Pim?quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Waarom kijkt Rita steeds omhoog voordat ze een antwoord geeft? Heeft ze hulp van boven nodig?
quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Waarom kijkt Rita steeds omhoog voordat ze een antwoord geeft? Heeft ze hulp van boven nodig?
Ja, Winsemius die was echt heel anders dan Rita.quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef Suko het volgende:
Iemand moet het toch doen wat betreft die functie, maar ik vertrouw haar gewoon niet, dat genoegzame lachje, die goedkope oneliners en zoooooo ambitieus. Nooit iets echt toegeven, wat iemand alleen maar groter maakt. Nee Rita, ik ben klaar met je. Geef mij Winsemius maar.
Ja, het was wel genoeg geweest voor vanavond.quote:
Gelijk heeft Paulquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Oh jee, Paul wordt nerveus, Verdonk valt z'n vriend Bos nog even aan.
nee, die 26.000, dat is een lekker actueel kloppend getal.quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Ze lult echt alles recht wat krom is.
Als je je echt verdiept in de materie kloppen haar cijfers ook van geen kant.
Ik stel voor dat ze asiel zoekt in België en vervolgens door jullie het land wordt uitgezet met de Herald of Free Enterprise.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik bekijk nu de herhaling , en als je Verdonk ziet debateren heeft ze volgens mij met de post de debatshandleiding gekregen die al jaren binnen het Vlaams Blok/Belang rondgaat ... De gelijkenis in debatstijl (vooral de manier waarop ze vragen ontwijkt en gebruik om op haar eigen punten terecht te komen) is verschrikkelijk treffend ...
Dit is voor jou een heerlijke Paul bash topic hè?quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Beetje kinderachtig die uitspraak van Verdonk, maarja, het is verkiezingstijd. Wat zei ze nou? Iets in de trant als: "eens een bedrieger, altijd een bedrieger".quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, haar cijfers kloppen bijna nooit. Zoals met die importhuwelijken die waren afgenomen. Verdonk zei dat er door haar beleid 90% minder importhuwelijken waren. In de werkelijkheid lag dit getal ergens rond de 30%. Maarja, zo kennen we Rita: lid van de firma list en bedrog.quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Ze lult echt alles recht wat krom is.
Als je je echt verdiept in de materie kloppen haar cijfers ook van geen kant.
Maar goed. Ik ga me maar niet verder opwinden over haar gedram.
Joop Wijn hoor ik graag praten, de andere 2 boeien me niet echtquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Suko het volgende:
Te gast vanavond:
* Monique van der Ven en Edwin de
Vries, die samen voor Unicef op reis
zijn geweest naar Mozambique.
* Joop Wijn van het CDA, over de
verkiezingen.
* En etholoog Frans de Waal praat over
de overeenkomsten tussen het gedrag
van chimpansees en dat van mensen.
Schitterend, Aoristus,quote:Aoristus - maandag 6 november 2006 @ 23:25
Witte zwanen, zwarte zwanen, Wie gaat er mee naar engelland varen?
Engelland is gesloten, De sleutel is gebroken
Is er dan geen timmerman, Die de sleutel maken kan?
Laat doorgaan
Laat doorgaan
Wie achter is moet voorgaan!
Neem het vanavond weer eens op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Suko het volgende:
Te gast vanavond:
* Monique van der Ven en Edwin de
Vries, die samen voor Unicef op reis
zijn geweest naar Mozambique.
* Joop Wijn van het CDA, over de
verkiezingen.
* En etholoog Frans de Waal praat over
de overeenkomsten tussen het gedrag
van chimpansees en dat van mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |