Gelijk heeft Paulquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Oh jee, Paul wordt nerveus, Verdonk valt z'n vriend Bos nog even aan.
nee, die 26.000, dat is een lekker actueel kloppend getal.quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Ze lult echt alles recht wat krom is.
Als je je echt verdiept in de materie kloppen haar cijfers ook van geen kant.
Ik stel voor dat ze asiel zoekt in België en vervolgens door jullie het land wordt uitgezet met de Herald of Free Enterprise.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik bekijk nu de herhaling , en als je Verdonk ziet debateren heeft ze volgens mij met de post de debatshandleiding gekregen die al jaren binnen het Vlaams Blok/Belang rondgaat ... De gelijkenis in debatstijl (vooral de manier waarop ze vragen ontwijkt en gebruik om op haar eigen punten terecht te komen) is verschrikkelijk treffend ...
Dit is voor jou een heerlijke Paul bash topic hè?quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Beetje kinderachtig die uitspraak van Verdonk, maarja, het is verkiezingstijd. Wat zei ze nou? Iets in de trant als: "eens een bedrieger, altijd een bedrieger".quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, haar cijfers kloppen bijna nooit. Zoals met die importhuwelijken die waren afgenomen. Verdonk zei dat er door haar beleid 90% minder importhuwelijken waren. In de werkelijkheid lag dit getal ergens rond de 30%. Maarja, zo kennen we Rita: lid van de firma list en bedrog.quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Ze lult echt alles recht wat krom is.
Als je je echt verdiept in de materie kloppen haar cijfers ook van geen kant.
Maar goed. Ik ga me maar niet verder opwinden over haar gedram.
Joop Wijn hoor ik graag praten, de andere 2 boeien me niet echtquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Suko het volgende:
Te gast vanavond:
* Monique van der Ven en Edwin de
Vries, die samen voor Unicef op reis
zijn geweest naar Mozambique.
* Joop Wijn van het CDA, over de
verkiezingen.
* En etholoog Frans de Waal praat over
de overeenkomsten tussen het gedrag
van chimpansees en dat van mensen.
Schitterend, Aoristus,quote:Aoristus - maandag 6 november 2006 @ 23:25
Witte zwanen, zwarte zwanen, Wie gaat er mee naar engelland varen?
Engelland is gesloten, De sleutel is gebroken
Is er dan geen timmerman, Die de sleutel maken kan?
Laat doorgaan
Laat doorgaan
Wie achter is moet voorgaan!
Neem het vanavond weer eens op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Suko het volgende:
Te gast vanavond:
* Monique van der Ven en Edwin de
Vries, die samen voor Unicef op reis
zijn geweest naar Mozambique.
* Joop Wijn van het CDA, over de
verkiezingen.
* En etholoog Frans de Waal praat over
de overeenkomsten tussen het gedrag
van chimpansees en dat van mensen.
Binnert de Beaufort is een jonge telg uit een adelijk geslacht en schrijver. Vorig jaar debuteerde hij met de roman 'Blauw bloed'. "Dat Binnert de Beaufort (34) van adel is, kun je aan alles merken. Hij praat met een licht kak-accent, draagt een ribbroek (weliswaar met soulpijpen) en straalt op een subtiele manier innerlijke beschaving uit", schreef HP De Tijd over de jonkheer. In zijn nieuwe boek 'De lompe leeuw' onderzoekt De Beaufort waar in Nederland de goede manieren zijn gebleven.quote:
Inderdaad , aanpakken die stijve harkquote:Op woensdag 8 november 2006 20:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Binnert de Beaufort is een jonge telg uit een adelijk geslacht en schrijver. Vorig jaar debuteerde hij met de roman 'Blauw bloed'. "Dat Binnert de Beaufort (34) van adel is, kun je aan alles merken. Hij praat met een licht kak-accent, draagt een ribbroek (weliswaar met soulpijpen) en straalt op een subtiele manier innerlijke beschaving uit", schreef HP De Tijd over de jonkheer. In zijn nieuwe boek 'De lompe leeuw' onderzoekt De Beaufort waar in Nederland de goede manieren zijn gebleven.Jeroen, aanpakken die man!
(please, gun ons de lompheid die ons kleivolk zo eigen is
)
Kamp steunt de USA onvoorwaardelijk in hun Irak-beleid.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Arcee het volgende:
Geef nou gewoon toe dat Rumsfeld een gladdekker is, Kamp.
Dat zou ik toch denken. Vilein dat ie zo werd getestquote:
Present.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef Aoristus het volgende:
waar is arcee?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef Suko het volgende:
Er gaat niets boven een mooi Belgisch biertje, echt niets!![]()
Altijd hier een kratje daarvan aanwezig, alleen zijn de Nederlandse pijpjes kleiner dan de 33 CC-pijpjes uit België.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
[afbeelding]
En schenken zodat de schuimkraag mooi tot aan de ballen van de stier komt ...
daar issiequote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Joesse het volgende:
ik hoop dat ze Balkie opt Oktoberfest laten zien
Dat heeft Balkie goed gezien. Sinds hier in België minister Daerden na de verkiezingen 'héél serieus in de wind" op teve verscheen om nog een interview bijeen te brabbelen is hij bijna de populairste politicus van het land geworden ...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Joesse het volgende:
ik hoop dat ze Balkie opt Oktoberfest laten zien
hoe moet je zo iemand weer aanspreken volgens de strikte etiquette, toch met "monseigneur" of zoiets ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Is het niet onbeschoft dat Pauw de jonkheer met 'je' aanspreekt
In Nederland: Hoogwelgeboren Heerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
hoe moet je zo iemand weer aanspreken volgens de strikte etiquette, toch met "monseigneur" of zoiets ?
'U' zou volstaanquote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
hoe moet je zo iemand weer aanspreken volgens de strikte etiquette, toch met "monseigneur" of zoiets ?
Kamp liet zich wel weer heel erg kennen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Oh gelukkig, de rotzooi wordt door buitenlanders veroorzaakt zegt Kamp. Jonkheer Watje is een beetje wereldvreemd.
Hou je bek!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
Inderdaad hou ik ook absoluut niet jijen en jouen.
Hier in België doen we dat eigenlijk niet. Hier zeg je eigenlijk veel vaker "u" dan "jij"quote:Op woensdag 8 november 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
Inderdaad hou ik ook absoluut niet jijen en jouen. Wij jongeren deden dat vroeger niet en ik doe het nog niet.
het ware kenmerk van een leider ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
Als Balk er iets van gezegd had toen, was "iedereen" over Balk heengevallen, want "oh gut, hoor, een bijdehante Marokkaan, daar kan ie niet tegen, hoor"
hij heeft dus wijselijk zo'n mond gehouden en Meneer B. zichzelf lekker voor schut laten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |