Stuur jij 'm een lief sms'je?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar...Ze zou binnenkort toch jouw kant op komen, AR?
We lijden allemaal in stilte.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben er ook stil van. En misselijk.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben er ook stil van. En misselijk.
Ik niet. En De Hemel kennende zal het ook niet helemaal in mijn spreekwoordelijke straatje liggen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Heeft wyccie of broer mij een e-mail gestuurd?![]()
En ook jij succes gewenst.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef Augustina het volgende:
Morgen Theoretische Museologie en Nederlands.
Zucht van verlichting?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:34 schreef Augustina het volgende:
Voor wie het weten wil: het ging redelijk vandaag.![]()
Wyccie, een verlaat succes van mijn kant!
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Augustina het volgende:
[..]
Lees je nu pas de perikelen rond AR, Erik?
Word je er ook al zo stil vanquote:Op donderdag 9 november 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
Jullie mogen wel weer luidruchtig worden hoor,quote:
Dat hoop ik echt!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jullie mogen wel weer luidruchtig worden hoor,
Ik denk dat het wel weer goed komt![]()
Zolang ik ze niet hoef te eten of te ruiken wel ja...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Spruitjes zijn best ok.
Ik niet. Maar ja, ik heb dan ook een zeer verfijnde smaak en eet niet zomaar alles...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind spruitjes heerlijk.
Maar ik vind vrijwel alle soorten groente heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |