De opmerking die ik in het vorige topic maakte, was ook wat onaardig. Marijnissen laat zich zelden verleiden tot politieke trucjes en blijft eerlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen vond Balkenende verrassend goed.
Bron?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
Marijnissen is de gedroomde premier van het merendeel van Nederland.
je hart zit linksquote:
Dat van golfer zowat onder z'n oksel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Aoristus het volgende:
je hart zit links
quote:
okee, heb je gevoeld?quote:
Daniel Day Lewis.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef Luccide het volgende:
... Gangs of New York .... van Scorsese .. op net 5 ... ook leuk, we zijn al half onderweg, maar kom er maar bij......... Daniel-Day Lewis, is niet te meten zo geweldig goed in deze film!!!!!!
![]()
tip: koop een dagretour van het kruidvat voor 10 euroquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik wil graag naar die tentoonstelling, alleen is Groningen zo'n fucking eind weg van ons hier.
Die meiden hebben een lintje verdiend van de Koningin.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
Schitterend vond ik de beelden van hoe die paarden gered werden.
Enorm stoere actie van die meiden.
Zijn wel 20 paarden verdronken..Dús vind ik het zielig voor die paarden dat ze niet geredt konden wordenquote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Aoristus het volgende:
hoezo zielig? Elke krant had een mooi plaatje op de voorpagina
Dat was de schuld van de eigenaar, hij had een halve maand vantevoren te horen gekregen dat hij zijn paarden moest verplaatsen, hij was de enige boer die dat niet gedaan had.quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn wel 20 paarden verdronken..Dús vind ik het zielig voor die paarden dat ze niet geredt konden worden![]()
Gelukkig zijn de andere paarden gered..Prachtige beelden toch ??
Pim?quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Waarom kijkt Rita steeds omhoog voordat ze een antwoord geeft? Heeft ze hulp van boven nodig?
quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Waarom kijkt Rita steeds omhoog voordat ze een antwoord geeft? Heeft ze hulp van boven nodig?
Ja, Winsemius die was echt heel anders dan Rita.quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef Suko het volgende:
Iemand moet het toch doen wat betreft die functie, maar ik vertrouw haar gewoon niet, dat genoegzame lachje, die goedkope oneliners en zoooooo ambitieus. Nooit iets echt toegeven, wat iemand alleen maar groter maakt. Nee Rita, ik ben klaar met je. Geef mij Winsemius maar.
Ja, het was wel genoeg geweest voor vanavond.quote:
Gelijk heeft Paulquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Oh jee, Paul wordt nerveus, Verdonk valt z'n vriend Bos nog even aan.
nee, die 26.000, dat is een lekker actueel kloppend getal.quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Ze lult echt alles recht wat krom is.
Als je je echt verdiept in de materie kloppen haar cijfers ook van geen kant.
Ik stel voor dat ze asiel zoekt in België en vervolgens door jullie het land wordt uitgezet met de Herald of Free Enterprise.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik bekijk nu de herhaling , en als je Verdonk ziet debateren heeft ze volgens mij met de post de debatshandleiding gekregen die al jaren binnen het Vlaams Blok/Belang rondgaat ... De gelijkenis in debatstijl (vooral de manier waarop ze vragen ontwijkt en gebruik om op haar eigen punten terecht te komen) is verschrikkelijk treffend ...
Dit is voor jou een heerlijke Paul bash topic hè?quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Beetje kinderachtig die uitspraak van Verdonk, maarja, het is verkiezingstijd. Wat zei ze nou? Iets in de trant als: "eens een bedrieger, altijd een bedrieger".quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, haar cijfers kloppen bijna nooit. Zoals met die importhuwelijken die waren afgenomen. Verdonk zei dat er door haar beleid 90% minder importhuwelijken waren. In de werkelijkheid lag dit getal ergens rond de 30%. Maarja, zo kennen we Rita: lid van de firma list en bedrog.quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Ze lult echt alles recht wat krom is.
Als je je echt verdiept in de materie kloppen haar cijfers ook van geen kant.
Maar goed. Ik ga me maar niet verder opwinden over haar gedram.
Joop Wijn hoor ik graag praten, de andere 2 boeien me niet echtquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Suko het volgende:
Te gast vanavond:
* Monique van der Ven en Edwin de
Vries, die samen voor Unicef op reis
zijn geweest naar Mozambique.
* Joop Wijn van het CDA, over de
verkiezingen.
* En etholoog Frans de Waal praat over
de overeenkomsten tussen het gedrag
van chimpansees en dat van mensen.
Schitterend, Aoristus,quote:Aoristus - maandag 6 november 2006 @ 23:25
Witte zwanen, zwarte zwanen, Wie gaat er mee naar engelland varen?
Engelland is gesloten, De sleutel is gebroken
Is er dan geen timmerman, Die de sleutel maken kan?
Laat doorgaan
Laat doorgaan
Wie achter is moet voorgaan!
Neem het vanavond weer eens op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Suko het volgende:
Te gast vanavond:
* Monique van der Ven en Edwin de
Vries, die samen voor Unicef op reis
zijn geweest naar Mozambique.
* Joop Wijn van het CDA, over de
verkiezingen.
* En etholoog Frans de Waal praat over
de overeenkomsten tussen het gedrag
van chimpansees en dat van mensen.
Binnert de Beaufort is een jonge telg uit een adelijk geslacht en schrijver. Vorig jaar debuteerde hij met de roman 'Blauw bloed'. "Dat Binnert de Beaufort (34) van adel is, kun je aan alles merken. Hij praat met een licht kak-accent, draagt een ribbroek (weliswaar met soulpijpen) en straalt op een subtiele manier innerlijke beschaving uit", schreef HP De Tijd over de jonkheer. In zijn nieuwe boek 'De lompe leeuw' onderzoekt De Beaufort waar in Nederland de goede manieren zijn gebleven.quote:
Inderdaad , aanpakken die stijve harkquote:Op woensdag 8 november 2006 20:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Binnert de Beaufort is een jonge telg uit een adelijk geslacht en schrijver. Vorig jaar debuteerde hij met de roman 'Blauw bloed'. "Dat Binnert de Beaufort (34) van adel is, kun je aan alles merken. Hij praat met een licht kak-accent, draagt een ribbroek (weliswaar met soulpijpen) en straalt op een subtiele manier innerlijke beschaving uit", schreef HP De Tijd over de jonkheer. In zijn nieuwe boek 'De lompe leeuw' onderzoekt De Beaufort waar in Nederland de goede manieren zijn gebleven.Jeroen, aanpakken die man!
(please, gun ons de lompheid die ons kleivolk zo eigen is
)
Kamp steunt de USA onvoorwaardelijk in hun Irak-beleid.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Arcee het volgende:
Geef nou gewoon toe dat Rumsfeld een gladdekker is, Kamp.
Dat zou ik toch denken. Vilein dat ie zo werd getestquote:
Present.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef Aoristus het volgende:
waar is arcee?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef Suko het volgende:
Er gaat niets boven een mooi Belgisch biertje, echt niets!![]()
Altijd hier een kratje daarvan aanwezig, alleen zijn de Nederlandse pijpjes kleiner dan de 33 CC-pijpjes uit België.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
[afbeelding]
En schenken zodat de schuimkraag mooi tot aan de ballen van de stier komt ...
daar issiequote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Joesse het volgende:
ik hoop dat ze Balkie opt Oktoberfest laten zien
Dat heeft Balkie goed gezien. Sinds hier in België minister Daerden na de verkiezingen 'héél serieus in de wind" op teve verscheen om nog een interview bijeen te brabbelen is hij bijna de populairste politicus van het land geworden ...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Joesse het volgende:
ik hoop dat ze Balkie opt Oktoberfest laten zien
hoe moet je zo iemand weer aanspreken volgens de strikte etiquette, toch met "monseigneur" of zoiets ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Is het niet onbeschoft dat Pauw de jonkheer met 'je' aanspreekt
In Nederland: Hoogwelgeboren Heerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
hoe moet je zo iemand weer aanspreken volgens de strikte etiquette, toch met "monseigneur" of zoiets ?
'U' zou volstaanquote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
hoe moet je zo iemand weer aanspreken volgens de strikte etiquette, toch met "monseigneur" of zoiets ?
Kamp liet zich wel weer heel erg kennen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Oh gelukkig, de rotzooi wordt door buitenlanders veroorzaakt zegt Kamp. Jonkheer Watje is een beetje wereldvreemd.
Hou je bek!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
Inderdaad hou ik ook absoluut niet jijen en jouen.
Hier in België doen we dat eigenlijk niet. Hier zeg je eigenlijk veel vaker "u" dan "jij"quote:Op woensdag 8 november 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
Inderdaad hou ik ook absoluut niet jijen en jouen. Wij jongeren deden dat vroeger niet en ik doe het nog niet.
het ware kenmerk van een leider ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
Als Balk er iets van gezegd had toen, was "iedereen" over Balk heengevallen, want "oh gut, hoor, een bijdehante Marokkaan, daar kan ie niet tegen, hoor"
hij heeft dus wijselijk zo'n mond gehouden en Meneer B. zichzelf lekker voor schut laten zetten.
Ik niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
Als Balk er iets van gezegd had toen, was "iedereen" over Balk heengevallen, want "oh gut, hoor, een bijdehante Marokkaan, daar kan ie niet tegen, hoor"
True.quote:hij heeft dus wijselijk zo'n mond gehouden en Meneer B. zichzelf lekker voor schut laten zetten.
Ik ook niet, maar jaaaaaaaaa, ligt gevoelig hier ,he ,kritiek op multiple choice typesquote:
Inderdaad, beschaving heb je in je en hoef je dat boek niet te lezen, lomperikken zullen van het bestaan niet afweten, dat leest zowiezo niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een dooddoeners. Dat boek van de jonkheer hoef ik niet meer te lezen.
Die jongeheer vond ik bijster oninteressant.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een dooddoeners. Dat boek van de jonkheer hoef ik niet meer te lezen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
wat is een multiple choice type, milagro?
Is dat erg dat ze komenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef Suko het volgende:
Morgen Mini en Maxi die allang al afscheid hadden genomen en toch maar weer niet. Bedtijd.
Vond je? Ik vond die jonkheer juist wel geinig. Die bavaria-knakker die steeds met het beste bier van nederland aan moest komen, die was irritant. Kamp was trouwens wel weer een echte gentleman, zoals altijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die jongeheer vond ik bijster oninteressant.
En dat al een paar jaar.quote:
Gelukkig wordt hij meteen op z'n plaats gezet.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Oh gelukkig, de rotzooi wordt door buitenlanders veroorzaakt zegt Kamp. Jonkheer Watje is een beetje wereldvreemd.
Een gentlemen maar ondertussen wel even de allochtonen de schuld geven van alle zwerfvuil in Nederlandquote:Op donderdag 9 november 2006 00:38 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond die jonkheer juist wel geinig. Die bavaria-knakker die steeds met het beste bier van nederland aan moest komen, die was irritant. Kamp was trouwens wel weer een echte gentleman, zoals altijd.
Op de site staat dit: naast Mini en Maxi dus deze gasten: * Renate van der Zee over eerwraak, samen met een slachtoffer. * Alexander Pechtold: tijd voor een D66-wanhoopsoffensief?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond bij P&W
-Karel de Rooij en Peter de Jong. Zij vormen samen het duo Mini en Maxi en zijn binnenkort te zien in het toneelstuk 'The Sunshine Boys' dat ook weer over een duo gaat. In 'Pauw & Witteman' onthullen ze het geheim van goede duo's.
-Margriet Sitskoorn schreef het boek 'Het maakbare brein'.
Ik had dat van de TVgids.nl gekopieerd vanochtendquote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Suko het volgende:
[..]
Op de site staat dit: naast Mini en Maxi dus deze gasten: * Renate van der Zee over eerwraak, samen met een slachtoffer. * Alexander Pechtold: tijd voor een D66-wanhoopsoffensief?
We wachten het wel af.![]()
Die werken meer dan 30 jaar samenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:06 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij had mijn oma het nog over Mini en Maxi, ze is in 1988 gestorven...
volgens mij daarvoor al ..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die werken meer dan 30 jaar samen![]()
Dan is hij haar pooier ?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
volgens mij daarvoor al ..
Trouwens, een Turkse met een tattoo van een naam op de borst, dat lijkt me toch wel iets met prostitutie te maken hebben.. Die gozer spreekt volgens mij niet helemaal de waarheid
Je moet ze net zo zwaar straffen , anders krijg je nooit uit die cultuur dat wraak nemen om iets als "eer" hier in West-Europa doodgewoon niet kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef milagro het volgende:
jammer dat zo'n serieus probleem wordt aangekaard door zo'n idioot wijf, met haar cultuurrelativisme en alsof het zwaarder straffen gaat om racisme
de eerwrekende vader is de enige racist in dit verhaal.
dat weet ik niet, maar dat is een veelvoorkomend verschijnsel in de prostitutie. Zoals je koeien oormerkt met een geel label, krijgen vrouwen in de handel een naam-tattoo op hun borst.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan is hij haar pooier ?
net zo zwaar als wat? volgens mij wordt er geen vergelijking getrokken door Verdonk met andere delicten, maar wordt er bedoeld, dat ze zwaarder gestraft moeten worden als dat tot nu toe gebeurt, wat is daar in godsnaam racistisch aan?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je moet ze net zo zwaar straffen , anders krijg je nooit uit die cultuur dat wraak nemen om iets als "eer" hier in West-Europa doodgewoon niet kan.
da's beter dan rücksichtlos een oordeel te vellen inderdaadquote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef Suko het volgende:
Ik vertik het gewoon hierover wéér te moet nadenken, it is beyond me, het is mijn cultuur niet, ik kan er verdomme niks mee, me is een westerse kaaskop, punt uit, tv trouwens ook.![]()
Daar heb ik verdomme ook last vanquote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
ik begin steeds meer waardering te krijgen voor Pechtold
Nou, ik begin Halsema steeds charmanter te vinden, je raakt gewoon in de war. Elke keer denk ik dan weer gauw Duyvendak en dat plaatst dingen wel enigszins in perspectief, maar toch..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heb ik verdomme ook last van!
Nou en?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Het is zo doorzichtig bij Pechtold.
Nu de VVD er duidelijk voor kiest om een wat rechtsere koers te varen omdat Rutte het niet goed doet en dus Verdonk en Kamp inzetten met boute uitspraken om het rechtse deel der kiezers meer aan zich te binden en Pechtold het ook niet zo goed doet, richt hij zijn peilen op de VVD om te proberen het wat linksere deel van de VVD voor zich te binden.
Puur campagnestrategische keuzes.
Nee, doe eens!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:52 schreef Arcee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Witteman een vervelende VARA-lul vind?
Niets mis mee, hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef milagro het volgende:
Nou en?
Doet Jan M. toch ook? Die probeert de echt linkse PvdA-ers voor zich te winnen?
Wie doet het niet, allemaal hebben ze er meer of minder een handje van.
Bewust zo gespeld? Zo ja, leuk.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
richt hij zijn peilen op de VVD
ja ach, doen ze allemaal en allemaal even doorzichtig, en ik heb nu niet het idee dat zij bedoelen, of het nu Pechtold is of Marijnissen of Rutte, dat te verbloemen, het is openlijk doorzichtig dusquote:Op donderdag 9 november 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor.
Alleen is het zo doorzichtig in de verkiezingstijd.
Pechtold vergeet voor het gemak wel even dat ie ruim 3 jaar volop meegewerkt heeft aan het beleid waartegen hij zich nu zo opeens verzet.
Je ziet gewoon de strategie achter de uitspraken van de politici.
Gaat het niet goed met de liberale Rutte, oké dan zet de VVD haar rechterflank even extra in.
Gaat het niet goed met D66, oké dan gaan we mikken op de linkerkant van de VVD.
zo ja, inderdaad leuk, zo nee, doe niet zo lullig man, fok!lulquote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bewust zo gespeld? Zo ja, leuk.Zo nee, fout.
Toch is dit al wel iets wat Pechtold al sinds het begin van de campagne zegt, ik ben gewoon geen D'66'er, maar ik gun ze nu echt wel een zetel of 10 in de kamer. Dat was in de tijd van Boris en Louswies niet in 'n hoofd opgekomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Het is zo doorzichtig bij Pechtold.
Nu de VVD er duidelijk voor kiest om een wat rechtsere koers te varen omdat Rutte het niet goed doet en dus Verdonk en Kamp inzetten met boute uitspraken om het rechtse deel der kiezers meer aan zich te binden en Pechtold het ook niet zo goed doet, richt hij zijn peilen op de VVD om te proberen het wat linksere deel van de VVD voor zich te binden.
Puur campagnestrategische keuzes.
yep, het is weer weinig spannendquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Suko het volgende:
Vandaag zijn in 'Pauw & Witteman' onder andere te gast:
* De winnaar van de AKO Literatuurprijs, die vanavond bekend is gemaakt tijdens de prijsuitreiking op Schiphol. * Herman Heinsbroek, voormalig Minister van Economische Zaken, over het verkiezingsprogramma dat hij samen met Sven Kockelmann voor de KRO gaat maken.
* En de zanger van Racoon: Bart van der Weide, naar aanleiding van de samenwerking tussen Racoon en Amnesty Internationel met de actie 'Make some noise against Discrimination'. Hiervoor hebben zij het nummer 'Working Class Hero' van John Lennon opgenomen, wat gespeeld zal worden tijdens de uitzending.
Ik denk vanavond maar tegen die tijd in slaap te vallen.![]()
Ik denk dat ik ook niet kijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
yep, het is weer weinig spannend
Saaie gasten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Suko het volgende:
Vandaag zijn in 'Pauw & Witteman' onder andere te gast:
* De winnaar van de AKO Literatuurprijs, die vanavond bekend is gemaakt tijdens de prijsuitreiking op Schiphol. * Herman Heinsbroek, voormalig Minister van Economische Zaken, over het verkiezingsprogramma dat hij samen met Sven Kockelmann voor de KRO gaat maken.
* En de zanger van Racoon: Bart van der Weide, naar aanleiding van de samenwerking tussen Racoon en Amnesty Internationel met de actie 'Make some noise against Discrimination'. Hiervoor hebben zij het nummer 'Working Class Hero' van John Lennon opgenomen, wat gespeeld zal worden tijdens de uitzending.
Ik denk vanavond maar tegen die tijd in slaap te vallen.![]()
Jammer, het zou wel prettig zijn als iemand verslag deed van de avondquote:
Helaas, ook van hierquote:Jammer, het zou wel prettig zijn als iemand verslag deed van de avond
Zou ik ook zijn als mijn lijsttrekker het niet goed deed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef Luccide het volgende:
Jeeltje ziet er trouwens slecht uit...... witjes, raar, ogeblazen![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef vw_caddy het volgende:
Zou ik ook zijn als mijn lijsttrekker het niet goed deed.
Hij was wel voorspelbaar of niet?quote:
I W, zonder de.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
He ruubereend, neem eens een ander ico, dat domme hoofd van I de W is me echt iets teveel vh goede![]()
was daar expres neergezet ter indicatie van van desinteresse ....... zoals peilen ipv pijlen en dan inderdaad wel expresquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
He ruubereend, neem eens een ander ico, dat domme hoofd van I de W is me echt iets teveel vh goede
I W, zonder de.
ruubereend houdt Ireen lekker in icoonquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Luccide het volgende:
He ruubereend, neem eens een ander ico, dat domme hoofd van I de W is me echt iets teveel vh goede![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef Zyggie het volgende:
Die gast van Racoon was relaxter dan ik had verwacht.
Jeltje is een leuk mens.. ze werd wel boos op Paulquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:41 schreef Arcee het volgende:
Wehehe, Paultje op z'n vingers getikt door Jeltje.
Oe, ze is gepikeerd.
Zou het? Denk niet dat die echt gaan slagenquote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef golfer het volgende:
Ze zullen wel wat minder kijkers krijgen nu er vanaf vandaag op Talpa die nieuwe late-nighttalkshow met Bridget Maasland en Cees van Geel begint.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef borisz het volgende:
en
Mohammed Benzakour
Over de column waarin hij beweert: "Marokkaanse vrouwen vinden mannen die niet regelmatig de handjes wapperen waterige weekdiertjes"
Probleem is dat Talpa reclames heeft. Mensen gaan zappen en zullen naar 1 zappen en blijven dan hangen. NED1 geen reclame en blijven daar dus kijken, waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef golfer het volgende:
Ze zullen wel wat minder kijkers krijgen nu er vanaf vandaag op Talpa die nieuwe late-nighttalkshow met Bridget Maasland en Cees van Geel begint.
Idd, dat is in het nadeel van Talpa, voordeel is wel dat zij eerder beginnen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat Talpa reclames heeft. Mensen gaan zappen en zullen naar 1 zappen en blijven dan hangen. NED1 geen reclame en blijven daar dus kijken, waarschijnlijk.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Aoristus het volgende:
die heerlijke Marianne Thieme zit weer aan tafel. Ik denk dat ik gewoon op een lekker wijf ga stemmen
Volgens mij had iemand een topic over de lekkerste wijven in de politiek gemaakt, dacht ikquote:
Ze heeft een ondeugende smile.quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Aoristus het volgende:
die heerlijke Marianne Thieme zit weer aan tafel. Ik denk dat ik gewoon op een lekker wijf ga stemmen
De gasten zijn in elk programma van belang natuurlijk; al zal Talpa uiteraard met spraakmakenere (?) dingen moeten komen dan P&W.quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat is in het nadeel van Talpa, voordeel is wel dat zij eerder beginnen.
Ook de gasten zullen wel meespelen.
ik ook, maar dan heb je natuurlijk altijd foute types als Anja Meulenbelt die daar over vallenquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik vond die column die hij voorlas best grappig, eigenlijk.![]()
En wat te denken van die oogjes onder die donkere wenkbrauwen?quote:
Dat is de succesvolle campagneleider van Rita Verdonk bij de lijsttrekkersverkiezing van de VVD.quote:Op maandag 13 november 2006 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die gladjanus in pak trouwens?
Mijn geluid staat uit
Ik ook wel inderdaadquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik vond die column die hij voorlas best grappig, eigenlijk.![]()
Heb het enigszins toch meegekregen, deze uitzending, en jouw vergelijking kan best kloppen: een aardige column van Ebru Umar over deze man. Wat heeft ze toch een scherpe tong die dame, maar oh wat mag ik haar graag lezen en horen of ik het er nou mee eens ben of niet. Voor de rest maakte die één nuttige opmerking tot slot, Piet Vroon (en anderen ook trouwens) hebben het al eens verteld wat die neurospydinges meende te moeten uitleggen. Kay wordt inderdaad steeds meer z'n paps Wibo, indrukloos vond ik. Heb me niet te veel hoeven opwinden, Paul en Jeroen gaven/stelden goede weerwoorden/vragen, dat scheelt.quote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het nu aan mij of lijkt die moslim als 2 druppels water op Abou Jahjah
Isra is familie van Clauwheee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
Over Isra loopt er op Fok toch een topic geopend door een oom ofzo ?
Oh, shit dat was het.quote:
Tuurlijk wel. We leven per slot van rekening in een democratie en juist door de zendtijd die hij krijgt, zie je dat hij afgaat als een gieter.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:10 schreef Flem het volgende:
Hele enge man die Pastors. Erg slim ook om de 'islamisering' van Nederland te vergelijken met het Nazi-regime van Duitsland van voor de Tweede Wereldoorlog, werkt radicalisering totaal niet in de hand ofzo. Zo'n kerel zou geen zendtijd moeten krijgen.
Inderdaad (met een paar vreemde reacties...pfff)quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
Over Isra loopt er op Fok toch een topic geopend door een oom ofzo ?
Dat zullen veel laagopgeleide leeghoofden vast met je eens zijn ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef Falco het volgende:
juist door de zendtijd die hij krijgt, zie je dat hij afgaat als een gieter.
Die hebben zelfs een eigen omroep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Extreme Gristeren leren thuis toch ook de meest debiele dingen
Met die totaal geindoctrineerde kinderen die liedjes zingen toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben zelfs een eigen omroep.
Een Pastorsloze tweede kamer lijkt mij vooral wat....quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:23 schreef Suko het volgende:
Hoofddoekloze zondag lijkt mij ook wel wat...zie mijn handtekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |