Wij waren allang van de komkommer als gespreksonderwerp afgestapt. Wilde je nog iets kwijt over de komkommer?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het ging me om de komkommer, natuurlijk.
Ik ben afgehaakt wat BB betreftquote:Op donderdag 9 november 2006 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Isa kijkt Big Brother, dus die weet vast wel waar je het over hebt, DO2.
Welke serie?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik volg maar 1 serie...Via de computer dan wel.
House is briljantquote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
House? Wa's dat nu weer?
Inderdaad! Bijna alle stress is verdwenen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Augustina het volgende:
Ja, altijd heerlijk als je er voorlopig weer even van af bent.![]()
Ik moest een praatje houden. Het ging oké.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 november 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. En wyccie is weer bij.
Tot waar was je? (aantal notes)quote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Zeg Isa, heb ik eigenlijk nog recente notes? Of ben ik aan het inkakken?
Super aflevering deze keerquote:
Dat is die van mij ook. Ik koop wel een keer de boxen als ik rijk ben.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. 19 Inch, geloof ik.
Sinds vorige week wordt het 2x per week uitgezonden.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hoezo morgen? Herhaling of wordt het twee keer per week uitgezonden?
Maar de vorige keer zei je dat je de afleveringen los van elkaar kunt kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef Isabeau het volgende:
En één van de laatste zinnen van deze aflevering was House die tegen zijn vriend Wilson zei dat hij één van de andere 3 (Foreman, Cameron of Chase) moest ontslaan van het ziekenhuisDus morgen absoluut gaan kijken (of opnemen).
Ik weet niet of je deze nog had meegekregen, maar ik moest er van glimlachen. Commentaar van anonieme mod in je notes op kutreactie van jou:quote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Zeg Isa, heb ik eigenlijk nog recente notes? Of ben ik aan het inkakken?
Ja!! Normaal kan je ze ook los bekijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Maar de vorige keer zei je dat je de afleveringen los van elkaar kunt kijken![]()
![]()
Do2: er zijn dvd-boxen van Lost.
Ja, dat was ook het eerste wat ik dachtquote:
Dan zijn er bijna 200 verwijderdquote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zijn er bijna 200 verwijderd![]()
Welnee, je raakt ze nooit meer kwijt. Je hebt er 19.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef k_man het volgende:
Is dat zo?
Het waren er wel redelijk wat. Worden ze af en toe opgeschoond dan?
Misschien is het een statussymboolquote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maakt het iets uit, k_man?
Tweeëneenhalf.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik herinner me een hittegolf.
Niets.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maakt het iets uit, k_man?
Een statussymbool?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het een statussymbool![]()
Als een arts iets in je dossier zet noem je dat ook niet 'achter je rug om'quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
Niets.
Ik vind het alleen wel aardig iets te weten van wat er achter mijn rug om over me gezegd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |