Mooi natuurlijk!quote:Op maandag 6 november 2006 19:14 schreef Liyon het volgende:
mooi, of nooit?
Dat is eigen aan een stuiter bal,quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan zit hij straks wel onder de blauwe plekken![]()
Yup. Herhaling is op woensdag op BBC2quote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef Andyvie het volgende:
Torchwood....das toch die Dr. Who spinoff die nu op BBC3 uitgezonden wordt en die ik steeds niet kan zien omdat het op zondagavond is?
O? Dat wist ik nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup. Herhaling is op woensdag op BBC2
Torrentsquote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O? Dat wist ik nietMaar nu heb ik de beginafleveringen al gemist natuurlijk
uhuhquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TorrentsZo heb ik vanochtend ook ep4 gezien!
Wel tof dat ze compleet doorgaan met een aantal verhaallijnen uit Whoquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
uhuh1x03 heb ik al gevonden, maar 1x02 en 1x01 zijn al te oud voor de nieuwsgroepen
Oei, is het dan wel handig om te kijken? Ik heb alleen seizoen 1 van Dr Who gezien die van de zomer werd uitgezonden door de VARAquote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel tof dat ze compleet doorgaan met een aantal verhaallijnen uit Who
Je zult niet veel missen, 1 of 2 referenties.. that's allquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oei, is het dan wel handig om te kijken? Ik heb alleen seizoen 1 van Dr Who gezien die van de zomer werd uitgezonden door de VARA
Ik heb alle films die de moeite waard waren bekeken. Noem eens ene paar van jouw toppers en beloof me dat je My Brother NIkhil gaat kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 09:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej BB volgens mij downloaden wij van dezelfde site, je moet ook eens in cinema kijken zitten ook mooie films in, of in komedie
je hebt ook veel te weinig wwerstand schatje, misschien moeten wij de eet rollen eens omdraaien, dan kom je ook wat meer aanquote:
Ik moet niet in m'n mini blousje pendelen tussen de Pallaz en de Pecheur zonder een Hunk die me warm houdt, dat is 't! En ik moet mijn bezoek eerder de deur uit schoppen en niet pas om 7:00 's ochtends. Te weinig slaap, kou gevat, klaar.quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt ook veel te weinig wwerstand schatje, misschien moeten wij de eet rollen eens omdraaien, dan kom je ook wat meer aan
is dat zoquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet niet in m'n mini blousje pendelen tussen de Pallaz en de Pecheur zonder een Hunk die me warm houdt, dat is 't! En ik moet mijn bezoek eerder de deur uit schoppen en niet pas om 7:00 's ochtends. Te weinig slaap, kou gevat, klaar.
Ik ben al minstens 3 jaar dokter, docterandus danquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat zo
sinds wanneer ben jij de dokter van ons twee?
doctorquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al minstens 3 jaar dokter, docterandus dan
heerlijk Stroek,quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:13 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
Glaasjes Jus uitdeelt aan de mensen om weerstand te verhogen![]()
Nee ik heb balansdagquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:55 schreef NathaN het volgende:
Zijn er stroopwafels?
Nou ik zal eens kijken of ik hier nog een opleidingslokaal in kan sneken om daar wat stroopwafeltjes te scoren. Normaal zijn die alleen maar beschikbaar voor cursistenquote:
Malle Stroek, dit is toch geen tvpquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Majesteit, waar zijn uw () gebleven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |