Ik heb lekker nog nooit een topic gestart.quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef Liyon het volgende:
Vervolg op: [HOMO]#1808 Fags In A Topic
mijn eerste topic start ooit
Tjah...quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Je begrijpt dat het woord godverdomme door mijn hoofd ging?
Ik wilde van dat fags af
Gebeurt er gvd!!!!! een HALF UUR geen ene ruk, blijkt er dus een hele F5-karavaan actief te zijn, op zoek naar online leven!
Hoooi poes kom je kastie doen??quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stelletje homo's![]()
Tevens fipo
Heeeee Broekpaling! Een aanbieding bij een cafetaria hier: op dinsdag kost en puntzak maar een euro!quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb lekker nog nooit een topic gestart.![]()
Goeie actie van NanKing.quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef NanKing het volgende:
En centraal.
jjjjjjjjja, maar ik zit hier nu wel te stuiterenquote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef Liyon het volgende:
F5?
als ik op F5 druk wordt mijn browser verneukt
mgoed, je bent iig van dat fags af
had dat er even bij gezet dan dan had ik geen vraag gesteldquote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jjjjjjjjja, maar ik zit hier nu wel te stuiteren
als ik gewoon iets rustig kon openen was ik nu hart-stik-ke rustig en kalm geweest.
Dat ben jij nou eenmaal? So what?quote:Op zondag 5 november 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
Pardon?! Een knopje ingedrukt... Ben jij zo kort van stof?Vlarp en Blubberzwijn en, ja, laten we hem vooral niet vergeten: XMN8R, die komen hier al niet meer omdat ik alleen maar over mezelf lul en commentaar heb en druk doe om niks of de kleinste dingen....
Gelukkig maak je dat op MSN ruimschoots goedquote:Op zondag 5 november 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
Pardon?! Een knopje ingedrukt... Ben jij zo kort van stof?Vlarp en Blubberzwijn en, ja, laten we hem vooral niet vergeten: XMN8R, die komen hier al niet meer omdat ik alleen maar over mezelf lul en commentaar heb en druk doe om niks of de kleinste dingen....
Valt er hier dan wat te snappenquote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef Liyon het volgende:
ik snap er ook niks meer van
te lang uit t topic geweest volgens mij
Jou snappen we tenminste,quote:
Haai manquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
heej dames.. is er nog wat afgeneukt dit weekend?
(speciaal voor waxx)
Het komt keihard aan hoor [HOMO]# 1806 de datingshow bereikt het kookpuntquote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat ben jij nou eenmaal? So what?.
Wat zei je ex in je vorige huis ook alweer toen er een probleem was met de ventilatie?quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Haai manEn dat vraag jij aan mij, mijnheer Rue de Vaseline?
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wat zei je ex in je vorige huis ook alweer toen er een probleem was met de ventilatie?![]()
Wat lief dat je speciaal voor mij hier post trouwensquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
heej dames.. is er nog wat afgeneukt dit weekend?
(speciaal voor waxx)
quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai manEn dat vraag jij aan mij, mijnheer Rue de Vaseline?
![]()
heb je nog iets spannends te vertellen dan?quote:Op zondag 5 november 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat lief dat je speciaal voor mij hier post trouwensBlijf je dan wel even??
Kom er gezellig bij!
Oeh dan je welquote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Liyon het volgende:
* Liyon bied stroekel een glas champagne aan
en als je zat wordt.. nouuuuuuuuuuu dan weet ik nog wel wat leuks...
Nou kijk, het vorige topic had iets met fags in de TT en dan voel ik mezelf meteen een wapperhandtasnicht, dus ik wilde die laatste vijf dingetjes even gauw volproppen en een nieuw topic openen. Toen ik daarmee begon, was de laatste post een half uur (!!!!) van tevoren gedaan. Nou, hop-hop-hop en WAT gebeurt er?? WAT is post 300??quote:Op zondag 5 november 2006 22:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan het niet meer volgen..
Ik. Wilde. Dat. Fags. Niet. Meer.quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst zei iemand op MSN tegen mij dat-ie nooit meer in dit topic wilde posten. Genoeg had-ie ervan. En ik kon hem geen ongelijk geven..
Nee. Ja, nou, ik heb vandaag voor het eerst frituurvet gefilterd.quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb je nog iets spannends te vertellen dan?
Ik MOET vrij nemen met Kerst en O&N. Maar ik mag eventueel thuiswerken, als ik de extra uren nodig zou hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 23:03 schreef Waxxer het volgende:
verwerkingsproces
quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst zei iemand op MSN tegen mij dat-ie nooit meer in dit topic wilde posten. Genoeg had-ie ervan. En ik kon hem geen ongelijk geven..
Damn, das inderdaad balen zeg....quote:Op zondag 5 november 2006 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou kijk, het vorige topic had iets met fags in de TT en dan voel ik mezelf meteen een wapperhandtasnicht, dus ik wilde die laatste vijf dingetjes even gauw volproppen en een nieuw topic openen. Toen ik daarmee begon, was de laatste post een half uur (!!!!) van tevoren gedaan. Nou, hop-hop-hop en WAT gebeurt er?? WAT is post 300??
Enfin. Daarbij zijn er wat lokale nieuwsaangelegenheden aan de orde waar ik me niet kan en zal uitlaten waardoor ik dus in een verwerkingsproces zit, en kwam ik er vanmiddag achter dat ik op 2e kerstdag ben ingeroosterd, terwijl ik toch heel duidelijk had afgesproken dat ik met O&N ga werken zodat ik met en rond de kerst helemaal vrij ben. En ik ga dus echt niet op 2e kd werken - sterker nog, dan ben ik "elders in het land" en KAN ik niet eens op tijd zijn. En dan ook nog zonderrrr overleg en dan notabene op een feestdag terwijl ik het nieuwe jaar inga achter glas aan een snelweg!
En krijg je nu bij je nieuwe werkgever ook weer zo'n kerstdiner in een kasteel?quote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik MOET vrij nemen met Kerst en O&N. Maar ik mag eventueel thuiswerken, als ik de extra uren nodig zou hebben..
Jaja.quote:
Nee, dat fags is de ergere vormquote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja..
Ik heb zelf persoonlijk een hekel aan die semi-engelse titels van CDP, maar okee. Fags is voor jou een taboe-woord..
Of jouw man zou ehm.... Iets doen waardoor ehm... Nou ja. Met volle mond kun je niet praten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:
Mja het is gewoon waardeloos, alsof ik word uitgeprobeerd ofzo. Ik ga met kerst absoluut niet werken, al kost het me m'n baan bij wijze van, maar ik... nou ja, dat heb ik al verteld. Maar als ik zou samenwonen had m'n man (die ik dus niet heb maar ALS) een heel vermoeiende avond hebben en moest hij de hele tijd "Hm... hm... hm-hm.... inderdation, inderdation...." moeten zeggen.
Oh, maar ik heb helemaal geen borrelnootjes in huis hoor?quote:Op zondag 5 november 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of jouw man zou ehm.... Iets doen waardoor ehm... Nou ja. Met volle mond kun je niet praten..
Stroek? Ben ik eng,quote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal Eng..
geweldiggenotenquote:Op zondag 5 november 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh, maar ik heb helemaal geen borrelnootjes in huis hoor?Dus dan kan hij ze ook noiet op tafel zetten. En die heb ik ook niet. Nog niet. Ikea staat al in m'n agenda.
en bedanktquote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal Eng..
Jij toch niet,quote:
Definieer eng.quote:
Had je al het lijstje met foto ingevuld?quote:Op zondag 5 november 2006 23:25 schreef Liyon het volgende:
ik voel me weinig aangesproken.. hypernicht
nog niet, ik denk dat ik wacht tot er wat meer spellen op uit zijn en zoquote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, jij dan niet.. Ben je al aan het sparen voor een Wii?
Maar voor de rest!.
Ga dat maar een G_E vragen..quote:
Oh maar dat is dus slechts een kleine minderheidquote:Op zondag 5 november 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
eng (bn.)
1 Sitethief
2 Stroekie
3 Tech
Bron: Van Dale
.
Kan toch, heb ik ook wel eens, zo'n onbestemd gevoel dat nog alle kanten uit kan.quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik voel me ---> "Hmmmz"
hoezo voel jij je nou ineens hmmmz??
nee, niet nodig..quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je al het lijstje met foto ingevuld?.
schatje, besef je hoe vaak je nu vanavond al fags hebt gezegd?quote:Op zondag 5 november 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dat fags is de ergere vorm
Ik wilde als titel Burp Ruft Tietuh Bier doenof iets in die vorm
Onder welke nickname dan? Want ik kan mij jou niet herinneren.quote:Op zondag 5 november 2006 23:41 schreef Liyon het volgende:
[..]
nee, niet nodig..
was er al VER voor dat idee...
Zit er nog wat in die fles met bubbelsap, of is die al leeg, want dat is toch wel lekker spulquote:
Dan zorg jij toch gewoon dat jij het volgende topic mag startenquote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we de reeks niet veranderen in [Eng] # 1809?Dat dekt de lading veel beter.
.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:52 schreef Liyon het volgende:
GBoy?
*beledigt kijk*
http://www.gay.nl/Liyon
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?quote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we de reeks niet veranderen in [Eng] # 1809?Dat dekt de lading veel beter.
.
Dat spijt me voor je.quote:
most likelyquote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?
Als ik ergens op reageer, dan doe ik dat netjes met quotes.quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?
Mja, een droeve dag...quote:
Win2k.quote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
vrijwillig ?
wat had je hiervoor dan als OS?
Dank je. De volgende die ik open gaat weer Engelstalig wordenquote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja..
Ik heb zelf persoonlijk een hekel aan die semi-engelse titels van CDP, maar okee. Fags is voor jou een taboe-woord..
Ik ga eens een keer niet de stad in hoor......quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dave het volgende:
Zeg, Waxxiepaxxie, was jij geheel toevalligerwijs misschien in de stad zaterdag-vroeg-op-de-middag?
heej BB volgens mij downloaden wij van dezelfde site, je moet ook eens in cinema kijken zitten ook mooie films in, of in komediequote:Op maandag 6 november 2006 02:54 schreef BB_Koning het volgende:
200 American is een stomme kutfilm. My Brother NIkhil is een zeeeer mooie film, die film gaat vooral over de liefde tussen mensen: een broer en een zus, 2 geliefden.
Dat waren BB's filmtips, nu ga ik naar bed en wellicht wat traantjes wegpinken voordat ik in slaap val![]()
Moguh, Stroek,quote:
Gewoon tikkie depri en ziekig. I'll live.quote:Op maandag 6 november 2006 09:49 schreef Stroekie het volgende:
vallen de cijfers van gisteravond tegen? of toch een andere reden voor zo'n bedrukte smiley
Kopje Rooibos dan dan ?quote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon tikkie depri en ziekig. I'll live.
Cijfers waren niet verkeerd, hoor. Maar het mag natuurlijk altijd beter.
Okay dan 1 maal Earl Gay thee met 2 Quukskesquote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef NathaN het volgende:
Ware het niet dat ik Rooibos vrij vies vind. Doe maar Earl Grey. Met een koekje!
Hey das lekker,quote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay dan 1 maal Earl Gay thee met 2 Quukskes![]()
Doe maar wat fruit,quote:Op maandag 6 november 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij wenst ook 1 of 2 quukskes ?
Om in het seizoen te blijven dan maar een paar mandarijntjes ?quote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe maar wat fruit,.
Das beter voor mijn afdakje,.
quote:Op maandag 6 november 2006 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Om in het seizoen te blijven dan maar een paar mandarijntjes ?
Nee hoor, die was geweldig getimed,quote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
mist nou iedereen die geweldige foto van me op de vorige pagina?
De directeur is zo groot dat hij niet gefilmd kan worden met een gewone camera ?quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
Het NOS-journaal is op bezoek..
Ze zitten tegenover mijn kamer... met een grote camera onze directeur te filmen.
"U bent zo'n groots man, dat we de groothoeklens er maar op moeten schroeven."quote:Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
De directeur is zo groot dat hij niet gefilmd kan worden met een gewone camera ?
Deefjewentelteefje nee, ik was werken.quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dave het volgende:
Zeg, Waxxiepaxxie, was jij geheel toevalligerwijs misschien in de stad zaterdag-vroeg-op-de-middag?
quote:
Ja, en m'n benen sneller lopen, dat steegje links in.quote:Ging je hartje sneller kloppen?
¡Buenas tardes!quote:
¿Cómo estás?quote:
Mooi,quote:
Jij bent goed,quote:Op maandag 6 november 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog 10 daagjes toch?
What else is newquote:
Agreed. En hij werd flink op z'n mond genomen door Capt. Jack.quote:
Welke ep? Gister?quote:Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Agreed. En hij werd flink op z'n mond genomen door Capt. Jack.![]()
Yup.quote:Op maandag 6 november 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welke ep? Gister?
Captn Jack komt uit de 51e eeuw en is bi. That's it. Voor de rest is het gave sci fiquote:Op maandag 6 november 2006 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat een homoserie?
en is ie leuk/spannend?
That would be Touchwood.quote:Op maandag 6 november 2006 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat een homoserie?
en is ie leuk/spannend?
"als een gek rent om Liyon op te vangen voordat hij onzacht met moeder aarde in aaraking komt"quote:Op maandag 6 november 2006 18:04 schreef Liyon het volgende:
*omval*
Zz Zz Zz Zz..... Zz.... Z......z.....
Hij stuitert toch wel.quote:Op maandag 6 november 2006 18:11 schreef Stroekie het volgende:
"als een gek rent om Liyon op te vangen voordat hij onzacht met moeder aarde in aaraking komt"
Starship Troopers..quote:
Mooi natuurlijk!quote:Op maandag 6 november 2006 19:14 schreef Liyon het volgende:
mooi, of nooit?
Dat is eigen aan een stuiter bal,quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan zit hij straks wel onder de blauwe plekken![]()
Yup. Herhaling is op woensdag op BBC2quote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef Andyvie het volgende:
Torchwood....das toch die Dr. Who spinoff die nu op BBC3 uitgezonden wordt en die ik steeds niet kan zien omdat het op zondagavond is?
O? Dat wist ik nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup. Herhaling is op woensdag op BBC2
Torrentsquote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O? Dat wist ik nietMaar nu heb ik de beginafleveringen al gemist natuurlijk
uhuhquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TorrentsZo heb ik vanochtend ook ep4 gezien!
Wel tof dat ze compleet doorgaan met een aantal verhaallijnen uit Whoquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
uhuh1x03 heb ik al gevonden, maar 1x02 en 1x01 zijn al te oud voor de nieuwsgroepen
Oei, is het dan wel handig om te kijken? Ik heb alleen seizoen 1 van Dr Who gezien die van de zomer werd uitgezonden door de VARAquote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel tof dat ze compleet doorgaan met een aantal verhaallijnen uit Who
Je zult niet veel missen, 1 of 2 referenties.. that's allquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oei, is het dan wel handig om te kijken? Ik heb alleen seizoen 1 van Dr Who gezien die van de zomer werd uitgezonden door de VARA
Ik heb alle films die de moeite waard waren bekeken. Noem eens ene paar van jouw toppers en beloof me dat je My Brother NIkhil gaat kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 09:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej BB volgens mij downloaden wij van dezelfde site, je moet ook eens in cinema kijken zitten ook mooie films in, of in komedie
je hebt ook veel te weinig wwerstand schatje, misschien moeten wij de eet rollen eens omdraaien, dan kom je ook wat meer aanquote:
Ik moet niet in m'n mini blousje pendelen tussen de Pallaz en de Pecheur zonder een Hunk die me warm houdt, dat is 't! En ik moet mijn bezoek eerder de deur uit schoppen en niet pas om 7:00 's ochtends. Te weinig slaap, kou gevat, klaar.quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt ook veel te weinig wwerstand schatje, misschien moeten wij de eet rollen eens omdraaien, dan kom je ook wat meer aan
is dat zoquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet niet in m'n mini blousje pendelen tussen de Pallaz en de Pecheur zonder een Hunk die me warm houdt, dat is 't! En ik moet mijn bezoek eerder de deur uit schoppen en niet pas om 7:00 's ochtends. Te weinig slaap, kou gevat, klaar.
Ik ben al minstens 3 jaar dokter, docterandus danquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat zo
sinds wanneer ben jij de dokter van ons twee?
doctorquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al minstens 3 jaar dokter, docterandus dan
heerlijk Stroek,quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:13 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
Glaasjes Jus uitdeelt aan de mensen om weerstand te verhogen![]()
Nee ik heb balansdagquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:55 schreef NathaN het volgende:
Zijn er stroopwafels?
Nou ik zal eens kijken of ik hier nog een opleidingslokaal in kan sneken om daar wat stroopwafeltjes te scoren. Normaal zijn die alleen maar beschikbaar voor cursistenquote:
Malle Stroek, dit is toch geen tvpquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Majesteit, waar zijn uw () gebleven ?
Edoch Majesteit, ik dacht dat u in uw streven naar het rookgedrag te trachten buiten beeld te houden zoals ook uw zuster dat poogt u daarom de ( ) was gaan gebruikenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Stroek, dit is toch geen tvp![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:42 schreef Stroekie het volgende:
En voor Shag was er geen smiley meer beschikbaar ?![]()
Ik heb ene kee rop een avond 8 sigaretten gerookt, althans, ik inhaleerde niet. Ik had het idee dat op deze manier roken niet schadelijk wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Edoch Majesteit, ik dacht dat u in uw streven naar het rookgedrag te trachten buiten beeld te houden zoals ook uw zuster dat poogt u daarom de ( ) was gaan gebruiken![]()
rokers smaken viesquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:37 schreef NathaN het volgende:
Rokers stinken.
Nee, dat is met pijpen en niet slikken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb ene kee rop een avond 8 sigaretten gerookt, althans, ik inhaleerde niet. Ik had het idee dat op deze manier roken niet schadelijk was![]()
![]()
Mja, maar het aantal rokers dat "proefbaar" is, is enorrum beperkt.quote:
Beide doe ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dat is met pijpen en niet slikken.
Zijn er nog vacatures?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee daar heeft u uw hofhouding voor![]()
Als er iets ranzig is...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:42 schreef Stroekie het volgende:
En voor Shag was er geen smiley meer beschikbaar ?![]()
Die heb jij volgens mij ook niet nodigquote:
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef wonderer het volgende:
Die heb jij volgens mij ook niet nodig
Rotring, wow.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
We hadden een vertegenwoordiger van pennen op bezoek ivm relatiegeschenkjes. Bovenstaande van Rotring vond ik erg leuk, vooral omdat ie een 'telescopisch mechanisme' heeft. Als je de dop erop doet, schuift ie een stukje in, en wordt ie korter.
En hoewel het 'm niet wordt, mag ik het demo-exemplaar houden (tegen inkoopprijs)..
Wel weer wennen, met vulpen schrijven. Flashbacks van school vroeger....
Whehe, is geen topmerk hoor!quote:
Volgens mij iets van 18 euro.quote:Wat was de inkoopprijs van die nou?
Nou ik zit nog midden in het werk hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
men is bezig met de trek van werk naar huis?
dit is altijd zo'n rustig uurtje
Ik ben binnen 15 minuten thuis, dus dat valt mee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
men is bezig met de trek van werk naar huis?
dit is altijd zo'n rustig uurtje
ben benieuwd, breng je verslag uit?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben binnen 15 minuten thuis, dus dat valt mee.
Zometeen iets nieuws proberen: scheerolie,.
Jazeker,quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben benieuwd, breng je verslag uit?
De berichten staan andersom merkte ik ineens. De history.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, dat nieuwe gay.eu is geen onverdeeld genoegen.
Juliana viel MIJ erg tegenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
... ik kruip op de bank onder de dekens met BB2006, ER2006 (opgenomen), Slither en Juliana.
Shht, stil nou, Nathan heft er aan meegewerktquote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
... ik kruip op de bank onder de dekens met BB2006, ER2006 (opgenomen), Slither en Juliana.
Mja, onpractisch... je moet een chat nu chronologisch van onderen naar boven lezen, onlogisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
De berichten staan andersom merkte ik ineens. De history.
ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shht, stil nou, Nathan heft er aan meegewerkt
leuk dat we nu ineens al die eu homo's er bij hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, onpractisch... je moet een chat nu chronologisch van onderen naar boven lezen, onlogisch.
En hij's vooral heul traag nu...
We hebben wél een negeerlijst erbij gekregen.
Kruip je samen met me onder de wol op de bank dan?quote:
O heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moeten we nu ook een nieuwe nick aanmaken want de mijne blijkt ineens bezet
ik ook niet wel van mijn blonthijtquote:
"Hellooo... my name ies Jakob."quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gadgetgarden.nl/archives/2006/11/pronto_condooms.php
Lichaamswarmte is lekker, hequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kruip je samen met me onder de wol op de bank dan?
Mag ik tegen je aankruipen? Warm? Dat je me dan ook thee brengt, en ibuprofen? Mag ik dan tegen je aan liggen? Aan hoesten en aan niezen?
Beter dan dekentjeswarmtequote:
Soenuhh?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik zei het toch, de griep gaat mij niet pakken!![]()
Wat viel je er aan tegen, dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Juliana viel MIJ erg tegen
Ik kan wel tegen kritiek, hoor. Mits gefundeerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Shht, stil nou, Nathan heft er aan meegewerkt
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
MIKE ZIT ME TE PLAGEN!
Hij wil me doodknuppelen!
Ja.. ze willen juridische stappen gaan ondernemen tegen X-Factorquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Roef en Marianbriljante idioten zijn het
Ja, ze hebben al een 3e deel in XFA ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. ze willen juridische stappen gaan ondernemen tegen X-Factor
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben al een 3e deel in XFA ook
Als je goed kan photoshoppen, is je talent welkomquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!
Ik ga 'm volgen..
Krijgen we dan foto's van een Vlarpje in smoking?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
*uche*
Volgende week woensdag is de première van Sinterklaas en het uur van de waarheid
Ik ga niet in smokingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Krijgen we dan foto's van een Vlarpje in smoking?
Heb jij hippe kleren?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga gewoon netjes in hippe kleren met een colbert er op
Ja.. hip genoeg voor een premierequote:
Wat Dr House is voor Wonderer, dat is X-factor voor CDP.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is X-factor?
Samen met Ang3l je een baan vechten door de H&M in E., om daar een hippe Viktor en Rolf smoking te kopen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. hip genoeg voor een premiere
En anders gaan we wel een keer samen shoppen, dan ga jij me hip maken
Nou, nee, ik hoef die goedkope Victor & Rolf zooi nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Samen met Ang3l je een baan vechten door de H&M in E., om daar een hippe Viktor en Rolf smoking te kopen..
www.xfactor.nlquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat Dr House is voor Wonderer, dat is X-factor voor CDP.. Geloof ik.
. Ik heb geen kabel, dus ik weet het niet zeker.
Er lopen hier van die leuke grijze eekhoorntjes rond...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef NathaN het volgende:
Op wie?
Tijd om "het" weg te laten?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ik ben het zat.
Wheheh. Nee, dat gaat helpen, in beschonken toestand javascript proberen te schrijvenquote:
Misschien dat dat nou juist helpt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Nee, dat gaat helpen, in beschonken toestand javascript proberen te schrijvenVanavond na House neem ik wel een glas whisky/
Nou vooruit, als ik mijn thee ophebquote:
En hoeveel procent van de mannen is homo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
http://www.uurvandewaarheid.nl/productie.html
Onderaan![]()
Wat een dikke kop heb ik
Van de 19 die daar staan weet ik het van 17 zeker. Van de 2 overgebleven zou het me niks verbazenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de mannen is homo?
Ach welneeee....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
http://www.uurvandewaarheid.nl/productie.html
Onderaan![]()
Wat een dikke kop heb ik
Jij turft iedereen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Theatermama was mijn laatste fotoboekbekijker! Betrapt!.
Nee, normaal gesproken staat er anonieme Fok!er, als ik in mijn fotoboek kijk. Áls ik in mijn fotoboek kijk dan hè. En nou stond er opeens TMM.quote:
heb je allemaal wilde foto's dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken staat er anonieme Fok!er, als ik in mijn fotoboek kijk. Áls ik in mijn fotoboek kijk dan hè. En nou stond er opeens TMM.. En zo veel spannende dingen beleef ik niet, dus ik dacht, kom laat ik het hier melden.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |