Handig zo'n mod onder de fagsquote:
Vrouwen...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef wonderer het volgende:
Ik las "flags" en ik snapte het niet
Rookfilter.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:
Majesteit, wat is er aan de hand
wat doen die haakjes om uw Marlboro ?
*LOL* ja is ookquote:Op donderdag 2 november 2006 22:42 schreef NathaN het volgende:
Ang3l centraal onder de zonnebank?
Je wil gewoon het middelpunt zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* ja is ook
Where do I fit in,quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een theorie, maar die is niet wetenschappelijk bewezen ofzo, dat je kunt zien of iemand homo is, aan de tijdsduur dat-ie naar een andere man kijkt.
Een hetero kijkt bijvoorbeeld 1 sec naar een andere man en wendt dan zijn blik weer af. Maar naar een vrouw kijkt-ie 3 seconde. Een homo kijkt dan bijvoorbeeld 1 sec naar een vrouw, en 4 seconde naar een andere man.
Maar misschien is dit onzin..
Die PS3 natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz...
Een Wii of Xbox 360 voor Sinterklaas, of toch maar wachten tot de PS3 in maart 2007?.
De Xbox 360 rammelt aan alle kanten, de PS3 is VEEL en VEELS te duur. De Wii.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz...
Een Wii of Xbox 360 voor Sinterklaas, of toch maar wachten tot de PS3 in maart 2007?.
Of de X-box met een schroevendraaier? Heeft de Wii ook Bluray/HDdvd?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
De Xbox 360 rammelt aan alle kanten, de PS3 is VEEL en VEELS te duur. De Wii.
Dank je wel Kloontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |