Neem een baan, ga werken, doe iets overdag!quote:Op woensdag 8 november 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Broer is ervandoor gegaan zonder een nieuw topic te openen.![]()
Ik hoop dat ie vannacht héél eng gaat dromen.![]()
Oh ja, AR. Kan jij me wat tips geven om vroeg naar bed te gaan?
Doei
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:00 schreef Lienekien het volgende:
Zo is dat.
Ik verdien er mijn brood mee.
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..].
Ik moet nu ook gaan werken...
Mislukt.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat ie vannacht héél eng gaat dromen.![]()
Hè bah, wat een enge suggesties toch!quote:Op woensdag 8 november 2006 07:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Neem een baan, ga werken, doe iets overdag!
Hij was met een andere klant aan het praten over hoe ze allebei op Curaçao hun rijbewijs binnen vijf minuten hadden gekregen. Dat ging zó enthousiast dat-ie maar blééf knippen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Als je toch gewoon vraagt om gedekt en de oren vrij, dan kan er toch weinig misgaan?
Ik val op in het straatbeeld, nu. Kijk maar om je heen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:13 schreef wyccie het volgende:
Foto!
Als ik dat niet al deed, was het laat gaan slapen helemaal geen probleem geweest, AR.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Neem een baan, ga werken, doe iets overdag!
Wow, jij bent snel!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Is de stress al voorbij?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik geloof dat ik weer vrijgezel ben...
1 jaar en 4 maanden is toch niet gek voor iets waarvan iedereen al zei dat het onmogelijk was
Morgen Theoretische Museologie en Nederlands.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef broer het volgende:
Welke tentamens moet je nog maken, Augustina?
Ah nee AR! Watskeburt?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik geloof dat ik weer vrijgezel ben...
1 jaar en 4 maanden is toch niet gek voor iets waarvan iedereen al zei dat het onmogelijk was
Stuur jij 'm een lief sms'je?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar...Ze zou binnenkort toch jouw kant op komen, AR?
We lijden allemaal in stilte.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben er ook stil van. En misselijk.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben er ook stil van. En misselijk.
Ik niet. En De Hemel kennende zal het ook niet helemaal in mijn spreekwoordelijke straatje liggen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Heeft wyccie of broer mij een e-mail gestuurd?![]()
En ook jij succes gewenst.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef Augustina het volgende:
Morgen Theoretische Museologie en Nederlands.
Zucht van verlichting?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:34 schreef Augustina het volgende:
Voor wie het weten wil: het ging redelijk vandaag.![]()
Wyccie, een verlaat succes van mijn kant!
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Augustina het volgende:
[..]
Lees je nu pas de perikelen rond AR, Erik?
Word je er ook al zo stil vanquote:Op donderdag 9 november 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
Jullie mogen wel weer luidruchtig worden hoor,quote:
Dat hoop ik echt!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jullie mogen wel weer luidruchtig worden hoor,
Ik denk dat het wel weer goed komt![]()
Zolang ik ze niet hoef te eten of te ruiken wel ja...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Spruitjes zijn best ok.
Ik niet. Maar ja, ik heb dan ook een zeer verfijnde smaak en eet niet zomaar alles...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind spruitjes heerlijk.
Maar ik vind vrijwel alle soorten groente heerlijk.
Ik begrijp het probleem echt niet. Als je werkgever vindt dat je handelen buiten de gedragscode van je functie valt, dan kun je mooi ophoepelen. En dat staat los van het feit dat een overheid je niet mag verplichten om mensen een hand te geven.quote:
Ik vind vrijwel alle soorten groente vies.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind spruitjes heerlijk.
Maar ik vind vrijwel alle soorten groente heerlijk.
Je bent gewoon een moeilijke eter die het met mooie omschrijvingen probeert te verantwoorden.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef DaMart het volgende:
Ik niet. Maar ja, ik heb dan ook een zeer verfijnde smaak en eet niet zomaar alles...![]()
Ik vond ze heerlijk. Maar omdat ik er nooit echt een hekel aan heb gehad, was het geen gevecht.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Was het een gevecht? Een verrassende herbeleving van oude gevoelens en smaken t.o.v de nieuwe ervaring?
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon verfijnde smaak.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent gewoon een moeilijke eter die het met mooie omschrijvingen probeert te verantwoorden.
Zo'n iemand heb ik nu naast me zitten op de bankquote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind vrijwel alle soorten groente vies.
Ik had eigenlijk gehoopt op moed & doorzettingsvermogen tegen de krachten van de kokhalsreflex in.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef broer het volgende:
Ik vond ze heerlijk. Maar omdat ik er nooit echt een hekel aan heb gehad, was het geen gevecht.
Jammer eigenlijk. Dat had het verhaal wel iets meer opgeleukt.
Ik heb het erg druk gehad met op de bank liggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef broer het volgende:
Ha, Claudia. Lang niet gezien.
De droom van elke keukenprinsenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
Ik lust best veel, behalve:
Vis
Sla
Komkommer
Tomaten
Champignons
Witlof
Spruitjes
Prei
Tuinbonen
Salades
Rauwkost
Olijven
Tapenades
Pizza
Augurken
Pesto
en nog wat dingen die ik nu even vergeten ben...![]()
Ik eet veel spinazie, spinazie vind ik lekker. Bloemkool vind ik ook OK, al zit er niet veel smaak aan. Hetzelfde geldt voor broccoli. Als het niet het hoofdbestanddeel van de maaltijd is, eet ik ook sla. En worteltjes vind ik zelfs lekker, als ze maar niet te zachtgekookt zijn. Boerenkool is ook lekker in de boerenkool, evenals rauwe andijvie zoals in de andijviestamppot. Verder zou ik het niet weten. Ik vind komkommer bijvoorbeeld zo vreselijk dat ik er al naar van word als ik er een aan moet raken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n iemand heb ik nu naast me zitten op de bank
Keukenprinsen? Wat heeft Erik met mijn smaak te maken?quote:
Echt waar?! En juist aan komkommer zit amper smaak; dat is vooral water in een groene verpakking. Lekker fris op een warme zomerdagquote:Op donderdag 9 november 2006 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind komkommer bijvoorbeeld zo vreselijk dat ik er al naar van word als ik er een aan moet raken.
Broccoli... die moet ik nog even aan lijst 1 toevoegen...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?! En juist aan komkommer zit amper smaak; dat is vooral water in een groene verpakking. Lekker fris op een warme zomerdag![]()
Maar als ik het goed begrijp dan eet je dus ook geen sperziebonen, paprika's en koolsoorten? Gelukkig eet je wel spinazieen broccoli
![]()
Dat vind ik zelf heerlijk, maar vriendjelief lust het niet. Dus eet ik het zelden
![]()
Kip, patat en appelmoes?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook altijd degene op wie alle ogen gericht zijn bij personeelsetentjes... bovenstaande gerechten staan zelden op een menukaart...![]()
* Isabeau schrapt mogelijkheid misschien in toekomst etentje te organiseren voor TTK'ersquote:Op donderdag 9 november 2006 21:02 schreef DaMart het volgende:
Broccoli... die moet ik nog even aan lijst 1 toevoegen...![]()
Ja, dat zegt iedereen, dat er amper smaak aan zit. Ik ben er op een of andere manier erg gevoelig voor. Heel soms ligt er hier een komkommer in de koelkast, en dan pak ik hem maar goed in met aluminiumfolie en gooi ik hem onderin de groentela. Ik wil geen komkommers in mijn koelkast tegenkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?! En juist aan komkommer zit amper smaak; dat is vooral water in een groene verpakking. Lekker fris op een warme zomerdag![]()
Sperziebonen eet ik ook wel, maar ik vind ze niet erg lekker. Dat geldt eigenlijk voor bijna alle groenten die ik wel eet, dat ik ze niet heel lekker vind maar wel OK. Kool vind ik vreselijk, paprika eet ik in zeer kleine hoeveelheden en uitsluitend als smaakmaker bij een gerecht.quote:Maar als ik het goed begrijp dan eet je dus ook geen sperziebonen, paprika's en koolsoorten? Gelukkig eet je wel spinazieen broccoli
![]()
Dat vind ik zelf heerlijk, maar vriendjelief lust het niet. Dus eet ik het zelden
![]()
Och, ik ben niet echt dol op sigaretten en mensen die roken. Mijn partner rookte toen ik hem leerde kennen, dat weerhield me niet verliefd te worden. Hij is inmiddels gestopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
Lekker!![]()
Al wordt het waarschijnlijk nooit wat met onze relatie, nu ik dat heb opgebiecht.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Liefde gaat door de maag, he. Al is het nog zo vies.
En vies verwijst hier naar liefde of naar maag?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Liefde gaat door de maag, he. Al is het nog zo vies.
Jij kent de reclame niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik ben niet echt dol op sigaretten en mensen die roken. Mijn partner rookte toen ik hem leerde kennen, dat weerhield me niet verliefd te worden. Hij is inmiddels gestopt.
Ik vind koken echt geweldig leuk en lust vrijwel alles. Mijn partner lustte bijna niets toen ik hem leerde kennen, dat weerhield me niet verliefd te worden. Hij eet inmiddels wel champignons(is tenminste iets)
Ik lust overigens geen kant & klare pizza's, geen shoarma, geen kebab (eigenlijk niets uit die keuken), de meeste frituur vind ik absoluut niet lekker (kroketten, frikandellen, nasiballenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen wat je wilt, Claudia, maar ook jij behoort tot de culinaire elite die kan genieten van wat lekker is, in plaats van alles als een mechanische afvalverwerker naar binnen te proppen.![]()
Behoor ik nu ook al reclames te kennen? Nee dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
Jij kent de reclame niet?
Ik ben dol op lekker eten, alleen gebruik ik groente het liefst uitsluitend om een gerecht mee uit te balanceren, als je begrjipt wat ik bedoel. Bloemkool maakt bijvoorbeeld de risotto van Jamie Oliver, ijsbergsla is precies wat ik nodig heb bij gegrilde zalm (want koud en fris en knapperig), en bij vis en gorgonzola hoort spinazie.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen wat je wilt, Claudia, maar ook jij behoort tot de culinaire elite die kan genieten van wat lekker is, in plaats van alles als een mechanische afvalverwerker naar binnen te proppen.![]()
Liefde is jouw ( overheerlijke ) broccoli vreten. Al is het nog zo vies.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vies verwijst hier naar liefde of naar maag?
Hier kan ik me volledig bij aansluiten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust overigens geen kant & klare pizza's, geen shoarma, geen kebab (eigenlijk niets uit die keuken), de meeste frituur vind ik absoluut niet lekker (kroketten, frikandellen, nasiballen) en de Griekse keuken kan mij absoluut niet bekoren. Het standaard voedsel van de Chinees (babi pangang en zo) vind ik ook maar niets en ipv nasi zul je me altijd rijst zien eten. Verder hou ik niet van onmenselijk scherp eten (veel Indiaase curry's).
Ik zou voor niemand komkommer eten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Liefde is jouw ( overheerlijke ) broccoli vreten. Al is het nog zo vies.
Dat bedoel ik.
Een maggigerechtenreclame:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behoor ik nu ook al reclames te kennen? Nee dus.
De meeste Chinese restaurants blinken niet uit in de Indische gerechten op hun menu. Helaas, want Indisch eten is heerlijk. En nasi kan je ook beter zelf maken dan bestellen in een restaurantquote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, bijna volledig, want nasi kan wel heel lekker zijn. In plaats van Chinees bestel ik wel eens een goede Indische rijsttafel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
Een maggigerechtenreclame:
Jongetje en meisje hebben discussie over kip.
Zij:"Dat heb ik gisteren nog gegeten."
Hij:"Lekker. Met patat en appelmoes."
Zij:"Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het nooit wat met onze relatie."
Zij loopt weg en het volgende moment zie je haar aan tafel een of andere maggischotel eten...
Daarmee zou je het wel bezegelen, denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou voor niemand komkommer eten.![]()
Appelmoes is bijna overal lekker bij... ook door de bruine bonen bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik eet ook graag appelmoes bij mijn kip & patat
![]()
Nee. Onze aandacht werd in beslag genomen door 'De blender draait door.'quote:Op donderdag 9 november 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niemand De Wereld Draait Door gezien?
Jawel. Ik vond Balkenende buitengewoon sympathiek en grappig.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niemand De Wereld Draait Door gezien?
Ik vond dat altijd al, maar ik zal De Wereld Draait Door eens in de herhaling bekijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Jawel. Ik vond Balkenende buitengewoon sympathiek en grappig.
Ik ken één goede Chinees in Haarlem met een heerlijke Indische rijsttafel, en in Amsterdam wemelt het van de Indische bezorgdiensten; inmiddels heb ik één lekkere gevonden. Verder is vooral het eten van de Thai om de hoek verrukkelijk. Die heeft tenminste lekker eten dat niet druipt van het vet.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
De meeste Chinese restaurants blinken niet uit in de Indische gerechten op hun menu. Helaas, want Indisch eten is heerlijk. En nasi kan je ook beter zelf maken dan bestellen in een restaurant![]()
Wat dat betreft zit ik hier toch wel in het culinaire dieptepunt van Nederlandquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken één goede Chinees in Haarlem met een heerlijke Indische rijsttafel, en in Amsterdam wemelt het van de Indische bezorgdiensten; inmiddels heb ik één lekkere gevonden. Verder is vooral het eten van de Thai om de hoek verrukkelijk. Die heeft tenminste lekker eten dat niet druipt van de vet.
Wij waren allang van de komkommer als gespreksonderwerp afgestapt. Wilde je nog iets kwijt over de komkommer?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het ging me om de komkommer, natuurlijk.
Ik ben afgehaakt wat BB betreftquote:Op donderdag 9 november 2006 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Isa kijkt Big Brother, dus die weet vast wel waar je het over hebt, DO2.
Welke serie?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik volg maar 1 serie...Via de computer dan wel.
House is briljantquote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
House? Wa's dat nu weer?
Inderdaad! Bijna alle stress is verdwenen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Augustina het volgende:
Ja, altijd heerlijk als je er voorlopig weer even van af bent.![]()
Ik moest een praatje houden. Het ging oké.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 november 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. En wyccie is weer bij.
Tot waar was je? (aantal notes)quote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Zeg Isa, heb ik eigenlijk nog recente notes? Of ben ik aan het inkakken?
Super aflevering deze keerquote:
Dat is die van mij ook. Ik koop wel een keer de boxen als ik rijk ben.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. 19 Inch, geloof ik.
Sinds vorige week wordt het 2x per week uitgezonden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hoezo morgen? Herhaling of wordt het twee keer per week uitgezonden?
Maar de vorige keer zei je dat je de afleveringen los van elkaar kunt kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef Isabeau het volgende:
En één van de laatste zinnen van deze aflevering was House die tegen zijn vriend Wilson zei dat hij één van de andere 3 (Foreman, Cameron of Chase) moest ontslaan van het ziekenhuisDus morgen absoluut gaan kijken (of opnemen).
Ik weet niet of je deze nog had meegekregen, maar ik moest er van glimlachen. Commentaar van anonieme mod in je notes op kutreactie van jou:quote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Zeg Isa, heb ik eigenlijk nog recente notes? Of ben ik aan het inkakken?
Ja!! Normaal kan je ze ook los bekijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Maar de vorige keer zei je dat je de afleveringen los van elkaar kunt kijken![]()
![]()
Do2: er zijn dvd-boxen van Lost.
Ja, dat was ook het eerste wat ik dachtquote:
Dan zijn er bijna 200 verwijderdquote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zijn er bijna 200 verwijderd![]()
Welnee, je raakt ze nooit meer kwijt. Je hebt er 19.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef k_man het volgende:
Is dat zo?
Het waren er wel redelijk wat. Worden ze af en toe opgeschoond dan?
Misschien is het een statussymboolquote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maakt het iets uit, k_man?
Tweeëneenhalf.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik herinner me een hittegolf.
Niets.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maakt het iets uit, k_man?
Een statussymbool?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het een statussymbool![]()
Als een arts iets in je dossier zet noem je dat ook niet 'achter je rug om'quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
Niets.
Ik vind het alleen wel aardig iets te weten van wat er achter mijn rug om over me gezegd wordt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een statussymbool in je broek, zal je bedoelen!
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. 19 Inch, geloof ik.
Ik vraag me af of mensen dat ooit gedaan hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Weet ik Isa, maar daar moet je voor dokken.
Die informatie kun je vast ook bij Danny opvragen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af of mensen dat ooit gedaan hebben![]()
Die heeft het veel te druk om dat soort onnozele vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Die informatie kun je vast ook bij Danny opvragen.
Niet als je ervoor betaalt.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Die heeft het veel te druk om dat soort onnozele vragen te beantwoorden.
Ah, nou succes.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb morgen een leergesprek waarin ik moet laten zien wat mijn competentiepunten zijn waar ik aan wil werkenVerschrikkelijk.
Dit is veel beter.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, sinds de Muppet Show zijn clipjes met poppen niet meer wat het geweest is.
Ook geen functioneringsgesprekken?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Wij doen nog helemaal niet aan beoordelingsgesprekken.
Done.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
k_man, help me eens even in de AKQ. Ik moet op tijd naar bed.
Het zit je vandaag niet mee, wycciequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dat vroeg naar bed gaan terwijl ik nog geen slaap heb is absoluut geen succes. Noem het gerust een ramp.
Mezelf in slaap huilen is een slechte optie, maar hier op Fok ronddolen is het ook niet helemaal. Heb ik opeens het goede voorbeeld gegeven en is iedereen vroeg gaan slapen?
En ik zit hier gewoon te rillen van de kou.![]()
Dat werkt niet. Of ik val om 8 uur om en slaap dan slechts een paar uurtjes, waarna ik weer de hele nacht klaarwakker ben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:42 schreef LXIV het volgende:
Probeer eens 's ochtends vroeg op te staan, dan ben je 's avonds ook vroeger moe.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Mezelf in slaap huilen is een slechte optie
Dat helpt echt voor geen meter voor de notoire nachtbraker. Ik ben deze week nog geen nacht vóór twee uur gaan slapen en nog geen ochtend ná kwart over acht wakker geworden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:42 schreef LXIV het volgende:
Probeer eens 's ochtends vroeg op te staan, dan ben je 's avonds ook vroeger moe.
Dat je een paar uur te laat op je werk bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:59 schreef Augustina het volgende:
Wat is nou het nadeel van lekker uitslapen?
Niet per definitie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je een paar uur te laat op je werk bent.
*meldt voor Lienekien*quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien ook, denk ik.
Dan heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef broer het volgende:
[..]
Programmeer je video. Kijk je hem morgenochtend.
Oké. Sorry. Ik heb honger, dan ben ik nog minder scherp dan normaal.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Je moet grappen niet gaan uitleggen.
Heb je een gelijke stand?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Is er nog iemand die boeken van Stephen King kent en niet heeft gestemd?
Please één stem: Stephen King Tournament - halve finale
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je een gelijke stand?
Jawel, als miss_dynastie op It had gestemd dan had die gewonnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus eigenlijk kunnen jouw voorkeuren toch al niet meer winnen? (En ik zou wel stemmen als ik de boeken allemaal gelezen had, maar niet dus)
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Flabofski het volgende:
Wie wat weet, die komt het te pas.
Wie weet, Lienekien. Wie weet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?
En nu zul je daar nooit meer achterkomen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?
Dat zal ik je vertellen als jij mij hebt verteld wat je allemaal hebt gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef Flabofski het volgende:
Hé, wyccie. Wat heb jij zoal gedaan vandaag?
Niks. Zo. Jij bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen als jij mij hebt verteld wat je allemaal hebt gedaan vandaag.
Je liegt dat je barst. Ik zie het aan je ogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:35 schreef Flabofski het volgende:
Niks. Zo. Jij bent.
En, zag ze er goed uit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Goedele Liekens bekeken.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst. Ik zie het aan je ogen.
quote:En, zag ze er goed uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |