HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, die arrogantie van jou opeens staat je voor geen meter.
Jane, jij komt toch ook de 27e?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Jane het volgende:
Btw, Ripley is ook een lekker wijf!
En ja, dat mag ik zeggen, HW!
In HW's woordenboek. Niet op hem letten hoor, hij leeft in zijn eigen wereldjequote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?
Ik zal de 27ste vast noteren, Rip!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jane, jij komt toch ook de 27e?
Lekker wijf van me![]()
Dacht dat het over jou gingquote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?
Niet gelijk zo janken volgende keer hequote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht dat het over jou ging.
Ja, je bent ook wel een lekker wijf, en dat mogen anderen idd best zeggen.
Feestdagen en zo. Maar eerder mag wat mij betreft ook wel, alleen denk ik dat het wat moeilijker gaat worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het staat genoteerd in de agenda.
Maar waarom kan het niet eerder?
Kom op Gorro, je gaat normaal toch niet studeren op een zatedagavond?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Gorro het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook wel, mits mijn tentamens die ik in die week heb niet te veel in de weg zitten.
Je weet het niet met jou de laatste tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet gelijk zo janken volgende keer he
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik zoiets nooit zou posten
Ga je ook mee HW?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet het niet met jou de laatste tijd.
Neuh, meetings met een bioscoop bezoek, what's the point?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet het niet met jou de laatste tijd.
... Dus.quote:Op zondag 13 juli 2003 11:14 schreef Tom_Tom- in het vorige topic het volgende:
De volgende keer kom ik ook.
We gaan eerst wat drinken en eten hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, meetings met een bioscoop bezoek, what's the point?
Tof, moet ik tijdens de film 5 keer naar de pleequote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
We gaan eerst wat drinken en eten hoorEr zal bier zijn
.
SoK!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef Mike het volgende:
We moeten eigenlijk de derde mod ook nog overhalen om langs te komen.
Ik neem aan dat jij ook komt, IR?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben dol op animofilms.
Ik word 23 januari ook 30, kunnen we het samen vierenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben sowieso al geen meet-freak en dan gaan ze dat organiseren op mijn verjaardag.
En dan nog wel mijn 30ste, ik had al plannen om onder een trein te springen.
SoK!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben sowieso al geen meet-freak en dan gaan ze dat organiseren op mijn verjaardag.
Het enige dat je hoeft te veranderen aan je plan is dat je in een trein springt in plaats van eronder.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, dat heeft-ie er wel voor over. Het komt niet elke dag voor dat er zo'n leuke groep mensen bij elkaar is.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel ff een kaartje kopen natuurlijk, staat zo lullig als je een bon krijgt op je verjaardag.
Nee, mij ook niet. Ik weet wel leukere manieren om mijn tijd te besteden.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
bioscoop bezoeken met een aantal mensen lijkt me geen fuck aan
Ja, dat bier drinken is ook al ingepland hoor!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Ik weet wel leukere manieren om mijn tijd te besteden.
Ik vind het eigenlijk wel horen bij een FTR meetquote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, we zitten niet de hele dag in een bioscoopzaal ofzo. Beetje drinken, beetje eten, kletsen, met eten gooien en daarna een filmpje pakken. Niets mis mee, toch?
Ach, daar sta ik natuurlijk om bekend. Mijn enorme alcoholconsumptie. Ik zit ook regelmatig op maandag met een kater op m'n werk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat bier drinken is ook al ingepland hoor!
Ha! Iteejer komt ook?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
met eten gooien
Joh, het gaat toch niet om welke film we gaan kijken, maar dat we met elkaar gaan kijken. Om de gezelligheidquote:Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz
Het idee is leuk![]()
Met 20 (dronken) man naar de bios is minder leuk![]()
Kijk de films die ik kijk graag op mijn gemakkie, zonder blatende mensen er doorheen. Daarbij moet je dan nu al afspreken welke film het wordt anders heeft de helft van FTR de cam-versie ervan al gezien.
Het bier drinken en eten idee is wel prima![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan helemaal niet in januari.
quote:
Ik ga, dus jij komt ook. En ik meen het, want anders ga ik je helemaal verrot slaan (en niet op de wekelijkse lekkere manier). Je hebt mooi nog 12 weken de tijd om je afspraak die je al hebt op de zatedag avond af te zeggen. Lul!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben erbij, maar alleen als Dizer komt.
Ik vraag wel aan mijn papa of hij zijn verjaardag kan verplaatsenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik ga, dus jij komt ook. En ik meen het, want anders ga ik je helemaal verrot slaan (en niet op de wekelijkse lekkere manier). Je hebt mooi nog 12 weken de tijd om je afspraak die je al hebt op de zatedag avond af te zeggen. Lul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |