Duh, dat is het leuke aan meetvoorbereidingen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:26 schreef slindenau het volgende:
Gaan we nu allemaal eisen stellen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben erbij, maar alleen als Dizer komt.
Gaan we het over iets anders dan films hebben dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie snappen toch wel dat hiermee een onvermijdelijke Lost vs. Prison Break vs. 24 slachting wordt ontketend?![]()
Seriesquote:Op woensdag 8 november 2006 14:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gaan we het over iets anders dan films hebben dan.![]()
En transformers...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Series![]()
En over Spiderman 3 natuurlijk![]()
Dude!quote:
Prachtig, ik neem de pinda's mee.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie snappen toch wel dat hiermee een onvermijdelijke Lost vs. Prison Break vs. 24 slachting wordt ontketend?![]()
20 jan heb je al een meet staan, manquote:
Jaaah! Ik heb het al veranderdquote:Op woensdag 8 november 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
20 jan heb je al een meet staan, man![]()
dan kan ik ook niet: dan is m`n broertjes verjaardagquote:
Maastricht?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan kan ik ook niet: dan is m`n broertjes verjaardag
Voor de andere dat moet ik ff kijken of Roda dan moet spelen
Opzich is het wel een tof idee, alleen moet de lokatie wel gunstig zijn
![]()
Fuck.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:05 schreef Mike het volgende:
Damn Dizer...waar halen we die lekkere wijven vandaan?
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:05 schreef Mike het volgende:
Damn Dizer...waar halen we die lekkere wijven vandaan?
Ah, ik dacht dat je dan al weg was.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..].
Overigens kan ik vanaf begin februari niet (meer), omdat ik dan ergens in ZuidOostAzie aan het vertoeven ben. Ik wil wel graag komen, maar dan moet 't eind januari worden.
Offtopic: Cool, waar ga je heen en wat doen?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..].
Overigens kan ik vanaf begin februari niet (meer), omdat ik dan ergens in ZuidOostAzie aan het vertoeven ben. Ik wil wel graag komen, maar dan moet 't eind januari worden.
Je gaat vijf jaar rond de wereld reizen...hoe kunnen we dan wat organiseren?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oh, dus alleen data waarop je dacht dat ik al weg zou zijn?.
4 maanden, Mike. Het is praktisch 5 jaar geleden dat de laatste (#)FTR-meet wasquote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Je gaat vijf jaar rond de wereld reizen...hoe kunnen we dan wat organiseren?
Vet!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
4 maanden backpacken door Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos.
Ok Dizer, het onderdeel 'lekkere wijven' is afgehandeld.quote:
Ik had het er inderdaad gisteren nog even met SoK over.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb m'n bioscoopkaartje van de vorige meet nog liggen.
12-07-2003.. L'homme Du Train. Mooie dag.
Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
We hebben dus een datum. Al is het pas over 12 weken, maar dat maakt niet uit
quote:
Een lekker wijf ook nogquote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben jij een vrouw?
Dat heb ik nooit geweten
Sorry... weet eigenljk niet waarom ik altijd dacht dat je een man bent... heb gewoon nooit in je profiel gekeken of je fotoboek
![]()
Zeg, die arrogantie van jou opeens staat je voor geen meterquote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een lekker wijf ook nog
Wel een beetje op blijven letten he, Dizer
Ach, bekend probleem. Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben jij een vrouw?
Dat heb ik nooit geweten
Sorry... weet eigenljk niet waarom ik altijd dacht dat je een man bent... heb gewoon nooit in je profiel gekeken of je fotoboek
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben jij een vrouw?
Dat heb ik nooit geweten
![]()
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, die arrogantie van jou opeens staat je voor geen meter.
Jane, jij komt toch ook de 27e?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Jane het volgende:
Btw, Ripley is ook een lekker wijf!
En ja, dat mag ik zeggen, HW!
In HW's woordenboek. Niet op hem letten hoor, hij leeft in zijn eigen wereldjequote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?
Ik zal de 27ste vast noteren, Rip!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jane, jij komt toch ook de 27e?
Lekker wijf van me![]()
Dacht dat het over jou gingquote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?
Niet gelijk zo janken volgende keer hequote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht dat het over jou ging.
Ja, je bent ook wel een lekker wijf, en dat mogen anderen idd best zeggen.
Feestdagen en zo. Maar eerder mag wat mij betreft ook wel, alleen denk ik dat het wat moeilijker gaat worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het staat genoteerd in de agenda.
Maar waarom kan het niet eerder?
Kom op Gorro, je gaat normaal toch niet studeren op een zatedagavond?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Gorro het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook wel, mits mijn tentamens die ik in die week heb niet te veel in de weg zitten.
Je weet het niet met jou de laatste tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet gelijk zo janken volgende keer he
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik zoiets nooit zou posten
Ga je ook mee HW?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet het niet met jou de laatste tijd.
Neuh, meetings met een bioscoop bezoek, what's the point?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet het niet met jou de laatste tijd.
... Dus.quote:Op zondag 13 juli 2003 11:14 schreef Tom_Tom- in het vorige topic het volgende:
De volgende keer kom ik ook.
We gaan eerst wat drinken en eten hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, meetings met een bioscoop bezoek, what's the point?
Tof, moet ik tijdens de film 5 keer naar de pleequote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
We gaan eerst wat drinken en eten hoorEr zal bier zijn
.
SoK!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef Mike het volgende:
We moeten eigenlijk de derde mod ook nog overhalen om langs te komen.
Ik neem aan dat jij ook komt, IR?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben dol op animofilms.
Ik word 23 januari ook 30, kunnen we het samen vierenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben sowieso al geen meet-freak en dan gaan ze dat organiseren op mijn verjaardag.
En dan nog wel mijn 30ste, ik had al plannen om onder een trein te springen.
SoK!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben sowieso al geen meet-freak en dan gaan ze dat organiseren op mijn verjaardag.
Het enige dat je hoeft te veranderen aan je plan is dat je in een trein springt in plaats van eronder.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, dat heeft-ie er wel voor over. Het komt niet elke dag voor dat er zo'n leuke groep mensen bij elkaar is.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel ff een kaartje kopen natuurlijk, staat zo lullig als je een bon krijgt op je verjaardag.
Nee, mij ook niet. Ik weet wel leukere manieren om mijn tijd te besteden.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
bioscoop bezoeken met een aantal mensen lijkt me geen fuck aan
Ja, dat bier drinken is ook al ingepland hoor!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Ik weet wel leukere manieren om mijn tijd te besteden.
Ik vind het eigenlijk wel horen bij een FTR meetquote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, we zitten niet de hele dag in een bioscoopzaal ofzo. Beetje drinken, beetje eten, kletsen, met eten gooien en daarna een filmpje pakken. Niets mis mee, toch?
Ach, daar sta ik natuurlijk om bekend. Mijn enorme alcoholconsumptie. Ik zit ook regelmatig op maandag met een kater op m'n werk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat bier drinken is ook al ingepland hoor!
Ha! Iteejer komt ook?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
met eten gooien
Joh, het gaat toch niet om welke film we gaan kijken, maar dat we met elkaar gaan kijken. Om de gezelligheidquote:Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz
Het idee is leuk![]()
Met 20 (dronken) man naar de bios is minder leuk![]()
Kijk de films die ik kijk graag op mijn gemakkie, zonder blatende mensen er doorheen. Daarbij moet je dan nu al afspreken welke film het wordt anders heeft de helft van FTR de cam-versie ervan al gezien.
Het bier drinken en eten idee is wel prima![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan helemaal niet in januari.
quote:
Ik ga, dus jij komt ook. En ik meen het, want anders ga ik je helemaal verrot slaan (en niet op de wekelijkse lekkere manier). Je hebt mooi nog 12 weken de tijd om je afspraak die je al hebt op de zatedag avond af te zeggen. Lul!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben erbij, maar alleen als Dizer komt.
Ik vraag wel aan mijn papa of hij zijn verjaardag kan verplaatsenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik ga, dus jij komt ook. En ik meen het, want anders ga ik je helemaal verrot slaan (en niet op de wekelijkse lekkere manier). Je hebt mooi nog 12 weken de tijd om je afspraak die je al hebt op de zatedag avond af te zeggen. Lul!
Doe niet zo zielig: óf ik ben erbij, óf je mag me spankenquote:
Je spanken doe ik elke week... geen lol aan dan...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig: óf ik ben erbij, óf je mag me spankenAltijd prijs!
![]()
Misschien als je wat meer áándacht aan me zou geven buiten het spanken om!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je spanken doe ik elke week... geen lol aan dan...
Alleen vind ik niet zo gezellig hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
dan met zijn alleen uiteten
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
Pssst, Dizer....!
[..]
Alleen vind ik niet zo gezellig hoor.
Donequote:Op donderdag 9 november 2006 00:20 schreef slindenau het volgende:
Zet mij ook maar onder 'nog niet 100% zeker'. Ben trouwens wel jarig half Januari, dus dat zou nog een semi-verjaardag zijn.
Utrecht of iets anders centraals lijkt me ook wel prima, dat is nog wel te doen met de trein opzich.
Het wordt geen knalfuif ofzo hoor; gewoon iets met wat familie en vrienden en taartquote:Op donderdag 9 november 2006 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof je vader z'n verjaardag overdag viert. Dat lijkt me sterk. Dus Diz, dat wordt spanken
Is dat een ja-ik-ga-meequote:Op donderdag 9 november 2006 01:49 schreef Sai het volgende:
Okay.
informatie toegevoegd aan sok.xls (53 kb):
- 29 jaar oud
Kan ik nog ergens last-minute Michael Scofield shirts kopen?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Als je die draagt, dan bitchslap ik je met mijn Jack Bauer heuptas!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens last-minute Michael Scofield shirts kopen?
Ik heb het moeten googlen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
Als jullie beiden niet oppassen, maak ik jullie beiden af met mijn Unagi skills
Klopt, omdat je niet zomaar op mijn website kan komen, maar via een andere wegquote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef slindenau het volgende:
lol. Heb je die speciaal gemaakt of...
Hij staat iig wel op je eigen webspace (waarvan het domein het trouwens niet meer doet, je website).
Nee echt?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef slindenau het volgende:
joh, gewoon naar de root van je webspace gaan...of is dat geheim?
Het is de dag na de verjaardag van mijn zusje, maar zolang ze het niet dan viert ben ik er.quote:
Vetquote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef hornage het volgende:
nou, ik ben er 27 januari wel bij hoor
Geografisch gezien is het Amersfoortquote:Op zondag 12 november 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht aan Utrecht. Meest Centrale plek?
Je moet bevolkingsdichtheid wel meewegen: de Randstad verplaatst het zwaartepunt toch echt meer naar Utrecht; ook gezien bereikbaarheid met OVquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geografisch gezien is het Amersfoort
Nee, Lunteren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geografisch gezien is het Amersfoort
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:22 schreef RuneRose het volgende:
Broodje mario. <3
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:59 schreef Mike het volgende:
Da's het nadeel van vroeg plannen: de datum komt me nu heel slecht uit.
Ik ga proberen wat te schuiven.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]. Mike je komt. Punt. Geen denken aan dat je niet aanwezig bent
.
OK, ik kom ook. De 27e heb ik niets te doen, dus lijkt me gezellig. Waar maakt me niet zo heel veel uit. Utrecht en Amsterdam zijn evengoed bereikbaar vanuit Enschede. Zelfde trein, bij Amsterdam alleen wat langer blijven zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gorro, vic, Timo en flyguy moeten ook wel komen.
die films draaien achter elkaar of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef Dizer het volgende:
Persoonlijk dacht ik aan... gezellig lunchen en bijpraten en zo. Daarna shoppen naar dvd'sen daarna film en daarna uiteten? (of andersom)
Dus vanaf lunchtijd of zo?
We kijken maar 1 filmquote:Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die films draaien achter elkaar of hoe moet ik dat zien?
laatste trein terug (Utrecht) voor mij is rond 10en iig![]()
Moet ik zo lang met jullie opschieten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef Dizer het volgende:
Persoonlijk dacht ik aan... gezellig lunchen en bijpraten en zo. Daarna shoppen naar dvd'sen daarna film en daarna uiteten? (of andersom)
Dus vanaf lunchtijd of zo?
Hier ook ja, en zoals het er nu naar uit ziet heb ik op de 27e niks te doen...dus dan zou ik best mee kunnenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich voor Utrecht omdat de treinen nog een half uur langer doorrijden.
Je crasht maar op mijn bank, ouwe zeurquote:Op zondag 7 januari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich voor Utrecht omdat de treinen nog een half uur langer doorrijden.
Wat dus zojuist is gebeurd met Apocalypto, Mijn voorkeur gaat dus uit naar één van die andere drie...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dit kan echter veranderen als ik één van de films de komende weken in de sneak mocht krijgen...
Je avatarquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef Gezondaar het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik kan komen (tvp)![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:06 schreef pascalheister het volgende:
- ergens rond een uur of 2,
- eerst wat drinken,
- dan de film
- en daarna eten
- en evt. nog wat drinken.
Ben er mee bezigquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat je het lijstje aanwezigen nog ff moet aanpassen. Een aantal zijn er ondertussen zeker.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met de biosopen in Utrecht. Ken alleen HoogCaterijnen.
In Amsterdam wel veel beter bekend.
Jawallahquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Dizer het volgende:
Een ding moet ik niet... van die turken en marrokanen en irakezen die de boel te lopen "sagbiën".
Gelukkig gaat de City pas 4 dagen later dichtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Dizer het volgende:
Een ding moet ik niet... van die turken en marrokanen en irakezen die de boel te lopen "sagbiën".
Tof, dus geen gastjes die allemaal leuke kunstjes willen uithalen tijdens de film?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef pascalheister het volgende:
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Rembrand en City goede bioscopen zijn
daar hebben we jou toch al voor?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tof, dus geen gastjes die allemaal leuke kunstjes willen uithalen tijdens de film?.
Dat bedoel ik. 1 Irakees is al voldoendequote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar hebben we jou toch al voor?![]()
Jij racist!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Dizer het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef Gorro het volgende:
Hmmm, realiseer me nu pas dat de meet tegelijk valt met het IFFR
Inderdaad...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Internationaal Film Festival Rotterdam?![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:33 schreef Mike het volgende:
Ik ben ondertussen voorstander geworden van Amsterdam.
edit: en voor een grillhouse.-
Ik wil er sowieso vroeg zijn, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]!
Overigens, als het Amsterdam is, moet je wel eerder komen... dan gaan we de Fame onveilig maken.
Mooi, dus ik kan de koppelbare dames naar de Fame sturen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik wil er sowieso vroeg zijn, dus dat komt wel goed.
Aaaarghh...kan ik ooit nog veilig naar Amsterdam komen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi, dus ik kan de koppelbare dames naar de Fame sturen?
Met die woest erotische uitstraling van jou neem ik maar even aan dat dat een retorische vraag is, Mikequote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Aaaarghh...kan ik ooit nog veilig naar Amsterdam komen?
Nee, daar ben ik volgende week zaterdagquote:Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Mike het volgende:
Dizer, kunnen we het niet naar Maastricht verplaatsen ofzo?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef Sokolsky het volgende:
Het gaat voor mij toch lastig worden... je zult me moeten schrappen.
Blood Diamondquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En welk fimpje gaan we nu pakken?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef Sokolsky het volgende:
Pascal, voor wat mag ik je neerzetten? Beiden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga even bekijken hoe het met de treinen loopt.
Komen er nog meer mensen uit het oosten?
Ik kom vanuit Enschede.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga even bekijken hoe het met de treinen loopt.
Komen er nog meer mensen uit het oosten?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Gezondaar het volgende:
Ik kan niet komen!![]()
Maar wens jullie wel veel plezier![]()
Ik was even bang dat ik de enige was die toch niet kon komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef Sokolsky het volgende:
bios + eten jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pascal, voor wat mag ik je neerzetten? Beiden?.
je reist via Arnhem neem ik aan?quote:
Nee, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Amsterdamquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bios + eten ja![]()
[..]
je reist via Arnhem neem ik aan?
ok, reis via Arnhem en Utrechtquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Amsterdam
BSquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hai, ik ga helaas niet mee. Heb 't ontzettend druk, heb de avond daarvoor mijn afscheidsfeest, Blood Diamond hoef ik niet (voor 10 euro) heen, een grillhouse trekt mij (als vegetarier
) nou ook niet bepaald en ik moet ook gewoon op de centjes letten. Dit niet doen betekent weer 3 weken luxe in Azie
.
Sorry guys, maar veel plezier nog!
Die smoes zag ik je vandaag ook al bij een andere meet gebruiken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Svensational het volgende:
Als BS niet komt, zie ik er ook geen heil meer in.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Svensational het volgende:
Als BS niet komt, zie ik er ook geen heil meer in.
Ja, dat is de nieuwste hype, je afmelden voor meets waar je niet eens voor aangemeld bentquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Die smoes zag ik je vandaag ook al bij een andere meet gebruiken.
Ik had 'm in november voorgesteld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Vette lekkerd trouwens, Mike! Waar was jij bij de forumcrewmeet op 4 maart 2006 in Utrecht, een meet die je zelf voorgesteld had nota bene
.
Ja, maar daar was ik nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had 'm in november voorgesteld.4 maart kon ik niet.
Op de vorige crewmeet was ik trouwens wel.
Dat komt omdat je de hele tijd afzegt als een vrouw zich afmeldt.quote:
Ik probeer mij homo-imago wat op te vijzelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd afzegt als een vrouw zich afmeldt.
Dat imago staat nog steeds als een huis hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer mij homo-imago wat op te vijzelen
Het feit dat ik afgelopen zaterdag met Dizer heb geknuffeld werkt zeker ook niet in m'n voordeelquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat imago staat nog steeds als een huis hoor.
Mwah, Dizer roept dat op in mensen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat ik afgelopen zaterdag met Dizer heb geknuffeld werkt zeker ook niet in m'n voordeel?
Nocando...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:43 schreef Mike het volgende:
Dat zou ik gewoon verzetten, victorinox..
Misschien zat ik wel tegenover je in de trein het afgelopen jaar, weet jij veelquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nocando...
Weet je dat het alweer ruim 3 jaar geleden is (25-10-2003) dat ik andere FOK!-ers heb gezien...
Dat waren Sweek en nog iemand...![]()
Was dat serieus op 25-10? Da's nl. m'n verjaardag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nocando...
Weet je dat het alweer ruim 3 jaar geleden is (25-10-2003) dat ik andere FOK!-ers heb gezien...
Dat waren Sweek en nog iemand...![]()
Dan moet je de volgende keer gewoon keihard door de coupé roepen of er nog andere FOK!-ers aanwezg zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien zat ik wel tegenover je in de trein het afgelopen jaar, weet jij veel.
Volgens mijn kaartje van Kill Bill @Metropolis is het idd op jouw verjaardag geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Was dat serieus op 25-10? Da's nl. m'n verjaardag.
Hmm...nou ja, je kan het slechter treffen dan Kill Bill kijken op je verjaardag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Volgens mijn kaartje van Kill Bill @Metropolis is het idd op jouw verjaardag geweest.![]()
Hij zegt dus niet dat jij erbij was, hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm...nou ja, je kan het slechter treffen dan Kill Bill kijken op je verjaardag.
Jeetje Mikkie... alsof jij op zaterdag gaat lerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is absoluut de moeite waard, kom er net vandaan. Had bij de sneak in Nijmegen een 8,2... da's al een goeie gegadigde voor hoogste punt van het jaar, aangezien dat vorig jaar niet boven de 8 is uitgekomen...
Ben er overigens niet bij zaterdag, zit midden in tentamens en kan ook geen vrij krijgen van m'n werk...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
Ja, hoi - ik kom ook nog steeds en zo
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken![]()
Enne... Amsterdam![]()
![]()
Ik kan dus inderdaad niet, ben zaterdag de hele dag in het muziekgebouw aan 't IJ.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij ga ik niet kunnen. Ik heb een concert staan op de 27e.
Ik ben er die avond, da's toevallig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kan dus inderdaad niet, ben zaterdag de hele dag in het muziekgebouw aan 't IJ.
Serieus? Wat doe je daar dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik ben er die avond, da's toevallig.
In Het Muziekgebouw zit ook het supervette Bimhuis, waar altijd jazz en improvisatiemuziek is. En die avond is er een megakekke concert van Chris Potterquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Serieus? Wat doe je daar dan?
Zo te zien, krijg jij je unieke status waardoor je dus extra veel aandacht zult krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog andere dames over?
en ik danquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:59 schreef Jane het volgende:
Sorry, ik ben geen afzegger, maar ik doe het nu wel. Misschien kom ik wel alleen even wat drinken (en Mike en Rip een knuffel geven).
Das waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is standaard bij een meet
Ik moet daar zijn i.v.m. het Honours Programma dat ik volg via de uni.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef Doff het volgende:
[..]
In Het Muziekgebouw zit ook het supervette Bimhuis, waar altijd jazz en improvisatiemuziek is. En die avond is er een megakekke concert van Chris Potter. Jij?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef hornage het volgende:
omdat er zoveel afzeggers zijn, meld ik er gewoon iemand bij
Ik neem een vriendin mee, is alleen geen fokker. Maar dames zijn altijd welkom toch?
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is standaard bij een meet
Vroeg, want ik ben er mee getrouwdquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef pascalheister het volgende:
hoelaat ga je naar de Fame Dizer?
oud nieuwsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Svensational het volgende:
Kom verdomme eens in SC, Dizer.
misschien dat je daar nog een soort van programma van kan maken dat tot +/- 2 uur loopt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vroeg, want ik ben er mee getrouwd.
.
Even zonder grapjes. Hangt er van af hoe laat de mensen komen die meewillen op DVD jacht.
We hebben namelijk te maken met Boudisque, Fame en Plato.
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Is Dizer getrouwd?!!!!!eins?!!!!!11
daarvoor zijn de pinpas en creditcard uitgevondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ga niet mee DVDs kopen. Dat is niet goed voor mijn portemenee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |