Ik begrijp het probleem echt niet. Als je werkgever vindt dat je handelen buiten de gedragscode van je functie valt, dan kun je mooi ophoepelen. En dat staat los van het feit dat een overheid je niet mag verplichten om mensen een hand te geven.quote:
Ik vind vrijwel alle soorten groente vies.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind spruitjes heerlijk.
Maar ik vind vrijwel alle soorten groente heerlijk.
Je bent gewoon een moeilijke eter die het met mooie omschrijvingen probeert te verantwoorden.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef DaMart het volgende:
Ik niet. Maar ja, ik heb dan ook een zeer verfijnde smaak en eet niet zomaar alles...![]()
Ik vond ze heerlijk. Maar omdat ik er nooit echt een hekel aan heb gehad, was het geen gevecht.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Was het een gevecht? Een verrassende herbeleving van oude gevoelens en smaken t.o.v de nieuwe ervaring?
Jij noemt het moeilijk, ik noem het gewoon verfijnde smaak.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent gewoon een moeilijke eter die het met mooie omschrijvingen probeert te verantwoorden.
Zo'n iemand heb ik nu naast me zitten op de bankquote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind vrijwel alle soorten groente vies.
Ik had eigenlijk gehoopt op moed & doorzettingsvermogen tegen de krachten van de kokhalsreflex in.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef broer het volgende:
Ik vond ze heerlijk. Maar omdat ik er nooit echt een hekel aan heb gehad, was het geen gevecht.
Jammer eigenlijk. Dat had het verhaal wel iets meer opgeleukt.
Ik heb het erg druk gehad met op de bank liggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef broer het volgende:
Ha, Claudia. Lang niet gezien.
De droom van elke keukenprinsenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
Ik lust best veel, behalve:
Vis
Sla
Komkommer
Tomaten
Champignons
Witlof
Spruitjes
Prei
Tuinbonen
Salades
Rauwkost
Olijven
Tapenades
Pizza
Augurken
Pesto
en nog wat dingen die ik nu even vergeten ben...![]()
Ik eet veel spinazie, spinazie vind ik lekker. Bloemkool vind ik ook OK, al zit er niet veel smaak aan. Hetzelfde geldt voor broccoli. Als het niet het hoofdbestanddeel van de maaltijd is, eet ik ook sla. En worteltjes vind ik zelfs lekker, als ze maar niet te zachtgekookt zijn. Boerenkool is ook lekker in de boerenkool, evenals rauwe andijvie zoals in de andijviestamppot. Verder zou ik het niet weten. Ik vind komkommer bijvoorbeeld zo vreselijk dat ik er al naar van word als ik er een aan moet raken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n iemand heb ik nu naast me zitten op de bank
Keukenprinsen? Wat heeft Erik met mijn smaak te maken?quote:
Echt waar?! En juist aan komkommer zit amper smaak; dat is vooral water in een groene verpakking. Lekker fris op een warme zomerdagquote:Op donderdag 9 november 2006 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind komkommer bijvoorbeeld zo vreselijk dat ik er al naar van word als ik er een aan moet raken.
Broccoli... die moet ik nog even aan lijst 1 toevoegen...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?! En juist aan komkommer zit amper smaak; dat is vooral water in een groene verpakking. Lekker fris op een warme zomerdag![]()
Maar als ik het goed begrijp dan eet je dus ook geen sperziebonen, paprika's en koolsoorten? Gelukkig eet je wel spinazieen broccoli
![]()
Dat vind ik zelf heerlijk, maar vriendjelief lust het niet. Dus eet ik het zelden
![]()
Kip, patat en appelmoes?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook altijd degene op wie alle ogen gericht zijn bij personeelsetentjes... bovenstaande gerechten staan zelden op een menukaart...![]()
* Isabeau schrapt mogelijkheid misschien in toekomst etentje te organiseren voor TTK'ersquote:Op donderdag 9 november 2006 21:02 schreef DaMart het volgende:
Broccoli... die moet ik nog even aan lijst 1 toevoegen...![]()
Ja, dat zegt iedereen, dat er amper smaak aan zit. Ik ben er op een of andere manier erg gevoelig voor. Heel soms ligt er hier een komkommer in de koelkast, en dan pak ik hem maar goed in met aluminiumfolie en gooi ik hem onderin de groentela. Ik wil geen komkommers in mijn koelkast tegenkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?! En juist aan komkommer zit amper smaak; dat is vooral water in een groene verpakking. Lekker fris op een warme zomerdag![]()
Sperziebonen eet ik ook wel, maar ik vind ze niet erg lekker. Dat geldt eigenlijk voor bijna alle groenten die ik wel eet, dat ik ze niet heel lekker vind maar wel OK. Kool vind ik vreselijk, paprika eet ik in zeer kleine hoeveelheden en uitsluitend als smaakmaker bij een gerecht.quote:Maar als ik het goed begrijp dan eet je dus ook geen sperziebonen, paprika's en koolsoorten? Gelukkig eet je wel spinazieen broccoli
![]()
Dat vind ik zelf heerlijk, maar vriendjelief lust het niet. Dus eet ik het zelden
![]()
Och, ik ben niet echt dol op sigaretten en mensen die roken. Mijn partner rookte toen ik hem leerde kennen, dat weerhield me niet verliefd te worden. Hij is inmiddels gestopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
Lekker!![]()
Al wordt het waarschijnlijk nooit wat met onze relatie, nu ik dat heb opgebiecht.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Liefde gaat door de maag, he. Al is het nog zo vies.
En vies verwijst hier naar liefde of naar maag?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Liefde gaat door de maag, he. Al is het nog zo vies.
Jij kent de reclame niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik ben niet echt dol op sigaretten en mensen die roken. Mijn partner rookte toen ik hem leerde kennen, dat weerhield me niet verliefd te worden. Hij is inmiddels gestopt.
Ik vind koken echt geweldig leuk en lust vrijwel alles. Mijn partner lustte bijna niets toen ik hem leerde kennen, dat weerhield me niet verliefd te worden. Hij eet inmiddels wel champignons(is tenminste iets)
Ik lust overigens geen kant & klare pizza's, geen shoarma, geen kebab (eigenlijk niets uit die keuken), de meeste frituur vind ik absoluut niet lekker (kroketten, frikandellen, nasiballenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen wat je wilt, Claudia, maar ook jij behoort tot de culinaire elite die kan genieten van wat lekker is, in plaats van alles als een mechanische afvalverwerker naar binnen te proppen.![]()
Behoor ik nu ook al reclames te kennen? Nee dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
Jij kent de reclame niet?
Ik ben dol op lekker eten, alleen gebruik ik groente het liefst uitsluitend om een gerecht mee uit te balanceren, als je begrjipt wat ik bedoel. Bloemkool maakt bijvoorbeeld de risotto van Jamie Oliver, ijsbergsla is precies wat ik nodig heb bij gegrilde zalm (want koud en fris en knapperig), en bij vis en gorgonzola hoort spinazie.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen wat je wilt, Claudia, maar ook jij behoort tot de culinaire elite die kan genieten van wat lekker is, in plaats van alles als een mechanische afvalverwerker naar binnen te proppen.![]()
Liefde is jouw ( overheerlijke ) broccoli vreten. Al is het nog zo vies.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vies verwijst hier naar liefde of naar maag?
Hier kan ik me volledig bij aansluiten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust overigens geen kant & klare pizza's, geen shoarma, geen kebab (eigenlijk niets uit die keuken), de meeste frituur vind ik absoluut niet lekker (kroketten, frikandellen, nasiballen) en de Griekse keuken kan mij absoluut niet bekoren. Het standaard voedsel van de Chinees (babi pangang en zo) vind ik ook maar niets en ipv nasi zul je me altijd rijst zien eten. Verder hou ik niet van onmenselijk scherp eten (veel Indiaase curry's).
Ik zou voor niemand komkommer eten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Liefde is jouw ( overheerlijke ) broccoli vreten. Al is het nog zo vies.
Dat bedoel ik.
Een maggigerechtenreclame:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behoor ik nu ook al reclames te kennen? Nee dus.
De meeste Chinese restaurants blinken niet uit in de Indische gerechten op hun menu. Helaas, want Indisch eten is heerlijk. En nasi kan je ook beter zelf maken dan bestellen in een restaurantquote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, bijna volledig, want nasi kan wel heel lekker zijn. In plaats van Chinees bestel ik wel eens een goede Indische rijsttafel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
Een maggigerechtenreclame:
Jongetje en meisje hebben discussie over kip.
Zij:"Dat heb ik gisteren nog gegeten."
Hij:"Lekker. Met patat en appelmoes."
Zij:"Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het nooit wat met onze relatie."
Zij loopt weg en het volgende moment zie je haar aan tafel een of andere maggischotel eten...
Daarmee zou je het wel bezegelen, denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou voor niemand komkommer eten.![]()
Appelmoes is bijna overal lekker bij... ook door de bruine bonen bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik eet ook graag appelmoes bij mijn kip & patat
![]()
Nee. Onze aandacht werd in beslag genomen door 'De blender draait door.'quote:Op donderdag 9 november 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niemand De Wereld Draait Door gezien?
Jawel. Ik vond Balkenende buitengewoon sympathiek en grappig.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niemand De Wereld Draait Door gezien?
Ik vond dat altijd al, maar ik zal De Wereld Draait Door eens in de herhaling bekijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Jawel. Ik vond Balkenende buitengewoon sympathiek en grappig.
Ik ken één goede Chinees in Haarlem met een heerlijke Indische rijsttafel, en in Amsterdam wemelt het van de Indische bezorgdiensten; inmiddels heb ik één lekkere gevonden. Verder is vooral het eten van de Thai om de hoek verrukkelijk. Die heeft tenminste lekker eten dat niet druipt van het vet.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
De meeste Chinese restaurants blinken niet uit in de Indische gerechten op hun menu. Helaas, want Indisch eten is heerlijk. En nasi kan je ook beter zelf maken dan bestellen in een restaurant![]()
Wat dat betreft zit ik hier toch wel in het culinaire dieptepunt van Nederlandquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken één goede Chinees in Haarlem met een heerlijke Indische rijsttafel, en in Amsterdam wemelt het van de Indische bezorgdiensten; inmiddels heb ik één lekkere gevonden. Verder is vooral het eten van de Thai om de hoek verrukkelijk. Die heeft tenminste lekker eten dat niet druipt van de vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |