Ja, maar dat moet je van GL wel storten voor een goed doel!quote:
Je begrijpt het niet helemaal denk ikquote:
Ach, ik probeer het beste ervan te maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal denk ik
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:09 schreef Slarioux het volgende:
Wat debiel. Verlaag dan gewoon de gasprijzen.
"Ja meneer u betaalt 10 euro teveel voor deze zak aardappelen, maar dan krijgt u wel 75 cent teveel wisselgeld terug".
Kan je nagaan. Dan betaal je achterlijk veel voor gas en stroom en dan "ja nee maar je krijgt geld terug!". Debiele symptoombestrijding, kom dan met een echte oplossing.quote:
Dit is een prima oplossing, een kostenloos eerste deel van je energie, als je de prijzen verlaagd hebben mensen die meer gebruiken relatief meer voordeel, nu niet, waardoor mensen hopelijk minder gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Dan betaal je achterlijk veel voor gas en stroom en dan "ja nee maar je krijgt geld terug!". Debiele symptoombestrijding, kom dan met een echte oplossing.
Tsjah, da's naar verhouding niet zo eerlijk. Maar tis ook niet zo eerlijk dat wij naar verhouding meer moeten betalen dan bewoners van omliggende landen, terwijl wij in de Noordzee een gigantische gasbel hebben, en zij dat gewoon niet hebben..quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit is een prima oplossing, een kostenloos eerste deel van je energie, als je de prijzen verlaagd hebben mensen die meer gebruiken relatief meer voordeel, nu niet, waardoor mensen hopelijk minder gaan gebruiken.
Ach volgend jaar wordt het gewoon verrekend, laten we blij zijn met die 52 euro extra.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, da's naar verhouding niet zo eerlijk. Maar tis ook niet zo eerlijk dat wij naar verhouding meer moeten betalen dan bewoners van omliggende landen, terwijl wij in de Noordzee een gigantische gasbel hebben, en zij dat gewoon niet hebben..
Niet alleen dat, de 'timing' (vlak voor de verkiezingen) en de 'verdeelsleutel' (ieder huishouden 52 euro, of het nu een alleen wonende student is die ook nog eens vaak weg is, of een gezin met 4 kinderen) komen ook wat vreemd over.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Dan betaal je achterlijk veel voor gas en stroom en dan "ja nee maar je krijgt geld terug!". Debiele symptoombestrijding, kom dan met een echte oplossing.
Ja, en als je de prijzen verhoogt betalen mensen die meer gebruiken ook relatief meer. Wat een bullshitredenering dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit is een prima oplossing, een kostenloos eerste deel van je energie, als je de prijzen verlaagd hebben mensen die meer gebruiken relatief meer voordeel, nu niet, waardoor mensen hopelijk minder gaan gebruiken.
Ja, hallo, dit snap ik niet.quote:Huishoudens kunnen de door het kabinet beloofde tegemoetkoming van 52 euro in de energiekosten volgende week op hun rekening verwachten.
Ze trekken de databases van energieleveranciers leeg. Privacy, je weets.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hallo, dit snap ik niet.
Hoe bepalen ze of een rekening van een gezin is of een huishouden of weet ik veel wat? Je hoeft dit dus niet aan te vragen begrijp ik?
Mja, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ze trekken de databases van energieleveranciers leeg. Privacy, je weets.
Nee niet gratis, dit hebben die uitzuigers ons teveel afgetroggeld, en geven het nu terug en dan moet je blij zijnquote:
Het is wel uitermate toevallig dat dat bedrag net overgeboekt wordt in de week voor de verkiezingen, vind je niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 07:55 schreef Pino-Helmond het volgende:
Begin van het jaar was al bekend dat ieder huishouden ¤ 52,- terug zou gaan krijgen eind 2006. Heeft dus werkelijk niets te maken met een verkiezingsstunt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 07:55 schreef Pino-Helmond het volgende:
Begin van het jaar was al bekend dat ieder huishouden ¤ 52,- terug zou gaan krijgen eind 2006. Heeft dus werkelijk niets te maken met een verkiezingsstunt.
Je verkoopt je stem toch niet voor een miezerige 52 euro?? 4 more years Balkie kosten veel meer hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 08:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Het is wel uitermate toevallig dat dat bedrag net overgeboekt wordt in de week voor de verkiezingen, vind je niet?
En Windvaan Wouter nog meerquote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je verkoopt je stem toch niet voor een miezerige 52 euro?? 4 more years Balkie kosten veel meer hoor![]()
Welnee, Elke persoon die ingeschreven staat als hoofdbewoner bij de gemeente krijgt dat gewoon, als ze toch die gegevens in zouden zien zouden ze wel met percentages werkenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ze trekken de databases van energieleveranciers leeg. Privacy, je weets.
Bij nader inzien was er geen genocide, kom maar terug turkjesquote:Op donderdag 9 november 2006 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En Windvaan Wouter nog meermoet je nagaan
![]()
Daar krijg je tenminste nog wat voor terugquote:Op donderdag 9 november 2006 09:55 schreef Scorpie het volgende:
En Windvaan Wouter nog meermoet je nagaan
![]()
Doe eens niet zo gek zeg, die man kan 4x per week een ander idee hebben over een onderwerp, het is leuk dat je flexibel kunt zijn, maar je kunt ook overdrijven :quote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Daar krijg je tenminste nog wat voor terug![]()
Understatement van de maand.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef rekenwonder het volgende:
Typisch geval van een sigaar uit eigen doos.
Als je nou verder kijkt dan je neus lang is, er staat ook een vraagbaak op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:58 schreef heiden6 het volgende:
De site die hier gelinkt wordt vertelt mij dat de 52 euro gestort wordt door de energieleverancier. Maar wat nu als ik via de huur voor mijn energieverbruik betaal, d.w.z. aan de woningcorporatie (die dat uiteraard doorbetaalt)? Krijgen zij het dan eerst, of zijn de rekeningnummers opgevraagd en wordt dit direct naar mij overgemaakt?
Die heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je nou verder kijkt dan je neus lang is, er staat ook een vraagbaak op.
Ik zit niet op kamers, geen idee waar je dat vandaan haalt overigens. Ik huur gewoon een appartementje.quote:De 52 euro wordt betaald aan iedereen die een contract heeft met een energieleverancier. Dus als jij op kamers zit bij een woningcorporatie zal die woningcorporatie de 52 euro krijgen, maar die krijgen maar 1 keer 52 euro voor 1 huis dus helaas voor jou, je krijgt niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |