Ik ga proberen wat te schuiven.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]. Mike je komt. Punt. Geen denken aan dat je niet aanwezig bent
.
OK, ik kom ook. De 27e heb ik niets te doen, dus lijkt me gezellig. Waar maakt me niet zo heel veel uit. Utrecht en Amsterdam zijn evengoed bereikbaar vanuit Enschede. Zelfde trein, bij Amsterdam alleen wat langer blijven zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gorro, vic, Timo en flyguy moeten ook wel komen.
die films draaien achter elkaar of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef Dizer het volgende:
Persoonlijk dacht ik aan... gezellig lunchen en bijpraten en zo. Daarna shoppen naar dvd'sen daarna film en daarna uiteten? (of andersom)
Dus vanaf lunchtijd of zo?
We kijken maar 1 filmquote:Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die films draaien achter elkaar of hoe moet ik dat zien?
laatste trein terug (Utrecht) voor mij is rond 10en iig![]()
Moet ik zo lang met jullie opschieten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef Dizer het volgende:
Persoonlijk dacht ik aan... gezellig lunchen en bijpraten en zo. Daarna shoppen naar dvd'sen daarna film en daarna uiteten? (of andersom)
Dus vanaf lunchtijd of zo?
Hier ook ja, en zoals het er nu naar uit ziet heb ik op de 27e niks te doen...dus dan zou ik best mee kunnenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich voor Utrecht omdat de treinen nog een half uur langer doorrijden.
Je crasht maar op mijn bank, ouwe zeurquote:Op zondag 7 januari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich voor Utrecht omdat de treinen nog een half uur langer doorrijden.
Wat dus zojuist is gebeurd met Apocalypto, Mijn voorkeur gaat dus uit naar één van die andere drie...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dit kan echter veranderen als ik één van de films de komende weken in de sneak mocht krijgen...
Je avatarquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef Gezondaar het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik kan komen (tvp)![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:06 schreef pascalheister het volgende:
- ergens rond een uur of 2,
- eerst wat drinken,
- dan de film
- en daarna eten
- en evt. nog wat drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |