quote:Op maandag 22 januari 2007 11:33 schreef Mike het volgende:
Ik ben ondertussen voorstander geworden van Amsterdam.
edit: en voor een grillhouse.-
Ik wil er sowieso vroeg zijn, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]!
Overigens, als het Amsterdam is, moet je wel eerder komen... dan gaan we de Fame onveilig maken.
Mooi, dus ik kan de koppelbare dames naar de Fame sturen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik wil er sowieso vroeg zijn, dus dat komt wel goed.
Aaaarghh...kan ik ooit nog veilig naar Amsterdam komen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi, dus ik kan de koppelbare dames naar de Fame sturen?
Met die woest erotische uitstraling van jou neem ik maar even aan dat dat een retorische vraag is, Mikequote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Aaaarghh...kan ik ooit nog veilig naar Amsterdam komen?
Nee, daar ben ik volgende week zaterdagquote:Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Mike het volgende:
Dizer, kunnen we het niet naar Maastricht verplaatsen ofzo?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef Sokolsky het volgende:
Het gaat voor mij toch lastig worden... je zult me moeten schrappen.
Blood Diamondquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En welk fimpje gaan we nu pakken?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef Sokolsky het volgende:
Pascal, voor wat mag ik je neerzetten? Beiden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga even bekijken hoe het met de treinen loopt.
Komen er nog meer mensen uit het oosten?
Ik kom vanuit Enschede.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga even bekijken hoe het met de treinen loopt.
Komen er nog meer mensen uit het oosten?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Gezondaar het volgende:
Ik kan niet komen!![]()
Maar wens jullie wel veel plezier![]()
Ik was even bang dat ik de enige was die toch niet kon komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef Sokolsky het volgende:
bios + eten jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pascal, voor wat mag ik je neerzetten? Beiden?.
je reist via Arnhem neem ik aan?quote:
Nee, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Amsterdamquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bios + eten ja![]()
[..]
je reist via Arnhem neem ik aan?
ok, reis via Arnhem en Utrechtquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Amsterdam
BSquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hai, ik ga helaas niet mee. Heb 't ontzettend druk, heb de avond daarvoor mijn afscheidsfeest, Blood Diamond hoef ik niet (voor 10 euro) heen, een grillhouse trekt mij (als vegetarier
) nou ook niet bepaald en ik moet ook gewoon op de centjes letten. Dit niet doen betekent weer 3 weken luxe in Azie
.
Sorry guys, maar veel plezier nog!
Die smoes zag ik je vandaag ook al bij een andere meet gebruiken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Svensational het volgende:
Als BS niet komt, zie ik er ook geen heil meer in.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Svensational het volgende:
Als BS niet komt, zie ik er ook geen heil meer in.
Ja, dat is de nieuwste hype, je afmelden voor meets waar je niet eens voor aangemeld bentquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Die smoes zag ik je vandaag ook al bij een andere meet gebruiken.
Ik had 'm in november voorgesteld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Vette lekkerd trouwens, Mike! Waar was jij bij de forumcrewmeet op 4 maart 2006 in Utrecht, een meet die je zelf voorgesteld had nota bene
.
Ja, maar daar was ik nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had 'm in november voorgesteld.4 maart kon ik niet.
Op de vorige crewmeet was ik trouwens wel.
Dat komt omdat je de hele tijd afzegt als een vrouw zich afmeldt.quote:
Ik probeer mij homo-imago wat op te vijzelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd afzegt als een vrouw zich afmeldt.
Dat imago staat nog steeds als een huis hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer mij homo-imago wat op te vijzelen
Het feit dat ik afgelopen zaterdag met Dizer heb geknuffeld werkt zeker ook niet in m'n voordeelquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat imago staat nog steeds als een huis hoor.
Mwah, Dizer roept dat op in mensen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat ik afgelopen zaterdag met Dizer heb geknuffeld werkt zeker ook niet in m'n voordeel?
Nocando...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:43 schreef Mike het volgende:
Dat zou ik gewoon verzetten, victorinox..
Misschien zat ik wel tegenover je in de trein het afgelopen jaar, weet jij veelquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nocando...
Weet je dat het alweer ruim 3 jaar geleden is (25-10-2003) dat ik andere FOK!-ers heb gezien...
Dat waren Sweek en nog iemand...![]()
Was dat serieus op 25-10? Da's nl. m'n verjaardag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nocando...
Weet je dat het alweer ruim 3 jaar geleden is (25-10-2003) dat ik andere FOK!-ers heb gezien...
Dat waren Sweek en nog iemand...![]()
Dan moet je de volgende keer gewoon keihard door de coupé roepen of er nog andere FOK!-ers aanwezg zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien zat ik wel tegenover je in de trein het afgelopen jaar, weet jij veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |