abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43343149
Waarom doet Wilders het ineens goed in de peilingen ? Zes zetels in de peiling van Rtl (als ik het goed heb).. Hij kwam vorige week nog net op 1 à 2.. Geen Wilders te bekennen in de media gelukkig (of het moeten de commerciële zenders zijn)...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43343339
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Ludger het volgende:
Waarom doet Wilders het ineens goed in de peilingen ?
Omdat steeds meer VVD-fascistjes Rutte te liberaal ofzo vinden en dus maar overstappen naar een partij die meer bij hen past. Dan kom je automatisch bij Wilders uit aangezien Nawijn media-aandacht-technisch dood is, de LPF letterlijk dood is, en dat ventje uit Rotterdam nog enige nuance kent (VVD-fascistjes knappen af op nuance).

Zodoende.
pi_43343381
Vind het ook wel raar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:59:30 #4
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_43343436
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Ludger het volgende:
Waarom doet Wilders het ineens goed in de peilingen ? Zes zetels in de peiling van Rtl (als ik het goed heb).. Hij kwam vorige week nog net op 1 à 2.. Geen Wilders te bekennen in de media gelukkig (of het moeten de commerciële zenders zijn)...
Was dat ook een RTL-peiling? De Hond schat Wilders ook al tijden op een zetel of 6 in, de politieke barometer op 1 á 2. Geen idee welke peiling ik vertrouwen moet.
pi_43343930
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef knowall het volgende:

[..]

Omdat steeds meer VVD-fascistjes Rutte te liberaal ofzo vinden en dus maar overstappen naar een partij die meer bij hen past. Dan kom je automatisch bij Wilders uit aangezien Nawijn media-aandacht-technisch dood is, de LPF letterlijk dood is, en dat ventje uit Rotterdam nog enige nuance kent (VVD-fascistjes knappen af op nuance).

Zodoende.
Rooie Rakker!
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:29:11 #6
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43344834
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef freako het volgende:

[..]

Was dat ook een RTL-peiling? De Hond schat Wilders ook al tijden op een zetel of 6 in, de politieke barometer op 1 á 2. Geen idee welke peiling ik vertrouwen moet.
^^

eensch is. Sommige peilen door mensen op te bellen "roept u maar" en anderen geven een MC-lijst..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:43:32 #7
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43345367
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef Napalm het volgende:

[..]

^^

eensch is. Sommige peilen door mensen op te bellen "roept u maar" en anderen geven een MC-lijst..
Idd. Maar ik blijf het raar vinden, je gaat op een partij stemmen waar je de naam niet eens van kunt onthouden
  woensdag 8 november 2006 @ 00:05:13 #8
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43346034
Als Mao nou eens een 'partij van de eeuwige vrede' op zou richten, hoe zou hij het dan doen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43346296
Peilingen...

Ik snap niet dat er ook maar iemand aandacht aan peilingen besteed. Keer op keer laten verkiezingen significant andere uitslagen zien dan de peilingen. Zelfs exit-polls zijn onbetrouwbaar.

a) Peilingen worden vaak op een te kleine groep mensen losgelaten, waardoor de onnauwkeurigheid te hoog is.
b) Peilingen worden vaak op een groep mensen losgelaten, die geen goede doorsnee van de samenleving is.
c) Peilingen zijn onbetrouwbaar omdat mensen pas in het stemhokje hun echte keuze maken.
d) Opdrachtgevers zijn soms onbetrouwbaar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_43346459
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:14 schreef Lyrebird het volgende:
Peilingen...

Ik snap niet dat er ook maar iemand aandacht aan peilingen besteed. Keer op keer laten verkiezingen significant andere uitslagen zien dan de peilingen. Zelfs exit-polls zijn onbetrouwbaar.

a) Peilingen worden vaak op een te kleine groep mensen losgelaten, waardoor de onnauwkeurigheid te hoog is.
b) Peilingen worden vaak op een groep mensen losgelaten, die geen goede doorsnee van de samenleving is.
c) Peilingen zijn onbetrouwbaar omdat mensen pas in het stemhokje hun echte keuze maken.

Zullen peilingen de échte democratie in gevaar brengen ? Ik neem toch aan dat veel mensen hun stem baseren op peilingen (strategisch enz)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_43346659
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:21 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Zullen peilingen de échte democratie in gevaar brengen ? Ik neem toch aan dat veel mensen hun stem baseren op peilingen (strategisch enz)
Maurice de Hond heeft daar vast wel eens een peiling naar verricht.

Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_43346723
Zou 't nog een schrikreactie te weeg brengen, 6 zetels '' in de peiling dan'' voor Wilders? Groter dan GL/CU ?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43349476
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:14 schreef Lyrebird het volgende:
Peilingen...

Als aan alle voorwaarden om bovenstaande bezwaren zo goed mogelijk op te vangen is voldaan hebben peiling nog altijd het probleem van de zwevende kiezer. En dat is bepaald geen te verwaarlozen factor.

Verder vind ik het ook absurde kolder, die peilingen. Koffiedikkijkerij zonder waarde. Ja - de waarde van een Mexicaanse hond: zelfversterkend rondzingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43349963
Ik denk dat Wilders wel eens tien zetels kan halen, maar dat zullen we echt pas op 22 november weten want ik denk dat de peilingen niet veel waard zijn. Veel van die mensen die roepen dat ze Wilders gaan stemmen, bedenken op 24 november dat de verkiezingen 2 dagen geleden al geweest zijn. En veel anderen zullen het nooit zeggen dat ze Wilders stemmen.

Er is veel openlijk racisme in Nederland maar nog veel meer verborgen racisme (of noem het afkeer van buitenlanders, haat tegen de islam, angst voor de islam enz. enz. ) En op zich kan je dat vrij goed meten aan de achterban van Wilders - de enige partij met een beetje perspectief waar je met dit soort denkbeelden terecht kan.
pi_43350058
Omdat Rutte het zo slecht doet
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_43351019
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:05 schreef Yildiz het volgende:
Als Mao nou eens een 'partij van de eeuwige vrede' op zou richten, hoe zou hij het dan doen?
Kijk maar naar de SP.
pi_43351736
verdonk vond ik keihard door de mand vallen in een debat met groenlinks
Rutte vind ik een enorme kwal eerste klas

VVD valt af

groenlink: die femke halsema heeft soms aardige argumenten maar komt niet met alternatieven of oplossingen voor de problemen die ze schetst. Zal dus altijd een zijlijn roep partij blijven.

CDA geeft mij steeds meer en meer een "wij neigen naar een amerikaans systeem met nederlandse belastingen" smaak dus daar stem ik niet op

PVDA: kijk 1 keer naar die schijnheilige kop van bos en je weet genoeg.

Wilders: ik ben het niet met al zijn punten eens maar een goede kanshebber

PVN: weinig interessante partij maar ze willen wel werken aan mobiliteit, dus kanshebber

Rest moet ik nog even bekijken maar belooft weinig goeds. Ik denk dat ik ook wilders ga stemmen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_43351857
sja bij veel vvd'ers klopt blijkbaar toch een extreemrechts hartje. De VVD heeft het altijd al moeten hebben van xenofobie.
pi_43351886
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:35 schreef Genverbrander het volgende:
sja bij veel vvd'ers klopt blijkbaar toch een extreemrechts hartje. De VVD heeft het altijd al moeten hebben van xenofobie.
Dat mag je niet zeggen van die mensen met een liberaal laagje vernis .
  woensdag 8 november 2006 @ 10:57:21 #20
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43352333
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
verdonk vond ik keihard door de mand vallen in een debat met groenlinks
Rutte vind ik een enorme kwal eerste klas

VVD valt af

groenlink: die femke halsema heeft soms aardige argumenten maar komt niet met alternatieven of oplossingen voor de problemen die ze schetst. Zal dus altijd een zijlijn roep partij blijven.

CDA geeft mij steeds meer en meer een "wij neigen naar een amerikaans systeem met nederlandse belastingen" smaak dus daar stem ik niet op

PVDA: kijk 1 keer naar die schijnheilige kop van bos en je weet genoeg.

Wilders: ik ben het niet met al zijn punten eens maar een goede kanshebber

PVN: weinig interessante partij maar ze willen wel werken aan mobiliteit, dus kanshebber

Rest moet ik nog even bekijken maar belooft weinig goeds. Ik denk dat ik ook wilders ga stemmen.
Dat je femke halsema en Wilders in 1 zucht kunt noemen.

Femke Halsema zou de belastingen het liefst nog wat opschroeven (in de hoogste schijf natuurlijk)

terwijl

Wilders alle belastingen naar 30 % ofzo wil halen...
pi_43352494
Ik denk dat Wilders wel een partij is met standpunten die bij weinig andere partijen te vinden zijn. Het is de enige rechtse euro-kritische partij. Ze zijn duidelijk over Turkije. Dat immigratie uit niet-Westerse landen moet stoppen draagt ook geen enkele andere partij uit. En de PVV is de enige partij die de Nederlandse cultuur en tradities centraal stelt boven die van immigranten die hier binnen komen. Kortom zeker wel een aanwinst.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 8 november 2006 @ 11:06:21 #22
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_43352517
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:54 schreef SCH het volgende:
I Veel van die mensen die roepen dat ze Wilders gaan stemmen, bedenken op 24 november dat de verkiezingen 2 dagen geleden al geweest zijn. En veel anderen zullen het nooit zeggen dat ze Wilders stemmen.
Wat een arrogantie weer, typische haagse mentaliteit. Je voelt je nogal superieur he? Nou jammer voor jouw maar die mensen waar jij over spreekt hebben net zoveel stemrecht als jij en die stem telt net zo zwaar! Jammer he!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_43352535
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Wat een arrogantie weer, typische haagse mentaliteit. Je voelt je nogal superieur he? Nou jammer voor jouw maar die mensen waar jij over spreekt hebben net zoveel stemrecht als jij en die stem telt net zo zwaar! Jammer he!
Gelukkig gaan ze een stuk minder stemmen .
pi_43353939
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gelukkig gaan ze een stuk minder stemmen .
Precies. Politiek is stóm, heuuuy!
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_43354000
Het is een zooitje bij de VVD

Nu willen ze ouders dwingen kinderen naar zwarte scholen te sturen.

En dat zegt Rita

En Winmsemieus wil de HRA afschaffen zelfs voor bestaande Hypotheken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')