quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een statussymbool in je broek, zal je bedoelen!
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. 19 Inch, geloof ik.
Ik vraag me af of mensen dat ooit gedaan hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Weet ik Isa, maar daar moet je voor dokken.
Die informatie kun je vast ook bij Danny opvragen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af of mensen dat ooit gedaan hebben![]()
Die heeft het veel te druk om dat soort onnozele vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Die informatie kun je vast ook bij Danny opvragen.
Niet als je ervoor betaalt.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Die heeft het veel te druk om dat soort onnozele vragen te beantwoorden.
Ah, nou succes.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb morgen een leergesprek waarin ik moet laten zien wat mijn competentiepunten zijn waar ik aan wil werkenVerschrikkelijk.
Dit is veel beter.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, sinds de Muppet Show zijn clipjes met poppen niet meer wat het geweest is.
Ook geen functioneringsgesprekken?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Wij doen nog helemaal niet aan beoordelingsgesprekken.
Done.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
k_man, help me eens even in de AKQ. Ik moet op tijd naar bed.
Het zit je vandaag niet mee, wycciequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dat vroeg naar bed gaan terwijl ik nog geen slaap heb is absoluut geen succes. Noem het gerust een ramp.
Mezelf in slaap huilen is een slechte optie, maar hier op Fok ronddolen is het ook niet helemaal. Heb ik opeens het goede voorbeeld gegeven en is iedereen vroeg gaan slapen?
En ik zit hier gewoon te rillen van de kou.![]()
Dat werkt niet. Of ik val om 8 uur om en slaap dan slechts een paar uurtjes, waarna ik weer de hele nacht klaarwakker ben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:42 schreef LXIV het volgende:
Probeer eens 's ochtends vroeg op te staan, dan ben je 's avonds ook vroeger moe.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Mezelf in slaap huilen is een slechte optie
Dat helpt echt voor geen meter voor de notoire nachtbraker. Ik ben deze week nog geen nacht vóór twee uur gaan slapen en nog geen ochtend ná kwart over acht wakker geworden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:42 schreef LXIV het volgende:
Probeer eens 's ochtends vroeg op te staan, dan ben je 's avonds ook vroeger moe.
Dat je een paar uur te laat op je werk bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:59 schreef Augustina het volgende:
Wat is nou het nadeel van lekker uitslapen?
Niet per definitie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je een paar uur te laat op je werk bent.
*meldt voor Lienekien*quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien ook, denk ik.
Dan heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef broer het volgende:
[..]
Programmeer je video. Kijk je hem morgenochtend.
Oké. Sorry. Ik heb honger, dan ben ik nog minder scherp dan normaal.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Je moet grappen niet gaan uitleggen.
Heb je een gelijke stand?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Is er nog iemand die boeken van Stephen King kent en niet heeft gestemd?
Please één stem: Stephen King Tournament - halve finale
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je een gelijke stand?
Jawel, als miss_dynastie op It had gestemd dan had die gewonnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus eigenlijk kunnen jouw voorkeuren toch al niet meer winnen? (En ik zou wel stemmen als ik de boeken allemaal gelezen had, maar niet dus)
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Flabofski het volgende:
Wie wat weet, die komt het te pas.
Wie weet, Lienekien. Wie weet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?
En nu zul je daar nooit meer achterkomen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Zou het mij te pas komen om te weten wat wyccie vandaag heeft gedaan?
Dat zal ik je vertellen als jij mij hebt verteld wat je allemaal hebt gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef Flabofski het volgende:
Hé, wyccie. Wat heb jij zoal gedaan vandaag?
Niks. Zo. Jij bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen als jij mij hebt verteld wat je allemaal hebt gedaan vandaag.
Je liegt dat je barst. Ik zie het aan je ogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:35 schreef Flabofski het volgende:
Niks. Zo. Jij bent.
En, zag ze er goed uit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Goedele Liekens bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |