote:
Uit: Universitait Medisch Centrum Groningenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:13 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Daar aangekomen kreeg ze allerlij onderzoeken maar ze vonden niks.
Volgens mij als er tussen 'een' en 'aantal' nog een ander woord zit, zoals in "een groot aantal mensen zijn...", maar een echt grote fout vind ik 't sowieso niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Schaamteloze tvp
PS: ik dacht dat bij "een aantal typefouten" zit EN zitten toegestaan is.
Correct me if I'm wrong
Misschien dat ik morgen wel een update maak.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is al weer een oude, maar wel erg goed, dat wel.
Ja, zoek dan ook even een spelfout op; er zijn er genoegquote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Teruchfindpozt
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef White_Pearl het volgende:
Ben wit verziekendheet, maar je hebt gelijk
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:12 schreef Falco het volgende:
Twee engels observeren alledaagse voorbijgangers in Berlijn. Eén ervan (Bruno Ganz) wil weten hoe het is om echt mens te zijn en maakt uiteindelijk de overstap van engel-mens.
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Het proces:
De film laat eerst de plaatsen zien waar de gaten in moeten. Dat zijn:
-Laag maar hoog genoeg zodat er nog water in kan.
-Aan de zijkant bovenaan voordat het pak schuin loopt.
-Op de schijne kant.
Ik sluit niet uit dat EL_REY een briljant gevonden taalgrapje maakt dat ik simpelweg niet begrijp. Maar ik vrees het ergste...quote:
Longinus koopt zijn spaarlampen in een heel klein winkeltje denk ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef longinus het volgende:
Greenpeace met zijn spaarlampenik heb ze al en om nauw extra lampen te kopen om ze in te doen
En 52 euro is een lachertje, de gasprijzen zijn sneller gestegen terwijl nederland zelf voldoende gas heeft.
De standaard d/t fout is niet origineel, maar ik snap niet echt hoe je iemand bruut anaal kunt verwaarlozen. Ga je die persoon dan heel hard en heel lang niet nemen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef jogy het volgende:
Dat maak ik dan wel als ontbijt, nadat ik je bruut anaal verwaarloost heb tot bloedens aan toe, deal?.
Die is inderdaad erg mooi...quote:Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
De standaard d/t fout is niet origineel, maar ik snap niet echt hoe je iemand bruut anaal kunt verwaarlozen. Ga je die persoon dan heel hard en heel lang niet nemen?
Voor ieder wat wildts wilts wilds....eh wils...quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef z80 het volgende:
Goed vlees hoeft niet duur te zijn.
een goed stuk rund vlees bij de turk heb je onder de 6 Euro de kilo
biefstuk is +- 7 Euro de kilo en schaapsgehakt voor 6 Euro de kilo.
alleen lamsvleesen wilt is duur, maar dat eet je dan ook niet elke dag.
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
wat volgens hem nodig is om de veiligheid van hun kinderen te waardborgen
Een interessante spelling van Winsemius.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef yeremy het volgende:
Het is een zooitje bij de VVD
Nu willen ze ouders dwingen kinderen naar zwarte scholen te sturen.
En dat zegt Rita
En Winmsemieus wil de HRA afschaffen zelfs voor bestaande Hypotheken
Dat zijn echt een héleboel fora en zijn niet is waardigquote:Op woensdag 1 november 2006 10:17 schreef depax het volgende:
gemeenschappen en fora's ja, maar je ziet niemand er openlijk over spreken. Maar ik merk al dat ik het voor jouw niet waardig ben om uitgelegd te zien hoe jij het dan allemaal ziet.
Wel een originele, in deze verkiezingstijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Het is zo doorzichtig bij Pechtold.
Nu de VVD er duidelijk voor kiest om een wat rechtsere koers te varen omdat Rutte het niet goed doet en dus Verdonk en Kamp inzetten met boute uitspraken om het rechtse deel der kiezers meer aan zich te binden en Pechtold het ook niet zo goed doet, richt hij zijn peilen op de VVD om te proberen het wat linksere deel van de VVD voor zich te binden.
Puur campagnestrategische keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |