Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat je hem uitspoelt en er water in doet.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha.Ik rookte vroeger wel eens een ''pijp'' van het karton van een keukenrol.
Daar werd je goed stoned van.
Ik ga dit denk ik maar niet uitproberen.Zit er geen melksmaak aan trouwens?![]()
Maar dan blijft er toch wel altijd een geurtje of smaakje achter? Niet dus?quote:Op donderdag 9 november 2006 01:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat je hem uitspoelt en er water in doet..
Neuh, wiet heeft van zichzelf al een sterke geur en smaak natuurlijk. En misschien is het met melk ook wel lekker, met drank is een waterpijp toch ook lekker.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar dan blijft er toch wel altijd een geurtje of smaakje achter? Niet dus?
Ja je kan er ook met een pennendop ingaan enzo. Maar dat water is alleen voor het filteren joh en dat filteren moeten we niet. Nu houdt het water de rook op het water zeg maar en pas als er ucht bij komt wilt het weg.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:41 schreef lesley het volgende:
uhm maar zo gaat de rook toch niet door het water heen????
Oja dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuh, wiet heeft van zichzelf al een sterke geur en smaak natuurlijk. En misschien is het met melk ook wel lekker, met drank is een waterpijp toch ook lekker..
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:48 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb een keer een joint gemaakt van bakpapiertot mijn grote verbazing deed die het extreem goed, vooral de honing die we er op hadden gesmeert maakte het nog zachter aan je keel
Zo, als er iets is wat ik echt nooit meer doe hequote:Op donderdag 9 november 2006 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha.Ik rookte vroeger wel eens een ''pijp'' van het karton van een keukenrol.
Daar werd je goed stoned van.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
ik snap er geen tyfus van, als de rook niet door het water gaat kan je er toch net zo goed geen water indoen?
Geen geld. En dit was wat ik in huis had en had zin in een bong.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je voor wat eurie's een masterlijk goeie kan halen.
Je kan er ook een buisje in doen waarin je de blow doet die wel het water raakt. Maar dat filterd. Zo blijft de rook op het water hangen totdat de lucht weg kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
ik snap er geen tyfus van, als de rook niet door het water gaat kan je er toch net zo goed geen water indoen?
Eerst zuig je hem vol, is dat gat open dan verdwijnt de lucht daaruit. Als je het gat open doen wilt de rook eruit alelen zuig je hem door het andere gat naar buiten.quote:En waarvoor is dat ene gat waar je je vinger op moet houden?
Het is toch goed dat het gefilterd wordt?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan er ook een buisje in doen waarin je de blow doet die wel het water raakt. Maar dat filterd. Zo blijft de rook op het water hangen totdat de lucht weg kan.
[..]
Voor je longen ja, maar niet voor de hoeveelheid THC. Er gaan ook schadelijke stoffen weg dat wel, maar ook thc.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Het is toch goed dat het gefilterd wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |