De opmerking die ik in het vorige topic maakte, was ook wat onaardig. Marijnissen laat zich zelden verleiden tot politieke trucjes en blijft eerlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen vond Balkenende verrassend goed.
Bron?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
Marijnissen is de gedroomde premier van het merendeel van Nederland.
je hart zit linksquote:
Dat van golfer zowat onder z'n oksel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Aoristus het volgende:
je hart zit links
quote:
okee, heb je gevoeld?quote:
Daniel Day Lewis.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef Luccide het volgende:
... Gangs of New York .... van Scorsese .. op net 5 ... ook leuk, we zijn al half onderweg, maar kom er maar bij......... Daniel-Day Lewis, is niet te meten zo geweldig goed in deze film!!!!!!
![]()
tip: koop een dagretour van het kruidvat voor 10 euroquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik wil graag naar die tentoonstelling, alleen is Groningen zo'n fucking eind weg van ons hier.
Die meiden hebben een lintje verdiend van de Koningin.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Arcee het volgende:
Schitterend vond ik de beelden van hoe die paarden gered werden.
Enorm stoere actie van die meiden.
Zijn wel 20 paarden verdronken..Dús vind ik het zielig voor die paarden dat ze niet geredt konden wordenquote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Aoristus het volgende:
hoezo zielig? Elke krant had een mooi plaatje op de voorpagina
Dat was de schuld van de eigenaar, hij had een halve maand vantevoren te horen gekregen dat hij zijn paarden moest verplaatsen, hij was de enige boer die dat niet gedaan had.quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn wel 20 paarden verdronken..Dús vind ik het zielig voor die paarden dat ze niet geredt konden worden![]()
Gelukkig zijn de andere paarden gered..Prachtige beelden toch ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |