Zelf had ik al heel slechte ervaringen met het UMCG waar ze mij eens een hele nacht aan m`n lot over gelaten hebben, nu hebben ze hetzelfde gedaan bij de vriendin van mijn moeder.
Ze had al dagen erge buikpijn. Dokter dacht aan blindedarmontsteking dus ze moest maar naar het ziekenhuis. Daar aangekomen kreeg ze allerlij onderzoeken maar ze vonden niks.
Toen besloten ze om een kijkoperatie te doen. Ze zou na een paar uur geholpen worden. Halve dag later nog geen arts/verpleegkundige geweest om te zeggen wanneer ze de OK in kon. Ze mocht niet eten / drinken.
Ze bleef maar pijn houden en kreeg ibuprofen in poedervorm.
`S avonds tegen 23.00u kwam er een arts die zei dat die avond geen kijkoperatie meer kon worden gedaan en dat het de volgende ochtend ging gebeuren, dus ze mocht nog steeds absoluut niks eten / drinken.
Volgende ochtend wachten en nog eens wachten. Maar nog steeds geen arts / verpleegkundige die haar kon vertellen wanneer ze naar de Ok zou gaan. Maar het kon nooit lang meer duren.
Uren later halverwege de middag kwam er een arts. Ze moest eerst maar weer terug naar huis gaan en kreeg een recept mee voor zwaardere pijnstillers.
Met elkaar had ze dus meer dan 24u in het ziekenhuis gelegen zonder eten en drinken.
Nu 2 weken later heeft ze nog steeds elke keer last van steken in der buik maar huisarts heeft medicijnen gegeven en vind het voorlopig niet nodig om haar een verwijskaart voor het ziekenhuis te geven.
UMCG