Dan zorg jij toch gewoon dat jij het volgende topic mag startenquote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we de reeks niet veranderen in [Eng] # 1809?Dat dekt de lading veel beter.
.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:52 schreef Liyon het volgende:
GBoy?
*beledigt kijk*
http://www.gay.nl/Liyon
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?quote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we de reeks niet veranderen in [Eng] # 1809?Dat dekt de lading veel beter.
.
Dat spijt me voor je.quote:
most likelyquote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?
Als ik ergens op reageer, dan doe ik dat netjes met quotes.quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?
Mja, een droeve dag...quote:
Win2k.quote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
vrijwillig ?
wat had je hiervoor dan als OS?
Dank je. De volgende die ik open gaat weer Engelstalig wordenquote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja..
Ik heb zelf persoonlijk een hekel aan die semi-engelse titels van CDP, maar okee. Fags is voor jou een taboe-woord..
Ik ga eens een keer niet de stad in hoor......quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dave het volgende:
Zeg, Waxxiepaxxie, was jij geheel toevalligerwijs misschien in de stad zaterdag-vroeg-op-de-middag?
heej BB volgens mij downloaden wij van dezelfde site, je moet ook eens in cinema kijken zitten ook mooie films in, of in komediequote:Op maandag 6 november 2006 02:54 schreef BB_Koning het volgende:
200 American is een stomme kutfilm. My Brother NIkhil is een zeeeer mooie film, die film gaat vooral over de liefde tussen mensen: een broer en een zus, 2 geliefden.
Dat waren BB's filmtips, nu ga ik naar bed en wellicht wat traantjes wegpinken voordat ik in slaap val![]()
Moguh, Stroek,quote:
Gewoon tikkie depri en ziekig. I'll live.quote:Op maandag 6 november 2006 09:49 schreef Stroekie het volgende:
vallen de cijfers van gisteravond tegen? of toch een andere reden voor zo'n bedrukte smiley
Kopje Rooibos dan dan ?quote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon tikkie depri en ziekig. I'll live.
Cijfers waren niet verkeerd, hoor. Maar het mag natuurlijk altijd beter.
Okay dan 1 maal Earl Gay thee met 2 Quukskesquote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef NathaN het volgende:
Ware het niet dat ik Rooibos vrij vies vind. Doe maar Earl Grey. Met een koekje!
Hey das lekker,quote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay dan 1 maal Earl Gay thee met 2 Quukskes![]()
Doe maar wat fruit,quote:Op maandag 6 november 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij wenst ook 1 of 2 quukskes ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |