Omdat steeds meer VVD-fascistjes Rutte te liberaal ofzo vinden en dus maar overstappen naar een partij die meer bij hen past. Dan kom je automatisch bij Wilders uit aangezien Nawijn media-aandacht-technisch dood is, de LPF letterlijk dood is, en dat ventje uit Rotterdam nog enige nuance kent (VVD-fascistjes knappen af op nuance).quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Ludger het volgende:
Waarom doet Wilders het ineens goed in de peilingen ?
Was dat ook een RTL-peiling? De Hond schat Wilders ook al tijden op een zetel of 6 in, de politieke barometer op 1 á 2. Geen idee welke peiling ik vertrouwen moet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Ludger het volgende:
Waarom doet Wilders het ineens goed in de peilingen ? Zes zetels in de peiling van Rtl (als ik het goed heb).. Hij kwam vorige week nog net op 1 à 2.. Geen Wilders te bekennen in de media gelukkig (of het moeten de commerciële zenders zijn)...
Rooie Rakker!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat steeds meer VVD-fascistjes Rutte te liberaal ofzo vinden en dus maar overstappen naar een partij die meer bij hen past. Dan kom je automatisch bij Wilders uit aangezien Nawijn media-aandacht-technisch dood is, de LPF letterlijk dood is, en dat ventje uit Rotterdam nog enige nuance kent (VVD-fascistjes knappen af op nuance).
Zodoende.
^^quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef freako het volgende:
[..]
Was dat ook een RTL-peiling? De Hond schat Wilders ook al tijden op een zetel of 6 in, de politieke barometer op 1 á 2. Geen idee welke peiling ik vertrouwen moet.
Idd. Maar ik blijf het raar vinden, je gaat op een partij stemmen waar je de naam niet eens van kunt onthoudenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
^^
eensch is. Sommige peilen door mensen op te bellen "roept u maar" en anderen geven een MC-lijst..
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:14 schreef Lyrebird het volgende:
Peilingen...![]()
Ik snap niet dat er ook maar iemand aandacht aan peilingen besteed. Keer op keer laten verkiezingen significant andere uitslagen zien dan de peilingen. Zelfs exit-polls zijn onbetrouwbaar.
a) Peilingen worden vaak op een te kleine groep mensen losgelaten, waardoor de onnauwkeurigheid te hoog is.
b) Peilingen worden vaak op een groep mensen losgelaten, die geen goede doorsnee van de samenleving is.
c) Peilingen zijn onbetrouwbaar omdat mensen pas in het stemhokje hun echte keuze maken.
d) Opdrachtgevers zijn soms onbetrouwbaar.
Maurice de Hond heeft daar vast wel eens een peiling naar verricht.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:21 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
![]()
Zullen peilingen de échte democratie in gevaar brengen ? Ik neem toch aan dat veel mensen hun stem baseren op peilingen (strategisch enz)
Als aan alle voorwaarden om bovenstaande bezwaren zo goed mogelijk op te vangen is voldaan hebben peiling nog altijd het probleem van de zwevende kiezer. En dat is bepaald geen te verwaarlozen factor.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:14 schreef Lyrebird het volgende:
Peilingen...![]()
Ik snap niet dat er ook maar iemand aandacht aan peilingen besteed. Keer op keer laten verkiezingen significant andere uitslagen zien dan de peilingen. Zelfs exit-polls zijn onbetrouwbaar.
a) Peilingen worden vaak op een te kleine groep mensen losgelaten, waardoor de onnauwkeurigheid te hoog is.
b) Peilingen worden vaak op een groep mensen losgelaten, die geen goede doorsnee van de samenleving is.
c) Peilingen zijn onbetrouwbaar omdat mensen pas in het stemhokje hun echte keuze maken.
d) Opdrachtgevers zijn soms onbetrouwbaar.
Kijk maar naar de SP.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:05 schreef Yildiz het volgende:
Als Mao nou eens een 'partij van de eeuwige vrede' op zou richten, hoe zou hij het dan doen?
Dat mag je niet zeggen van die mensen met een liberaal laagje vernisquote:Op woensdag 8 november 2006 10:35 schreef Genverbrander het volgende:
sja bij veel vvd'ers klopt blijkbaar toch een extreemrechts hartje. De VVD heeft het altijd al moeten hebben van xenofobie.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
verdonk vond ik keihard door de mand vallen in een debat met groenlinks
Rutte vind ik een enorme kwal eerste klas
VVD valt af
groenlink: die femke halsema heeft soms aardige argumenten maar komt niet met alternatieven of oplossingen voor de problemen die ze schetst. Zal dus altijd een zijlijn roep partij blijven.
CDA geeft mij steeds meer en meer een "wij neigen naar een amerikaans systeem met nederlandse belastingen" smaak dus daar stem ik niet op
PVDA: kijk 1 keer naar die schijnheilige kop van bos en je weet genoeg.
Wilders: ik ben het niet met al zijn punten eens maar een goede kanshebber
PVN: weinig interessante partij maar ze willen wel werken aan mobiliteit, dus kanshebber
Rest moet ik nog even bekijken maar belooft weinig goeds. Ik denk dat ik ook wilders ga stemmen.
Wat een arrogantie weer, typische haagse mentaliteit. Je voelt je nogal superieur he? Nou jammer voor jouw maar die mensen waar jij over spreekt hebben net zoveel stemrecht als jij en die stem telt net zo zwaar! Jammer he!quote:Op woensdag 8 november 2006 08:54 schreef SCH het volgende:
I Veel van die mensen die roepen dat ze Wilders gaan stemmen, bedenken op 24 november dat de verkiezingen 2 dagen geleden al geweest zijn. En veel anderen zullen het nooit zeggen dat ze Wilders stemmen.
Gelukkig gaan ze een stuk minder stemmenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Wat een arrogantie weer, typische haagse mentaliteit. Je voelt je nogal superieur he? Nou jammer voor jouw maar die mensen waar jij over spreekt hebben net zoveel stemrecht als jij en die stem telt net zo zwaar! Jammer he!
Precies. Politiek is stóm, heuuuy!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze een stuk minder stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |