Ah, nou succes.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb morgen een leergesprek waarin ik moet laten zien wat mijn competentiepunten zijn waar ik aan wil werkenVerschrikkelijk.
Dit is veel beter.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, sinds de Muppet Show zijn clipjes met poppen niet meer wat het geweest is.
Ook geen functioneringsgesprekken?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Wij doen nog helemaal niet aan beoordelingsgesprekken.
Done.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
k_man, help me eens even in de AKQ. Ik moet op tijd naar bed.
Het zit je vandaag niet mee, wycciequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dat vroeg naar bed gaan terwijl ik nog geen slaap heb is absoluut geen succes. Noem het gerust een ramp.
Mezelf in slaap huilen is een slechte optie, maar hier op Fok ronddolen is het ook niet helemaal. Heb ik opeens het goede voorbeeld gegeven en is iedereen vroeg gaan slapen?
En ik zit hier gewoon te rillen van de kou.![]()
Dat werkt niet. Of ik val om 8 uur om en slaap dan slechts een paar uurtjes, waarna ik weer de hele nacht klaarwakker ben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:42 schreef LXIV het volgende:
Probeer eens 's ochtends vroeg op te staan, dan ben je 's avonds ook vroeger moe.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Mezelf in slaap huilen is een slechte optie
Dat helpt echt voor geen meter voor de notoire nachtbraker. Ik ben deze week nog geen nacht vóór twee uur gaan slapen en nog geen ochtend ná kwart over acht wakker geworden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:42 schreef LXIV het volgende:
Probeer eens 's ochtends vroeg op te staan, dan ben je 's avonds ook vroeger moe.
Dat je een paar uur te laat op je werk bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:59 schreef Augustina het volgende:
Wat is nou het nadeel van lekker uitslapen?
Niet per definitie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je een paar uur te laat op je werk bent.
*meldt voor Lienekien*quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien ook, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |