Dan heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef broer het volgende:
[..]
Programmeer je video. Kijk je hem morgenochtend.
Oké. Sorry. Ik heb honger, dan ben ik nog minder scherp dan normaal.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Je moet grappen niet gaan uitleggen.
Heb je een gelijke stand?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Is er nog iemand die boeken van Stephen King kent en niet heeft gestemd?
Please één stem: Stephen King Tournament - halve finale
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je een gelijke stand?
Jawel, als miss_dynastie op It had gestemd dan had die gewonnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus eigenlijk kunnen jouw voorkeuren toch al niet meer winnen? (En ik zou wel stemmen als ik de boeken allemaal gelezen had, maar niet dus)
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Flabofski het volgende:
Wie wat weet, die komt het te pas.
Wie weet, Lienekien. Wie weet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?
En nu zul je daar nooit meer achterkomen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?
Dat zal ik je vertellen als jij mij hebt verteld wat je allemaal hebt gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef Flabofski het volgende:
Hé, wyccie. Wat heb jij zoal gedaan vandaag?
Niks. Zo. Jij bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen als jij mij hebt verteld wat je allemaal hebt gedaan vandaag.
Je liegt dat je barst. Ik zie het aan je ogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:35 schreef Flabofski het volgende:
Niks. Zo. Jij bent.
En, zag ze er goed uit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Goedele Liekens bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |